نفرت ما از بارسا از عشقمون به بارساست!

نویسنده: محمد حسینی

وبلاگ من
نویسنده: محمد حسینی
طرفدار آرسنال
کل بازدید: 7,974 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد. لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد.
مدیر آتلانتا یونایتد: آرسنال باید مبلغ پیشنهادی خود برای میگل آلمیرون را حداقل سه برابر کند . دارن ایلز مدیر باشگاه آتلانتا یونایتد: خبرهایی مبنی بر علاقه‌ی باشگاه آرسنال به آلمیرون به گوش من رسیده است و گفته می‌شود این تیم قصد دارد پیشنهادی ۱۱ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه دهد.پیش از هر چیز باید بگویم آرسنال باید حداقل پیشنهادش را سه برابر کند تا راضی بشوم درباره‌ی این انتقال فکر کنم. مدیر آتلانتا یونایتد: آرسنال باید مبلغ پیشنهادی خود برای میگل آلمیرون را حداقل سه برابر کند . دارن ایلز مدیر باشگاه آتلانتا یونایتد: خبرهایی مبنی بر علاقه‌ی باشگاه آرسنال به آلمیرون به گوش من رسیده است و گفته می‌شود این تیم قصد دارد پیشنهادی ۱۱ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه دهد.پیش از هر چیز باید بگویم آرسنال باید حداقل پیشنهادش را سه برابر کند تا راضی بشوم درباره‌ی این انتقال فکر کنم.
طبق گزارش اسکای اسپرت، تیری هانری در حال انجام مراحل پایانی مذاکرات با باشگاه موناکو برای جانشینی لئوناردو یاردیم است، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این انتقال رسما اعلام می‌شود. طبق گزارش اسکای اسپرت، تیری هانری در حال انجام مراحل پایانی مذاکرات با باشگاه موناکو برای جانشینی لئوناردو یاردیم است، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این انتقال رسما اعلام می‌شود.
رادیو مونته کارلو (RMC):  سران باشگاه پاریس سنت ژرمن ملاقات هایی به صورت خصوصی با آرسن ونگر انجام داده اند تا از او در یکی از پستهای ورزشی باشگاه استفاده کنند. با این وجود هنوز نشانه ای از توافقی سریع وجود ندارد، اما سیاست گذاران باشگاه پاریسی می‌خواهند به ونگر یک پست ورزشی را پیشنهاد دهند که الزاما مدیریت فوتبال نیست، به او احتمالا پستی پیشنهاد خواهد شد که در سلسله مراتب باشگاه، یک رتبه پایین تر از ناصر الخلیفی خواهد بود. رادیو مونته کارلو (RMC): سران باشگاه پاریس سنت ژرمن ملاقات هایی به صورت خصوصی با آرسن ونگر انجام داده اند تا از او در یکی از پستهای ورزشی باشگاه استفاده کنند. با این وجود هنوز نشانه ای از توافقی سریع وجود ندارد، اما سیاست گذاران باشگاه پاریسی می‌خواهند به ونگر یک پست ورزشی را پیشنهاد دهند که الزاما مدیریت فوتبال نیست، به او احتمالا پستی پیشنهاد خواهد شد که در سلسله مراتب باشگاه، یک رتبه پایین تر از ناصر الخلیفی خواهد بود.
به دلیل مصدومیت کوین تراپ، برند لنو دروازه‌بان آرسنال به تیم ملی آلمان دعوت شد. به دلیل مصدومیت کوین تراپ، برند لنو دروازه‌بان آرسنال به تیم ملی آلمان دعوت شد.
ستاره‌های جوان آرسنال به تیم ملی کشورشان دعوت شدند .ادی انکتیا و جو ویلوک برای دو دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۲۰ سال انگلستان دعوت شدند.امیل اسمیت روه برای دو دیدار مقابل تیم ملی پرتغال و تیم ملی مقدونیه به تیم ملی زیر ۱۹ سال انگلستان دعوت شد. فلورین بالوگُن، ونتای دیلی کمبل، تیریس جان جولز، آرتور اوکونکو، بوکایو ساکا برای دو دیدار مقابل تیم ملی سوئد و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۱۸ سال انگلستان دعوت شدند.میگل عزیز، سام گرینوود، یونس موسی به تیم ملی زیر ۱۷ سال انگلستان دعوت شدند تا در تورنمنت بین المللی جوانان در انگلستان که قرار است با تیم ملی های کشور آمریکا، روسیه و برزیل رو به رو شوند، به میدان بروند.
ستاره‌های جوان آرسنال به تیم ملی کشورشان دعوت شدند .ادی انکتیا و جو ویلوک برای دو دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۲۰ سال انگلستان دعوت شدند.امیل اسمیت روه برای دو دیدار مقابل تیم ملی پرتغال و تیم ملی مقدونیه به تیم ملی زیر ۱۹ سال انگلستان دعوت شد. فلورین بالوگُن، ونتای دیلی کمبل، تیریس جان جولز، آرتور اوکونکو، بوکایو ساکا برای دو دیدار مقابل تیم ملی سوئد و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۱۸ سال انگلستان دعوت شدند.میگل عزیز، سام گرینوود، یونس موسی به تیم ملی زیر ۱۷ سال انگلستان دعوت شدند تا در تورنمنت بین المللی جوانان در انگلستان که قرار است با تیم ملی های کشور آمریکا، روسیه و برزیل رو به رو شوند، به میدان بروند.
طبق گزارش میرور، میگل آلمیرون بازیکن ۲۴ ساله پاراگوئه ای باشگاه آتلانتا یونایتد، در ژانویه با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به باشگاه آرسنال خواهد پیوست. طبق گزارش میرور، میگل آلمیرون بازیکن ۲۴ ساله پاراگوئه ای باشگاه آتلانتا یونایتد، در ژانویه با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به باشگاه آرسنال خواهد پیوست.
باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد که از اول ژوئیه ۲۰۱۹ با شرکت آدیداس همکاری خود را آغاز می کند.قرارداد باشگاه آرسنال با شرکت آدیداس ۵ ساله خواهد بود که ارزش این قرارداد ۳۰۰ میلیون پوند خواهد بود، این باشگاه به ازای هر فصل ۶۰ میلیون پوند از این برند بزرگ ورزشی دریافت خواهد کرد. باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد که از اول ژوئیه ۲۰۱۹ با شرکت آدیداس همکاری خود را آغاز می کند.قرارداد باشگاه آرسنال با شرکت آدیداس ۵ ساله خواهد بود که ارزش این قرارداد ۳۰۰ میلیون پوند خواهد بود، این باشگاه به ازای هر فصل ۶۰ میلیون پوند از این برند بزرگ ورزشی دریافت خواهد کرد.
برای اولین بار در تاریخ لیگ جزیره دو بازیکن تعویضی در یک بازی از لیگ موفق شدند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند ، اوبامیانگ و رمزی پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی هر کدام یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کردند . برای اولین بار در تاریخ لیگ جزیره دو بازیکن تعویضی در یک بازی از لیگ موفق شدند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند ، اوبامیانگ و رمزی پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی هر کدام یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کردند .
آرون رمزی گل سوم آرسنال را تنها ۳۹ ثانیه پس از ورودش به زمین به ثمر رساند . سریعترین گل در لیگ برای آرسنال توسط یک بازیکن تعویضی پس از دسامبر ۲۰۰۷ . در دسامبر ۲۰۰۷ نیکلاس بندتنر پس از ۳۵ ثانیه از ورودش به زمین توانست دروازه تاتنهام را باز کند . آرون رمزی گل سوم آرسنال را تنها ۳۹ ثانیه پس از ورودش به زمین به ثمر رساند . سریعترین گل در لیگ برای آرسنال توسط یک بازیکن تعویضی پس از دسامبر ۲۰۰۷ . در دسامبر ۲۰۰۷ نیکلاس بندتنر پس از ۳۵ ثانیه از ورودش به زمین توانست دروازه تاتنهام را باز کند .

نفرت ما از بارسا از عشقمون به بارساست!

من هم مث خیلی های دیگه تو این سایت از بچگی( 7-8 سالگی ) عاشق و طرفدار آرسنالم!اگه فعالیت کمی تو وبلاگ ها داشتم به خاطر سال پیش دانشگاهی و کمبود وقته
اما پستای بچه ها رو می خونم!
پس ازتون تقاضا می کنم اگر با حرفام موافق نیستید نگید طرفدار بارسایی و ...!



بین طرفدارای تیم های مختلف، به نظرم ما طرفدارای آرسنال بیشترین نفرت رو از بارسلونا داریم!حتی به نظرم طرفدارهای رئال هم مثل ما از بارسا متنقر نیستن!
از باخت بارسا به وجد میایم
بهترین بازی سال 2011 رو بازی رفت آرسنال-بارسا می دونیم
و بیشترین ستیز رو هم با طرفداری بارسا داریم(حتی بیشتر از شانچستریا) طوری که هر از گاهی که یکی از مزاحمای بارسایی عضو سایت میشه خیلی عصبانی میشیم

شاید اولین دلایلی که برای این نفرت پیدا می کنیم گرفتن 2 تا از کاپیتانای تیم باشه!
شاید شکست تو فینال 06 باشه!
شایدم حذف کردنمون از چمپیونز تو این دو سال باشه!
شاید همه ی اینا درست باشه اما اینا همشون نیست!بازیکنای زیادی رو ما تو این سال ها از دست دادیم!
شکست هایی سنگینی رو متحمل شدیم(سنگین ترینشونم که امسال از شانچستریا بود)!
و تا حالا چمپیونز رو فتح نکردیم(آخ کاش جامو تو دستای کاپتان ببینیم)

اما هیچ کدوم از این موارد باعث نشده که ما از تیم هایی دیگه بیزار بشیم! به نظرم تنفر ما از بارسا به خاطر امید ماست به اینکه مثل بارسلونا بشیم!!!
تیم رئیس همیشه بازیه زیبایی نشون داده مث بارسلونا چه تو سال هایی که پر ستاره بودیم چه حالا که کم بضاعتیم!
اما ما از مسائلی می رنجیم که بارسلونا تو این سال ها موفق به حل اونها بوده!
اولیش بردن جام های متعدد در حالی که ما 7 ساله از بردن جام ناتوان بودیم! این بزرگترین پتکیه که وقتی خودمونو با تیمای دیگه مقایسه می کنیم به سرمون می خوره!

دوم حفظ ستاره هاست!ما بازیکنای زیادی رو این سال ها از دست دادیم و همیشه از این مسئله می نالیم که چرا تو نقل و انتقالات تیم ما باید ضعیف شه در حالی که بارسا با وجود بازیکنای خوبش هر سال چن تا بازیکن درجه 1 میگیره!

سوم تعداد کم بازیکنای متعصب و بومی! به نظرم بازیکنای بارسا از متعصب ترین بازیکنا هست، بازیکنایی که تو زمین برای تیم می جنگن و بیرون زمین به تیمشون متعهدن در حالی که بازیکنای ما با غیرت بازی نمی کنن مگر معدودی از بازیکنا یا در معدودی از بازی ها!

دلایل زیادی برای ضعفای ما بوده که به نظرم بیشتر مالی و مدیریتی بوده اما من به رئیس ایمان دارم و امیدوارم بتونیم امسال طلسم 7 سال رو بشکونیم و دومینوی موفقیت برامون شروع به ریزش کنه !

منتظر نظراتتونم!
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محمدرضاجاشي در 15/10/1390 | 20:20 گفت:

حسين عسكريان چاكريم
محمد حسيني منم گفتم احساسي نيست و عقليه

hamed در 15/10/1390 | 17:42 گفت:

فقط آرسنال حتی توی دسته ی 2 انگلیس هم باشه..........

hamed در 15/10/1390 | 17:41 گفت:

ضمنا از بارسا هم به خاطر طرفداری دارورها از اونها متنفریم که این توی چند بازی تکرار شده که نمونه ی بارزش هم بازی با چلسی بود زمانی که گاس هیدینک اومده بود به چلسی توی اون بازی چند تا پنالتی و خطا رو داور برای چلسی نگرفت!!!!!!!!!!

همین بازی سال قبل آرسنال چرا ون پرسی باید اخراج می شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و چند نمونه ی دیگر...............

hamed در 15/10/1390 | 17:38 گفت:

کلا هیچ تیمی توی دنیا مثل بارسا بازی نمی کنه...........

نه اینکه بگم سبک بازیشون جالبه نه اتفاقا از نظر من کسل کنندست ولی سبکیه برای خودش.........

کسایی که میگن آرسنال مثل بارسا بازی میکنه همین مجری های تلویزیون ایرانن که فقط بازی های بارسا رو می بینند واصلا تیم های دیگه براشون اهمیت ندارند................

آرسنال هر لحظه که توپ میاد دستش سریعا توپ رو به حمله انتقال میده ولی بارسا کجاش اینجوریه فقط پاسکاری میکنند......

لیگ فقط لیگ انگلیس تیم فقط آرسنال حالا حتی 10 سال دیگه هم جام نگیره............

علی ارشدی در 15/10/1390 | 14:26 گفت:

باریکلا آقا رضا عشق فقط آرسنال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رضا در 15/10/1390 | 13:26 گفت:

لعنت بر بارسلونا !!!!!!!
خدا یا این بارسلونا ورشکسته کن که مثل لیگ ایران اسمش عوض بشه از شر این داورلونا راحت شیم !!!!
در ضمن به نظر من طرفدار دو تیم بودن ان هم در اروپا معنی نداره!!!!!
کسایی که چنین حرف های میزنن ارسنالی نیستن !!!!!

علی ارشدی در 15/10/1390 | 11:47 گفت:

خب خدا رو شکر که بعضی حرفاتو پس گرفتی در آرسنالی بودنت شکی ندارم ولی حرفات خیلی آرسنالی نبود

محمد حسینی در 15/10/1390 | 11:33 گفت:

به شهرام عمویی:خیلی ممنون شهرام خان(خان بعد شهرام میاد نه؟)
به محمد رضا جاشی: صحبت من کلا این بود که تنفر ما از بارسا دلیل منطقی نداره مثل اکثر تنفر ها!و می خواستم ریشه احساسی پیدا کنم!
به هومن سام: من تیم بارسا در این چند ساله منظورم بوده! من 2004 سن زیادی نداشتم اما یادم نمیاد ما 04 از تیم متنفر بوده باشیم! حالا شانچستر تاتنهام همیشه هست در هر شرایطی
به علی جمشیدی: من کاملا با حرفات موافقم و اگر موافق نبودم الان تو سایت بارسا پست می زدم(کانون هواداری های مختلف رو دیدین جدا از همشون سریم)******* حرف من تو پست قبلیم واضح تر زده شده و خیلی از حرفامو رو پس گرفتم********
به h0n1:اوهوم واقعا حسرت بر انگیز بود!دقیقه 93 بود فک کنم!شاید حرفت درست باشه ولی ما قبل از اون بازیم با بارسا خوب نبودیم
یا اینکه تو بازی رفت یک گل بارسا رم داور مردود کرد! اما خب حساسیت این دو تا یک اندازه نبود!و اخراج رابین خیلی ظالمانه

میر حسین در 15/10/1390 | 10:33 گفت:

نه دوست عزیز نفرت من به بارسا بر میگرده به بازی برگشت آرسنال و بارسلونا توی نیو کمپ

بازی در شرایطی که 1-1 بود داور بازی تنها مهاجم آرسنال (سوپر رابین ون پرسی )رو اخراج کرد...

و اگه همه یادشون باشه دقیقه ی فک کنم 92 بود که بنتنر تک به تک شد ولی نتونست کاری کنه

حالا فک کنین بجای بنتنر ون پرسی بود...ما 3-2 باخته بودیم ولی به دلیل گل زده بیشتر در خانه ی حریف صعود میکردیم و داورلونا حذف میشد

منتنفرم از داورلونا با تک تک ذرات بنیادیم

میر حسین در 15/10/1390 | 10:32 گفت:

نه دوست عزیز نفرت من به بارسا بر میگرده به بازی برگشت آرسنال و بارسلونا توی نیو کمپ

بازی در شرایطی که 1-1 بود داور بازی تنها مهاجم آرسنال (سوپر رابین ون پرسی )رو اخراج کرد...

و اگه همه یادشون باشه دقیقه ی فک کنم 92 بود که بنتنر تک به تک شد ولی نتونست کاری کنه

حالا فک کنین بجای بنتنر ون پرسی بود...ما 3-2 باخته بودیم ولی به دلیل گل زده بیشتر در خانه ی حریف صعود میکردیم و داورلونا حذف میشد

منتنفرم از داورلونا با تک تک ذرات بنیادیم

میر حسین در 15/10/1390 | 10:31 گفت:

نه دوست عزیز نفرت من به بارسا بر میگرده به بازی برگشت آرسنال و بارسلونا توی نیو کمپ

بازی در شرایطی که 1-1 بود داور بازی تنها مهاجم آرسنال (سوپر رابین ون پرسی )رو اخراج کرد...

و اگه همه یادشون باشه دقیقه ی فک کنم 92 بود که بنتنر تک به تک شد ولی نتونست کاری کنه

حالا فک کنین بجای بنتنر ون پرسی بود...ما 3-2 باخته بودیم ولی به دلیل گل زده بیشتر در خانه ی حریف صعود میکردیم و داورلونا حذف میشد

منتنفرم از داورلونا با تک تک ذرات بنیادیم

ali jamshidi در 15/10/1390 | 10:20 گفت:

محمد جان یه مطلبی بگم. معذرت ها. شما نظرت رو گفتی منم نظرم رو می گم.
اینجور شروع کنم. سال 2004 به آرسنال می گفتن آرسنال 9.9 ثانیه. چرا چون در کمتر از 10 ثانیه توپو با پاس کاری از منطقه دفاعی می بردن منطقه هجومی حریف. یادش بخیر
به نظر من بارسا داره مثله آرسنال 97 ، 99، 2004 و ... بازی می کنه. من با این حرفت موافق نیستم. 3-3-4 رو ما اولین بار به این شکل پیادش کردیم. اوج این ترکیب سالی بود که تا آستانه جام رفتیم. فلامینی و هلب و آدبایور و هانری بودن. متاسفانه در راستای اینکه مدیرای تیم به جای تیم داری دارن بانک داری انجام میدن الان اینطور به نظر میاد که آرسنال نسخه کپی شده و البته ضعیف شده بارساست و لی من که 15 سال بازی آرسنال رو می بینم این رو رد می کنم. ما نوآور این ترکیب و سبک تک ضرب بودیم.
من فکر کنم دلایل اولیت کافیه که از بارسا متنفر باشیم.
بسوزی بارسا که همیشه بهترینا رو از ما گرفتی = ون بروم کورس اورمارس پتی هانری فابرگاس

محتشم تمیزی در 15/10/1390 | 10:09 گفت:

همینمون مونده مث بارسا شیم یا عاشق بارسا
خیلی بدم اومد

رضا در 15/10/1390 | 09:57 گفت:

ببخشید!!!

رضا در 15/10/1390 | 09:52 گفت:

اشتباهی نظراتم را تو این پست نوشتم باید تو اون قبلی مینوشتم!!!!!
ای بابا!!!!!

رضا در 15/10/1390 | 09:50 گفت:

خدا رحم کنه به تیم ما!!!!!!
ونگر تقصیر نداره !!!!!!
هر چه میکشیم از دست این مالکان احمق است

حسین عسگریان در 15/10/1390 | 09:50 گفت:

محمدرضا جاشی کاملا بااستدلالت موافقم

رضا در 15/10/1390 | 09:38 گفت:

ونگر که بازیکن نمیخره به نظر من بهش پول نمیدن وگرنه میخره چون نمیخواد که به اعتبارش لطمه بخوره مدیران احمق ارسنال همه پول ها رو به جیب میزنن !!!!!!
ارسنال بیش از ۱۰ ملیون طرفدار داره اگه هر کدوم فقط ۱۰ یورو بدن ۱۰۰ ملیون یورو میشه و باهاش میشه دو سه ستاره خوب بخره باور کنید اگه یه روزی چنین اتفاقی بیفته اولین نفری که پول میده خودمم به عشق ارسنال حتی بیشتر هم میدم!!!!
با ارسنال قلبم میتپد!!!!!!!
عاشقتم ارسنال اگه به دسته ۱۰۰۰ بری!!!!

(Hooman sam (Dark metal در 15/10/1390 | 06:21 گفت:

نه من که اصلا قبول ندارم ...
انگار اون جوری که گفتی از 7 - 8 سالگی طرفدار آرسنال نیستیا...آخه اون موقع که بارسا اسمس ازش نبود ما با ویرا آنری و پیرس و ریس و .... و... و... یه جوری بازی میکردیم که تمام تیم های دنیا حسرا سبک بازی مارو میخوردن حالال تو میگی ما بشیم مثل بارسا؟؟؟؟!!!!!!!!!
عمرا اگه قبول کنم....

محمدرضاجاشي در 15/10/1390 | 03:06 گفت:

هر كي خواست مقدمه ها رو بش ثابت ميكنم

محمدرضاجاشي در 15/10/1390 | 03:05 گفت:

مقدمه اول:هر عاقلي از فساد متنفر است
مقدمه ي دوم:بارسلونا مفسد در فوتبال و داوري است
نتيجه:هر عاقلي از بارسلونا متنفر است
اين يه استدلال متطقي بود

توپچی جنوب در 15/10/1390 | 02:09 گفت:

خوشحالم که اینقدر شجاع هستی که میگی اشتباه کردی و اون رو میپذیری که این نشانه ای از شخصیت بی نظیر توست محمد مطلبی که در مورد ونگر هم نوشتی رو خوندم و با اون کاملا موافقم..
من به شخصه از منچستر بیش از داورلونا متنفرم والان هم کلی شادم که منچستر از نیو کاسلی خورد که ما باهاشون مساوی کردیم.
ودر اخر ارزوی موفقیت واسه محمد که با اینکه کنکور داره بازم وقت میزاره ومیاد تو سایت و در نظرات و صحبت ها شرکت میکنه واین یعنی از ته دل هوادار ارسناله.....

mostafaa در 15/10/1390 | 01:21 گفت:

سومی هم خورد منچستر

محمد حسینی در 15/10/1390 | 01:18 گفت:

نمی دونم می خواید مطلبم رو در مورد آرسن ونگر بخونید یا اگه می شه آی پی رو چک کنید که 3-4 ساله مستمرا دارم میام حالا اگرم متقاعد نشدید در طول زمان مشخص میشه من توپچی ام و لا غیر!

===============================
به کل دوستان:
اول اینکه من نگفتم سبک بازی ما مث بارسلوناست!حالا به هر ترتیب تنها منظورم زیبا بازی کردن هر دو تیمه! البته من بازیای بارسا رو زیاد ندیدم(علاقه ای به لیگی غیر از جزیره ندارم)
الان که مطلبم رو می خونم می بینم من اشتباه کردم!البته هنوز با نظر دوستان موافق نیستم
اما تیتر رو پس می گیرم همینطور بخش هایی از نوشته رو!
اول اینکه من در مورد بارسای چن ساله اخیر حرف می زنم بارسا با همین بازیکنا حتی نه بازیکنای 06!هر چند شهرام به اون لیست می تونی اخراج لمن رو هم اضافه کنی که در نهایت به ضرر ما بود و تیم تو لاک دفاعی رفت!

اصل حرف من اینه اول اینکه ما از بارسا به شدت متنفریم تا تیم های دیگه
دوم ما احساس تنفر ما نسبت به بارسا از احساس تنفر بقیه تیمها نسبت به بارسا بیشتره
سوم این که احساس تنفر ما از بارسا به دلیل ناکامی های خودمونه(ما می خوایم موفق باشیم هر چند نه با کثیفی)نه به هزاران دلیلی که واقعیت داره اما دلیلش نیست!این نظر منه!به نظر من ما اول از بارسا متنفر شدیم بعد دنبال دلیل گشتیم که آره ناداوری و...
هر چند صحبتای شما رو قبول دارم همه ی اینا واقعیت داره!
اگر ما موفق بودیم تو این سال ها اصلا بارسا رو حساب نمی کردیم!و هیچ کدوم از این مسائل باعث نفرت الان ما نمی شد!به نظرم آرسنال مستحق جام هایی بوده که نبرده و حالا خشمگینه و حقم داره و داره خشمش رو روی چهره ی زشت مسابقات خالی می کنه
به امید باخت السیتی!

امیررضا در 15/10/1390 | 00:44 گفت:

نیوکاسل 2-0منچستر..حیف شد نبردیم

توپچی جنوب در 15/10/1390 | 00:42 گفت:

http://arsenal.ir/Blog/post.aspx?PostID=892&BlogId=107
اگه حرف های پایینی من رو خوندی حتما یه سری هم به این لینک بالا بزن بدردت میخوره محمد حسینی !!!!!!!!!!

mostafaa در 15/10/1390 | 00:37 گفت:

نیوکاسل دومی رو هم زد آخ چه حالی می ده شانچستر گل می خوره

علی ارشدی در 15/10/1390 | 00:27 گفت:

بارسا داره شبیه ما بازی میکنه نه ما شبیه اونا به قول حمید فرازی خوب شد که خودت گفتی طرفدار بارسا نیستی وگرنه یک چیزی بهت میگفتم

mostafa در 15/10/1390 | 00:14 گفت:

خریدن منظورم بود

mostafa در 15/10/1390 | 00:12 گفت:

عزیزان من نه از بارسا بلکه از رئال هم بشدت متنفرم . مخصوصا بارسا .درسته زیبا بازی میکنن ولی خداییش شورشو دراوردن دیگه بابا اون از وضع بازیکن خردنشون که اینقد چونه میزنن و فشار میارن که ادم حالش بهم میخوره .سبک بازیشون مثل تیمهای انگلیسی لذت بخش نیست ضد حمله و جنگندگی تو کارشون نیست اخرشم که میدونی بارسا میبره عین فیلمهای ایرونی که اخرش از اولش معلومه .من نمیدونم طرفدارای بارسا واسه چی میرن ورزشگاه .حتی بشینی با دوستات پلی استیشن بازی کنی اگه زیاد پاس کاری کنی داد طرف در میاد

mostafaa در 15/10/1390 | 00:11 گفت:

منچستر یکی از نیوکاسل خورده.دلم خنک شده.خدا کنه ببازه

♥Arsenal♥ در 15/10/1390 | 00:03 گفت:

خداییش سبک بازی اونا شبیه ما نیست ما روبه جلو بازی میکنیم ولی بارسا....

البته ما نمیتونیم مثل اونا بازی کنیم...این یه حقیقته.....

اینکه ما کمتر بارسا گل میزنیم به خاطر اینه که قد اونا بازیکن نداریم......

اینکه ما از بارسا میباخیم دلیلش اینه که نفوذ نداریم........

حساب بازی ها با بارسا با تیمای انگلیسی فرق میکنه!!مثلا شکست سنگین در برابر منچستر فقط یه اتفاق بود....اگه نبود چلسی یا من سیتی هم باید مارو با اختلاف میبردن....ولی با اختلاف که نبردن هیچ اصلا نتونستند ببرن!!!

اما بارسا درسته که قشنگ بازی میکنه بر منکرش لعنت ولی دلیل نمیشه که داور هواشونو داشته باشه که به راحتیه یه دستور از پلاتینی همه رو با نامردی ببرند!!

من از بارسا متنفر نیستم ولی دلیل اینکه رئال رو یا منچستر رو بهشون ترجیح میدم همینه که در برابر تیم های بزرگ با ناداوری گل زدن!!
مثلا بازی با چلسی و اینتر(که البته باخت) یا بازی با خودمون!!تو نیو کمپ!!داور 2 تا کرنر الکی براشون گرفت تو امارات و 3تا برا ما نگرفت:) تازه اینا فقط عادل فردوسی پور میگفت!!!!

بارسا تیم کثیفیه و بعدها تاریخ همه جیز رو لو میده!!مثل تیم ملی آرژانتین:( که 1بار بادست قهرمان جهان شدن یه بار هم مسموم کردن برزیلیا!!!!

توپچی جنوب در 14/10/1390 | 23:52 گفت:

اولا این بارسلوناست که داره به سبک ما بازی میکنه از نوع کسل کنندش مثل اینکه زمانی که ارسنال تا تو دروازه حریف پاسکاری میکرد و گل میزد یادت رفته که الان میگی ارسنال به سبک بارسلون بازی میکنه!!!!!!!!!!!!
این داور لونا که اگه داوری باهاش نبود که قهرمان اروپا نمیشد او نبازی معروف با چلسی یادت رفته یا اخراج روبین ونپرسی و 100 مورد دیگه............
ببین عزیزم این داورلوناست که داره به سبک ما بازی میکنه البته به کمک داور

اوضاع گرفتن بازیکن هم کاملا با کثافت کاری وارد میشنود سیاست کاملا کثیفی دارن

خنده دار ترین جمله ای که تا حالا تو سایت خوندم:( به نظرم تنفر ما از بارسا به خاطر امید ماست به اینکه مثل بارسلونا بشیم!!!
نمیدنم چه طور این جمله رو حضم کنم!!!!!!!!!!

محمودرضا معینی در 14/10/1390 | 23:30 گفت:

من با شاهین موافقم!سبک بازی بارسا فقط پاس تک ضربه که اکثرا در عرض این اتفاق میفته یه نگاه کلی به بارسا بندازین میبینید فقط حدود 10 مین ژاوی و اینیستا و مسی با هم پاسکاری میکنند تا حریف خسته شه و روزنه ای در دفاع به وجود بیاد!ولی سبک بازی آرسنال هم پاسکاری ولی با این تفاوت که انتقال سریع از دفاع به حمله صورت میگیره(هر چند امسال تو این مورد چندان موفق نبودیم)و کمتر پاسی رو به عقب داده میشه! ولی در بارسا فک کنم تعداد پاسهای والدز هم از 100 تا بیشتر باشه!و اما اگر بخواهیم به زیبایی دل ببندیم مطمینا بازی آرسنال هیجان انگیز تره!اما دلیل اصلی نفرت از بارسا اینه که تیمی هستند پر ادعا که اگه به جای پلاتینی کس دیگه ای برسر کار بود شاید از 13 جامی که گواردیولا گرفته تنها 5 جام بیشتر نمی ماند! اون زمانیکه بارسا تیم نبود آرسنال به همین سبک بازی می کرد و این سبک اسمش "ونگر بال" می باشد که از زمان ورود ونگر ما به همین سبک بازی می کنیم

حمید فرازی در 14/10/1390 | 23:29 گفت:

آقا محمد چون خودت تاکید کردی که هوادار بارسا نیستی منم به نظرت احترام میذارم ولی این دلیل نمیشه که باهات موافق باشم.ببین داداش ما شبیه بارسا نیستیم بلکه اونا از ما تقلید میکنن که البته بازم تفاوتایی وجود داره.ما آرسنالیم و تا بوده به همین سبکو بازی میکردیم ولی بارسا از کی این سبکو داره بازی میکنه؟ جام گرفتن واسه همه مهمه ولی نه به این اندازه که بخوایم به یه تیمی حسودی کنیم.ما اگه میگیم از تیمی بدمون میاد دلیل داریم که قبلا درموردش خیلی بحث شده و نبازی نیست بخوام توضیح بدم.البته شما هم نظرتو گفتی که فکر نکنم زیاد با استقبال گرم بچه ها همراه شه.

محمد حسینی در 14/10/1390 | 23:15 گفت:

به شاهین:اول اینکه بازی آرسنالم خیلی موقع ها کسل کننده میشه!مثلا بازگشت آرسنال مارسی!
بله ناداوری و .... اما ما تو همین 2 بازی یک سه امتیاز و یک رکورد رو به خاطر ناداوری از دست دادیم رکوردی و امتیازی که از لحاظ روحی خیلی واسمون ضروری بود
تو خرید اسمشو نبر هم بله قبول دارم کولی بازی بیش از حدی انجام دادن که واسه فحش خور شدن کافیه اما این تنفر چن ساله با ماست
به امیر رضا: خیلی ممنون!اما، کار عاشق نیست با یک دل دو دلبر داشتن/ یا ز جانان یا ز جان بایست دل برداشتن!به نظرم تو طرفداری طرفداری بیش از یک تیم لذت طرفداری رو کم می کنه! از یکیشون دل ببر!
از نظراتتون خیلی ممنون

امیررضا در 14/10/1390 | 22:52 گفت:

محمد من کاملا با حرفات مواقفم..من همون طوری که گفته بودم هم طرفدار 2اتیشه آرسنال هم بارسا هستم...ولی بازی های بارسا -ارسنال دوست دارم آرسنال ببره..مثل سال قبل...بازی این دو تیم به نظرم شبیه همه ولی بازیکنای بارسا کجا...بازیکنای ما کجا:(((((ما با جوونایی که یه بازی خوبن یه بازی بد فوتبال بازی میکنیم بارسا با ستاره هاش این کاررو میکننه...سال قبلم همه میگفتن بعد بارسا ارسنال بهترین بازی تو اروپا میکنه...خود فردوسی پورم گفته بود...ما هم اگه چند تا بازیکن خوب بگیریم مطمعنا مثل بارسا میشیم...خداییش بازی ما و منچسترو مقابل حریفان مقایسه کنین...ما فوتبال بازی میکنیم ولی جام نمیگیریم که این مسلما از 100تا جام گرفتن منچستر با یک پنجم بازی ما ارزش داره و با ارزش تره(شکست 8-2 یه اتفاق بود)...امیدوارم روزی دوباره برسه که با خرید چند بازیکن خوب ما هم مثل بارسا بشیم و همه جامارو درو کنیم..

شاهین فدوی در 14/10/1390 | 22:39 گفت:

سبک بازی ارسنال و بارسا با هم تفاوت داره بارسا پاسهای کسل کننده میدن و روی مخ حریف کار میکنن بارسا اگه زاوی نباشه هیچه ولی ارسنال پاسهاش همش روبه جلو وهدف دروازه حریفه
دلیل نفرت از بارسا بیشتر به خاطر نا داوریه بازی باارسنال یادتون نیس بازی با چلسی یا بازی با رئال که هرطور شده میخواستن بارسا بالا بره دلیل دیگر نفرت خریدای کثیف یعنی 1.2فصل تمرکزبازیکن روبهم میزنن خداپدرمادر السیتی رو بیامرزه یه قیمت بالا میگه بازیکن رو میگیره ولی بارسا انقدر چونه میزنه حال ادم بهم میخوره
تنها چیزی که ارسنال نیاز داره مدیران ومالکان دلسوز مث بارسا متاسفانه سران باشگاهمون فقط به فکر پول پول پول هستن

شاهین فدوی در 14/10/1390 | 22:39 گفت:

سبک بازی ارسنال و بارسا با هم تفاوت داره بارسا پاسهای کسل کننده میدن و روی مخ حریف کار میکنن بارسا اگه زاوی نباشه هیچه ولی ارسنال پاسهاش همش روبه جلو وهدف دروازه حریفه
دلیل نفرت از بارسا بیشتر به خاطر نا داوریه بازی باارسنال یادتون نیس بازی با چلسی یا بازی با رئال که هرطور شده میخواستن بارسا بالا بره دلیل دیگر نفرت خریدای کثیف یعنی 1.2فصل تمرکزبازیکن روبهم میزنن خداپدرمادر السیتی رو بیامرزه یه قیمت بالا میگه بازیکن رو میگیره ولی بارسا انقدر چونه میزنه حال ادم بهم میخوره
تنها چیزی که ارسنال نیاز داره مدیران ومالکان دلسوز مث بارسا متاسفانه سران باشگاهمون فقط به فکر پول پول پول هستن