Arsenal
سقوط تدریجی ارسنال...


۱۳٩٦/۰۵/۰٦
سلام دوستان





زمانی ارسنال جز دو قدرت برتر جزیره بود با ظهور چلسی و بعد من سیتی و به لطف تزریق  پول های مالکان  و  البته  تغییر مالکیت و خساستهای مالک جدید ارسنال  که هماهنگ با سیاستهای ونگر بود ارسنال در شیب ملایم نزول قرار گرفت که همچنان ادامه دارد...ا



ساختارهای مالی تغغیر کردهاند و درامدهای باشگاهها پایدار شده است اما در گذشته ولورهمپتون تیم دهه ی 1950 بود، اما در سال 1964 سقوط کرد. لیدز یونایتد طی دهه ی 1960 تا اوایل دهه ی 1970 تیم برجسته‌ی لیگ بود اما در سال 1982 آن نیز از لیگ سقوط کرد. هیچ چیز ابدی نیست.



اما حمایت های جهانی، عواید هنگفت پخش تلویزیونی و پدیده های نوظهور در فوتبال اروپا موجب شده بودجه ارسنال نزدیک 400میلیون یورو شود که جهش قابل ملاحظه یی در درامد بوجود اید و ارسنال را در زمره 6تیم ثروتمند دنیا قرار گیرد



خطری که آرسنال با آن مواجه هست این نیست که دچار سرنوشت ولورهمپتون شود، اما می توانند به باشگاه کم رمقی تبدیل شوند و به تدریج اما نه خیلی دور، از ابهت گذشته ی خود فاصله گیرند. خیلی زودتر از آن چه تصور کنیم روزهایی خواهد آمد که این  باشگاه خود را در رتبه های بسیار پایین تری ارزیابی کنند، چه رسد به تصور دستیابی به افتخارات گذشته



http://citizen.co.za/wp-content/uploads/sites/18/2016/05/44a5ce6e786cbe7768937fd1b6c8ab672cf08b36.jpg?x81002هنوز هم نوشته های به پرواز در آمده توسط بالون با مضمون خروج ونگر از باشگاه آرسنال را فراموش نکرده ایم. مخالفت هواداران با ادامه حضور ونگر روی نیمکت، طی فصل گذشته به اوج رسید اما قهرمانی آرسنال در جام حذفی، این بار هم به مدد سرمربی فرانسوی توپچی ها آمد. ونگر با تکیه بر همین جام توانست به اعتماد به نفس بیشتری از کارنامه خود و تیمش در فصل گذشته دفاع کرده و عدم صعود به لیگ قهرمانان اروپا را توجیه نماید. اگر چه قرارداد آرسن ونگر به مدت دو سال دیگر تمدید شد ولی هنوز هم آن جو منفی علیه وی وجود داشته و هر روز نیز کفه ترازو به سود مخالفان ونگر سنگین تر می گردد. هیچ چیز به جز خرید چند ستاره مطرح و البته شروع موفق و قدرت مندانه در فصل آینده، برای از بین بردن این جو منفی، مفید نخواهد بود. ونگر باید از تابستان ۲۰۱۷ یک نقطه عطف جدید در شغل مربیگری خود ساخته و نه تنها آرسنال بلکه خودش را نیز احیاء کند. آرسنال از سال ۲۰۰۴ به بعد، قهرمان لیگ برتر نشده و حتی کسب ۳ قهرمانی جام حذفی طی ۴ سال اخیر نیز موجب جلب رضایت هواداران نگردید. حتی ایوان گازیدیس مدیر اجرایی باشگاه آرسنال طی یک سخنرانی در جمع هواداران باشگاه، بابت عدم اتحاد در فصل گذشته گلایه کرد و خواستار ایجاد جو صمیمت و رفع وضعیت دو قطبی نزد آرسنالی ها شد. همچنین وی به شدت از استن کروئنکه سهام دار عمده آمریکایی باشگاه آرسنال حمایت کرد.



پتانسیل ارسنال روی کاغذ  بسیار پایین تر از سایر رقبای مدعی لیگ برتر است و او بیش از هر کسی به این موضوع واقف می باشد. همان طور که گازیدیس و ونگر به هواداران قول داده اند، آرسنال برای قهرمانی در کوتاه مدت بسته خواهد شد. البته به گواه بسیاری از کارشناس ها، آرسنال بسیار ضعیف ظاهر شده است. ونگر برای تشکیل یک تیم با شخصیت قهرمانی، باید تا حدودی از سیاست باشگاه میلان الگو برداری کند جو تیم خود را با خرید چند ستاره بزرگ متحول سازد. بدون شک، خرید سئاد کولاشیناچ و الکساندر لاکازت به تنهایی کافی نیست



وضعیت چند بازیکن دیگر هم در هاله یی از ابهام قرار دارد عدم تمدید اوزیل تا این لحظه و احتمال خروج سانچز بیش از پیش ب ضعف ارسنال میانجامد همچنین خروجی ها که همچنان مشخص نیست و پیشنهادات خوبی نیز برای انها ارسال نشده...!!

یک روز پس از آن که آرسن ونگر اعلام کرد انتظار دارد روز یکشنبه سانچز به تمرینات تیم ملحق شود، این بازیکن در اینستاگرام پاسخ ونگر را داد سانچز چهره ای بیمارگونه به خود گرفته و یک شال هم به دور گردنش انداخته است، او زیر عکس هم نوشته است؛ مریض هستم!


نتیجه گیری فعل و انفعالات فعلی و تقویت رقبای مستقیم ارسنال وضعیت مناسبی از اینده ترسیم نکرده و باید منتظر افول هر چه بیشتر ارسنال باشیم...!ا


 



 





بازدید : 2583 نفر

:P :* :O :) :V :( :C :D :W :F
:SS =)) :| :-?? :NO :T :X :R :Q :@
» 14/5/1396 | 01:44
یعنی نمیشه با خیال راحت بری تو سایتا ورزشی خدایااااااا
صبری عطا کن ما ایوب نیستیم ما تیکه گلی هستیم که داریم ترک میخوریم.
چرا اخه چشه چرا کسی ازش نمیپرسه؟
چمبرز رو به زور میخواد بفروشه ولی والکاتو نگه داشته
زدش به لمار ول کن نیست ولی حاضر نیست هافبکی بخره،چمبو رو از بس جا به جا کرد که فراری شده حالا ناصر رو یتیم گیر آورده میگه میخوام دفاعش کنم چمبرز رو میخواد از دفاع بفروشه، اوزیل به فغان اومده از سمت راست ولی حاضر نیست محرز رو بگیرره
چشه واقعا پپ که تیم سرشار از کیفیت داره میگه نیاز داریم کنته صداش درومده مورینیو رسما از وودوارد گله کرد ما هم بازیکنا پست عوض میکنه
مورینیو خوب حرفی زد یه بازیکن تخصصی تک پست و با کیفیت از 10 تا متوسط چند پسته بهتره ولی اینا یاسین تو گوش خر خوندنه
» 12/5/1396 | 23:15
من نمیفهمم شرایط ما چرا اینجوریه همیشه
اگه تیمت خوبه و با دوتا خرید متوسط عالی میشه پس چرا ۱۲ ساله هیچ کاری نکردی و هر سال بدتر از سال قبل شدی
اگه نیاز به تقویت تیم داری پس چرا خرید جسورانه انجام نمیدی
اوزیل و میگیری بازیکن گل زن نداری که از موقعیت که میسازه نتیجه بگیری
سانچز و بازیکن در سطحش پشت و کنارش نیست که خوب خودش رو نشون بده
دفاع رو اتکا میکنی به پیر مرد تیم که تو کورس ها با استارت اول جا میمونه
تیم رو پر میکنی از بازیکن های یک دست و همیشه مصدوم و پول مفت از خزانه باشگاه خرج میشه بدون هیچ خروجی مناسب
بازیکن میاد تو تیم دیگه بیرون نمیره حالا میخواد گابریل باشه که هر بازی حداقل سه تا سوتی وحشتناک میده یا گیبس ناکارآمد و همیشه مصدوم یا ولکات که ۱۲ ساله تو تیم هست اما یک سال هم شرایط با ثباتی نداشته
پرز رو میگیری سمت راست خوب کار میکنه اما بازم بها میدی به ولکات , هولدینگ میاد عالی کار میکنه بازی بعد گابریل رو میزاری تو تیم , جنکیسون چند تا بازی رو مخ همه است و همه میگن پاشنه آشیل تیمه بازم بها میدی بهش و نتیجه اش چیزی جز تحقیرمون نیست دبوشی رو از لیست خارج نمیکنی این میشه که هر سال یک بازی میکنه و بعد مصدوم جانشین واسه کازولا نمیگیری مصدوم میشه تیم میریزه به هم
گواردیولا یه سال تو تیم بود فهمید دفاعش مشکل داره کلا تغییر داد مورینیو نقاط ضعف تیم رو داره با چندتا خرید خوب برطرف میکنه تاتنهام تیم خوب پارسالش و حفظ کرده لیورپول از سال پیش هم قوی تر شده چلسی تو همه نقاط عالی بود بازهم امسال داره تقویت میکنه از خط هافبک فوق العاده اش تا نوک حمله که با کاستا به مشکل میخوردن این وسط ما یه مهاجم گرفتیم , الننی و میبریم دفاع با ناچو کند سمت چپ رو تو ۵ تا جام میگذرونیم گیبس هم که مصدومه کلا سمت راست هم که فقط بیرین هست هافبک دفاعی هم که نه ژاکا خوب بوده نه کوکلین سمت راست هم که ۱۲ ساله کامل دست آقای ولکات هست و کسی نمیتونه بهش چپ نگاه کنه این وسط کازولا و رمزی و چمبو و پرز و ولبک و... هم هر از گاهی میان دوتا بازی میکنن و دوباره مصدوم میشن و آخر فصل میان تا تیم اوج بگیره و یه جام بی ارزش بالا ببره
مسخره ترین و تکراری ترین شرایط نقل و انتقالات مخصوص آرسناله
» 12/5/1396 | 15:42
هوادارها یک سری اعتراض کردند درسته، اما این رو هم باید قبول کرد تیمی که مدعی درجه یک بودن هست و در دو بازی رفت و برگشت دو بار ۵گل میخوره و ۱۰به ۲ میبازه باید منتظر فشار رسانه ها و افکار عمومی و همچنین کاهش اعتماد به نفس تیم و به تبعیت از اینها افت عملکرد باشه. گزافه نیست،اگر بگیم شکاف بازیکنایی مثل سانچز و اوزیل و چمبرلین بخاطر همون شکست به وجود اومد . عدم اعتماد به ونگر رو میشد توی ساق پای تک تک بازیکنای آرسنال بعد از اون بازی دید. الان بحث سانچزه ولی به نظر من اوزیل هم تمدید نمیکنه، حداقل با شرایطی که تا الان آرسنال تو جذب بازیکن داشته، این اتفاق نمیفته.
آرسنال اگر با همین روند پیش بره دیگه وجهه خودش و قدرت برندشو رو از دست میده و اونوقته که مشخصا قراردادهای مالی مناسبی برای تیم وجود نخواهد داشت، کما اینکه این روند الان شروع شده و درآمد آرسنال طبق گزارشات موسسات مالی در زمینه تجاری رو به کاهش هست.
آرسنال در حال حاضر تقریبا۲۳۰میلیون پول در حساب بانکی ذخیره داره

فعلا باید دعا کنیم حداقل دو تا بازیکن غیر بومی یا non-Home Grown دیگه از لیست خارج بشن تا آرسنال یک جای خالی دیگه برای جذب بازیکن غیر بومی مثل میشل سری یا محرز پیدا کنه. در حال حاضر گزینه هایی که نقض قانون نیستن فقط لمار و بارکلی هستن. تا قبل از خارج نشدن بازیکنهای غیر بومی ، منطقاً خبری از خرید نخواهد بود. الان بعد اومدن لاکازت یکی اضافه هم هست.
دبوشی باید خارج بشه ولی خبری از پیشنهاد براش نیست. پرز پیشنهاد داره. کمپبل مصدومه و حداقل۶تا۸ماه بیرونه، تنها راهش قرض دادنش به یک تیم دیگست با تقبل حقوقش تا قبل از زمان بهبودش(اگر کسی بخوادش) و کازورلا که خداحافظیش از فوتبال دور از انتظار نیست. تو بد شرایطی خودشو قرار داده آرسنال
» Sajad
» 12/5/1396 | 14:20
اقا حامد من به اینکه اعتراض ها وارد بودند یا نبودند به اینکه مقصر ونگر بود یا کس دیگه کاری نداشتم.بله ونگر الان چند ساله مقصره که تیم رو تقویت نمیکنه در حالی که بارها میگند مشکل مالی نداریم.اعتراض ها هم به این موضوع همشون واردند و طرفدار هم حق داره اعتراض کنه که البته بعضی از اعتراض ها تو بعضی زمان ها بی خود بودند و جز به حاشیه بردن تیم تاثیر دیگه ای نداشتند اما خیلی از اعتراض هم وارده و حق طرفدار.
من حرفم راجب سوقط تدریجی تیم بود که گفتم اگر اون فشار ها نبود یا مثل سال های قبل کمتر بود تیم ما امسال هم به احتمال زیاد جز 4 تا میشد که این سقوط نیست در جا زدنه.من واسه این قضیه اعتراض هارو گفتم نه اینکه اعتراض ها حق نیستند.

محمد حسین ما هیچ سالی اندازه امسال فشار رو تیممون نبود.اینو واضح میشد دید.حتی ما امسال فکر کنم تعداد باخت های متوالیمون رکورد زد.که دلیل اونم نمیشه کتمان کرد که حاشیه ها کم تاثیر داشتند.
اینکه میگم سقوط نمیکنیم از لحاظ قدرت فوتبالیمون میگم که ما بیش از 10 ساله با بازیکن های مختلف هم در همین حدودا امتیاز جمع میکنیم و بین 4 تیمیم.وگرنه واضحه که از لحاظ اعتبار و مسایل مالی کمی حالت نزولی داشتیم.خوب تیمی که بیش از 10 ساله به قهرمانی معتبر نرسه این مسایل واسش به وجود میاد.که اینو هم با همون جذب دو سه بازیکن طراز اول و افزایش قدرت فوتبالیمون و کسب دوباره عناوین میشه حلش کرد.در واقع درد تیم ما دو سه تا بازیکن طراز اوله که اینارو چرا جذب نمیکنند گفتم من یکی واقعا متعجبم و به نظر من هم ونگر خیلی مقصره تو این موضوع.
راجب میانگین سنی تیم هم به نظر من یکی اونقدرها هم بدنیستیم.اینکه سنشون میره بالا و چند بازیکن سن بالا داریم خوب عادیه.نمیشه که الان واسه همه این ها جانشین جذب کرد.مثلا همین مونرال امسال جایگزینش خریداری شد.هولدینگ و چمبرز واسه اینده یکی مثل کوش هستند و اگرم جواب ندند به وقتش یه جایگزین خوب خریداری میشه.یا چک که مارتینز پتانسیل جایگزین شدنش رو داره.و بقیه هم عین این ها.یه عده خریداری شدند که اگر جواب بدند نیازی به خرید نخواهد بود و یه عده دیگه هم سال به سال اضافه خواهند شد.اینا یه موضوع بدیهی و عادیه که تیم ما هم عین بقیه باشگاها داره عمل میکنه و انتقادی من یکی سر این قضیه نمیبینم.چون میدونم که اون حرکتی که میگی انجام خواهد شد و جوانگرایی و جانشین گرفتن ها به وقتش انجام میشه و خواهند شد.مثل الان که تو بعضی پست ها این کار شده و چند تا جوان مستعد هم تو اکادمی مون داریم که پتانسیل اضافه شدن به تیم رو دارند.3 سال قبل ما ترکیب اصلی یا نیمکتمون این نبود و مطمنا سه سال بعد هم اینها نخواهد بود. و تغییرات لازم سال به سال اعمال خواهند شد.
من کامنتم راجب تیم سال بعده که این تیم الان مشکل اصلیش دو یا سه بازیکنه که اگر انها الان جذب شوند واسه سال اینده میشه مدعی قهرمانی شد و اگر به قهرمانی برسیم هم اون اعتبار برخواهد گشت هم قرارداد های مالیمون دوباره بهتر خواهند شد و هم جذب بازیکنان جدید شرایطش بهتر خواهد شد.
» 12/5/1396 | 12:09
گرونه آرمین
تهاجمی هم هست
ما یه هافبک تدافعی تر میخوایم
ادریسا گوایه نهایتا 35 میلیونه... ولی بارکلی تا 70 تا هم شایعه دورش هست.
» 12/5/1396 | 12:09
گرونه آرمین
تهاجمی هم هست
ما یه هافبک تدافعی تر میخوایم
ادریسا گوایه نهایتا 35 میلیونه... ولی بارکلی تا 70 تا هم شایعه دورش هست.
» 12/5/1396 | 11:29
محمد حسین به نظرم بارکلی هم خوبه ها
علاوه بر قدرت بدنی و جنگندی هوش و خلاقیت هم داره
خوراک تیمه
انگلیسی هم هست
» 12/5/1396 | 10:56
یه نکته ای خیلی جالبه اونم اینه که بهترین تکل زننده لیگ برتر انگلیس انگولو کانت نیست
یه بازیکن دیگس که کاملا در دسترسه...
ادریسا گوایه بازیکن تیم اورتون با 4.2 تکل موفق در هر بازی و 77 درصد صحت تکل.
هم تعداد تکل هاش و هم مقدار صحتشون بهتر از کانته بوده.
با مالک اورتون هم که رابطه خوبی داریم. اوکیه دیگه 😁
در هر صورت به نظرم بخاطر حمل توپ مناسبش گزینه خوبیه
نقطه ضعف میشل سری هم متاسفانه صحت تکل هاشه که زیر 50 درصده و البته تعدادش هم کمه 2 تکل موفق در هر بازی...
ادریسا گوایه بهترین گزینه دنیا نیست ولی در دسترس ترینشونه و توی آمار تکل سومین بازیکن برتر 5 لیگ برتر اروپاس
محض اطلاعات و فان و اینا بهترین شون هم کاسمیرو هست با 4.6 تکل و درصد موفقیت 74
» 12/5/1396 | 09:06
پ.ن :
توی جوابم به سجاد یه چیزی جاموند و اونم اینه که این چیزایی که نوشتم اینده حدودا 5 ساله آرسناله که باید به فکر جوان کردن تیم هم باشیم!
با خیلی هاشون توی یکی دو سال اینده درگیر نیستیم ولی اگه حرکت نکنیم 3 سال دیگه همین تیم اصلی مون چن ساله میشن؟!
--------------------------------چک38-------------------------------
------هولدینگ24----------کوش34---------------موستفی 27-----
---کولاشیناچ26-----ژاکا27----------رمسی29----------چمبو 25--
---------------الکسیس31------------اوزیل31----------------------
---------------------------لاکازت 28----------------------------------

بماند که ذخیره هامون بدترن اوسپینا 31 -گابریل 29- چمبرز 25-بیرین 25-سانتی 35-ویلشر 28-والکات 31-ایووبی 24-ژیرو 33
این یعنی 4 تا خرید برای تیم اصلی و 4 تا برای ذخیره ها بخاطر سن و بگذریم از تعدد لرد های تیم که اگه بخوان عوض شن 7-8 تایی هم اونجا خرید میخوایم توی یه بازه 3-4 ساله...
و میدونیم تیم ما 15-16 تا خرید خوب (نه عالی) توی 4 سال نمیکنه! میکنه؟
» 12/5/1396 | 08:55
حامد: مشکل شدید داره ، رسما کار نمیکنه نرم افزارشون!
نظرات کافه بازار رو بخونی متوجه میشی...


"جالب اینجاست که زیر همین حرفت هرچی گفتی به ونگر بر میگردده حالا هوادارا باعث نتایج فصل قبل شدن یا ونگر اگر حتی بشه خرده گرفت به هوادار به خاطر اعتراض 100 برابر اون باید به ونگر خرده گرفت حتی اگر پول کافی نبوده باشه"

حامد جان حساب باشگاه 2 سال پیش 200 میلیون توش پول بود حالا با نسبت خرید و فروش این دوسال به حدود 400 میلیون میرسه! جای دیگه ای هم خرج نکردیم که! ونگر مشکل مالی نداشته و باشگاه ما هم مدیر ورزشی نداره که ونگر رو محدود کنه که چه کسی و با چه قیمتی بخره...
ایشون میتونه هر کسی رو میخواد با بودجه معین بخره حالا مدیران باشگاه میگن حتی برای ایشون حاضرن اون 400 میلیون هم در اختیارش قرار بدن برای استفاده...
گازیدس گفته بود ونگر اگه مسی رو هم بخواد پولش رو داریم و همه چی بسته به ونگره!



سجاد:
"اما با همون رتبه 4 فقط یک امتیاز فاصله داشتیم و شاید اون روز های تاریک که تیم بدجوری تو فشار هوادارها بود و چند تا باخت پشت سر هم داد نبودند بازم بین 4 تیم قرار میگرفتیم"

روزای تاریک!؟ همون روزایی که هر سال موقع کریسمس داشتیم رو امسال یکم دیرتر شروع کردیم!! نرماله!
قبلا که چهارم میشیدیم هم همین بازه رو داشتیم! نداشتیم!؟ همین هم یکی از دلایل نیاز مون به بیشتر از یکی دوتا خریده ما برای خیلی پست ها ذخیره خوب میخوایم! مثلا بیرین با یه ذخیره خطرناک پشت سرش قدرت بازی و انگیزش 2 برابر میشه همین طور ناچو و موستفی و اوزیل و... تقریبا همه!همون طوری که پارسال روی ژیرو دیدیم!
فقط فکر یازده تاییم متاسفانه توی بحثامون (از خودم گرفته تا بقیه!)
ولی ثابت شده مصدوم میشیم و بازیکنا روحیه نداشته شونو از دست میدن!



"به نظر من ما سقوط نمیکنیم داریم درجا میزنیم و خلاصی از درجا زدن هم زیاد سخت نیست با یکی دو خرید خوب میشه حرکت رو به بالا کرد که البته چی تو فکر این مسئولان تیم ما میگذره که این حرکت کوچک رو نمیکنند که از این حالت ایستایی دربیاییم من یکی واقعا موندم!!"

ما داریم سقوط میکنیم! چون آکادمی نداریم نسبت به تاتنهام و سیتی و چلسی و لیورپول و یونایتد ، استادیوممون که تعداد صندلیش از استادیوم آینده چلسی و تاتنهام کمتره پس در واقع ابر قدرت مالی بودنمونو که بخش بزرگیش بخاطر استادیوم و سهمیه ها بود از دست میدیم تا سال دیگه همین موقع کم کم اثرات مالیشو میبینی!
از لباس فروشی هم بگذریم که افت داشتیم و بیشترین رشد رو منچستر داشته که پول پوگبا رو کامل در اورده!!!
ما برای قهرمانی امسال به 3 خرید نیاز داریم : یه دفاع (پیشنهاد بنده خوزه خیمنز اتلتیکو) و میشل سری و توماس لمار یا محرز
از طرفی چک و کوش و ناچو و ژیرو و سانتی به سی سالگی رسیدن یا رد کردن این سن رو پس در اینده کوتاهی به خرید های در سطح این بازیکنها (سطحشون وقتی کاملا اماده هستن) نیاز خواهیم داشت چون نهایتا 2-3 سال بازی خواهند کرد (شاید بگی کوش و ژیرو بیشتر بازی میکنن ولی از اون طرف سانتی همین الانشم تموم شدس مگر اینکه معجزه بشه!!) که این خرید ها باید توی 2 سال اینده انجام بشه یعنی سالی حدود 200 میلیون خرج چون جانشین کوش در سطح کوش 50 به بالاس جانشین در حد چک حداقل 30 تا ، جانشین ناچو باید بیشتر دفاع وسط باشه پس 30 تا هم برای ایشون ، یه مهاجم میخوایم که روی یک دو ها و توپ های هوایی 100 درصد موفق بشه مثل ژیرو که حداقل 60 تا قیمت خواهد داشت و خریدی در حد سانتی 2014 باید 60 تای دیگه محسوب بشه و از اونجایی که این بازیکنها دارن میانسال میشن کم کم قیمت بهترینشون میشه حداکثر 10 تا!!!
ذخیره ها هم که افتضاحن به کنار...
تازه این در صورتی هست که بازیکنایی مثل گیبس و والکات هم سنشون داره بالا میره و بخاطر قانون هوم گرون یا بازیکن بومی به جایگزین انگلیسی براشون نیاز داریم که الان شدیدا قیمت انگلیسی ها بالاس چون همه ابر قدرت های جزیره باید این قانون رو یه جوری اجرا کنن! از طرفی ونگر فرانسوی و آلمانی (اونم اگه خوبشو بخره راضی ایم مثل اخیرا) میخره و مجبوریم اعجوبه های آکادمی رو برای این قانون استفاده کنیم که وحشت وقوع یه والکات دیگه وجود داره!!!!
و...
بگذریم که همون طوری که بالا به حامد توضیح دادم فقط باید به این فکر کنی که توی مغز "ونگر" چی میگذره!
تنها مسئول انتخاب و خرید باشگاهه... بقیه همه زیر دست ایشونن!

و شاهنامه بالا نشون میده که چرا لمار بهتره برای خرید! چون جوون تره و اینده درخشانی داره و محرز تو مرز 27 سالگیه و لمار 22 سالشه! یعنی برای یه مهره ای پو
» 12/5/1396 | 06:06
دوستان کسی از نرم افزار آنتن اطلاعاتی داره؟
پ ن، :: از طریق آنتن شما میتوانید فوتبال رو به صورت زنده از روی موبایل تماشا کنید
» 12/5/1396 | 00:49
سجاد میتونی اینجورهم بگی اگه همین اعتراض ها نبودند الان 2 تا بازیکن هم که خریدیم رو نمیخریدیم واگر اون سالی که ونگر فقط چک رو گرفت اگه هافبک دفاعی که وانیاما یا همین کاروالیو یا هر کس دیگه رو میگرفت الان این مشکل حل شده بود و جالب اینجاست که زیر همین حرفت هرچی گفتی به ونگر بر میگردده حالا هوادارا باعث نتایج فصل قبل شدن یا ونگر اگر حتی بشه خرده گرفت به هوادار به خاطر اعتراض 100 برابر اون باید به ونگر خرده گرفت حتی اگر پول کافی نبوده باشه
» Sajad
» 11/5/1396 | 18:35
به نظر من تیتر "سقوط تدریجی" تیتر مناسبی واسه حال روز ارسنال نیست.ما الان بیش از 10 ساله بین رتبه های 2 تا 4 بالا پایین میشیم.امسال درسته 5 ام شدیم اما با همون رتبه 4 فقط یک امتیاز فاصله داشتیم و شاید اون روز های تاریک که تیم بدجوری تو فشار هوادارها بود و چند تا باخت پشت سر هم داد نبودند بازم بین 4 تیم قرار میگرفتیم.به نظر من ما سقوط نمیکنیم داریم درجا میزنیم و خلاصی از درجا زدن هم زیاد سخت نیست با یکی دو خرید خوب میشه حرکت رو به بالا کرد که البته چی تو فکر این مسئولان تیم ما میگذره که این حرکت کوچک رو نمیکنند که از این حالت ایستایی دربیاییم من یکی واقعا موندم!! الان با جذب دو بازیکن مثل محرز و کاروالیو که با کمتر از 100 تا هم میشه خریدشون و برگشتن به همون سیستم 4231 واقعا میشه واسه کسب هر جامی تلاش کرد.این 100 تا با فروش یه تعداد از این بنجل ها و گذاشتن مبلغی روش راحت میشه جور کرد.اما چرا این کار رو نمیکنند خیلی خیلی عجیبه!!!
به نظرم ترکیب
چک
کولاشیناچ کوشیلنی موستافی بلرین
ژاکا و کاروالیو
سانچز اوزیل محرز
لاکازت
میتونه واسه هر جامی مدعی باشه.حالا جای کاروالیو یه هافبک تخریبی خوب دیگه هم باشه مهم نیست اما محرز خیلی میتونه کمکون کنه.رفتن سراغ لمار که امدن و مچ شدنش خیلی خیلی بیشتر از مچ شدن محرز با تیم میتونه باشه اونم با دو برابر قیمت محرز.لمار همیشه وینگ چپ بوده باید بیاد به وینگ راست عادت کنه که انجا هم معلوم نیست جواب بده یا نه.باید با لیگ و تیم هماهنگ شه.اینا کلی وقت میخواد در حالی که محرز هم با لیگ اشناست هم تخصصی وینگ راسته.
راجب سیستم جدیدمون هم درسته داریم خوب بازی میکنم اما سیستم قبلیمون هم بد نبود فقط ابزار شو به خصوص هافبک تخریبی نداشتیم.الان این دو تا خرید میتونه ابزار اون سیستم رو هم جور کنه و این امتیاز رو به تیم بده که با دو سیستم بازی کنه.میشه تو بازی های مختلف یا حتی حین بازی که تیم به بن بست خورده با تعویض ها سیستم رو عوض کرد و نتیجه گرفت.


» 11/5/1396 | 01:24
با سلام خدمت اقا مجید

ببین شرایط به کجا رسیده که شما هم نا امید شدین.

WengerOut#
» 10/5/1396 | 23:09
الان دقیق تر نگاه کردم متوجه شدم تازه الان اگر دبوشی بره تعداد بازیکن غیر بومی یا خارجی تیم میرسه به ۱۷تای قانونی. الان کمپبل گویا مصدوم شده ترکیده و قابلیت خروج نداره، پرز هم نمیره
تو این شرایط فقط میشه بازیکن خارجی زیر۲۲سال(مثل لمار) یا بازیکن انگلیسی یا ولزی(مثل بارکلی) یا یک بازیکنی بالای۲۲سال خارجی که تا قبل از رسیدن به ۲۲سالگیش سه فصل تو ولز یا انگلیس بازی کرده باشه، جذب بشه.
خیلی شرایط آرسنال برای جذب بازیکن قمر در عقرب شده.

محمد حسین درد تیم مارو یک خیّر عرب میتونه دوا کنه. ورزشگاه امارات، تبلیغ رو لباس امارات، اگر مالکم اماراتی بشه همه چی ست میشه باهم:
» 10/5/1396 | 20:27
ابوالفضل اگه به شانس ماست باشگاه رو کرونکه میده به پسر کوچیکش و ونگرم 200 سال عمر میکنه تا ما خوشحال رخت از دنیا نبندیم!!!
ولی اگه کرونکه بمیره پسر بزرگش یه دیوانه ایه در حد ناصر الخیلفی... میخواست انری رو بیاره جای ونگر و لوکاکو و لاکازت رو باهم بخریم... نظرات جالبی داره 😁
» 10/5/1396 | 20:09
مجید
سلام آقامجید. از این طرفا؟؟ نبینم ناامید شده باشی‎ ما هم بعد کار میایم یک سر میزنیم.(حالا من خودم یکی دوسال نبودم‎) ولی انصافا بیشتر بیا. از قدیمی ترها فقط مهرزاد و مجید(نویسنده همین بلاگ)رو من یادم میاد فقط.

به هر حال ونگر و کروئنکه یک روزی میرن، البته اگر ما اون روز از دنیا نرفته باشیم‎

محمد حسین
منم تعجبم از اینه که هدف ۳دفاعه همین پوشش عمقه ولی آرسنال فلسفه وجودی این سیستم هم زیر سوال برده با مهره های دفاعیش. ‎کوش و مرحوم شزنی جز سلاطین پنالتی اخراج بودن توی تیم، یه دفعه با یک حرکت تیم رو نابود میکردن. الانم کوش همونه. همه دفاع هامون جنبه هایی از سوتی بودن دارن. نمیشه تضمین کرد.

قربونش برم خبری از خرید که نیست. همه رو هم که میخواد نگه داره. میگه پرز رو هم نگه میدارم. پس کی خارج بشه؟؟؟؟ الان ۳۳تا بازیکن هست. دبوشی، جنکینسون، آکپوم، گیبس(اینم گویا ونگر گفته نمیره) آدلاید حتی ویلشر اینا تعیین تکلیف باید بشن زودتر. تا قبل از خروج دبوشی جایی برای بازیکن خارجی جدید (در واقع غیر بومی)دیگه نیست
» 10/5/1396 | 18:50
حقیقتش سطح توقع هوادارا زیاد مهم نیست.
سطح توقع کادر مربیگری و مدیریتی مهمه که نمونشو توی چلسی دیدیم که از هیچ به چی رسید در حالی که هیچ هواداری قبل از حضور ابرامویچ همیچین تصوری نداشت یا بدتر از اون منچستر سیتی که اصلا هیچی نبود...
ولی حقیقتا هواداران آرسنال کاملا به دو بخش تقسیم شدن که اکثریت ذهنیت برنده رو دارن.
» 10/5/1396 | 18:46
سینا جان مطمئناً اگه نمیشناختمت اینطوری جواب نمیدادم، این جواب که خدمتت ارسال شد فقط یاد آوری بود که مواظب بیان کلماتمون باشیم.
ولی با توجه به تیم هایی که مالک یا مربیشون عوض شده فکر میکنم در صورت وقوع این جابجایی نهایتا 5 سال وقت برای برگشتن به اوج لازمه.
پ. ن:اگه احیانا بد صحبت کردم معذرت میخوام.
» 10/5/1396 | 18:34
محمد حسین من 20 سال طرفداره آرسنالم قبل از 2000 هم یادمه چه برسه به 2004 که قهرمانی بدون شکست رو با چشمام دیدم که همونم خیلیا ندیدن همه اینایی که گفتی رو خودم خوب می دونم...

ونگر یه جرقه بود بین 2000 تا 2004 نه ارسنال

منم منظورم دوران معاصر آرسنال با حضور ونگر بود نه کل تاریخ باشگاه قطعا این آرسنال بوده که به ونگر هویت داده نه ونگر به آرسنال
در مورد اینکه گفتم جرقه آرسنال تا ابد خاموش خواهد ماند به خاطر اینه که ونگر بدعتی رو با کروئنکه تو باشگاه پایه ریزی کرده که فکر میکنم حتی بعد از رفتنش هم دیگه شرایط مثه سابق نمی شه و سایه این سیاست کثیف پایین آوردن سطح توقع هوادارا تا سالها با حضور کروئنکه رو سر تیم می مونه
» 10/5/1396 | 17:28
سینا خان ، برای مطالعه!:
https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/567801/%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%B4%D9%82%D8%8C-%D8%B4%D8%AC%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%88-%DA%A9%D9%85%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D9%88%D9%86%D8%9B-%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AA-%DA%86%D8%A7%D9%BE%D9%85%D9%86%D8%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D9%88%D8%B1%D9%82-%D8%B2%D8%AF

درباره چپمن!

https://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/348254/%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AB-%D8%AC%D8%B1%D8%AC-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%B3%D9%86-%D9%88%D9%86%DA%AF%D8%B1-%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%A7%D9%84

اینم گراهام که کیون و پاولر و آدامز و و سیمن حتی پت رایس رو اورد که ونگر هم تا وقتی پت رایس توی تیم بود مربی خوبی به نظر میرسید!!!!
ونگر هم با سیستم دفاعی و مهره های دفاعی معرکه ایشون بود که راحت اومد و قهرمان شد!
» 10/5/1396 | 17:14
سینا برو یه نگاهی به تاریخ آرسنال بنداز تا ببینی همین که داریم در باره چیزی به اسم "پست" و "سیستم" برای بازیکن ها بحث میکنیم به لطف وجود آرسنال و مربیای بزرگشه
آرسنال گراهام و چپمن رو فراموش کردی!؟
ونگر یه جرقه بود بین 2000 تا 2004 نه ارسنال...
قبل از ونگر ما یه بار رکورد گرون ترین خرید دنیای فوتبال رو شکستیم!!!
ایان رایت بزرگ توی تیم ما بود ، پاول مرسون گلزن ترین مهاجم سایه توی تیم ما بود و... کلی ستاره دیگه.
ننگ و نفرین به ونگر که باعث بشه یکی با لوگوی آرسنال (اونم توی این سایت نه طرفداری) همچین حرفی بزنه!


صادق لمار وسط زمین گم میشه و سانتر ها و فرارهای خوبش هم میسوزه اون وسط...
بگذریم از اینکه اونطوری دفاع تیم بر باد میره!
همون چمبو وسط بازی کنه بهتره ، حداقل جنگندس!


حامد منچستر امسال مدعی جدی قهرمانی و اول تا سومه قطعا!
-----------------------دخیا-------------------------
--بلیند-----لیندولف--------بایلی-------والنسیا--
--------------ماتیچ----------آندرهررا-------------
----------------------پوگبا--------------------------
جلوی تیم رو دیگه نمینویسم چون رشفورد و مارسیال و لوکاکو و ماتا و میخیتاریان... دارن با هم میجنگن اونجا ، در صورتی اینا اونجا نیمکت نشینن نصفشون که اگه توی تیم ما بودن هر کدومشون کل بازی ها رو به زور بازیشون میدادیم!
دفاع وسطهاشونم نسل جدید ستاره های اون خط هستن مطمئنا و اگه نمیشناسیمشون مشکل ماست! اینا جوون و اینده دارن!
تیم شدیدا جوونی ساخته که اگه قهرمان بشه چن سال مدعی باقی میمونه تازه بازم قراره برای دفاع خرید کنن...

حالا جایگزین کنین با تیم ما ، تنها پست قابل رقابت برای ما وینگر چپ و دفاع چپ و دروازبانه که بتونیم بگیم بازیکنمون از بازیکن اونا بهتره اونم شاید!
ونگر این تیم رو از تیم 1998 که پر جوون و ستاره بود به چی تبدیل کرد! ارسنال قبل از ونگر چی بود...
» 10/5/1396 | 14:19
آرسنال یه جرقه بود بین سال های 2000 تا 2004 که زود هم خاموش شد و تا ابد هم خاموش خواهد ماند...
» 10/5/1396 | 13:07
دوستان اگه لمار بگیریم نظرتون چیه بزاریمش کنار ژاکا هر چی باشه از رمزی بهتره یعنی این ترکیب

چک
کوش مصطفی هولدینگ
ژاکا لمار
سئاد سانچز اوزیل چمبو
لاکازت

به نظرم ترکیب بدی نیست.خوش حال میشم شما هم نظر بدید...
» majid
» 10/5/1396 | 09:19
باید اعتراف کرد این تیم از یه تیم قهرمان تبدیل شده به یه تیم درجه 2 هیچ شکی

هم توش نیست. اینکه چند سال واسه بدهی های باشگاه خرج نکنی قابل توجیه

هست اما اینکه بعد از اتمام بدهی ها هم بازار و دستت نگیری پالس های جدیدی

از اهداف باشگاه میده. از اون طرف منچستر و نگاه میکنم میبینم اونا هم تشنه ی

قهرمانین بعد خودمون و نگاه میکنم میبینم هیچ شباهتی بهشون نداریم. بعد از خارج

شدن از جمع بهترین های اروپا هر ساله دارن بهترین بازیکنا رو تو پستای مختلف میخرن،

دست رو هرکی میزارن جذبش میکنن اینا همه نشون از جاه طلبی میده نه ما که

واسه خریدای سطح پایین تر از اونا همیشه دست به اسمونیم. قطعا سیاست

باشگاه ما سیاست باشگاههای منچستر و چلسی و سیتی نیس. ما سیاست

باشگاه داریمون شده هم سطح لیورپول و تاتنهام. دقیقا ما هم مثه این تیما مطلقا

فقط دنبال کسب سهمیه ایم نه چیزه دیگه ای. تات و لیور هم دقیقا همینجورین.

تا الان حداقل با سهمیه جام باشگاهها میتونستیم خودمونو گول بزنیم که ما هنوز

تیم درجه اول اروپاییم اما الان دیگه نه. کدوم تیم درجه 1 تو یوفا شرکت میکنه؟

نقطه ی تامل برانگیزش اینه که بعد از این اتفاق (همون عدم کسب سهمیه) حتی

خودمون به آب و آتیشم نمیزنیم. منچسترو بینین. سیتی و ببینین نتونس قهرمان

شه داره چیکار میکنه! کااااملا داریم منفعلانه خرید میکنیم. کلللللی بازیکن تو

شرایط الان بازار هست اما ما اون باشگاه ولخرج و جاه طلب نیستیم. واقعا نیستیم.

کلی بازیکن جابجا شدن که میتونستن به باشگاه ما بیان و کلی بازیکن جابجا نشده

هستن که میتونستیم بگیریمشون. به شخصه باور کردم دیگه ما هیچوقت واسه

یه بازیکن بزرگ حتی وارد کارزار واسه جذبش هم نمیشیم چون قدرتشو نداریم.

اینجوری می خوایم قهرمان شیم؟ یه زمانی میگفتن ما به جز رونالدو و مسی هر

بازیکنی و قدرت خریدش و داریم اما الان مثه روز واسم روشنه که دروغ بود. حتی

دوس ندارم تا اخر نقل وانتقالات هم صبر کنم چون باورم درمورد مسائلی که گفتم

شکل گرفته و واقعیت اینیه که عرض کردم خدمتتون. کاری به مقصر این ماجرا

ندارم. نه میگم ونگر مقصره نه میگم مقصر نیس. میشه گفت مقصر اصلی نیس

گرچه کمم تقصیر نداره. بهتون توصیه اکید می کنم تا وقتی طرفدار این تیم هستین

جاه طلبی واسه قهرمانی نداشته باشین چون باشگاهی که طرفدارشین باشگاه

جاه طلبی نیس. خوشبختانه اونقد درگیری کاری دارم که مثه گذشته نمیتونم

دنبال کننده بازی ها و نتایج و اتفاقات تیمم باشم اما هربارم که فرصت شه بازیه

تیممو ببینم فقط جهت سرگرمی این کارو میکنم. موفق باشید دوستان
» 10/5/1396 | 04:28
محمد حسین با حرفی که در آخر گفتی 30 چندان بت علاقه مند تر شدم
این خوزه ی دهن سرویس هم خوب میخره هم خرید خوب میکنه هم خوب بازی میگیره
بایلی رو از ویارئال گرفت ما هم گابریل رو گرفتیم امسال لیندلوف رو گرفت الان هم ماتیچ قشنگ داره دفاع سوراخ منچستر رو از بیخ ترمیم میکنه
ما هم فقط نقاط ضعف سیستم های فوتبال رو به نمایش میگذاریم
حیف از اکسیژن
» 10/5/1396 | 04:01
ابولفضل اینا اشتباه های نفر ها بودن اکثرا من منظورم این بود که 3 دفاعه اجازه کار در عمق نمیده...
البته باید بگم که این مواردی که شما ذکر کردی اکثرا دلیلشون ضعف بازیکنای استفاده شده توی اجرای سیستم بوده
همینه که من میگم ما لمار و محرز رو لازم نداریم! من میگم میشل سری و یه دفاع قدر برای سوییپر (دفاع وسط سه نفر) لازمه یکی در حد هوملز میتونه این تیم رو حتی قهرمان 3 گانه کنه! ولی گزینه ها کمن و بهترینشون فعلا (که بشه خرید) واران یا لاپورته هستن که قد بلند و سرعت مناسبی دارن ولی توپ ازشون ردن نمیشه!
کلا ما با ونگر نهایتش سهمیه ایم ، همه بحث های ما هم تغییرش در حد حد فاصل 4 ام تا 7 امه نه مدعی قهرمانی!
» 10/5/1396 | 01:47
گل درست بایرن که آفساید گرفته شد، شوت خامس از شش قدم با پاس پشت دفاع. بازی با چلسی گل ویلیان. بازی با بنفیکا هر دو گل مخصوصا گل اول. گل اول سویا. اینا همشون آخرین ضربه به توپ که اکثرش منجر به گل شده از داخل محوطه زده شده. من با این اتفاقا میگم بازم عمق سوراخه.

صد درصد اگر توانایی بازی سازی داشته باشه بهتره هافبک تخریبی که الان اکثرا دارن. من موندم این میشل سری ۳۵تا قیمت خورده بخرش دیگه، دنبال کی میگردی؟ کوکلین که مصدوم شد ویلشر که تازه میخواد بیاد تو تمرین کازورلا به احتمال نسبتا زیادی دیگه توانایی بازی کردن نداره و فوتبالش تموم شده. وسط فقط رمزی و الننی و ژاکا موندن. الان رمزی مصدوم بشه باز تیم میره تو بحران. چون هیچکدومشون خاصیتهای رمزی رو ندارن. رمزی همیشه از جون مایه میذاره. ژاکا قبلا بیشتر درگیر میشد، انقد اخراج شد چشمش ترسیده‎

خامس، کاستا، ماتیچ، محرزم رفتنیه و خیلیا دیگه رفتن و ونگر هنوز کیفیت مد نظرشو پیدا نکرده.‎

خدا عاقبت این فصل رو ختم بخیر بکنه
» 10/5/1396 | 00:42
پیمان جان برادر میتونی قشنگ یه رمان در بیاری به اسم ''The Kolang''
چن تا کلنگ توی همین چن خط نوشتی!
ولی حقیقتش من دوست داشتم بیرین بره... دفاع راست جوون توی جهان زیاد داره میشه و ما با توجه به اینکه ونگر گفته همین میمونه سیستم نیاز داریم یه بازیکن مثل چمبرلین یا لمار در کناره بازی بکنه برای اکثریت بازیا (مگر اینکه بایرن از شانس ما توی گروهش سوم بشه بیاد تو لیگ اروپا و بخوره به ما!!!) که فکر میکنم فروش بیرین با 50 میلیون و خرید یه کسی در حد ماتیچ یا کواچیچ برای خط هافبک (که هم تخریب و هم خلاقیت توی بازیش باشه) یه برد معرکه میکردیم...
والکات هم حاضرم قسم جلاله بخورم خودشم نمیدونه چرا فروش نمیره به اورتون!!
خداوکیلی اگر ژیرو توی رئال یا بارسا بازی میکرد حسرتشو میخوردیم ولی بنده خدا به سبک بازی ما نمیخوره توی یه تیم مالکانه تر یا یه تیم دو مهاجمه مثلا موناکو میترکوند... توی کلنگ ها نمیگنجه! در همین حد چوب خشک هم که رسیده مقصر ونگره وگرنه چی از لوا کم داره!؟ تو بازی های ملی معلوم شد که هیچی!


ابولفضل جان هیچکی نگفت تیم به هافبک قلدر لازم نداره ولی توی سیستمی هستیم که این هافبک باید مثل بوسکتس و ماتیچ بازی ساز و خلاق هم باشه و فقط تراکتور نباشه وسط زمین وگرنه بازی سازی تیم با اوزیل فلج شده در پست جدید و رمسی که الکی میدوئه کلا تعطیله!
بعدش مشکل بعدی اینه که شما میفرمایی :علت استفاده از ۳دفاعه برطرف کردن عمق سوراخ ما تو دفاع ۴ نفره بود ولی عملا تو چندتا بازی اخبر هم دیدیم بقول حامد:"خر همون خر فقط پالونش عوض شده" .
الان ما عمق دفاعمون مشکلی نداره بلکه روی توپ های دوم و لبه بیرونی محوطه جریمه مشکل داریم که تضمینی اگر الننی هافبک بود و توی دفاع چمبرز بازی میکرد اون گل رو نمیخوردیم چون هافبک های ایستا و سوسولی داریم و یه ترکیب از الننی دونده و ژاکای جنگنده و کارت گیر! لازم داریم که هیچ توپ دومی به سمت گل نره که بهترینشون همین ماتیچ بود که در دسترس بود که یونایتد بردش!

حامد والا دلمون از سیستم پیشنهاد دادن باشگاه خونه
سیتی برای مندی 42 تا داد گفتن 52 تا میخوایم سیتی گفت باشه! تمام!
حالا اینا گفتن 80 تا الان میگن 60 تا بدید خدا برکت! بعد بچه های ما میگن فرانسوی ها دندون گردن! مشکل باشگاه های فرانسوی نیست این فرانسوی توی تیم ماست!!! از 35 میلیون شروع کرده 2 میلیون 2 میلیون میره بالا!!
تا روز آخر اگه همین طوری 2 میلیون 2 میلیون تونست که هیچی اگر نتونست بازم هیچی!
آقا جان درباره هافبک هم مخلص کلام اینه که یه 180 به بالا و قدرتی و دونده شو لازم داریم! همه میدونن جز ونگر!!
» 9/5/1396 | 17:48
تا وقتی که یه تخریب چی نداشته باشیم 3-7-0 یا 4-6-0 یا هر ترکیبی که مدنظر نیست هست بریزیم بازم گل میخوریم تنها بازیکن تخریب چی تیم کوکل هستش که آونم خدا زدش
» 9/5/1396 | 16:45
از حماقت بگم برات که ونگر بلرین رو که به راحتی میتونست تو این بازار تو زمان خوبش۵۰-۶۰ میلیون بفروشیم و رکورد بزنه نفروخت و میخواد یکی در میون ۳ دفاعه بازی کنه که کلا انگار گم میشه تو ش بیرین و ۲ فصل دیگه با ۱۰ تا بفروشه به واتفورد . بعد در حالی که الننی رو که قرار بود کیفیت رو نشون بازار بده در حرکتی انتحاری میبره عقب تر . والکات رو که در اوجش هم ۵۰٪ سوتی بود به خواست خود بازیکن برد نوک و وقتی دیگه کلنگ شد برگردوند سرجاش که جای چمبرلین پر بشه و چمبو به کلنگ تبدیل بشه . کلا پروژه ونگر تبدیل بیل و چوب و چماغ به کلنگه . کلن کلنگ میپسنده . از این لاکازت یه کلنگی بسازهههه که کل لیگ بمونن توش همین الان یه چشمه اومده
تازه سوپرایز آخر نقل و انتقالاتم داره : احتمالا نگه داشتن الکسیز و بردنش به راست و تبدیل کلنگ جدید و استارت پروژه کلنگ سازی از لمار
از الان دارم بازی با ساتهمتون رو میبینم که دوربین زومه رو اوزیل که داره نفس نفس میزنه و ژاکا که قرمز شده. ده آخه لامصب یه خط بکش رو لردای تیم ۴ تا بازیکن متوسط ولی ثابت شده بخر جاشون بزار .آخه گیبس و مونریال و الننی و مرته و والکات و رفقا کی تا الان یه بار عصای دست بودن که همه چیو فداشون میکنی لامروووت . اگه بگم تنها چوب خشکی که هنوز کلنگ نشده همین شیروده که به حول قوه حضرت مسیح همین فصل رباط پاره میکنه که کلنگیش ثابت بشه
عمو ولبکم که منتظره یه فرصته که ۲ زانو شادی بعد گل کنه جفت رباط صلیبی پاره کنه بره خونه ور دل بانو
» 9/5/1396 | 15:03
چرا فکر میکنید ترکیب ۳دفاعه ستارالعیوبه تیمه؟؟ بدون هافبک مناسب و تخریب پشت محوطه شما ۱۰تا دفاع هم داشته باشی جواب نمیده. وقتی چلسی از کانته(این فصل همراه با باکایوکو)، یووه از خدیرا و تاتنهام از وانیاما استفاده میکنه یعنی تخریب خیلی مهمه حتی اگر دفاع۳نفره باشه. گل دوم سویا که تهش بود، انزونزی بدون کوچکترین فشاری گارد گرفت و زد. گزارشگره گفت انگار جلسه تمرینیه‎
علت استفاده از ۳دفاعه برطرف کردن عمق سوراخ ما تو دفاع ۴ نفره بود ولی عملا تو چندتا بازی اخبر هم دیدیم بقول حامد:"خر همون خر فقط پالونش عوض شده" .

ونگر هم تو مصاحبش گفت لاکازت دیشب قربانی ضعف بازیسازی تیم شده بود. کسی نیست بهش بگه بهترین شماره۱۰رو گذاشتی وینگ راست بعد میای از ضعف بازیسازی هم صحبت میکنی؟؟؟
من مهمترین دلیلم برای۴۲۳۱ اوزیل هست
ولی محمد حسین تقریبا بین دقیقه ۶۰تا ۸۰ یک حالتی از ۳۵۲ رو بازی کردیم. ولبک رفت راست و به محوطه نزدیک تر شد و اوزیل اومد چپ متمایل به مرکز، لاکازت هم یک مقدار به چپ متمایل شد. بعد این تغییر گل تیم هم زده شد شاید اینطوری بهتر جواب بده

ونگر فصل پیش نشون داد که نمیخواد ریسک بکنه و خرید رو انجام میده اگر پولش باشه. فصل پیش تقریبا ۱۰۰تا هزینه کرد که بودجه تیم در همین حد بود. هیچ تیم و مربی حرفه ای بازیکنشو به زور نگه نمیداره چون بازدهی نداره و عامل درگیری تو رختکن میشه. اگر فروش بره مطمئنا خرید بعدش انجام میشه بخاطر فشار.البته اگر وقت بمونه و مثل فن پرسی نشه.‎ این یک تصمیم مدیریتی و تجاریه و بهتره در صورت عدم تمدید حتما به فروش بره. حداقل با فروشش یک پولی دست تیمو میگیره
اینجوری که ونگر مصاحبه کرد گفت ما گیبس رو هم نمیفروشیم‎‎ قبلا گفتم ما بازیکنارو ترشی میندازه. ونگر با این مصاحبش که گفت هرکسی قرار داد داره باید تا روز آخرش بمونه یک آلکاتراز از آرسنال ترسیم کرد‎
» 9/5/1396 | 14:45
ونگر یه سورزن رو از در نمیذاره رد بشه از طرفی یه شتر رو از سوراخ به زور رد میکنه

سر یه خرید 1 پوند 1 پوند تخفیف میگیره بعد یه بعد 50 بار افزایش قیمت میده تازه به رقم درخواستی تیم مورد نظر هم نمیرسه حالا

30 تا چمبو 40 تا سانچز که هردو سال اخر هستند و نمیخواد بفروشه جایگزین بگیره
اصلا معمولا نیست چی تو سرش میگذره به هوادارا میگن مگه فیفاس این و بخر اونو بفروش
وقتی ونگر بوق میکنه تو ترکیب جا همه رو عوض میکنه خو فیفاس دیگه
» 9/5/1396 | 13:36
4-2-3-1:

سعاد - کوسیلنی - موستافی - بلرین
ژاکا - رمزی
سانچز - اوزیل - چمبو
لاکازت


مگه بخواد لاکازت رو بزاره جای چمبو که ژیرو بخواد نوک بازی کنه!
لمار رو الان جای کی بزاریم تو این سیستم؟ جای چمبو مگه بزاریمش.


3-4-2-1:

سعاد (مونرئال) - کوسیلنی - موستافی
چمبو (سعاد) - ژاکا - رمزی - بلرین
سانچز - اوزیل
لاکازت

بسته به اینکه سعاد رو وسط میزاره یا وینگ بک یکی از دو حالت زیر میشه (با تغییر ناچو)
اگه سعاد بخواد گوشه وایسه که چمبو باز بیرونه، لمارم جایی نداره بازی کنه
اگه بخوایم ژیرو رو نوک بزاریمم لاکازت باید بیرون باشه! مگه یه هافبک وسط کن کنه ژیرو رو بزاره بغل لاکازت که بشیم یجورایی 3-3-2-2.



رو ژیرو تاکید میکنم چون داستان دیروزو دیدیم. قراره خیمه بزنن تو دفاع جلومون. لاکازت و سانچز و اوزیل و... نمیتونن همه بازیها رو روی زمین برامون در بیارن.
» 9/5/1396 | 12:25
ابوالفضل جان من دارم نسبت به خودمون مقایسه میکنم نه نسبت به تیمهای دیگه. دفاغ سه نفره مون هرچقدر مزخرف و ضعیف باشه باز از دفاع 4نفره مون بهتر عمل کرده. شما در نظر بگیر بین سوراخ و سوراختره انتخاب، ولی خب فعلا همینه انتخابامون : )

من ترجیحم اینه سیستمی بازی کنیم که ژیرو هم تو ترکیب باشه ولی با 3دفاعه نمیشه و مهره های زیادی رو میسوزونیم
چمبو هم الان بد رو اوجه دوست ندارم نیمکت بشینه!



» 9/5/1396 | 01:48
ابولفضل داداش گلم ، برادر عزیزم نمیدونم چرا به فکر قیمت الکسیس و سود و ضرر باشگاهی؟
شما فکر کن ما الکسیس رو 100 میلیون دادیم رفت وقتی نمیخریم با این پول چرا راضی ای پول بره جیب مدیرا؟!!
خرج میکنیم مگه اون پول رو!؟ میشه زمین های بادوم زمینی و ذرت برای آقای کرونکه و دوستان!
بذار به زور نگش دارن و آخرم مفت بدنش بره حالا یا امسال یا سال دیگه! حداقل تمام تلاشمونو برای نگه داشتنش بکنیم چون اینقدر جاه طلب هست که توی 28 سالگی یه سال فوتبالشو به لج هدر نده وقتی پنجره بسته بشه برای همه رکورد ها تلاششو میکنه!!
اوزیل توی همه بازی های دوستانه همینطوری بوده توی این بازه 3 ساله! اهمیت نده!
البته اوزیل از الکسیس خطرناک تره و یهو میره! هم از برمن هم از رئال یهویی رفت و بعد از نهایی شدن انتقالش خبرا اومدن!! برعکس الکسیس که هم اودینزه و هم بارسا رو با سر و صدا ترک کرد.
پ.ن: چمبو بازی با منچستر دفاع راست بازی کرده بود!!


کامیار
ونگر ایشون رو یا برای جایگزینی الکسیس میخواد یا میخواد بذاره وینگ بک چپ (مثل امروز چمبو) که فکر میکنم پست برازنده ایه براش اگرم برگردیم به 4 دفاعه میره وینگ راست دیگه ، چپ پا هم هست و شوتزن... خوبه!
حالا شما یک میلیون تایم بگو که 3 دفاعه مناسب تره با این خط هافبک آچار! بازم ابولفضل میگه 4 دفاعه!


یه مطلبی درباره جام امارات توی یه سایت خارجی توی کامنت ها خوندم خیلی جالب بود . میگفت:
امارات کاپ چیست؟
کاپی که در ان سویا 2 بازی را میبرد و آرسنال 1 بازی را ؛ در بازی رو در رو هم آرسنال به سویا میبازد و در نهایت آرسنال با تفاضل گل قهرمان میشود!!!
(چطوری آرسنال رو 9 امتیازه فرض کردن!؟ کلا یه برد داشتیم یه باخت میشه 3 امتیاز سویا ولی 6 امتیاز داشت بعدش جدول آخر بازی هر دوتا تیم 9 امتیازی بودن و ما تفاضل بیشتری داشتیم!؟)
» 9/5/1396 | 01:19
تو کل ۸۰دقیقه بازی ۳دفاعه که ۲تا گل هم دریافت شد و هرچی توپ خواستن پشت دفاع ریختن(توی دفاع سه نفره نوبره واقعاً پاس پشت دفاع) شکننده نبودیم یا حتی دیروز جلو بنفیکا و همینطور بازی با چلسی و نیمه اول بایرن؟؟ ولی ۱۰دقیقه آخر که ۴دفاعه شد تیم شکننده بود

مشکل آرسنال سیستم نیست، تاکتیکهای دفاعی جناب ونگره. دقیقا ضعفهای قبلی آرسنال تو این حالت هم دیده میشه. علاوه بر اون بالانسی هم وجود نداشت. انقدر اوضاع بد پیش رفت که دوباره آخر بازی برگشت و روی ۴دفاعه دوباره تست زد.

آلگری بعد فروش بونوچی مصاحبه کرد و گفت به دلیل نبود بونوچی ما دیگه ۳دفاع بازی نمیکنیم و به ۴دفاعه برمیگردیم. انقدر کیفیت مهره تاثیر داره توی سبک بازی. بعد ونگر میاد هرکی روی نیمکت نشسته رو تو این سیستم تست میکنه.

اوزیل بی انگیزه بود به نظرم. یا بخاطر پستش که دلخواهش نیسته یا چیز دیگه. ولی در کل قیافش به کسی نمیخورد که بخواد تمدید بکنه. ونگر باز میگه سانچز میمونه. تا سانچز درخواست خروجشو تو رسانه ها رسمی نکنه و قیمتش به۱۰میلیون پوند نرسونه ول کن نیست.
همه از سختی ها و هزینه های بعد از ونگر میگفتن، به نظرم تمدیدش پرهزینه تر داره تموم میشه
» 9/5/1396 | 00:03
وااااای عجب گیر کردیم پشت محوطه جریمه، هرکی رسید میندازش تو گل فاجعه هستیم
تو این بازیا باید لاکازات بازی میکرد تا بیاد تو جو تیم ولی ما چی کردیم
الان دقیقا یکی بگه چه تغییر کردیم از پارسال تا الان
خر همون خر فقط پالونش عوض شده
» 8/5/1396 | 23:56
یه بازی تیپیکال آرسنال بود نیمه دوم. ۱۱نفره خوابیدن تو محوطه جریمه و از وقتی دفاعمون ۴نفره شد فاجعه ضد حمله خوردیم.. سه به دو؛ سه به یک!

لاکازت هماهنگ نشده، ولبک ضربه آخرای بغل دروازه ش فاجعه ست! یا سایه میزنه یا لایی میخوره یا موازی دروازه میزنه! با اینکه بقیه جنبه های بازیش خیلی مثبت بود.
نبود ژیرو تو محوطه جریمه قشنگ روی موقعیت سازیمون تاثیر میزاره. گره آخر بازی رو با سانچز هم نمیتونستیم باز کنیم، وقتی بدونن سرزن نداریم خیلی قابل پیش بینی میشیم.

امیدوارم بعد ۴-۵ تا بازی دفاع وسط وایسادن جنبه های دفاعی بازی الننی بهتر بشه واسه هافبک دفاعی بازی کردن
چمبو عالی بود امروز
بلرین ناهماهنگ
برامال هنوز روحی آماده نیست

من نمیدونم اگه لمار بیاد با چه ترکیبی میخوایم بازی کنیم، چهار دفاعه مون خیلی شکننده ست
» 8/5/1396 | 22:57
ما حصل پیش فصل آرسنال توی ۱۰دقیقه آخر بازی اتفاق افتاد. بازگشت به دفاع ۴نفره‎

آرسنال نشون داد تمام اون ضعفهای دفاعی قبل رو داره، آخرش ونگر گفت حداقل بازیکنا رو تو پستهای تخصصیشون بذارم شاید بهتر بشه‎
چمبرلین۱۰دقیقه هم دفاع راست بازی کرد. پست جدید مبارک‎‎

ژاکا نه تخریب میکنه، نه باکس تو باکسه چیکار میکنه تو زمین؟ همش جا میمونه، به شدت کند و ایستا.تقریبا ۴۰میلیون پوند براش پرداخت شده در حد۲۰میلیون پوندم بازی نکرده(وانیاما+سیسوکو=۴۲میلیون پوند، خرید فصل قبله تاتنهام)
کازورلا تقریبا میشه گفت فوتبالش تموم شده. با این اوضاع خرید یک هافبک میانی جنگنده و بازی ساز واجبه
» 8/5/1396 | 22:17
الان خلاصه ی بازی رو دیدم
انصافا چه جوری بیرین اون رو گل نکرد
» 8/5/1396 | 21:59
کل بازی دست سویا بود حقشون برد بود .خب بازی ها دوستانه هم تموم شد همش هم حرص خوردن بود.جوونامون فقط نلسون خوب ظاهر شد. از هفته بعد دیگه همه سر جای خودشون بازی میکنن (البته امیدوارم ونگر عبرت گرفته باشه)و ضرر ما از این بازیهای دوستانه اینه که بازیکمنامون دیرتر هماهنگ میشن
» 8/5/1396 | 21:18
عجب گل خوشگلی خوردیم! ناز بود... دقیقا هم روی نقطه ضعفی که چن سال پیش داشتیم توی 4 دفاعه یعنی خالی بودن پشت محوطه.
یه شوت قشنگ بود و انصافا خیلی خوب کار کردن و نمیشه با اون قدرت گفت مقصر دفاع ما بود بلکه اونا خیلی خوب بودن.
2-1
» 8/5/1396 | 21:14
چمبرلین از سمت راست یه حرکت استثنائی کرد که اصلا توی جهان فوتبال فقط از هالک برزیلی دیده بودم! پاس عرضی عالی و دروازه خالی و بقل پای حرفه ای لاکازت...
ژاکا هم بجای ویلاک اومد! ممنون آرسن
» 8/5/1396 | 21:03
آقا این چه ترکییبی بود ونگر فرستاد توی زمین
از بیرین انتقاد کردم ، درست
گفتم چمبو بره جاش، درست!
ولی نگفتم سمت راست کوهن برمال بیاد تو!!
ویلاک رو بکشه بیرون و الننی رو ببره هافبک و چمبرز و هولدینگ رو بیاره کنار کوش حداقل یه تیم خوب و به درد بخور بازی بکنه توی زمین!
سویا بازیکنای ما رو آقا وسط کرده داره حال میکنه! عیبه به خدا!
» 8/5/1396 | 20:35
کوشیلنی و تیر دروازه و الننی باعث شدن شرمسار نشیم تا الان از نتیجه!
» 8/5/1396 | 20:33
آرمین جان چیزی رو از دست ندادی
خیلی بد دنبال میشه و سویا به نظرم برتره حتی از ما!
فقط اینو میخواستم بگم که لاکازت ناهماهنگه و توی سیستم ما کاملا گم شده، حداقل 2-3 تا بازی رسمی طول میکشه تا جا بیفته توی تیم اصلی!
» 8/5/1396 | 20:31
وحید مصطفی استراحت بود امروز به تمرین اضافه میشه تازه!
آقا این بلرین چقدر کند شده.افتضاح شده... تنها نقطه قوتش بود به نظرم ذخیره چمبو بشه برای بازی های اصلی.
» 8/5/1396 | 20:26
وحید تو تعطیلاته

والا من وقت دیدن بازی رو ندارم محمد حسین
» vahid
» 8/5/1396 | 20:20
راستی شبکه فری ابوظبی اسپورت 2 داره بازی رو مستقیم پخش میکنه.ببخشید دیر گفتم
» vahid
» 8/5/1396 | 20:16
انگار پروژه مدافع سازی الننی جدیه. مصطفی کجاست مصدومه؟
» 8/5/1396 | 20:12
آرمین دیدی لاکازت چقد با تیم ناهماهنگه؟!
» 8/5/1396 | 19:28
این الننی رو نمی گذاشت وسط عالی میشد
» 7/5/1396 | 22:52
اگر بگیم کولاشیناچ امروز تفاوت رو رقم زد گزافه نیست. استاندارد یک وینگ بک خوب رو نشون داد. من نمیدونم خرید کردن انقدر خوب جواب میده چرا ونگر مقاومت میکنه‎

ادامه بازی لاکازت توی این پست یعنی دور ریختن پولی که براش پرداخت شده. البته این ترکیب و سبک بازی مهاجم قد بلند مثل ژیرو توش بهتر جواب میده و این غیر قابل انکاره

ولی مشکلات دفاعیه تیم پابرجاست. خیلی راحت ضد حمله میخوردیم. ژاکا بسیار کند و ایستا بازی میکنه. نه توی حمله ها بود و توی ضد حمله های حریف هم جا مونده بود. الننی اکتیو تر بود و مفیدتر. کوکلین تقریبا نقش باکس تو باکس را خوب اجرا کرد.
میتلند خوب بود. باید اندازه سن و تجربه بازیکن ازش انتظار داشت. نلسون توی فاز هجومی عالی بود ولی توی فاز دفاعی تقریبا هیچ. اوزیل دلم براش کبابه. والکات دروازه خالی رو خوب زد ولی جاگیریش خوب بود مدل موش شبیه محرز شده.‎

کلا مشکلات دفاعی پابرجاست. اگر این بازی با یکی از تیمهای نیمه بالای جدول لیگ برتر بود مطمئنا نتیجه فرق میکرد. در کل برد خوبی بود اما نباید امید کاذب ایجاد بکنه
» 7/5/1396 | 22:11
بیاین اینقدر غر زدید ونگر تقریبا هرچی داشت رو آورد تو)
» 7/5/1396 | 21:26
اوسپینا
مونرئال،پر،چمبرز
کولاسیناک،الننی،رمسی،چمبو
لاکازت،ژیرو،اوزیل!

ارمین منظورم از تست ترکیبهای خوب اینا بود تست چمبرز تست زوج لاکازت ژیرو تست تیم بدون الکسیس! اینا قبل از لیگ لازمه!
این ترکیب باید از اول با حضور کوش توی دفاع جای مرته و ژاکا جای الننی بازی میکردن یکم تیم جا میافتاد!
» 7/5/1396 | 21:23
الان این ترکیبی که توی زمینه چقد نابه خداییش!
» 7/5/1396 | 21:15
خوبه حداقل زوج لاکازت و ژیرو رو توی حمله یعنی سیستم 352 رو یه تست بکنیم حداقل برای این بازی های ساده و تدارکاتی طور!
الانراحت میشه سیستم رو 352 کرد با توجه به مهره ها فقط باید تئو (لعنتی نمیره از تیم!) با لاکازت تعویض کنیم ببینم این زوج چی میشه!
» 7/5/1396 | 21:12
محمد حسین اون برای صادق بود
کلا دو تا بازیکن جدید داریم که 20 روزی هست کنار هم هستن فکر نکنم مشکل خاصی باشه
» 7/5/1396 | 21:08
حضرت ونگر میفرمایند: « یک بازی واقعی مفیدتر از هزار جلسه تمرینی است»

ولی ترکیب آرسنال تقریبا همینه. میشه گفت فقط نلسون و میتلند نیستند. بقیه مطمئنا جز 18 نفر اصلی هستن. حالا اینکه این 18 نفر همه توی یک سطح هستن جای بحث داره
» 7/5/1396 | 21:02
آرمین: بایرن؟! چی شد؟! بایرن کیه؟ من حرفی زدم درباره بایرن؟
عزیز من نگران همکاری بازیکنای جدید با قدیمی ها هستم.. فک کنم بصورت واضحی اعلام کردم توی متن قبلی.
» 7/5/1396 | 20:51
محمد حسین داریم درمورد اوزیل و سانچز و لاکازت صحبت می کنیم نه طارمی و نورافکن
قبول دارم بازی با تمرین فرق داره
ولی مگه این 11 نفره رو همین دیروز آوردی که نگران هماهنگیشون هستی اینا دیگه یه عمره با هم هستن عملا
کلا دو نفر جدید اضافه شدن که اونا هم یه مدته با هم تو اردو هستن
» 7/5/1396 | 20:48
نویر - الابا - بواتنگ - ویدال - تیاگو -کیمیش جز بازیکن های اصلی بایرن هستن
والا تا جایی که ما بازی رو دیدیم بایرن کلی جوون تو اون بازی میدون داد
» 7/5/1396 | 20:47
آرمین شرایط بازی با تمرین دنیایی تفاوت داره برادر!
پپ آرزوی منه توی ارسنال ! شاید تیم رو موفق نکنه ولی شعار ونگر که میگفت تیم خوبی برای مربی بعدی به جا میذارم رو عملی میکنه شعاری که ونگر هیچوقت نزدیکشم نشد و مربی ای که بجاش بیاد باید 7 الی 10 خرید خوب بکنه تا تیم رو به سلیقه خودش بچینه اگر هم سلیقه ونگر باشه هم بین 5 تا 8 خرید لازم داره!
» 7/5/1396 | 20:44
صادق جان من هنوزم میگم اون ترکیب ها جلوی بایرن و چلسی درست بود ولی الان دیگه باید به پختگی رسیده باشه ترکیبش!
باید ترکیب اماده و رسیده رو درو کنه برای استفاده در طول فصل!
» 7/5/1396 | 20:44
محمد حسین من گفتم بعضی از مربی ها سبکشون این شکلیه
پپ که لامصب نیمکتش هم مثل ترکیب اصلی هست

قطعا توی تمرینتات این بازیکن هایی که گفتی کنار هم بازی می کنند و هماهنگ میشن
ما برای فصل بعد یه ترکیب داریم که 80 درصدش همون قبلی هست کلا یکی دو بازیکن اضافه یا کم می شن به بدنه ی اصلی از طرف دیگه الان تقریبا 20 روزی هست که بازیکن های جدید دارن با تیم تمرین می کنند برای همین فکر نکنم مشکل هماهنگی جدیه ای وجود داشته باشه
بازی های دوستانه چون جو یه بازی رو تقریبا شبیه سازی می کنه برای همین بازی دادن به جوون ها توش خیلی خوبه
» 7/5/1396 | 20:43
دروغگویی و خیانت کار بودن ونگر و گازیدس توی همین قسمت کاملا مشخصه:

"پتانسیل ارسنال روی کاغذ بسیار پایین تر از سایر رقبای مدعی لیگ برتر است و او بیش از هر کسی به این موضوع واقف می باشد. همان طور که گازیدیس و ونگر به هواداران قول داده اند، آرسنال برای قهرمانی در کوتاه مدت بسته خواهد شد. البته به گواه بسیاری از کارشناس ها، آرسنال بسیار ضعیف ظاهر شده است. ونگر برای تشکیل یک تیم با شخصیت قهرمانی، باید تا حدودی از سیاست باشگاه میلان الگو برداری کند جو تیم خود را با خرید چند ستاره بزرگ متحول سازد. بدون شک، خرید سئاد کولاشیناچ و الکساندر لاکازت به تنهایی کافی نیست"

قولی که دادن که دروغ بود و انجام ندادنش خیانت! حتی به بازیکنها هم رحم نمیکنه ونگر. یادتونه پدر شزنی (موفق ترین جوون از بین اون جوون های دوره ساخت استادیوم!) گفته بود که به شرنی قول گلر اول بودن داده و تمدید کردن بعدش فرداش پدر و پسر نشسته بودن برا خودشون خبر اومد که چک میاد آرسنال! مربی دروانبانهای لهستان و پدر و مدیر برنامه های شزنی علیه ونگر مصاحبه کردن و ونگر هم گفت ما هر سه تا گلرمونو استفاده میکنیم پس مشکلی نیست و اینا دروغ رسانه هاست!
حالا بلایی که سر لوکاس پرز بیچاره اورد بماند!!
به همه ما دروغ گفته حتی به بازیکنها!! الکسیس و اوزیل اومدن چون میگفتن ونگر برنامه داره تیم رو بسازه و میخوان جزوی از تیم قهرمان ارسنال باشن!
از اداهاش موقع بازیکن فروختن هم که نگم! فقط سعی میکنه بازیکن رو مقابل هوادار ها قرار بده! واسه همینه که هرکی از تیم رفت شد خائن و مار و سوسمار! چون آقای ونگر گفت ما نیازش داریم و با ما میمونه در حالی که طرف تقریبا رفته بود!! ونپرسی ، نصری ، فابرگاس!!
» 7/5/1396 | 20:37
محمد حسین خوش حالم هم فکر شدیم

آرمین .بایرن که تقریبا بیشتر بازیکنا اصلیش بودن.این خیلی ها رو واقعا نمیدونم منظورت کی هستش من که چند وقته بازی ها دنبال کردم ندیدم تیمی مثل خومون...
» 7/5/1396 | 20:33
رو اعصاب بودن منظورم همین اتفاقایی بود که داره میوفته قابل پیش بینی ام بود برام . نایلز .... مرته ...
» 7/5/1396 | 20:31
آرمین جان از اون طرف پپ و مو و... هم ترکیب اصلیشونو میذارن همش!!
ما حتی تست هم نکردیم سیستم اصلی (طبیعتا بدون الکسیس) رو!
من تا الان موافق آزمون و خطا و رشد جوون ها بودم ولی اینطوری اشتباهه و باید تا الان به یک ترکیب پخته و منظم میرسیدیم! حالا یک ماه منتظر باشیم که کولاسیناک با کوش هماهنگ بشه؟ یا لاکازت با اوزیل!؟
پس پیش فصل خاصیتش چیه؟! شما توی پیش فصل ترکیب رو تست میکنی و به ترکیب جدید میرسی و یه چن تا جوونم کشف میکنی!
نه اینکه با ینفیکا 2-2 کنی و مرته و نایلس تیم رو شوهر بدن!
» 7/5/1396 | 20:27
کولاسیناک ترکوند! گفتم بهتون! (گفتن این جمله خیلی لذت بخشه!)
والکات شانسی شانسی گل میزنه ولی که اصلا خوب نیست این اتفاق!
سیستم هم دیگه الان باید از دوران تست خارج شده باشه و دیگه این ترکیب رو قبول ندارم من...
Wenger Out
» 7/5/1396 | 20:22
"بقیه تیمها هم دوستانه بازی میکنن اما هیج کدوم مثل ما نیستن"

حداقل مطمنم بایرن بازی دوستانه هاش شبیه ماست
خیلی از مربی ها این شکلی هستن

من دلیلی نمی بینم که کل تیم اصلی با هم تو باشن
اتفاقا بازی دوستانه جای کارهایی هست که آدم جرعت نداره تو بازی رسمی انجام بده مثل بازی دادن به بازیکن های اکادمی
» vahid
» 7/5/1396 | 20:11
تیم اصلی رو گذاشته واسه بازی فردا با سویا
» vahid
» 7/5/1396 | 20:10
هنوز فصل شروع نشده شاهکارهای مرته شروع شده
» 7/5/1396 | 19:35
دوستانه باشه یه بارم نباید ترکیب اصلی باهم بازی کنن؟ بقیه تیمها هم دوستانه بازی میکنن اما هیج کدوم مثل ما نیستن....اگر معنی بازی دوستانه ریدن تو اعصاب هواداراس من غر نمیزنم
» 7/5/1396 | 19:22
صادق چقدر غر می زنی انصافا

بابا این لعنتی بازی دوستانس
اصن بازی دوستانه تو فلسفه ی خیلی از مربی ها برای همین کار هاست

» 7/5/1396 | 18:58
این نایلز بازی های قبلی هم فاجعه بود بازم گذاشتتش تو ترکیب!!.بابا کولاسیناج تو سیستم دفاع سه نفره !! .ایوبی رو مخ 😥
یعنی هفته بعد جلو چلسی اینجوری ترکیب بچینه برفنا میریم
» 7/5/1396 | 18:57
مجید
منچستر سیتی درسته عربها پشتش هستن ولی خیلی قرار دادهای مناسب میبندن. آکادمی پیشرفته ای دارن. تیم جذابی هم هست در جهان مخصوصا برای سن های پایین تر، چون تیمی هست که هزینه زیاد میکنه.هوادارهاش رو به افزایشه. مثل چلسی که یک دفعه توی ۱۰سال شده جز۵تای اول تو فروش پیراهن
گزارشی که من خوندم از گاردین درآمد آرسنال از فعالیتهای تجاری باشگاه رو ضعیف دونسته بود(نسبت به سایر تیمهای سطح بالا) و دلیل این اتفاق رو عملکرد ضعیف ونگر در بخش ورزشی و عدم موفقیت بزرگ ورزشی عنوان کرده بود.
مشخصا عدم قهرمانی در لیگ توی ۱۳سال واقعا سنگینه. تیمی که از لحاظ ارزش از اوایل۲۰۰۰(با فاصله کمتر) تا ۲۰۱۰ جز ۳تیم اول با ارزش فوتبال همراه با منچستر و رئال بوده الان به کجا رسیده؟؟
پولی که در حساب باشگاه هست امسال تقریبا رسیده به ۲۴۰میلیون پوند. من برام سواله توی فصله ۲۰۱۵-۱۶ که آرسنال فقط چک رو خرید بقیه بودجه نقل و انتقالات کجا رفته؟؟؟‎
بعدش اکثر باشگاههای بزرگ فروشنده های بازیکن خوبی هم هستن. الان رئال با فروش هایی که داشته تنها تیمیه که میتونه نیمار رو بدون هیچ دردسری بخره. آرسنال هم بخاطر سطح پایین بازیکناش تو این زمینه هم مشکل داره

کلا چیزی که واضحه این هست که تا زمانی که آرسنال قهرمان لیگ نشه و از جنبه ورزشی موفق نشه، روز به روز به سقوط نزدیکتر میشه و جنبه های مالی باشگاه هم به خطر میفته. البته همین الان هم افتاده.
با این ترکیب و این مربی و رویکردش به نظر این اهداف خیلی دور از انتظاره. البته ونگر هنوز دنبال لمار هست و هر دفعه پیشنهادشو ۱۰۰هزار پوند افزایش میده‎ آخرشم سهم آرسنال از بازارکیفیتی مثل پارک چو یانگه‎
» 7/5/1396 | 01:13
مهرزاد
خواهش
» 7/5/1396 | 01:09
ابوالفضل
تفاوتش در نگاه مدیریتی دو باشگاه هست
ونگر و کروئنکه بیشتر دنبال سود و در درجه دوم کسب عناوین هستن
گازیدیس مدیر تجاریه زیاد کاره یی نیست!
ونگر هم سرمربی و هم مدیر ورزشیه!!
طبق اخرین گزارش مالی خود باشگاه ارسنال , ارسنال فصل قبل, قبل از نقل و انتقالات 193میلیون پوند در بانک ذخیره پولی داشت!
تا جایی که چند جا خوندم 40میلیون از این ذخیره به نقل و انتقالات فصل پیش اضافه شد و بودجه اصلی پارسال 60تا بود ک مجموعا به 100تا رسید
از اونور با افزایش حق پخش و بقیه موارد پیشبینی میشه ذخیره ارسنال بالای 200میلیون پوند امسال برسه!!
در مورد برداشت پول توسط کروئنکه فقط یه جا خوندم یه مبلغ البته نه زیاد از این پول برداشت کرده که مورد اعتراض هوادارا قرار گرفت!!
در کل پول تو حساب باشگاست و بستگی ب خودش داره ک خرج کنه یا نکنه
بدهی ها هم صاف شده و بدهی هم در کار نیست
من سیتی هم بیشتر با پول مالکش خرج میکنه و قراردادهای بیش از ارزش واقعیش
باید دعا کنیم کروئنکه سهامشو ب عثمانوف بفروشه ک البته امثال پیشنهادشو رد کرد
یا ونگر و کروئنکه متحول بشن و چند تا ستاره بخرن
ولی خب ونگر هم دیگه ب اخر خط رسیده بعیده بهتر از 5ام بشه!!!سهمیه هم پر...!!

» 7/5/1396 | 00:39
از پست زیبایت نهایت تشکر رو دارم.

WengerOut#
» 7/5/1396 | 00:39
ببین ونگر وضع ما رو به کجا رسونده که سانچز با این عکس و ژست گرفتن مسخره داره سرمربی تیمی مثا ارسنال و هوادارهاش توهین می کنه.
ونگر شخصیت تیم رو نابود کرده. بازیکن ها خودشون می دونن نمی تونن کار خاصی کنن. اگر این فصل قهرمان بشیم که بعید هست چنان بوق و کرنا می کنیم و سکته می زنیم که انگار تلسم قهرمان نشدن ما تو اروپا شکسته. طوری شده که به جای این که بردن لیگ چیز معمولی باشه واسه ما شبیه کاری که لستر کرد رو داشته باشه. لستر هم اون فصل با ایمان به این که خودش رو باور داشت تونست این کار رو کنه در حالی که ما...

بازیکن ها رو بهونه نکنیم.مشکل ونگر هست.

WengerOut#
» 7/5/1396 | 00:02
عاقبت آدم یه دنده حقارته . ونگر با حقارت از آرسنال میره که حقشم هست
هر فصل ۴ تا بازی لیگ میره ما هنوز تیم اصلی رو نداریم .الننی پرز گابریل کیم کالستروم ( کمر شکسته ) خریدای هوشمندانه پروفسوره که انداختن بهش و به ریش تیم خندیدن بعقیه
قشنگ مثل ملک شخصیش برخورد میکنه با تیم
» 6/5/1396 | 22:57
مجید
چیزی که جالبه این هست که در فصل 2015-16 درآمد آرسنال با منچستر سیتی 40 میلیون پوند فاصله داشت و 4 تیم پر درآمد اون فصل منچستر، سیتی، آرسنال و چلسی بودن. هر دو تیم آرسنال و سیتی هم تقریبا به اندازه برابر دستمزد دادن ولی سیتی چقدر هزینه کرد فصل قبل و آرسنال چقدر؟؟ تقریبا 2 برابر آرسنال هزینه کرد

یکی از هوادارا از گازیدیس سوال کرد که کروئنکه فقط پول رو از باشگاه خارج میکنه ولی گازیدیس این رو رد کرد. ولی اگر این اتفاق نمیفته(یعنی خارج شدن پول) پس علت این همه تفاوت بین آرسنال و سیتی در چی میتونسته باشه؟؟؟
مجید تو قبلا گزارش مالی رو میزدی هر سال. تو خودت فکر میکنی دلیل این همه تفاوت چیه

هانری در مورد دین و پت رایس گفته بود که درسته من یا ونگر مدتی در باشگاه بودیم ولی اونها آرسنال توی خونشون بود(نزدیک به مضمون)
» 6/5/1396 | 22:07
دقیقا دوید دین، پت رایس ونگر مونده و بوقش که با کرونکه حواله شد به تیم بازیکنایی رو که میشود همون اولش گرفت و با تیم مچ بشن تا لیگ داره شروع میشه این وضع ماست، حالا فرض کن هم خرید چه از فصل بره نا مچ بشن یا نه
تازه اگه ونگر نخواد تو 400 پست تستش کنه
» 6/5/1396 | 21:14
حامد در تایید حرفت افول از زمانی ک دیوید دین رفت و ونگر با کروئنکه لابی کرد شروع شد
===
ابوالفضل
ونگر داره با دستهای خودش گور خودشو میکنه!!!
من ک امیدی ندارم فقط باید حرص خورد با این تیم...
میلان نصف ارسنال درامد داره یه تیم کامل بست و ونگر همچنان دنبال کوالیتی...!!
» 6/5/1396 | 20:33
۱۴روز مونده به شروع لیگ و آرسنال مونده و ضعفهاش که برطرف نشده.
۱۴روز مونده به شروع لیگ و بازیکنهایی که باید خارج میشدن و هنوز خبری نیست.
۱۴روز مونده به شروع لیگ و نقل وانتقالی که فقط ۲بازیکن جذب شده توش.
۱۴روز مونده به شروع لیگ و ستاره تیم هنوز تکلیفش مشخص نشده(برا همه مشخصه غیر از ونگر)
۱۴روز مونده به شروع لیگ و ....
و مهمتر از همه ۱۴روز مونده به شروع لیگ و ونگر هنوز دنبال لمار و امباپه هست‎
قضیه خرید لمار منو یاد فیفا قبلا بازی میکردم میندازه. ۲۰تا پیشنهاد پایین میدادم انقدر سیو رو لود میکردم تا بلاخره اکی رو بگیرم. آرسنال از۳۰ شروع کرده بعد ۳۵و .... طرف همون اول گفته۶۰یا۷۰میلیون پوند باز آرسنال پیشنهاد۴۵میده‎ نمیدونم فهمش انقدر سخته؟؟؟ موناکو دفاع چپشو فروخته ۴۹میلیون پوند(با پاداش۵۳) بعد آرسنال میخواد لمار رو با ۴۵تا جذب بکنه

پروسه تبدیل الننی به سوییپر ادامه همون روندی هست که والکات در وینگ چپ و مهاجم هدف طی کرد. در واقع میشه گفت دوشیدن شیر از گاو نر. طرف تو پست تخصصیش خروجی مثبت نداره با تغییر پست میخواد ستاره بسازه از‎ش
۲هفته مونده به شروع لیگ و هنوز آکپوم، پرز، دبوشی، جنکینسون،گیبس و ... هنوز تعیین تکلیف نشدن. سانچز هم که مریض‎

یعنی این مسائل حل میشن توی ۲تا ۳هفته دیگه؟؟؟؟
» 6/5/1396 | 18:42
افول تدریجی مال 4 سال پیش هست که با قهرمانی حذفی به عنوان مسکن تسکین داده میشه اما افول بدتر میشه بعد از اون و میرسه به جایی که با مخ داریم می‌آییم پایین
همچنین گازیدیس غلط کرد با چند تا چیز دیگه که گلایه میکنه مردک منحوس سفله
تیمی که رو کاغذ خوبه معلوم نیست در عمل چی میشه ما که رو کاغذ هیچی نیستیم در عمل هم ونگر رو داریم دیگه مصیبتی میمونه که رو تیم نیاد
الان چمبو رو چلسی میخواد 30 تا سانچز هم 40 تا راحت فروش میره 20 تا هم از نخاله ها و... در میاد میشه 90 میلیون + 60 تای باقی مونده میشه 150
لمار 60 تا محرز 30 میشل سری 30 میشه 120
تیم به راحتی آباد میشه بلاخره بهبود پیدا میکنه که
اما دانشمند ثانی الننی رو میخواد دفاع وسط بذاره اینم راهکارش برا مصیبت بیشتره
هرچند 250 میلیون هم ستاره بخره هیچی بوقی نمیزنه
ما فقط بحث بازیکن میکنیم که رو کاغذ خوب باشیم هر چند میتونیم در عمل مصیبت عظما زده بمون

majid r

!

آخرین پست ها ...

بازدید کل

۲۲۰۴٩۷ بار

تبلیغات



آرسنال آرسنال آرسنال آرسنال