بهترین گزینه وینگ راست

نویسنده: majid r

وبلاگ من
نویسنده: majid r
!!!
کل بازدید: 231,716 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
اوسپینا به زودی تست های پزشکی باشگاه ناپولی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی قرضی با بند خرید به این تیم خواهد پیوست . اوسپینا به زودی تست های پزشکی باشگاه ناپولی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی قرضی با بند خرید به این تیم خواهد پیوست .
مارسی فرانسه قصد به خدمت گرفتن محمد الننی را دارد .به گزارش نشریه Espn با جذب گوندوزی و توریرا در پست هافبک به نظر میرسد الننی رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خواهد داشت و تلاش میکند از آرسنال جدا شود .مارسی فرانسه تلاش میکند پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات در این کشور محمد الننی را به خدمت بگیرد .الننی به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است .
مارسی فرانسه قصد به خدمت گرفتن محمد الننی را دارد .به گزارش نشریه Espn با جذب گوندوزی و توریرا در پست هافبک به نظر میرسد الننی رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خواهد داشت و تلاش میکند از آرسنال جدا شود .مارسی فرانسه تلاش میکند پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات در این کشور محمد الننی را به خدمت بگیرد .الننی به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است .
بیشترین میزان دوندگی در هفته ی آغازین رقابت های لیگ جزیره بیشترین میزان دوندگی در هفته ی آغازین رقابت های لیگ جزیره
آرسنال و باشگاه فروزینونه ایتالیا، دیشب بر سر انتقال جوئل کمپل، بازیکن فعلی آرسنال به توافق رسیدند و تا چند ساعت دیگر، این انتقال رسما اعلام می شود. آرسنال و باشگاه فروزینونه ایتالیا، دیشب بر سر انتقال جوئل کمپل، بازیکن فعلی آرسنال به توافق رسیدند و تا چند ساعت دیگر، این انتقال رسما اعلام می شود.
سهامدار سابق آرسنال، علیشر عثمانف، در نظر دارد تا در باشگاه اورتون سرمایه گذاری کند. سهامدار سابق آرسنال، علیشر عثمانف، در نظر دارد تا در باشگاه اورتون سرمایه گذاری کند.
در سال ۱٩٩٦ در چنین روزی: آرسنال با مبلغ ۳.۵ میلیون پوند پاتریک ویرا ۲۰ ساله را از آث میلان خرید. در سال ۱٩٩٦ در چنین روزی: آرسنال با مبلغ ۳.۵ میلیون پوند پاتریک ویرا ۲۰ ساله را از آث میلان خرید.
 الکس سانگ که از آرسنال به بارسلونا رفته بود و بعد از آن راهی وستهم شده بود در انتقالی رایگان به FC Sion سوئیس پیوست. او بیش از ۲۰۰ بار پیراهن آرسنال را در میادین بر تن کرده است.

الکس سانگ هم اکنون ۳۰ ساله است و طی قرارداد دوساله در لیگ سوئیس بازی خود را ادامه خواهد داد
الکس سانگ که از آرسنال به بارسلونا رفته بود و بعد از آن راهی وستهم شده بود در انتقالی رایگان به FC Sion سوئیس پیوست. او بیش از ۲۰۰ بار پیراهن آرسنال را در میادین بر تن کرده است. الکس سانگ هم اکنون ۳۰ ساله است و طی قرارداد دوساله در لیگ سوئیس بازی خود را ادامه خواهد داد
کمپانی آدیداس، مسئول تهیه اقلام ورزشی باشگاه آرسنال از فصل آینده شد. این قرار داد ۵ ساله و به مبلغ ٦۰ میلیون پوند بابت هر سال (مجموعا ۳۰۰ میلیون یورو) میباشد. کمپانی آدیداس، مسئول تهیه اقلام ورزشی باشگاه آرسنال از فصل آینده شد. این قرار داد ۵ ساله و به مبلغ ٦۰ میلیون پوند بابت هر سال (مجموعا ۳۰۰ میلیون یورو) میباشد.
انتظار میرود با جدایی چمبرز ، آرسنال به دنبال خرید یک مدافع وسط دیگر باشد . مدافع اهل کرواسی تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا اصلی ترین گزینه ی آرسنال است .قیمت این بازیکن حدود ۱۸ میلیون پوند می باشد . انتظار میرود با جدایی چمبرز ، آرسنال به دنبال خرید یک مدافع وسط دیگر باشد . مدافع اهل کرواسی تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا اصلی ترین گزینه ی آرسنال است .قیمت این بازیکن حدود ۱۸ میلیون پوند می باشد .
به نقل از سایت Goal : لوکاس پرز در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی به این تیم منتقل خواهد شد ./ به نقل از دی مارزیو : بشیکتاش سعی دارد داوید اوسپینا را به خدمت بگیرد و پیشنهاد انتقال قرضی + آپشن خرید را مطرح کرده که توسط آرسنال رد شده است .آرسنال قصد دارد اوسپینا را بفروشد . به نقل از سایت Goal : لوکاس پرز در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی به این تیم منتقل خواهد شد ./ به نقل از دی مارزیو : بشیکتاش سعی دارد داوید اوسپینا را به خدمت بگیرد و پیشنهاد انتقال قرضی + آپشن خرید را مطرح کرده که توسط آرسنال رد شده است .آرسنال قصد دارد اوسپینا را بفروشد .

بهترین گزینه وینگ راست





آرسنال در این پنجره باید اجازه خروج چندین بازیکن خود را بدهد



با خرید احتمالی سعاد کولاشیناچ احتمالا کیران گیبس اولین بازیکن این لیست است که از این باشگاه خارج میشود.با این حال بهترین گزینه برای وینگ راست را بررسی میکنیم که با ضعف والکات باید تقویت شود



لوکاس مورا



سن:24



تعداد بازی کل فصل:53 تعداد گل 19 تعداد پاس گل :11



https://tmssl.akamaized.net//images/foto/normal/lucas-rodrigues-moura-da-silva-1468830089-5677.jpg



گزینه دوم برای وینگ ریاض حرز میباشد



سن:26



تعداد کل بازی فصل:48 تعداد گل 10 تعداد پاس گل 7



https://tmssl.akamaized.net//images/foto/normal/riyad-mahrez-1461682777-5285.jpg



گزینه سوم که کمی بعید است عثمان دمبله



سن:20 تعداد کل بازی فصل 49 تعداد گل 10 تعداد پاس گل 21



https://tmssl.akamaized.net//images/foto/normal/dortmund-dembl-1489734884-8981.jpg



ارسنال حتما حتما باید وینگ راست جذب کند



گزینه های دیگری هم هستن که میتونن جذب بشن ...!ا.



 



 


ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محمد در 15/4/1396 | 17:04 گفت:

ریئس یه هافبک پا به توپ تکنیکی میخوام یدونه وینگ راست که حدواندازه سانچز اوزیل لاکازت باشن

محمد حسین جان تو سوالات اینکه محرز تو 3 دفاعه کجا بازی میکنه واسه منم جالبه نمیدونم اگه یه وینگ خوب بگیریم با بودن اوزیل ترکیب چجوریه؟؟

آرمین توپچی در 15/4/1396 | 16:36 گفت:

------------------------چک----------------------
---------مصطفی --- کوش ---- چمبرز-----------
---سعاد-------پیانیچ-------ژاکا---------بیرین--
-----------سانچز---------------اوزیل-----------
------------------------لاکازت-------------------

خدا لعنتت کنه محمد حسین این فکر پیانیچ رو انداختی تو ذهن من
این ترکیب منه طبق گفته ی خود ونگر که 3 تا خرید داریم
چمبرلین - ناچو - راب - رمزی -کوک - ایوبی - ژیرو هم تعویضی های هستن ولبک - سانتی - ویلشر که مثل مهمون گاهی اوقات اضافه میشن
اگه ولکات + گیبس + ناصر + دبوشی رو بفروشیم یه 10 میلیون هم بگذاریم روش میشه داگلاس رو گرفت که در اون صورت 4 2 3 1 هم میشه بازی کرد

-------------------چک--------------------
سعاد------- مصطفی ----کوش-----بیرین (چمبرز)
-------------پیانیچ ---------ژاکا----------
سانچز------------اوزیل----------کاستا
-----------------لاکازت-----------------

محمد حسین در 15/4/1396 | 16:13 گفت:

Arsene Wenger makes phone call over Aleksandr Golovin during Confederations Cup, agent confirms

Read more: http://metro.co.uk/2017/07/05/arsene-wenger-makes-phone-call-over-aleksandr-golovin-during-confederations-cup-6756090/#ixzz4m3DSiFaR

اینم خرید سوم :گولوین!
صادق جان اینو بخریم موهات مال خودت!
ونگر خودش شخصا تماس گرفته و مدیر برنامه و رئیس باشگاه هم علاقمونو تایید کردن!

محمد حسین در 15/4/1396 | 16:01 گفت:

آها یه سوال دیگه هم دارم!
چرا دبوشی و جنکینسون و اکپوم و گیبس... رو از تیم نمیندازیم بیرون!؟ لیست ما شده مثل مثنوی هفتاد من!
بابا همه اینا رو هم 30-25 میلیون پوله! تازه اگه هفتگی شونم حساب بشه تا 30 -35 میرسه ...
ادلاید رو هم قرض بدن ! بااینکه به ایندش امید دارم ولی بازی بهش نمیرسه ! قفل شده! بدنش بره
چمبرز و ویلشر ولی امسال باس بمونن ، مخصوصا چمبرز توی دوران قرضی خیلی مثبت عمل کرد و مرته هم دیگه بوی خداحافظی میده
چمبرز لازمه!

محمد حسین در 15/4/1396 | 15:56 گفت:

ونگر گفته سه خرید پس میخره! ولی این ک ما منتظر لمار و داگلاس باشیم و نهایتا پرز تحویل نگیریم هدف ماست!!!
(البته بگم پرز تز بهترین های فصل قبل و از موثر ترین خرید های ونگر بود برای من و خیلی هم ازش خوشم میاد و بازیکن معرکه ایه به نظرم ولی یکی رو بخره که هم ما حال کنیم و هم خودش بازیش بده و هم اسمشو کامیون نکشه که تیم شارژ بشه!)

محمد حسین در 15/4/1396 | 15:53 گفت:

من یه سوال دارم!
محرز توی سیستم 3 دفاعه کجا قراره بازی کنه!؟
اوزیل روی نیمکت میشینه به نظرتون!؟

محمد حسین در 15/4/1396 | 15:52 گفت:

داگلاس هم مهره خوبیه و نکته خوبش اینه که برای وینگ راست توی سیستم 4 دفاع و برای وینگ بک چپ توی سیستم 3 دفاعه جوابگوئه که تقریبا هیچ کدوم از گزینه های ما تجربه هر دوتا پست رو نداشتن جز ایشون!
من خودم ترکیب سال آینده رو اینطوری دوست دارم (بین کاستا و لمار و امباپه و محرز ما حداکثر یکی رو خواهیم خرید و من میدونم! ولی اینطوری نگارش میکنم که بشه به درد خوردن مهره ها رو مشخص کرد)


--------------------------------------------چک-----------------------------------------------
-------کولاشیناچ(هولدینگ)-----------کوش(مرته)---------------موستفی(گابریل)------
--چمبو(کاستا/لمار)---------پیانیچ(رمسی)----ژاکا(ویلشر)-----بیرین(چمبو/محرز)-----
-------الکسیس(امباپه/لمار/کاستا)---------------------اوزیل(محرز/دگلاس/لمار)-----------
---------------------------------(لاکازت)ژِیرو/ولبک-----------------------------------------

همین طوری از ترکیب مورد علاقم معلومه اولویت خرید بنده میرالم پیانیچ هست و ایشون فیکس ترکیب بنده هست!
و بعد از اون بهترین گزینه کاستا هست و بعد از اون لمار...
دوستان توجه داشته باشن که توی این سیستم ما دنبال ناراضی شدن اوزیل و الکسیس نیستیم پس اولویت کسی هست که بتونه وینگ بک چپ بازی کنه پس خرید محرز منتفی باید بشه.
دوما امباپه فوق العادس و اگر بخریمش عالی میشه ولی وینگ بک چپ بازی دادنش احتمالا ناراضی و کم کیفیتش میکنه و جای الکسیس هم نمیشه فکر کرد بهش پس توی این سیستم گزینه سوم بنده میشه! مگر اینکه ما سیستم رو از سه-چهار-دو-یک به سه-سه-سه-یک! تبدیل کنیم... و بشه:

-----------------چک------------------
-----کولاشیناچ---کوش--موستفی--
-چمبو--------پیانیچ---------بیرین-----
----الکسیس---اوزیل---امباپه-------
---------------لاکازت------------------

یا توی همین سیستم بچپونیمشون!!:

----------------چک----------------------
-----سعاد----کوش----موستفی------
--چمبو---پیانیچ---اوزیل---بیرین-------
--------الکسیس---امباپه---------------
-------------لاکازت----------------------
که خب اوزیل دفاع نمیکنه قائدتا!!

محمد حسین در 15/4/1396 | 15:29 گفت:

ابولفضل آقا جان من این مطالبو هنوز کامل نخوندم از بچه ها که بیام قاطی صحبت ولی یادم نمیاد لاکازت آرسنال رو رد کرده باشه!
یعنی هیچ وقت نتونسته بودیم لیون رو قانع کنیم که بعدش بخوایم با لاکازت مذاکره کنیم که ...
ایشون هم میخواست بره اتلتیکو بخاطر رفاقت شدیدش با گریزمن ! فرانسوی ها کلا اینطورین! همون سیستمی که برای پوگبا و گریزمن هم هست!کلا گریزمن خوب با ملی پوشای فرانسه دوسته احتمالا به چشم برادری!!!
بعدشم اتلتیکو پیشنهاد خوبی داده بود و یک ضرب لیون رو قانع کرد ! کاری که ما بلد نیستیم!
من به نظرم میاد که خالی بستن موقع ورودش به تیم نبوده...

آرمین توپچی در 15/4/1396 | 13:13 گفت:

ابولفضل از این زاویه نگاه نکرده بودم
ولی انصافا اوزیل با این لش بودن دوستداشتنی هست ( حداقل برای من)

ولکات رو 20 رد کنیم 20 تا هم بگذاریم روش داگلاسو بگیریم بهترین حرکت تاریخ باشگاه میشه به نظرم

حالا دور از شوخی به خاطر های سال های 2000 و البته حضور ویرا و هانری بیش تر این نسل فرانسه آرسنال رو تو بچگی دوست داشتن

abolfazl alayi fard در 15/4/1396 | 12:21 گفت:

این لاکازت هم کم از بازیکنای وطنی که طرف امروز آبیه فردا میره قرمز میگه من از بچگی طرفدار قرمز بودم، نداره. تا دیروز چشمش دنبال اتلتیکو بود شرایط خراب شد اومد آرسنال، الان میگه از بچگی طرفدار آرسنال بودم، انگار نه انگار آرسنال ۳فصل دنبالش بود‎
باز خداروشکر اومد

موناکو برای لمار ۷۰میلیون یورو خواسته من مطمئنم با ۸۰تا میشه محرز و داگلاس کاستا رو باهم جذب کرد. بایرن زمانی که کروس حداقل قیمتش ۴۵میلیون یورو برآورد میشد با ۳۰تا به رئال فروخت. بایرن با ۴۰تا مطمئنن راضی میشه. محرز هم بیشتر از این نیست قیمتش

داگلاس کاستا به نظرم توی دریبلینگ و برنده شدن توی یک در برابر یک جز ۳تای اوله تو جهان. پیرو حرف آرمین درمورد تنبلی، بنظرم از اوزیل تنبلتر نیست‎
محرزم توی خط هافبک آچار فرانسه هست. الان در طول فصل اوزیل مصدوم باشه جایگزین نداره.البته ویلشر و کازورلا هستن یادم نبود(هرکذومشون مثل یک خرید جدید هستن وقتی بعد از ۶ماه مصدومیت میان)
من بودم فرصت ایده آل جذب این دوتا رو از دست نمیدادم
سانچزم دستمزد اندازه لیونل مسی میخواد و اینا همه بهانست برای فشار آوردن به آرسنال برای خروجش. اوزیلم فعلا گویا عقب نشینی کرده

بخاطر جام جهانی بازیکنایی مثل کاستا و خامس خواستشون فقط رفتن به تیمیه که بتونن بیشتر بازی بمونن

پیمان در 15/4/1396 | 12:00 گفت:

مارز و یه هافبک وسط درجه ۱ بسه . اون موقع میتونیم ۳-۴ تا خروجی هم داشته باشیم که با فروششون نصب بیشتره هزینه ها در میاد . سانجر رو حتی رایگانم بدیم باید بمونه این فصل اما اوزیل گزینه خوبی برا فروشه که البته خریدار نداره

آرمین توپچی در 15/4/1396 | 09:25 گفت:

حامد من عاشق لمار و فورسبرگ هستم ولی جفتشون چپن (شاید راست هم بازی کنند ولی کارایی کامل رو ندارن)
محرز رو هممون می شناسیم و تو جزیره هم جواب داده ولی من داگلاس رو انتخاب می کنم چون دریبلینگ و شوت زنیش یه لول بالا تره لامصب رو پای چپش بره تمومه فقط یه مشکلی که داری گشادیشه که شاید اون هم درست شه

توی وینگ یه خبر هایی در رابطه با کوادرادو هم هست که به نظرم خریدش بدرد ما نمی خوره

امیدوارم قبل از خرید وینگ یه هافبک بگیریم بخدا وضع هافبک افتضاحه

حامد در 15/4/1396 | 03:51 گفت:

بعد از خرید لاکی بر اساس رسانه ها خرید بعدی وینگ هافبک کناری هست که 3 تا گزینه مطرح شده
1_لمار:::پیشنهاد دادیم اما رد شده گزینه مورد نظر ونگر هم هست اطلاع زیادی دربارش نداری اما فک کنم وینگ چپ باشه
حالا اگه سانچز موندنی باشه بر طبق آخرین اخبار خریدش منطقی نیست چون راست نیست فلج هست
2_ محرز:::: وینگ راست حتی وسط بازیساز کاملا در دسترس و مشتاق اومدن دقیقا جا های که ما لنگیم بازی میکنه
3_ داگلاس:::در دسترس با 50 تا
3 تا اپشن داره یکی اینکه چپ و راست تسلط داره
دریبل میزنه خفن شوت میزنه عسل و سرعتی
چه سانچز بره چه بمونه بش نیاز داریم و اگر قرار به رفتنش هست میتونیم وارد معاملش کنیم با بایرن
نظر داگلاس نظر شما چیه تو این پست

abolfazl alayi fard در 14/4/1396 | 23:36 گفت:

این پنجره یکی از معدود پنجره نقل و انتقالاتی هست که بازیکن خوب توش خیلی زیاده و تا حالا خیلیا جابه جا شدن و خیلی هم موندن

توی پنجره های نقل و انتقالاتی که من دیدم شرایط این فصل خیلی کم سابقست از لحاظ حضور بازیکن با کیفیت.

به نظر من این فرصت خیلی کم پیش بیاد و ممکنه مثل چند فصل پیش فرصتهایی مثل الان پیش نیاد.

الان بازیکنایی مثل محرز و مانولاس و داگلاس کاستا و خامس، سیسوکو(حتی پیانیچ هم شرایطش برا خروج بد نیست) روی هوا هستن و بخاط حضور بازیکنای با کیفیت قیمتها هم کمی تعدیل شده

آرسنال الان دو تا خرید خوب داشته تا الان. اگر سه تا خرید دیگه هم انجام بشه اتفاق خاصی نمیفته. مانولاس،توی وینگ کاستا یا محرز،هافبک میانی سیسوکو یا پیانیچ وآلترناتیو هردوتا پست هافبک خامس.
این پنجره فرصتی هست که راحت میشه با یک مقدار هزینه بیشتر ضعفهایی که چندین سال آرسنال دچارش شده رو تا حد زیادی ترمیمش کرد. فقط جسارت میخواد. چلسی ۲۰۰۴ نمونه موفقیت این سبک خریده، اون موقع که آبرامویچ۲تا تیم بازیکن خرید‎

Sadegh در 14/4/1396 | 22:40 گفت:

دارم داداش پای حرفمم هستم .محاله سه تا ونگر بخره ۲۰ سال چنین کاری نکرده.امیدوارم یدونه همون محرز بگیره(هرچند کچل میشم) مثل پارسال نشه ۲ تا بنجل گرفت باور کنید نه مصطفی نه پرز در حد آرسنال نیستن

آرمین توپچی در 14/4/1396 | 21:46 گفت:

صادق ونگر گفت 3 تا خرید با کیفیت
تو این زمینه دروغ نمی گه سال پیش هم تعداد رو درست گفت

تیغ داری یا یدونه برات بخرم ؟

Sadegh در 14/4/1396 | 21:31 گفت:

تبریک.ولی دیگه ونگر بازیکن نمیخره اگه خرید من سرم تیغ میزنم عکسم میزارم رو سایت خخخخخ😅

Sadegh در 14/4/1396 | 21:31 گفت:

تبریک.ولی دیگه ونگر بازیکن نمیخره اگه خرید من سرم تیغ میزنم عکسم میزارم رو سایت خخخخخ😅

آرمین توپچی در 14/4/1396 | 21:00 گفت:

بیار اون ناپلونی رو

Sajad در 14/4/1396 | 20:54 گفت:

دوستان تبریک
انشالله بعدی محرز و یه هافبک وسط خوب که واقعا خودم هم نمیدونم تو این پست کی روبگم هم به تیم اضافه شه که در اون صورت خیلی تیم خوبی میشیم.
سانچز هم اگه بزاره بره یعنی حرفایی که میزد چرت و پرت بوده چون نقاط ضعف داره پوشش داده میشه.کولاشیناچ که یکی از خوب های بوندس لیگا بوده و اینم لاکازت که سه فصله داره اقایی میکنه.
به امید خبر های خوب بعدی

hoseyn در 14/4/1396 | 20:38 گفت:

آقا اون طبل شادانه رو بیارید.
بالاخره رسمی شد!
به نظر من خرید بسیار عالی که کاش سال گذشته انجام میشد.
تبریک به همه.

حامد در 14/4/1396 | 17:31 گفت:

الان کاستا مشتری نداره بایرن هم میخواد بفروش 50 تا یورو هاااا
چه سانچز بره چه نره باید بخریم
هم چپ هم راست 6 دنگ بنامش هست و شوت زن خود ما سوراخ شدشیم

یه بک وسط 50 تایی هم بگیریم پیانیچ کواچیچ کیتا سیسوکو ردیف میشم حتی اگه
فروش هم داشته باشیم مانولاس واسه دفاع خرید آبداری هست
همه ی اینا میشه در دسترس نیاز نیست فیفا باشه فقط کافی جسور باشیم که نبودیم تا الان

حامد در 14/4/1396 | 17:31 گفت:

الان کاستا مشتری نداره بایرن هم میخواد بفروش 50 تا یورو هاااا
چه سانچز بره چه نره باید بخریم
هم چپ هم راست 6 دنگ بنامش هست و شوت زن خود ما سوراخ شدشیم

یه بک وسط 50 تایی هم بگیریم پیانیچ کواچیچ کیتا سیسوکو ردیف میشم حتی اگه
فروش هم داشته باشیم مانولاس واسه دفاع خرید آبداری هست
همه ی اینا میشه در دسترس نیاز نیست فیفا باشه فقط کافی جسور باشیم که نبودیم تا الان

abolfazl alayi fard در 14/4/1396 | 15:06 گفت:

توی هافبک وسطا من خودم کازورلا و ویلشرو با فراغ بال خارج میکردم(اگه خارج نشن، مصدومیت از لیست خارجشون میکنه) جاش یک هافبک خوب که تو بازار کم نیست وارد میکردم

چقدر این فصل نقل و انتقالات گرم و شلوغه. میلان خیلی خرید کرده، اورتون خیلی خرید داشته. امیدوارم میلان برگرده به رینگ مثل سابق، ولی رقیب قدری هستن تو لیگ اروپا برای آرسنال مخصوصا با خریدای جدیدش

لیست تیم اصلی آرسنال چقدر شلوغه۳۳ نفره. دبوشی ، کمپبل، آکپوم، آدلاید،چمبرز، جنکینسون هم هستن
یکی از چیزایی که هنوزم متعجبم ازش اینه که دبوشی دفاع راست فیکس تیم ملی فرانسه و نیوکاسل چه جوری کارش به اینجا رسید. واقعا عجیبه

حامد در 13/4/1396 | 20:40 گفت:

ابوالفضل
حرفت منطقی هستش اما به شرط اینکه بخریم هرچند خلا روحیش جبران نمیشه
باید بخریم و این حرفها رو کاغذ هستن عمل مهم هست
تغییر رویکرد باشگاه آخر تابستون و فصل بعد مشخص میشه همون پرز گفت فقط ما رسما اقدام کردیم به هر حال اقدامی که استارتش خوب باشه اما بی نتیجه فایده نداره
مطلب بعد
متاسفانه ما هافبک وسط تو لیست زیاد داریم
رمزی ویلشر ژاکا ناصر سانتی یعنی خرید بعیده اما ما میدونیم فقط میشه رو ژاکا حساب کرد اگر از اینا فروختیم خرید داریم در غیر این صورت خرید هافبک نداریم اگه پیانیچ که ایده آل و بعیده بیاد یا کواچیچ
در صورت رفتن سانچز کاستا بهترین گزینس هم خواهان خروج هم قیمت معقول
امباپه عالی اما همه میدونیم ما نمیخریمش
مارسیال هم هست اما موری بازیکن بده نیست
محرز هم گزینه جالبی هست هم وسط هم راست چه وینگ چه هافبک
دفاع هم که کلا منتفی هست اما مانولاس برگ زرینی هست واسه سوپرایز که اونم منطقا لازم داریم اما لیستی نه
دوستان تو صحبت هاتون شرایط تیم سابقه تو خرید و لیست رو در نظر بگیرید

آرمین توپچی در 13/4/1396 | 19:44 گفت:

حسین پیانیچ بیاد عالی میشه تیم یه لول میره بالا

ابوالفضل حرفات تو شرایط معمولی درسته ولی شرایط الان آرسنال خیلی پیچیده هست
به کسی مثل ژیرو فصل بعد نیازه بشدت هم نیازه

abolfazl alayi fard در 13/4/1396 | 18:27 گفت:

کازورلا بعد از فصل ۱۵-۲۰۱۴ که اوجش بود و فصل رو تقریبا بدون مصدومیت گذرونده بود و سنش ۳۰شده بود چندتا پیشنهاد براش از اسپانیا اومده بود که از لحاظ مالی هم مناسب بود.من نظرم این بود که اوج فوتبالش همین بوده و از این به بعد افت میکنه بخاطر سن و اگر مصدوم بشه برگشتش سخته پس بهتره خروجی باشه و با پولش یک هافبک جوونتر جایگزین بشه. بعضی دوستان مخالف بودن میگفتن حضورش حیاتیه و فروختنش حماقته. کازورلا فصل۱۶-۲۰۱۵ تقریبا ۳۰تا بازی بخاطر مصدومیت نبود و فصل اخیر که میشه گفت اصلا نبود الان باز دوباره خبر مصدومیتش اومده، همون دوست بنده به من میگه کاش دو فصل پیش فروخته بودیمش

بعد ۳۰سالگی توان فیزیکی افت محسوس میکنه و مصدومیت توی این سن خیلی ضربه سنگینی به بازیکن میزنه. من اگه الان ژیرو توی ۲۸سالگی بود نظرم با دوستان یکی بوذ ولی الان بخاطر سوابق آماری مصدومیتا بعد ۳۰ به نظرم همون فرآیند کازورلا براش طی میشه.امیدوارم که نشه و اگر موندگار شد تو اوج بمونه

حامد
بیشتر صحبتهایی که در مورد سانچز مطرح کردی رو قبول دارم. ولی این رو در نظر بگیر اگر سانچز و اوزیل بمونن و تمدید نکنن، فصل بعد آزاد برن، آرسنال باید برای جایگزین کردنشون هزینه بکنه در حالی که ۱پوند از خروجشون درآمد نداشته. الان فکر نکنم رئال برای خامس بیشتر از۵۰یا۶۰بخواد یا برای داگلاس کاستا بیشتر از ۴۰تا بخواد بایرن.

مربی رو که قبول دارم مثل ۱۰سال پیش نیست ونگر، ولی امسال آرسنال خیلی تو ساختار نقل و انتقالاتیش تغییر ایجاد کرده. مالکین باشگاه جایگاه تیم و متقابلاً بحث مالی رو در خطر دیدن. آرسنال خیلی فعال هست توی بازار، برعکس قبل که منفعل بود وقتی شروع مذاکره با امباپه۱۲۰تایی بوده و کاری کرده که صدای فلورنتینو پرز دراومده، مطمئنن تغییر کرده شرایط. یعنی امیدوارم تغییر کرده باشه چون الان جوری که اورتون داره خرید میکنه واقعا ترسناکه لیگ فصل بعد.

hoseyn در 13/4/1396 | 18:21 گفت:

آقا بین اسپورتس زده ونگر پیانیچ رو میخواد و قیمتش رو هم یووه ۴۰ میلیون یورو اعلام کرده. میشه حدود ۳۵ میلیون پوند. خداییش با این قیمت باید فوری بخرنش.
خیلی بازیکن خوبیه برا هافبک عقب

hoseyn در 13/4/1396 | 18:21 گفت:

آقا بین اسپورتس زده ونگر پیانیچ رو میخواد و قیمتش رو هم یووه ۴۰ میلیون یورو اعلام کرده. میشه حدود ۳۵ میلیون پوند. خداییش با این قیمت باید فوری بخرنش.
خیلی بازیکن خوبیه برا دفاع عقب

آرمین توپچی در 13/4/1396 | 17:13 گفت:

BREAKING NEWS

Sky sources: Lyon striker Alexandre Lacazette is at Arsenal’s training ground having his medical. Once the medical is complete, Lacazette is expected to sign a five-year deal.

Arsenal have agreed a deal with Lyon which is worth a club-record £52m.

باورکنید من هنوز می ترسم این رو نگیریم

hoseyn در 13/4/1396 | 14:47 گفت:

ژیرود که خودش گفته میمونه و ظاهرا قراردادی تا سال ۲۰۲۰ داره امضا میکنه.

به نظر من خیلی بستگی به ترکیبی که میخواهیم بازی کنیم داره. اگه قرار باشه ۴ دفاعه بازی کنیم قطعا با این تیم هیچی نمیشیم و باید خط هافبک خصوصا دفاعی رو تا میشه تقویت کرد. اگه قراره ۳ دفاعه بازی کنیم به نظر من باید یه دفاع گردن کلفت بخریم و همینطور خط حمله رو هم تقویت کنیم. کلا به نظر من حرفتو قبول دارم که اگه فقط تنها خریدمون لاکازت باشه احتمالا چیزی نمیشیم اما به تعداد زیادی خرید دیگه احتیاج نداریم کاش بفهمند و همین یکی دوتا خریدی که احتیاج داریم رو انجام بدهند.

vahid در 13/4/1396 | 14:44 گفت:

با اینکه خودم دل خونی از ژیرود دارم اما به خاطر مصدومیتهای زیاد ولبک و حضور در لیگ فرسایشیه اروپا باید ژیرو رو نگه داشت

محمد حسین در 13/4/1396 | 14:06 گفت:

حسین ژیرو به 1001 دلیل باید بمونه
یکیش امتحان زوج لاکازت و ژیرو برای مواقعی که میخوایم فشار شدید بیاریم
خیلی زوج جذابی هستن، تو فرانسه معلومه...
دلیل دوم کوتوله داری ما اون جلو... یه تیم رفت تو لاک دفاع بدون ژیرو 3.0 کنیم بیایم بیرون دیگه...!
زوج سریع و قد کوتاه کنارش باشه میترکونه

محمد حسین در 13/4/1396 | 14:01 گفت:

حتی ما باید بیشتر از میلان خرج کنیم چون بیشتر در میاریم.
و برگردیم و بزرگی کنیم
میلان کالهان اغلو رو خرید و چن تا جوون با انگیزه دیگه رو... راحت هم دست رو هر کی گذاشت خرید.
کلا در آمد ما بیشتره ولی شرایط ما مثل میلان هست، تیم بزرگی که بخاطر قضیه مالی بزرگی کردن رو فراموش کرده!
میلان برمیگرده ولی ما...

محمد حسین در 13/4/1396 | 13:57 گفت:

امسال اگر خریدی جز لاکازت نکنیم 5 ام هم نمیشیم
تاتنهام که از خوبای لیگ شده و راحت مدعی محسوب میشه
چلسی هم تیمش حفظ شده و همین طوری مدعی شد که البته لوکاکو و دو سه نفر بهش نزدیکن
منچستر داره کاملا خلأ های تیمشو پر میکنه و فعلا دفاعش اوکی شده
سیتی که بالاتر میره پایین تر نمیاد با این تیم
لیورپول تقویت شده با خرید صلاح که اگه بازیاشونو دیده باشید بزرگ ترین خلا براشون بود
حالا اورتون هم اضافه کنید به لیست که امسال 160 میلیون خرج کرده و راحت تاتنهام دوم لیگ شده و مشیری نشون داد زیر نظر کرونکه اینطوری بود وگرنه ابرامویچیه براخودش!
اورتون امسال اگه بازیکن از دست نده قطعا جزو 4 تاست، با اون قدرتی شرط میبندم روشون که رو خودمون نمیبندم!
اورتون مثال تیمیه که میخواد به بزرگان برسه، آرسنال هم باید مثل اورتون و میلان خرج کنه
میلانی که حدود 150 تا خرج کرد و 6 تا خرید خوب کرد که میتونه برشون گردونه به جمع بزرگان...

حامد در 13/4/1396 | 13:33 گفت:

حسین
ژیرو بازیکن بازی های بزرگ هست یا نیست الان و موندنش هم بخاطر کیفیت ممتازش نیست اما 2 دلیل تنها سر زن ماست تو تیم کوتوله ی ما چه تو حمله چه دفاع و اینکه مهاجمی دیگه نداریم شما والکات ولبک رو نر نظر نگیر تو محاسباتت

ابولفضل
تا الانش هم میگیم یکی مثل هانری یعنی نداشتیم یعنی چی؟؟؟ نصف موفقیت های ونگر رو به هانری نسب میدن چند سال لنگ یکی مثل هانری هستیم ؟؟؟؟؟؟شکست داداش فقط صداش در نیومد

با یار گیری خوب و مربی خوب میشه جبران کرد اره چرا که نه ولی اینا حرف های رو کاغذ هستن تو زمین حرف چیز دیگس
ما این مربی رو که میگی دیگه نداریم 2 یارگیری مناسبش رو هم انجام نمیدیم که اگه میدادیم الان این وضعمون نبود ثالثا
مسئول روحیه تیم الان سانچز اونی که بازی درمیاره بش امید داریم سانچز نه والکات و ولبک

آرمین توپچی در 13/4/1396 | 12:37 گفت:

Olivier Giroud has hinted that he wants to stay at Arsenal, amid interest from Everton.

"I want to carry on my good journey at Arsenal and I always want to give my best," he told the club website. "I would love to win another title, or maybe more until the end of my contract."

Giroud is under contract with the Gunners until 2020.

آرمین توپچی در 13/4/1396 | 11:46 گفت:

Arsenal are planning a £70m double raid on Sporting Lisbon for William Carvalho and Gelson Martins, according to Portugues publication A Bola.

Midfielder Carvalho, 25, was close to joining Manchester United in 2013/14, while 22-year-old Martins impressed last season at Sporting and can play as a winger or full-back.

The Gunners have already signed Sead Kolasinac from Schalke and are closing in on Lyon striker Alexandre Lacazette.

abolfazl alayi fard در 12/4/1396 | 23:58 گفت:

حامد ما آنری رو فروختیم کمرمون نشکست که هیچ تازه فصل بعدش ۱۵ (۸۳امتیاز)امتیاز بیشتر گرفتیم و توی کورس بودیم تا لحظات آخر و با ۴ امتیاز کمتر از قهرمان(منچستر) توی جایگاه سوم لیگو تموم کردیم . فصل قبلش با آنری ۲۱ (۶۸امتیاز)امتیاز زیر منچسترقهرمان لیگ و در جایگاه چهارم تموم کردیم.

با یارگیری خوب یا مربیگری خوب میشه جای هرکسی رو پر کرد.

اولی هوینس دوباره تاکید کرد بخاطر یک بازیکن مثل سانچز ساختار دستمزد توی بایرن شکسته نمیشه. فقط سیتی و سنت ژرمن هستن که پرداخت میکنن دستمزدشو.

آرمین توپچی در 12/4/1396 | 23:47 گفت:

حسین پرز که رفتنی هست گویا دنی ولبک هم که کلا مصدومه کلا به بازی با من یو می رسه
تازه ولبک چپ هم می تونه بازی کنه میمونه لاکازت و ژیرو
یادت نره این فصل فشار زیادی رو تیم هست چون بازی های لیگ اروپا زمان بندیش خیلی بده

کم کم باید به فکر اورتون هم باشیم تف تو این زندگی

محمد در 12/4/1396 | 23:40 گفت:

شماره 9 واسه لاکازته؟

kamyar در 12/4/1396 | 23:37 گفت:

این دو تا هر پنجره لینک میشن بهمون جدی نگیر

hoseyn در 12/4/1396 | 22:56 گفت:

بله آرمین اسمهاشون رو میدونم یکی کاروالیو هست یکی مارتینز. اما شناختی ازشون نداشتم. نشریه های پرتغالی زدند.

قبول که ژیرود بهترین تعویضی دنیا بوده البته امسال. منم دوستش دارم چون با غیرت بازی میکنه و به تیم تعصب داره. ولی به شرطی که بپذیره رو نیمکت بمونه. آخه نمیشه اینهمه مهاجم نوک که.

آرمین توپچی در 12/4/1396 | 22:08 گفت:

ژیرو بهترین تعویضی دنیاست حسین

ماحرز خوبه به شرط اینکه ولکات بره و مانع خرید یه هافبک خوب نشه

حسین هنوز اسکای چیزی نزده احتمالا یکیش ویلیام کاروالیو باشه

تریجیحا هافبک سیاه پوست رو بیش تر می پسندم

hoseyn در 12/4/1396 | 21:53 گفت:

چه خوب که لمن هم به تیم اضافه شد. هرچند من به خاطر اون خطایی که جلو بارسا کرد و اگر اون خطا رو نمیکرد مطمئنم بارسا رو لوله می‌کردیم هیچوقت دلم با لمن صاف نشد. تنها باری بود که به خاطر فوتبال اشکم دراومد.

به نظر میرسه محرز هم حتمیه. چون تو تمرین لستر هم شرکت نکرده و تیم دیگه ای هم خواهانش نیست.

فکر میکنم رفتن سانچز حتمیه. کاریشم نمیشه کرد. فقط خداکنه سیتی نره. به شخصه با رفتن همزمان سانچز و ژیرود به شدت مخالفم اما اگه سانچز بمونه به شخصه فکر میکنم فروختن ژیرود به شرط خرید خوب تو خط هافبک خیلیم مفیده. کم حرصمون داده؟ حامد تو خودت هزار بار ننوشتی ژیرود بازیکن بازیهای بزرگ نیست!

آقا کسی از این دوتا بازیکن اسپورتینگ که میگن آرسنال پیشنهاد ۷۵ تایی براشون داده کسی خبر نداره؟

آرمین توپچی در 12/4/1396 | 21:14 گفت:

حامد ونگر گفت 3 تا امیدوارم رو حرفش بمونه بدون یه هافبک فصل دیگه یه لایک بهمون می دن تهش

حامد در 12/4/1396 | 20:42 گفت:

خداروشکر لاکی اومد
خرید خوبی بود و با توجه به قیمتش خرید عالی محسوب میشه.
امیدوارم حداقل یه هافبک بگیریم خیلی بعیده به نظرم چون از نظر لیست زیادن هافبک ها
من نقل و انتقالات رو تموم شده میبینم مگر سانچز بره
فروختن سانچز و اوزیل با هم کمر تیم رو میشکونه این تیم رو بازیکن ها میچرخونن نه ونگر
اوزیل که موندنی ظاهرا اما رفتن سانچز رو با 10 تا بازیکن نمیشه جایگزین کرد جنگندگی جسارت روحیه ی پیروزی رو سانچز به تیم میده
ژیرو هم نباید بفروشیم چون هم میشه رو بودنش حساب کرد هم رو پلن B
از گیبس چمبو رمزی والکات ولبک به جز بازی با منچستر هیچ ابی گرم نمیشه

محمد در 12/4/1396 | 17:09 گفت:

لاکازت خط حمله میترکونه دقیقا مثل لاکازت چند سالی بود نداشتیم.سرتوپاش. پشت به بازیکن دریبل میزنه فوق العادست شوت خارج محوطه. به ویژه مهاجم نوک نداشتیم ایستگاهی بزنه بابت این یدونه خصوصیتش خیلی خوشحالم

kamyar در 12/4/1396 | 15:04 گفت:

سانچز بره یه جوری ناراحت میشم که خریدن مسی هم نمیشوره ببردش... مخصوصا اگه تو لیگ انگلیس باشه!
ایشالا ببینه داریم تقویت میکنیم و تمدید کنه!
سانچز بره هرکسی هم بگیریم این فصل لیگو نمیگیریم. دوست دارم ببینم مثلث اوزیل-سانچز-لاکازت رو

abolfazl alayi fard در 12/4/1396 | 14:03 گفت:

با تمام سر و صدایی که دور داگلاس کاستا بود یک دفعه همه چی رفت توی خلأ. به نظر میرسید یوونتوس کار رو تموم کرده باشه ولی فعلا خبری نیست اگر بایرن برای سانچز اقدام بکنه شاید داگلاس کاستا رو بشه به عنوان بخشی از قرار داد به آرسنال آورد که خیلی اتفاق خوبی هست.

ویدیو مصاحبه سانچزو دیشب دیدم اول گفت من میخوام جامهارو ببرم وبعدش وقتی در مورد این گفت که من تو ذهنم مشخصه کجا میرم براوو که در کنارش نشسته بود یک خنده مخفی کرد. میشه با قطعیت گفت که هدفش جداییه و علاقمند به کار با گواردیولا، تغییر نظرش امکان داره ولی کمه. اگر خروجش قطعی شد باید تمام تلاش بشه که بره بایرن.

شدیدا با موندن سانچز و اوزیل و خروجشون به صورت آزاد در فصل بعد مخالفم. باید فروخته بشن و حداقل۱۰۰میلیون پوند ازشون در میاد.

بازار نقل و انتقالات امسال بازیکن خوب کم نداره و خیلی شلوغه و حیفه با کمتر از ۶تا خرید خارج بشیم از این بازار‎
آرسنال برای جذب جورجینیو ناپولی اقدام کرد که پیشنهادش رد شد، این یعنی سعی در خرید بازیکن توی هافبک میانی هست پس حتما یکی یا دوتا خروجی تو این پست هم داریم.

فعلا برای ژیرو و گیبس پیشنهاد اومده، به نظر یکی از این دو تا چراغ اول خروجیارو روشن میکنن.
بین چمبرلین و والکات من چمبرلینو ترجیح میدم. چمبرلین جا برای پیشرفت زیاد داره.

Sadegh در 12/4/1396 | 12:29 گفت:

به گزارش وانانیوز، فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا در واکنش به سوال خبرنگار تلویزیون رئال مادرید در خصوص تلاش آرسنال در استخدام امباپه گفت: او در یک باشگاه فرانسوی مشغول به کار است، از دو مرد فرانسوی بزرگ و تاثیرگذار در فوتبال فرانسه نیز پیشنهاد دریافت کرده، یکی زیدان و دیگر ونگر.به شخصیت سرمربی محترم آرسنال احترام می‌گذارم اما به او توصیه می‌کنم اسیر بازارگرمی مدیر برنامه‌های این بازیکن نشود. این در شان یک مربی بزرگ نیست که همان چیزهایی را تایید کند که به او دیکته می‌شود. ونگر اگر واقعا امباپه را می‌خواهد از باشگاهش بخواهد پیشنهاد 142 میلیون یورویی را در یوفا ثبت کنند. آرسنال پیشنهاد خود را فقط به رسانه‌ها داده اما رئال مادرید پیشنهاد رسمی خود را به یوفا و دفتر کل ثبت قراردادهای بازیکنان در اروپا منتقل کرده است.
پرس ادامه داد: مدیر برنامه‌های امباپه آینده این بازیکن جوان را به خطر انداخته و البته کاری از دست ما بر نمی‌آید، پیشنهاد رئال مادرید مشخص است، ممکن است کاهش پیدا کند اما هرگز افزایش پیدا نخواهد کرد

محمد در 12/4/1396 | 02:00 گفت:

فک کنم تا چهارشنبه لاکازت رسمی بشه. توروخدا امباپه رو بگیرین امباپه اگه تمدید نکنه بخواد تو تیم دیگه فیکس باشه اولین گزینش میتونه ارسنال باشه. سانچزو اوزیل هم حتما تمدید بشن. حتی چمبو هم بمونه

گیبس والکات پرز اوسپینا مرته ساکر وحتی سانتی البته اگه جاش یکی بهترشو بخرن.بفروشنشون

Sadegh در 11/4/1396 | 23:22 گفت:

اینقدر ما تو نقل و انتقالات بد بودیم که من حتی نگرانم همین لاکزت هم نتونیم بخریم چه برسه به بقیه😧😧

hoseyn در 11/4/1396 | 23:16 گفت:

آقا مبارکه لاکازت رو که خریدیم. حرفها در مورد محرز هم خیلی انگار جدیه.
من یکی به شخصه با دیدن سابقه داغون آرسنال در خرید، به همین سه تا هم کاملا راضیم. هرچند تو دل خودم میگم چی میشه اگه امباپه رو هم بخریم.

آرمین توپچی در 11/4/1396 | 17:45 گفت:

اسکای چیزی نزده

امیدوارم هر جور شده سانچز و اوزیل بمونن از دست دادنشون در هر صورت الان ضرره

kamyar در 11/4/1396 | 17:34 گفت:

اگه تصمیم خرید امباپه و مارز (بالفرض قطعی شدن لاکازت) جدی باشه میشه برداشت کرد که سانچز رفتنشو با ونگر درمیون گذاشته و تیم دنبال تقویته...
اگه اوزیل هم تصمیمش رفتن باشه بین امباپه، مارز، لمار باید حداقل دوتاشونو بگیریم که افتمون شدید نباشه

hoseyn در 11/4/1396 | 17:09 گفت:

آرمین من هم که گفتم اصلا دلم نمیخواد از سیستم ۳ دفاعه به سیستم دیگه بریم. من فقط پیشبینی کردم که ممکن ونگر اون کار رو بکنه و بازهم گفتم پیشنیازش هافبک دفاعی غول هست.

آخر خیر شدید اومده که انتقال محرز تا آخر هفته رسما اعلام میشه. کسی شنیده؟

آرمین توپچی در 11/4/1396 | 15:29 گفت:

محمد و حسین
فکر 4 2 3 1 و 4 4 2 رو از ذهنتون با این وضع هافبک بیرون کنید با این وضع دسته بیل هم بهمون نمی دن

کامیار
اگه قرار باشه که ام بابپه جدا بشه شانس ارسنال کم تر از رعال نیست چون آرسنال تضمینی رو بهش میده که رعال نمی ده

kamyar در 11/4/1396 | 15:20 گفت:

خیلی بعیده امباپه...
من حتی رویاپردازی هم نمیکنم براش

محمد در 11/4/1396 | 15:11 گفت:

آره حسین شاید برگرده به همون شکست ناپذیرها به شدت با رفتن والکات گیبس اوسپینا پرز هم موافقم یعنی باید برن با پول همه اینا پول لاکازت جوره.اگه لاکازتو امباپه بیان باید یه هافبک عالی هم بگیره یعنی میشه اینا که میگم؟!

------------------------شزنی----------------------

کولاش---------کوش----------موص----------بیرین

----------------رمزی----------ژاکا------------------
امباپه-------------------------------------------اوزیل

-----------------سانچز--------لاکازت----------------

این ترکیب فقط یه هافبک جنگنده و تکنیکی میخواد البته نظر خودمه با احترام (رمزی)

hoseyn در 11/4/1396 | 13:34 گفت:

سیستم شکست ناپذیرها هم همینجور بود یعنی ما آنری برکمپ لیونگبرگ و پیرس رو اون جلو داشتیم. پشت سرشون هم ۶ تا غول داشتیم. خصوصا هافبکهای دفاعیمون.

hoseyn در 11/4/1396 | 13:31 گفت:

محمد آلگری دقیقا همینجوری تیمشو میچینه. ۴ تا قاتل رو میذاره جلو بقیه رو میچینه عقب. به شدت هم این سیستم رو دوست دارم. خوراک سیستم ۳۵۲ یا ۴۴۲ ذوزنقه هست.

hoseyn در 11/4/1396 | 13:28 گفت:

اگر امپابه بیاد آرسنال و با وجود خرید محتمل لاکازت قابل پیش‌بینی ترین نتیجه ای که میتونم بگیرم این دوتاست:
۱- یا اینه که ونگر قصد داره دوباره برگرده به سیستم شکست ناپذیرها یعنی ۴۴۲ و در این شرایط حتما حتما یه یه دفاع عقب تخریبی درجه ۱ نیاز داریم. شاید بشه حدس زد میخواد کولاشیناچ رو توی اون پست بازی بده شایدم لازمه یکی رو بخره.
بنابراین میشه پیش‌بینی کرد ژیرود و چمبرلین که حرف رفتنشون زیاد میرن. اگر سانچز بره احتمالا محرز رو بخریم و به احتمال فراوان مجبوریم ولکات رو برا سال بعد نیز تو وینگ تحمل کنیم.
۲- اینکه سانچز رفتنیه و قراره امپابه بره بال چپ بازی کنه. در این صورت هم احتمال خرید محرز و رفتن چمبو و ژیرود زیاده.
هرچند من به شخصه اصلا دلم نمیخواد از سیستم ۳۶۱ یا ۳۵۲ به سیستمی دیگه بریم.

محمد در 11/4/1396 | 13:09 گفت:

موندم اگه امباپه و لاکازت هردوشون اومدن. سانچز اوزیل هم تمدید کردن ترکیب چجوریه؟!
اخه دوس دارم کیلیان و الکساندر بیان الکسیس و مسوت هم تمدید کنن و هر چهارتاشونم اون جلو فیکس باشن اخه چجوری؟

Sadegh در 11/4/1396 | 12:41 گفت:

فقط در یه درصورت میاد اونم اینکه سانچز بره. چون لازکات قطعیه.شاید ونگر میخواد مثل زوج امباپه و فالکائو موناکو .تو آرسنال هم امباپه و لاکازت همه کاره بشن.هر چند سانچز رو خیلی دوست دارم و شاید هیچ کس نتونه مثل اون درخشان باشه واسمون . اما با توجه به سنش و آینده تیم به نظرم اگر این کار کنیم ضرر نمی کنیم.

آرمین توپچی در 11/4/1396 | 12:28 گفت:

والا من الان دارم گیج میشم یه ذره
از یه طرف به لاکازت نزدیکیم و اینو همه تایید کردن
از طرف دیگه بهترین جا برای امباپه بعد از موناکو آرسناله چون ونگر تنها مربی هست که ضمانت فیکس بودن بهش میده چیزی که تو رعال نیست پس به نظرم اگه بخواد بره آرسنال گزینه ی خوبیه براش

vahid در 11/4/1396 | 12:08 گفت:

عمرا اگه امبابپه بیاد ارسنال

آرمین توپچی در 11/4/1396 | 11:23 گفت:

ام بابپه اسم موناکو رو از توتیرش حذف کرده

آرمین توپچی در 11/4/1396 | 11:19 گفت:

من هم اولویت تیم رو هافبک گذاشتم
گفتم اگه بخوایم بخریم گزینه ی جذابی هست

Sadegh در 11/4/1396 | 11:12 گفت:

احتمالا کولاشیناچ اونجا بازی میکنه .تازه مونرئال هم هست‌.دفاع مرکزی و هافبک دفاعی میتونه در الویت باشه

آرمین توپچی در 11/4/1396 | 08:45 گفت:

قطعا می تونه وینگ بک هم باشه
البته من منظورم وینگ بک چپ بود اشتباه نوشتم راست

Sadegh در 11/4/1396 | 04:26 گفت:

هکتور دفاع چپه.نبایدم بهش اشاره کرد

آرمین توپچی در 10/4/1396 | 22:50 گفت:

کلا اگه قرار باشه وینگ بک راست بگیریم نمی دونم چرا هیچکدوممون به یوناس هکتور اشاره نکردیم
بازیکن عالیه هست

آرمین توپچی در 10/4/1396 | 21:35 گفت:

راستش خط هافبکشون رو گفتم چون خیلی تو گل نخوردن تاثیر دارن
تیمی قهرمان میشه که گل نخوره
لامصب بعضی بازی ها دایوید لوییز هم بیکار بود چه برسه به کورتوا
با خرید لاکازت و نگه داشتن سانچز اول باید به فکر هافبک بود
اوضاع هافبک به نظرم خیلی خرابه کوک افت کرده رمسی ویلشر سانتی هم که اصلا معلوم نیست کی آماده هستن
تنها هافبک خوبمون که من ازش راضیم همون ژاکا هست

فکر نکنم بره لیون
امیدوارم بمونه

لامصب یه خبر برای گیبس نمیاد آدم خوش حال بشه

hoseyn در 10/4/1396 | 20:58 گفت:

منم زیاد بازیهای چلسی رو میدیدم آرمین. این حرف بسیار درستیه که شروع حمله با هافبک وسطها هست ولی ادامه ش خیلی به خط حمله مربوطه و خلاقیت و قدریت نگهداری و دریبل طولی و سرعت بالا. کاملا قبول دارم که دزدیدن توپ و فرار برای ضد حمله از خط هافیک اکثرا شروع میشه. اما این کاری هست که کم و بیش تیم ماهم انجامش میده. کار دیگه ای که مثلا همین کانته میکرد تا ضدحمله ای شروع میشد به سرعت خودشو به دروازه حریف میرسوند و برتری عددی تیم چلسی برا حمله رو بیشتر میکرد. کاری که به نظر من انصافا رمزی ژاکا کوکلین و الننی به خوبی انجام میدهند.
ولی آخر سر اکثر گلها رو خط حمله میزد. به هرحال تو اینکه خط هافبک هم تاثیرگذاره شکی ندارم. اما حرفم اینه مگه ما کم ضد حمله میکنیم پس همین خط هافبک ناقص شروع ضد حمله رو خوب انجام میدهند اونی که مشکل تیمه ختم ضد حمله به یک گل هست. برا همین میگم اولویت ۱ و ۲ و ۳ ما باید حمله مون باشه.
من از چندجا خوندم که پیشنهاد ۱۸ میلیون یورویی براش داده شده از لیون.

آرمین توپچی در 10/4/1396 | 20:01 گفت:

حسین من تا حالا خبر جدی برای ژیرو ندیدم ؟ چیزی دیدی؟
خط هافبک و فول بک های چلسی اگه بیش تر موثر نبودن کم تر هم نیستن
بازی های چلسی رو زیاد دیدم انصافا اون وسط به کسی امون نمی دادن کانته قشنگ همه جا بود
تات هم چون تونست خط هافبک چلسی رو فلج کنه برای همین اونقدر خوب بردش
البته خط حمله ی فوق العاده آماده ای داشتن
اگه باکایوکو رو هم بگیرین خیلی تیم خوبی میشن

کاش میشد یه جوری این باکایوکو رو بیاریم آرسنال

hoseyn در 10/4/1396 | 19:20 گفت:

من به شخصه توی سیستم سه دفاعه که به خاطر تراکم بازیکنان تو خط دفاعی نیازی به بازیکن خیلی درجه ۱ برای پست هافبک دفاعی نیست تقویت هرچه بیشتر خط حمله رو در اولویت میدونم.
جدای از اون تمام تیمهایی که موفق هستند ولو اینکه توی خط دفاعشون خیلی خوب نباشند توی خط حمله بسیار بسیار قوی هستند و سه نفر جلوی تیم تمام کننده های بسیار عالی هستند. مثلا همین چلسی رو نگاه کنید. با یه داوید لویس که اتفاقا خیلی سوتیه و وقتی اومده بود چلسی من اون اوایل کلی خوشحال شده بودم و دو تا دفاع سوتی دیگه لیگ رو برنده شد اونم بعد از تغییر تاکتیک تو اواسط فصل. دلیل فقط این بود که آمار تبدیل ضد حمله به گلش بسیار بسیار بالا بود. حالا با خودمون مقایسه کنیم میبینیم ما شاید مشکل اصلیمون اینه که نمیتونیم از ضد حمله هامون گل بسازیم. همین بازی آخر با چلسی اگه خط حمله ما رو با خط حمله چلسی جا به جا میکردند شاید چلسی با ۵ گل میباخت. به نظر من که اولویت اول اینه که سه نفر جلوی تیم قدرت تمام کنندگی قدرت دریبلینگ خلاقیت پا به توپی و سرعت بالایی داشته باشند. بقیه متوسط هم باشند خوبه. همین رمزی که اینقدر میزنیم تو سرش تو بازی با چلسی برای تیم ما کافی بود. یعنی واقعا مرگ نداره تا آخر بازی مثل اسب میدوه. یا سایر بازیکنها. به نظر من تیم درجه ۱ خط حمله درجه ۱ و دروازه بان درجه ۱ میخواد. بقیه متوسط هم باشند جبران میشه.

hoseyn در 10/4/1396 | 19:10 گفت:

سلام.
انگار ونگر قصد نداره یه فصل رو بدون حرص دادن ما شروع کنه!! داره ژیرود رو میفروشه. و به نظر من تنها و تنها درصورتی اینکار می‌ارزه که با پولش یکی مثل امپابه رو بخره. در غیر اینصورت نبودش رو نیمکت به ضررمون تموم میشه.
من البته فکر میکنم ژیرود هم نتونسته با نیمکت‌نشینی کنار بیاد!! یعنی خودش هم منتظر بود ببینه اگه تیم مهاجم خرید نمونه و امیدوار بود که تیم مهاجم نخره.
از سویی دیگه اینکه ونگر که اینهمه روی ژیرود تعصب داشت الان رضایت داده بفروشدش به نظر من نشونه خوبیه. یعنی ونگر پذیرفته که باید هدفش رو عوض کنه و برای رسیدن به اهداف جدید لازم سیاستهاش رو توی انتخاب بازیکنان تغییر بده. امیدوارم اگه قراره ژیرود بره، لاکازت آخرید مهاجمی نباشه که میخریم. خصوصا که سانچز هم داره میره.

آرمین توپچی در 10/4/1396 | 19:06 گفت:

محمد حسین پیانیچ تازه رفته یووه از طرف دیگه یووه هم به راحتی از دستش نمی ده ولی سلیقتو خوشم اومد پیانیچ واقعا عالیه
فکر نکنم لمار برای وینگ بک مناسب باشه یه جورایی حروم کردنه بازیشه
فورسبرگ رو که شخصا بهش ارادت خاصی دارم بیاد عالی میشه

ابوالفضل شرایط اون موقع اتلتیکو اصلا با الان آرسنال یکی نیست اگه یکی بود حرفت درست بود
الان از دست دادن بازیکن متوسط هم برای ما درست نیست چون معلوم نیست جاش کس دیگه می خرن این احمق ها یا نه

حامد گویا آرسنال فرستادتش دبی برای درمان احتمالا به اول فصل برسه البته این حرفی که می زنم مال قدیمه جدیدا خبر ندارم

الان هر ترکیبی که بچینیم چه 3 4 2 1 چه 4 2 3 1 هافبک نداریم امیدوارم یه حرکتی بزنیم

abolfazl alayi fard در 10/4/1396 | 18:12 گفت:

تمام حرفای سروران گرامی رو در مورد ژیرو قبول دارم همه هم متفق القول روی بازی هواییش تاکید دارید.
آردا و رائول گارسیا سوگلی های سیمئونه بودن و نقش اساسی هم داشتن و خیلی موثر بودن(به نسبت ژیرو) ولی سیمئونه با فروششون هم پول خوبی به دست آورد هم روی تیم هزینه کرد و بازیکنی مثل کاراسکو رو خرید و بازیکنای جوونتزی مثل سائول هم فرصت بیشتری برای رشد پیدا کردن نتیجش اینه که الان هر سال جز تیمهایی هست که به مرحله های نهایی چمپیوتزلیگ میرسه

و حالا ببینید آردا و گارسیا تو چه وضعی هستن و مقایسشون کنید با بازیکنای جایگزینشون تو اتلتیکو.

abolfazl alayi fard در 10/4/1396 | 17:29 گفت:

مانولاس قصد خروج از رم داره. قرار دادش با زنیت در مرحله نهایی بود فقط بخاطر نحوه پرداخت دستمزدش همه چیز به هم خورد. الان منتظر پیشنهادهای دیگه مخصوصا از لیگ انگلیسه.

چمبرلین فکر کنم دوسال قرارداد داره هنوز. احتمال موندنش بیشتره. خبرای خوبی در مورد سانچز نیست متاسفانه. سانچز دست مزد بیشتر میخواد در واقع ۲برابر فعلی. بایرن هم زیر بارش نرفت چون همین الان لواندوفسکی داره کمتر از سانچز دستمزد میگیره و ساختار دستمزدشون به هم میخورد. اوزیل هم درخواست ۲۸۰هزارتا کرده.
طبق این قانون:
The short term cost control (STCC) measures, restrict teams to £7million increases in total salaries each season
نمیشه انقدر افزایش داد چون با تمدید قراداد هر دوتاشون یک چیزی در حدود ۱۵میلیون پوند اضافه میشه به میزان پرداخت به هر دوتاشون.

فقط چند راه گذاشته که میشه بیشتر از ۷میلیون افزایش داد. باید هزینه های این افزایش، از فروش بازیکن یا از فروش بلیط و یا از پولهایی که از تجارت باشگاه به دست اومده پرداخت بشه

من فکر میکنم الان بهترین وقت فروش ژیروإ. چون سنش بالاإ و از الان روند افتش شروع میشه. همین الانش کنده و نقاط ضعف زیادی داره، حالا فکر کن برسه به ۳۲چی میشه. مثل اتلتیکو باید به موقع خروجی بدیم(مثل آردا و رائول گارسیا). تقریبا ۲۰تا قیمت خورده که خوبه. مشکل افزایش حقوق سانچز و اوزیل و همچنین جذب بازیکن جدید هم میتونه با خروج گیبس و ژیرو و والکات و حتی کازورلا حل بشه.

حامد در 10/4/1396 | 16:30 گفت:

چمبو با استعداد ترین ولی بی مخ ترین بازیکن سر همیشه پایین هیچ خیری نداشته این چند سال حداقل واسه ما نداره
فقط چند پست بودن رو داره که آونم معمولی هستش
موندنش بد نیست ولی جای کسی دیگه رو پر کنه اشتباه
کسی از وضعیت جکی خبر داره؟ برمیگرده؟ پازل گمشده ی آرسنال جکی هستش ولی حساب کردن روش حماقت هست

حامد در 10/4/1396 | 16:19 گفت:

دقیقا رفتن ژیرو شدیدا اشتباه هست شاید فقط 15 تا گل زده ولی 10 تا از اونا 3 امتیازی بودن، تنها بازیکن ما که رو هوا میشه حساب کرد ژیرو هستش
از طرفی ولبک رو شما مصدوم باید حساب کنی والکات رو هم معلول حالا این وسط سانچز هم بره خر بیار باقالی بار کن
بدبختی اینجاست که رو بازیکنامون نمیشه حساب کرد رمزی چمبو کازورلا ولبک والکات اینا نصف فصل مصدوم تشریف دارن

محمد حسین در 10/4/1396 | 16:06 گفت:

سلام دوستان ، تشکر از آقا مجید گل
باید چن تا نکته بگم به عنوان هوادار!

1/چمبو الان از ستاره های تیم و آینده دار ترین و در حال پیشرفت ترین ها محسوب میشه
کلا اگه کلنگ توی خونه دارید و سیتی و چلسی و لیور میخوانش به نظرم برید یه بوسه بهش بزنین و برا خودتون نگهش دارید!!!

2/نکته دوم اینه که ما انصافا نمیتونیم درباره خرید وینگ راست نظر بدیم! چون هیچ وقت نمیتونیم بگیم استاد بزرگ ! سال بعد تیم رو با چه سیستمی وارد زمین میکنه! اگه مطمئن بودیم که چهار دفاعه هستیم به نظرم میشه گفت اولویت اولمونه، شدیدتر از مهاجم! ولی اگه 3 دفاعه ادامه بدیم اصلا و برای تاکید! اصلا! نیازی به همچین خریدی نداریم!
یه وینگ راست دقیقا میشه رقیب مستقیم اوزیل! کدومو بازی بدیم؟! وینگ بک تدافعی داریم و وینگ بک برای بازیهای خیمه زدنمون هم چمبوئه که کاملا کافیه...
در این صورت باید روی سمت چپ و وسط زمین تمرکز کنیم. یه وینگ بک چپ لازم داریم که فکر کنم لمار از پسش بر بیاد (برای بازی هایی که باید بچپیم توی دفاع کولاسیناک! (خودش تلفظ میکنه!) هست) ولی همچنان وینگ بک چپ رویایی من آلابائه! حدودا 80 تایی میشه الان برامون ولی آرسنالیه و از بهترینا توی پست خودش!
برای وسط هم من رویای کاملا عملی ای دارم و اون میرالم پیانیچ هست که معنی کامل رهبری و قدرت بدنی و دوندگی بصورت همزمان محسوب میشه! فوق العاده سر بالا و چشم باز بازی میکنه و به همراه رمسی یا ژاکا یه زوج عجیبی ایجاد میکنه!
مسلمونم هست برای اعیاد هیات میزنیم!!!


3/باید اعلام کنم الکسیس رفته! برای اعلام باقی موندن توی ارسنال نیازی به پایان یافتن تورنومنت کنفدراسیون ها نبود!
از اونجایی که گفته تصمیم گرفته پس جلسه ی بعد از جام که حرفش بود هم مالیده!!
خیلی دوستش دارم ولی به نظرم از این به بعد فقط توی تیم ملی شیلی تشویقش خواهم کرد!


4/فروش ژیرو: مخالفم! با خرید لاکازت و عدم تعادل همیشگی ولبک توی هوا و این حقیقت که تیم ما توی محل تولد بازی روی هوا فوتبال بازی میکنه! و با دقت به این نکته که شدیدا مخالف خالی کردن دفاع به قیمت دوسه گل روی ضربه سر دفاع از ضربات شروع مجدد در کل فصل! هستم . حضور ژیرو شاه کلید بازی با تیممهایی هست که انگلیسی فوتبال بازی میکنن!


5/ ترکیب ما در صورت عملی شدن 2 خرید پیشنهادی من! خیلی خوب میشه

----------------------------------------چک-----------------------------------------
------------کولاشیناچ------------کوشیلنی------------مصطفی-----------------
--آلابا--------------------ژاکا-------------------پیانیچ------------------بلرین-------
------------------سانچز(%1)---------------------اوزیل---------------------------
----------------------------------------لاکازت--------------------------------------


6/ برای جایگزین سانچز لمار خرید خوبی محسوب نمیشه! برای وینگ بک چرا!
لمار خیلی بازیکن خلاقیه و توی زمین ول میچرخه! من یه وینگ تهاجمی تر رو ترجیح میدم! امباپه که رویای من خواهد موند!
ولی امیل فورسبرگ بازیکن خوبی به نظر میاد و شدیدا هم میخواد جدا شه!
ولی من به نظرم میاد میتونیم روی یولیان برانت یا برنادسکی برای تیممون حساب ویژه ای باز کنیم! خیلی خلاق و خوش تکنیک هستن!
ولی گزینه من هیچکدوم نیست! من شدیدا مارسیال رو میخوام!

kamyar در 10/4/1396 | 13:23 گفت:

چون تمدید نکرد آرمین. آزاد رفت

آرمین توپچی در 10/4/1396 | 10:03 گفت:

حامد امیدوارم نظرت اشتباه باشه و چمبرلین نره چون الان بهش نیاز داریم سال پیش بود می گفتم به سلامت ولی الان نه

ابوالفضل با وجود ماجرای رودیگر فکر نکنم رم ولش کنه ولی استقبال میشه
با وجود اینکه می دونم خرید نمی کنیم تو دفاع
به نظر من ژیرو بهترین تعویضی دنیاست از دست دادنش همون قدر اشتباهه که فیکس بودنش اشتباهه

کامیار کولاشیناچ با توجه به هیکلش و دوندگیش به نظر خوراک وینگ بکه
یکم تو کار های هجومی ضعیفه تر ولی احتمالا راه بیافته

حامد منظورم از باکس تو باکس هافبک های که هم تو دفاع کمک می کنند هم جنگنده هستن هم تو حمله کمک می کنند مثل باکایوکو یا حتی ویدال ( البته رمزی هم یه جوارایی باکس تو باکس به حساب میاد ولی قربونش برم اون همسترینگش منو کشته)
شما فقط نگاه کن فصل بعد چلسی با کانته و باکایوکو چه دهنی از تیما سرویس کنه

4 2 3 1 رو که کلا باید از ذهنمون بیرون کنیم چون این سیستم به یه هافبک دفاعی تخریبی کلاس جهانی با یه پلی میکر خوب نیاز داره
که خداروشکر ما هیچ کدومش رو هم نداریم
یادتون نره هر موقع که سانتی و کوک حالشون خوب بوده ما با 4 2 3 1 دهن خیلی هارو صاف می کردیم
با این وضع اگه بخوایم 4 2 3 1 بازی کنیم آخر فصل دسته بیل هم بهمون نمی دن چه برسه به جام
ولی با یه خرید هافبک خوب می تونیم راحت 3 4 2 1 بازی کنیم
الان که ابوالفضل گفت واقعا سیسوکو گزینه ی خوبیه

در هر صورت من اوضاع هافبک رو از همه بدتر می دونیم

آرمین توپچی در 10/4/1396 | 09:49 گفت:

Arsenal forward Chris Willock, 19, has joined Benfica

میشه یکی بهم توضیح بده چرا این رفت ؟
بازیکن خوبی بود که من امیدداشتم یه فرصت تو جام اتحادیه امسال پیدا کنه

Sadegh در 10/4/1396 | 09:16 گفت:

به نظر من خرید یه مدافع مرکزی درجه یک باید در الویت باشه. مخصوصا اگر بخواهیم با سه دفاع بازی کنیم .مصطفی زیاد مطمئن نیست. با اون سوتیش تو بازی با شیلی حتی تو ترکیب دوم آلمان هم قرار نداره

abolfazl alayi fard در 10/4/1396 | 02:14 گفت:

مجید یک پست برای جایگزینهای الکسیس هم کم کم آماده یکن‎
من الکسیس رو خیلی بیشتر از چمبرلین نزدیک به خروج میبینم مخصوصا با اظهار نظر اخیرش.

به نظرم(با فرض خروج سانچز و کسب تقریبا۵۰میلیون پوند) خرید محرز و فورسبرگ واجبه.خامس هم دنبال تیمیه که بتونه بیشتربازی بکنه توش

مانولاس داره تو اروپا دنبال تیم میگرده چرا آرسنال برای خریدش اقدامی نمیکنه؟ نکنه بخاطر کیفیتی مثل گابریل.‎ یک بار در رقابت با رم از دستش داد آرسنال(همون موقع هم باورم نمیشد) بخاطر سیاستهای ضعیف نقل و انتقالاتی. با جذبش، دفاعمون هم شاید کمی از سوراخی در بیاد و جایگزینی باشه برا کوش و مرتساکر که پا به سن گذاشته.

الان خیلی هافبک میانی یا دفاعی زیاد داریم،کوکلین،الننی،ژاکا، کازورلا،ویلشر، رمزی. باید زودتر خروجیها مشخص بشن که یک پولی هم از اونا به دست بیاد و خرج بشه برای رفع ضعفهای تیم.
اتفاقا به نظرم الان بهترین زمان برای خروجه ژیروإ. هم ۳۰سالشه هم چیز خاصی نداره که خروجش تیمو اذیت بکنه. توی n تا بازی میتونه۱۵تا گل بزنه، رضا عنایتی با همین هافبکا پشت سرش راحت ۱۰تا بالاتر میزد از ژیرو. من به نظرم اعتماد به ولبک مفیدتره
توی هافبکهای میانی و باکس تو باکس موسی سیسوکو و کواچیچ و گورتزکا هم گزینه های خوبی هستن. سیسوکو و گورتزکا در دسترس تر و احتمالا کم هزینه تر هم هستن

در مجموع به نظرم بودجه فعلی با خرید لاکازت و محرز(منظورم بازیکنایی تو این محدوده قیمتیه) خیلی کاهش پیدا میکنه ولی با فروش یک سری از بازیکنها و احتمالا سانچز دوباره میرسه به نقطه اولیه و شاید بیشتر از اون. با این پول میشه دنبال خرید جایگزین سانچز(فورسبرگ یا خامس) و یک هافبک میانی و یک دفاع مرکزی هم رفت
خروجی ها من:ژیرو، والکات، گیبس، احتمالا سانچز(امیدوارم نره)

kamyar در 10/4/1396 | 02:02 گفت:

۳-۴-۲-۱ پیشنهادی من اینه فعلا (اگه لاکازت بیاد)

سعاد-کوسیلنی-موستافی
*-ژاکا-رمزی-بلرین(چمبو)
سانچز-اوزیل
لاکازت

که مهمترین پست واسه تقویت اینجا وینگ بک چپه
.....
۴-۲-۳-۱ هم اینجوری

سعاد کوسیلنی موستافی بلرین
ژاکا رمزی
سانچز اوزیل چمبو
لاکازت

اینجا هم مهمترین پست واسه تقویت هافبک دفاعی جای ژاکا یا رمزیه

kamyar در 10/4/1396 | 01:35 گفت:

قیمت یه بازیکن مثل سانچز و اوزیل تو بازار (اگه حاضر بشن بیان تو تیم ما) چیزی حدود ۷۰-۸۰ میلیون پونده. اگه زمان جا افتادنشون و ریسک اینکه خرید خوبی نشن هم در نظر بگیریم ارزششون حتی بالاتر هم میره.
ونگر برای راضی نگه داشتنشون مجبوره خرج کنه و بازیکن بگیره و مطمئنم میگیره. شاید مثل ما که اینجاییم و میگیم گور باباش ۲۰ تا بیشتر بده زود بیارش نباشه ولی من مطمئنم تقویت میکنه تیمو و نمیزاره ۱۰ قدم برگردیم به عقب.

سانچز گفته تصمیمشو گرفته و احتمالا بعد فینال اعلام میکنه. امیدوارم تا اون موقع چیزی که نیاز داره رو بهش بدیم و بمونه.

kamyar در 10/4/1396 | 01:28 گفت:

خیلی احتمالش کمه فصل بعد سه دفاعه بازی نکنیم (مگه بازیها و شرایط خاصی که ممکنه وسط یه بازی پیش بیاد)
با این حال ما برای وینگ بک راست هم بلرین رو داریم هم چمبو که با سانترها و دریبلهاش خیلی بازیا رو دراورد برامون!
ولکات که تعطیل... ولبک هم اگه رو خصوصیات تدافعیش بیشتر کار کنه در صورت نیاز میتونه اونجا بازی کنه(همونطور که قبلا وینگ بازی کرده)

منم ترجیحم بعد مهاجم نوک هافبک وسط و وینگ بک چپ با تکنیکه (سعاد تو کارهای دفاعی خوبه ولی آمار هجومیش چیز خاصی نبوده)
کی رو داریم اونجا بزاریم؟ مونرئال؟ گیبس؟ تغییر پست چمبو یا ولبک؟ بهرحال نظر من اینه سمت چپ ضعیفتره و بیشتر نیاز به تقویت داره

majid r در 10/4/1396 | 01:00 گفت:

ارمین هافک نمیخریم مطمئن باش
مگه اینکه ونگر تغیر کرده باشه یا فروش داشته باشیم
دفاع هم خوبه انصافا!
بعدم سیستم عوض میشه ثابت نیس ک
وینگ راست میخوایم ضروری...
======
حامد جملت اخرت عین نظر منه

" با ونگر هیچی نمیشیم اینجا بحث بازیکن و ترکیب هستش"

حامد در 10/4/1396 | 00:12 گفت:

آرمین چمبو رفتنیه ولش کن بعدش محرز هم هافبک میتونه باشه حالا اگه منظور از هافبک چیه باکس تو باکس؟؟؟
این رو هم راست میگی کازورلا که هیج رمسی رو هم روش نباید حساب کرد
اما اینجا دو بحث هست
1-دیدگاه ما که میگیم رمزی و ویلشر . چمبو کازورلا نون نمیشن واسموم
2-دیدگاه دوم که ونگره میگه اینا همه خرید تازه هست

من دوست داشتم دفاعمون ترمیم بشه که اینقد ابکش نباشیم ولی نمیدونم چه جوره چون قطعا ونگر دفاع نمیخره دیگه

اگه چمبو تمدید بش دادن احتمالا خرید دیگه نکنیم نمیدونم کلاف سردرگم شده
البته اینوبگم با ونگر هیچی نمیشیم اینجا بحث بازیکن و ترکیب هستش

آرمین توپچی در 9/4/1396 | 23:35 گفت:

-------------------------چک---------------------
---------مصطفی ----کوش ----راب------------
سعاد------- ژاکا --------------*----------چمبرلین
-------------سانچز -----------اوزیل----------
-----------------------لاکازت--------------------

این یه نمونه از سیستمی که جدیدا بازی می کنیم که من خیلی ازش راضیم دلیلش رو هم قبلا یه بار نوشتم ساده بخوام بگم
دو تا خوبی داره
1. نیاز به هافبک دفاعی تخریبی تخصصی مثل کوک یا کاسمیرو نداره
2. برخلاف سیستم 4 2 3 1 وابسته به بازیکنی مثل سانتی نیست

در واقع این سیستم به هافبک های باکس تو باکس و جنگنده نیاز داره
دقیقا برای همین هم هست که چلسی افتاده دنبال باکویوکو حیف گزینه ی جذابی می تونست باشه

مجید من نمی گم نخریم ( تف تو ذات کسی که از خرید وینگر خوب ناراحت بشه ) ولی با توجه به مصاحبه ی ونگر ما 3 تا خرید تو تابستون داریم
یکیش که سعاد بود یکیش هم احتمالا لاکازت هست می مونه یکی
من ترجیحم خرید هافبکه
چون بهم ثابت شده نمیشه رو هیکل رمسی ویلشر و سانتی حساب کرد می مونه ژاکا ( کوک که با توجه به توضیح بالام زیاد بدرد نمی خوره ناصر هم بازیکنی با کیفت برای فیکس بودن نیست)
شما نگاه کن همین الان ویلشر و سانتی تعطیلن به احتمال زیاد سانتی اول فصل رو از دست بده
همسترینگ رمسی هم که کلا نابوده

majid r در 9/4/1396 | 22:59 گفت:

ارمین
والا تا جایی ک من یادمه و هوادار ارسنال بودم همیشه ارسنال وینگ چپ و راست داشته
حالا هر سیستمی میخواد باشه
حتی 352 یا 4231 ...
اوزیل وسط سانجز بمونه چپ نوک لاکازت
وینگ راست؟ والکات!!!
تمام تیمهای بزرگ دنیا وینگ چپ و راست قوی دارن!

آرمین توپچی در 9/4/1396 | 22:58 گفت:

حامد بحث اولویت هم هست الان با توجه به 3 دفاعه ( که اگه تغییرش بده ونگر واقعا دیگه رد داده) نیاز اول خرید بعد مهاجم یه هافبک هست
البته حرف شما در مورد تعویض متینه

من هم بدم نمیاد یه خرید خوب تو راست داشته باشیم تا از شر ولکات راحت شدیم ولی فعلا ترجیح می دم به هافبک فکر کنم

حامد در 9/4/1396 | 22:48 گفت:

با توجه به تایید اسکای و بی بی سی لاکازات ارسنالی هستش به امید خدا اگه ژیرو رو هم ندیم بره حرکت مثبت سنگینی زدیم

آرمین قرار نیست دوباره با سه دفاع بازی کنیم و اگر هم بازی کنیم قرار نیست همیشگی باشه از همه ی این ها گذشته مگه تعویض کردن حروم اعلام شده؟؟؟؟

اتفاقا وینگ راست ما فلج هست حالا اگه بیرین هم بره دیگه رسما به فنا میره راستمون چمبو هم که شکر خدا میره والکات هم که قاطی باقالی هاست من برم راست بازی کنم ؟؟؟؟؟؟؟

دمبله که رویایی میشه هیچ اما در دسترس تر از همه محرز هست که خودش هم قبلا گفته

آرمین توپچی در 9/4/1396 | 21:54 گفت:

من نمی دونم چرا دنبال وینگ راستی مجید

الان ما عملا داریم 3 4 2 1 بازی می کنیم و احتمالا فصل بعد با همین سیستم ادامه بدیم
توی این سبک بازی عملا اون 3 نفر جلو هیچ چینش خاصی ندارن و با هم چرخشی جابه جا میشن
از اون جایی که ماریانو دیاز هم رفت لیون احتمالا لاکازت مال ماست پس بهترین حالت برای اون 3 نفر جلو اوزیل سانچز لاکازت هست
اگه لاکازت نشد من تریجیح می دم لمار یا فورسبرگ یا مارز بیان با سانچز و اوزیل 3 نفر جلو رو پر کنند

اگه برگردیم 4 2 3 1 توی این گزینه ها مارز معقول ترینه

majid r در 9/4/1396 | 21:32 گفت:

بهترین گزینه ها فعلا تو بازار همینها هستن...!!