انالیز اونای امری با گزینه های دیگر

نویسنده: majid r

وبلاگ من
نویسنده: majid r
!!!
کل بازدید: 233,161 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
طبق گزارش فرانس فوتبال، باشگاه مارسی فرانسه در صدد است تا ناچو مونرئال یا آلبرتو مورنو (بازیکن لیورپول) را برای تقویت پست دفاع چپ خود جذب کند، با توجه به ۳۲ ساله بودن مونرئال و اینکه قراردادش رو به اتمام است، احتمال این انتقال بیشتر وجود دارد. طبق گزارش فرانس فوتبال، باشگاه مارسی فرانسه در صدد است تا ناچو مونرئال یا آلبرتو مورنو (بازیکن لیورپول) را برای تقویت پست دفاع چپ خود جذب کند، با توجه به ۳۲ ساله بودن مونرئال و اینکه قراردادش رو به اتمام است، احتمال این انتقال بیشتر وجود دارد.
طبق گزارش مترو، آرسنال و منچستر یونایتد وضعیت آرنه مایر هافبک هرتابرلین را زیر نظر دارند، این بازیکن ۱۹ ساله جزء ترکیب ثابت هرتابرلین در بوندسلیگا شده است و به تیم زیر ۲۱ ساله‌های آلمان نیز دعوت شده است.استعدادیاب‌های دو باشگاه آرسنال و منچستر یونایتد بازی این هفته این بازیکن را در آلمان از نزدیک مشاهده کرده‌اند، پیش بینی می‌شود مایر قیمتی در حدود ۳۰ میلیون یورو داشته باشد، اسون میسلینتات مدیر نقل و انتقالات باشگاه آرسنال شخصاً علاقه شدیدی به این بازیکن دارد و از او به عنوان تونی کروس جدید یاد می‌کند. طبق گزارش مترو، آرسنال و منچستر یونایتد وضعیت آرنه مایر هافبک هرتابرلین را زیر نظر دارند، این بازیکن ۱۹ ساله جزء ترکیب ثابت هرتابرلین در بوندسلیگا شده است و به تیم زیر ۲۱ ساله‌های آلمان نیز دعوت شده است.استعدادیاب‌های دو باشگاه آرسنال و منچستر یونایتد بازی این هفته این بازیکن را در آلمان از نزدیک مشاهده کرده‌اند، پیش بینی می‌شود مایر قیمتی در حدود ۳۰ میلیون یورو داشته باشد، اسون میسلینتات مدیر نقل و انتقالات باشگاه آرسنال شخصاً علاقه شدیدی به این بازیکن دارد و از او به عنوان تونی کروس جدید یاد می‌کند.
طبق گزارش سان، اینتر میلان آماده ارائه پیشنهادی برای جذب ستاره آلمانی توپچی‌ها در تابستان است، که در ژانویه گذشته بعد از تمدید قراردادش با آرسنال موفق به جذب این بازیکن نشدند.اوزیل در صحبت‌های اخیر خود اظهار کرده بود اگر شرایط فراهم باشد ممکن است در آرسنال خود را بازنشسته بکند، اما حالا مدتی است که شایعات اختلاف بین امری و اوزیل زیاد شده است و اینکه این بازیکن به درهای خروج باشگاه نزدیک شده است، اما مسوت اوزیل این بازیکن ۳۰ ساله خودش مایل است که تا پایان فصل در آرسنال بماند، اما او در تابستان پیش رو در مورد آینده خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.
طبق گزارش سان، اینتر میلان آماده ارائه پیشنهادی برای جذب ستاره آلمانی توپچی‌ها در تابستان است، که در ژانویه گذشته بعد از تمدید قراردادش با آرسنال موفق به جذب این بازیکن نشدند.اوزیل در صحبت‌های اخیر خود اظهار کرده بود اگر شرایط فراهم باشد ممکن است در آرسنال خود را بازنشسته بکند، اما حالا مدتی است که شایعات اختلاف بین امری و اوزیل زیاد شده است و اینکه این بازیکن به درهای خروج باشگاه نزدیک شده است، اما مسوت اوزیل این بازیکن ۳۰ ساله خودش مایل است که تا پایان فصل در آرسنال بماند، اما او در تابستان پیش رو در مورد آینده خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.
قرعه‌کشی دور سوم جام حذفی انگلستان برگزار شد و آرسنال در دور سوم جام حذفی با برنده سولی هال و بلکپول رقابت خواهد کرد. قرعه‌کشی دور سوم جام حذفی انگلستان برگزار شد و آرسنال در دور سوم جام حذفی با برنده سولی هال و بلکپول رقابت خواهد کرد.
آرسنال اکنون در ۱۹ بازی اخیر خود بازنده نبوده است و این طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری تیم از سال ۲۰۱۶ بوده است. آرسنال اکنون در ۱۹ بازی اخیر خود بازنده نبوده است و این طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری تیم از سال ۲۰۱۶ بوده است.
پیر امریک اوبامیانگ و الکس ایوبی نامزد بهترین بازیکن سال آفریقا انتخاب شدند، این دو بازیکن از طرف اعضای کنفدراسیون فوتبال آفریقا، رسانه‌ها، کمیته فنی و پیشرفت و گروهی از مسئولان صاحب نظر انتخاب شدند. پیر امریک اوبامیانگ و الکس ایوبی نامزد بهترین بازیکن سال آفریقا انتخاب شدند، این دو بازیکن از طرف اعضای کنفدراسیون فوتبال آفریقا، رسانه‌ها، کمیته فنی و پیشرفت و گروهی از مسئولان صاحب نظر انتخاب شدند.
سول کمپل اسطوره‌ی آرسنال رسماً به عنوان سرمربی باشگاه مکلسفیلد تاون در لیگ دو انگلستان انتخاب شد. سول کمپل اسطوره‌ی آرسنال رسماً به عنوان سرمربی باشگاه مکلسفیلد تاون در لیگ دو انگلستان انتخاب شد.
لورن کوشیلنی پس از ۶ ماه دوران مصدومیت دیشب در دیدار تیم زیر ۲۳ سال‌های آرسنال و دربی کانتی به مدت ۴۵ دقیقه (نیمه نخست) به میدان رفت، آرسنال در این دیدار با نتیجه ۰-۵ از این تیم صدرنشین جدول شکست خورد.
لورن کوشیلنی پس از ۶ ماه دوران مصدومیت دیشب در دیدار تیم زیر ۲۳ سال‌های آرسنال و دربی کانتی به مدت ۴۵ دقیقه (نیمه نخست) به میدان رفت، آرسنال در این دیدار با نتیجه ۰-۵ از این تیم صدرنشین جدول شکست خورد.
 پیر امریک اوبامیانگ در ۱٦ بازی لیگ برتری آرسنال که در روز یکشنبه انجام شده است، ۱۴ گل بثمر رسانده است که تقریبا ۷۸ درصد تمام گلهای او برای آرسنال در لیگ را شامل می شود. پیر امریک اوبامیانگ در ۱٦ بازی لیگ برتری آرسنال که در روز یکشنبه انجام شده است، ۱۴ گل بثمر رسانده است که تقریبا ۷۸ درصد تمام گلهای او برای آرسنال در لیگ را شامل می شود.
گل اوبامیانگ به بورنموث، هزار و هشتصدمین گل آرسنال در تاریخ لیگ برتر بود، تنها تیم منچستر یونایتد با ۱۹۴۴ گل در لیگ، بیشتر از آرسنال گل زده است. گل اوبامیانگ به بورنموث، هزار و هشتصدمین گل آرسنال در تاریخ لیگ برتر بود، تنها تیم منچستر یونایتد با ۱۹۴۴ گل در لیگ، بیشتر از آرسنال گل زده است.

انالیز اونای امری با گزینه های دیگر





زمانی که ونگر به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد رسانه تیر ونگر کیست را انتخاب کردند!رسانه‌ها كلافه شده بودند كه چطور يك مربي كه در ناگويای ژاپن فعاليت كرده، حتي با وجود مربيگري در موناكو، مي‌تواند هدايت تيمي مثل آرسنال آن هم در ليگ بزرگي مثل انگليس را به عهده بگيرد نيمه اول حضور ونگر در آرسنال كاملاً با اتفاقات انقلابي همراه بود؛ آنها در بردن جام‌ها دوبار در سال‌هاي ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲ دبل كردند. سال ۲۰۰۴ هم ركورد بي‌نظير قهرماني بدون شكست را ثبت كردند و تا سال ۲۰۰۶ كه به فينال ليگ قهرمانان اروپا رفتند و برابر بارسا شكست خوردند همه چيز برايشان و براي ونگر خوب پيش مي‌رفت اما افت ارسنال از سال 2006 و فروش ستارهها اغاز شد تا بلاخره پیرمرد لجباز فرانسوی بعد از 22 سال مجبور به استعفای اجباری شد



آرسن ونگر,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,اخبار فوتبال جهان



بررسی امار ونگر در تیمهای قبلی



http://uupload.ir/files/eg3l_capture.png



امار ونگر قبل از ارسنال چشمگیر نیست و الان اگر کسی با این روزمه به عنوان سرمربی انتخاب میشد بی شک مخالفان زیادی میداشت اما ونگر ارسنال رو متحول کرد و شایسته تقدیره امیدوارم هر جا میره موفق باشه



عملکرد لئوناردو ژاردیم

Image result for Leonardo Jardim
 پس از ۲ سال کار به عنوان دستیار و ۵ سال به عنوان سرمربی، هدایت تیم چاوس را بر عهده گرفت و این تیم را به دسته اول لیگ پرتغال آورد. بیرامار، اسپورتینگ براگا و المپیاکوس مقاصد بعدی ژاردیم بود تا این که وی به عنوان سرمربی اسپورتینگ پرتغال انتخاب شد. ضعیف ترین نتایج تاریخ باشگاه اسپورتینگ در فصل ۱۳-۲۰۱۲ و حضور در رتبه هفتم جدول باعث گردید تا لئوناردو ژاردیم جانشین ژوسوالدو فریرا شود. ژاردیم به محض ورود به اسپورتینگ، مجدداً این باشگاه ریشه دار و محبوب پایتخت پرتغال را به جمع مدعیان بالای جدول بازگرداند. او اعتماد به نفس دوباره ای را به رگ باشگاه تزریق کرد و اسپورتینگ در آن فصل پس از بنفیکا، به نایب قهرمانی رسید و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافت لئوناردو ژاردیم در سال ۲۰۱۴ به عنوان جانشین کلودیو رانیری روی نیمکت موناکو نشست شروع بد ژاردیم با موناکو در نخستین فصل، تبدیل به یک پایان خوش در همان فصل شد و موناکو نه تنها به رتبه سوم لیگ بلکه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. ژاردیم نه تنها از جدایی ستاره های بزرگ تیمش نترسید، بلکه در همان فصل توانست ستاره های جدیدی همچون آنتونی مارسیال، یانیک فریرا کاراسکو، جفری کوندوگبیا، برناردو سیلوا، ایمن عبدالنور و لایوین کورزاوا را رو کند. حتی با جدایی این ستاره ها نیز، هیچ خدشه ای به اهداف و مسیر ژاردیم وارد نشد بدون شک باید لئوناردو ژاردیم را یکی از بهترین مربیان نوین در فوتبال اروپا دانست که شایستگی هدایت تیم های درجه یک را در وجود خود دارد.



http://uupload.ir/files/kmj2_mfg4_%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%85.png



عملکرد الگری

Image result for ‫الگری‬‎
الگرى در نخستین فصل حضورش درمیلان قهرمان سرى آ شد و تمام نگاه ها را  به خود جلب کرد، هنوز کمتر کسى گمان می‌کرد نه فقط با یک مربی خوب، که با یک تاکتیسین خلاق طرف هستیم. از آنها که جهان فوتبال هرازگاهی و با تعداد انگشت شمار به خود میبیند. مردی که سخت بشود از چهره-اش به عمق تفکراتش پی برد. ماسیمیلیانو الگری.  شروع سرمربیگری الگری در تیمهای رده پایینتر و از جمله ساسائولو بود که این تیم را قهرمان سری C1 ایتالیا کرد و برای نخستین بار به سری بی رساند. اما حضور در کالیاری برای او یک سکوی پرتاب به تمام معنا بود، او با کالیاری به رتبه نهم سری آ رسید که بهترین نتیجه این تیم در حدود دو دهه بود.این نتایج باعث شد همه از او به عنوان گزینه مربیگری در تیمهای بزرگتر صحبت کنند. سرانجام میلان که پس از رفتن انجلوتی او را به عنوان سرمربی برگزید سه فصل اول الگری در میلان به ترتیب با قهرمانی، نایب قهرمان و رتبه سوم همراه بود اما نقطه اوج او در یووه بوده است.



http://uupload.ir/files/i40w_iuj9_%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%DB%8C.png



عملکرد ساری

Image result for ‫ماریتزیو ساری‬‎
سرمربی ناپولی در شروع کارمند بانک بود و همزمان در تیم‌های آماتور مربیگری می‌کرد اما زمانی که او بالاخره کار بانک را رها کرد تمام تمرکزش را روی فوتبال قرار داد، بعد از صعودهای متوالی، هدایت یک تیم آماتور به نام سانسووینو را در دسته چهارم فوتبال ایتالیا بر عهده گرفت. آن اتفاق سال ۲۰۰۳ رخ داد و اگرچه اوج‌گیری او از آن زمان مستقیم نبوده است – قبل از پیوستن به ناپولی در سال ۲۰۱۵ در ۱۲ سال ۱۰ تیم عوض کرد – امروز تیم او با آماری بی‌عیب و نقص در یکی از ۵ لیگ بزرگ اروپا بازی می‌کند



http://uupload.ir/files/ojl_%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C.png



عملکرد اونای امری کسیکه به عنوان سرمربی انتخاب شد

 


مربی اسپانیایی از سال 2005 کار خود را به عنوان مربی در باشگاه لورکا دپورتیووا آغاز کرد و پس از آن به آلمریا رسید. با درخشش در این باشگاه به والنسیا رسید و 4 سال خوب را در خفاش‌های مستایا گذراند.نخستین فصل، والنسیا را راهی لیگ اروپا کرد و دو سال بعد در رده سوم قرار داد و پا به لیگ قهرمانان گذاشت.

 


امری پس از آن با یک دوره کوتاه به لیگ روسیه رفت و چند ماه در اسپارتاک بود و در ژانویه سال 2013 به سویا آمد.

 


دوران سویا برای این مربی اسپانیایی به قدری باشکوه بود که وی را به قهرمان فرانسه رساند. امری در سویا شاهکاری به پا کرد و 3 بار متوالی قهرمان لیگ اروپا شد. رکوردی که هیچگاه سابقه نداشت.
امری در پاری‌سن‌ژرمن در 2 سال از 8 جام داخلی فرانسه موفق شد 7 بار قهرمان شود ولی در اروپا مقابل بارسلونا و رئال‌مادرید زمین خورد و موفق نشد سن‌ژرمن را به جمع 8 تیم پایانی برساند.




http://uupload.ir/files/orzz_fgut_%D8%A7%D9%86%D8%A7%DB%8C_%D8%A7%D9%85%D8%B1%DB%8C.png



با توجه به مطالب بالا شاید بشه گفت امری بهترین انتخاب ممکن نبود ولی میتوان گفت مربی خوب و با دانشی هست و احتمال موفقیش زیاد است ولی مانعی بزرگ بنام کروئنکه برای موفقیتش وجود دارد !!!ا

تشکر شده توسط : xX.ArAs.Xx , hoseyn , محمد , vahid , kamyar ,

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

xX.ArAs.Xx در 8/3/1397 | 21:41 گفت:

یعنی تیم ما همین فابینیو رو جذب میکرد کافی بود فصل پیش به جایی اینکه این همه پول میخواستن لمار و جذب کنن با 40 میلیون راحت فابینیو رو میتونستن اضافه کنن خیال همه راحت میشد الان به سادگی هم جز 4 تا بودیم هم لیگ اروپارو گرفته بودیم.لیورپول این فصل هم خیلی شانس آورد هم خیلی داوری کمکش کرد هم خیلی با انگیزه بودن و با این شرایط حالا همین که تا فینال رفتن به هر دلیلی هم از لحاظ مالی خیلی قوی شدن هم هر بازیکنی که بخوان و راحت جذب میکنن و فصل بعد قوی تر هم خواهند شد چلسی هم که حالا چون نتیجه نگرفته قطعا میخواد هزینه های سنگینی بکن که فصل بعد باز برا قهرمانی تیم ببند دو تیم منچستر هم که باز خودشونو تقویت میکنن تنها تیمی که احتمال افت داره تاتنهام که احتمالا یکی دوتا بازیکن ازشون جدا میشه که البته با پولی که مثلا از کین در میاره میتونه جایگزین های خوبی پیدا کنه.شرایط تو فصل بعد واقعا وحشتناک با این بودجه آرسنال هم که دیگه باید فاتحه تیمو خوند دلم برای امری میسوزه.
آرسنال♥♥♥

xX.ArAs.Xx در 8/3/1397 | 15:06 گفت:

یعنی تیم ما همین فابینیو رو جذب میکرد کافی بود فصل پیش به جایی اینکه این همه پول میخواستن لمار و جذب کنن با 40 میلیون راحت فابینیو رو میتونستن اضافه کنن خیال همه راحت میشد الان به سادگی هم جز 4 تا بودیم هم لیگ اروپارو گرفته بودیم.لیورپول این فصل هم خیلی شانس آورد هم خیلی داوری کمکش کرد هم خیلی با انگیزه بودن و با این شرایط حالا همین که تا فینال رفتن به هر دلیلی هم از لحاظ مالی خیلی قوی شدن هم هر بازیکنی که بخوان و راحت جذب میکنن و فصل بعد قوی تر هم خواهند شد چلسی هم که حالا چون نتیجه نگرفته قطعا میخواد هزینه های سنگینی بکن که فصل بعد باز برا قهرمانی تیم ببند دو تیم منچستر هم که باز خودشونو تقویت میکنن تنها تیمی که احتمال افت داره تاتنهام که احتمالا یکی دوتا بازیکن ازشون جدا میشه که البته با پولی که مثلا از کین در میاره میتونه جایگزین های خوبی پیدا کنه.شرایط تو فصل بعد واقعا وحشتناک با این بودجه آرسنال هم که دیگه باید فاتحه تیمو خوند دلم برای امری میسوزه.
آرسنال♥♥♥

xX.ArAs.Xx در 8/3/1397 | 14:06 گفت:

یعنی تیم ما همین فابینیو رو جذب میکرد کافی بود فصل پیش به جایی اینکه این همه پول میخواستن لمار و جذب کنن با 40 میلیون راحت فابینیو رو میتونستن اضافه کنن خیال همه راحت میشد الان به سادگی هم جز 4 تا بودیم هم لیگ اروپارو گرفته بودیم.لیورپول این فصل هم خیلی شانس آورد هم خیلی داوری کمکش کرد هم خیلی با انگیزه بودن و با این شرایط حالا همین که تا فینال رفتن به هر دلیلی هم از لحاظ مالی خیلی قوی شدن هم هر بازیکنی که بخوان و راحت جذب میکنن و فصل بعد قوی تر هم خواهند شد چلسی هم که حالا چون نتیجه نگرفته قطعا میخواد هزینه های سنگینی بکن که فصل بعد باز برا قهرمانی تیم ببند دو تیم منچستر هم که باز خودشونو تقویت میکنن تنها تیمی که احتمال افت داره تاتنهام که احتمالا یکی دوتا بازیکن ازشون جدا میشه که البته با پولی که مثلا از کین در میاره میتونه جایگزین های خوبی پیدا کنه.شرایط تو فصل بعد واقعا وحشتناک با این بودجه آرسنال هم که دیگه باید فاتحه تیمو خوند دلم برای امری میسوزه.
آرسنال♥♥♥

abolfazl alayi fard در 8/3/1397 | 04:45 گفت:

سجاد مطمئناً آرسنال نزول کرده اون هم در همه مسائل. لیورپول در حد مهره هاش خوب نتیجه گرفت. ولی با سبکی که کلوپ بازی میکنه و پرس شدیدی که میکنه، خستگی و مصدومیت زیاد داره و خیلی نظرشون اینه بخاطر فشردگی مسابقات، کلوپ همیشه نمیتونه اینطور بازی کنه و بخاطر همین با این سبک نمیتونه قهرمان لیگ بشه مگر اینکه مثل سیتی نیمکتشم بازیکنای سطح بالا داشته باشه

آرسنال چند سال مشکل هافبک دفاعی داره بعد لیورپول فابینو رو از موناکو جذب میکنه با ۴۵میلیون. لامصب کل بودجه ما همینه‎
احتمال ۹۰درصد امره جان میره یونتوس. از همین الان جایگزینش رو جذب کردن.

آرمین توپچی در 7/3/1397 | 21:50 گفت:

اقا خداییش رو من فشاره سر این بودجه ی باشگاه
راه های ارتباطی با باشگاه رو پیدا کنیم حداقل فوحش بدیم )
حالا جدا از شوخی باید اعتراض کرد
الان چند روز هست دارم دو دو چهار تا می کنم به این نتیجه رسیدم با این وضع احتمال موفقیت تیم بشدت پایینه

Sajad در 7/3/1397 | 18:45 گفت:

ابولفضل من مخالف خوب بودن کلوپ نیستم.اتفاقا خیلی ازش خوشم میاد و دوست داشتم یکی مثل کلوپ که هیجان رو به تماشاگر و تیم القا میکنه بشه مربی مون.اما اینم باید در نظر بگیریم پارسال لیورپول با 76 امتیاز چهارم شد و ما با 75 امتیاز پنجم.امسال انها با با 75 امتیاز چهارم شدند و ما با 63 امتیاز ششم.یعنی انها دقیقا امتیازهای سال گذشته ما رو جمع کردند و حتی نسبت به خودشون یک امتیاز هم کمتر جمع کردند.این ما بودیم که امسال بیش از حد بد بودیم و حتی بعضی رکورد های بدمون رو هم ارتقا دادیم که گفتم دلایلش شاید همون فشار نبودن در لیگ قهرمانان بعد 20 سال یا قضایای اول فصل سانچز و موستافی,ناراضی بودن طرفدارها از شرایط تیم و مربی و ...باشند.میخوام بگم لیورپول همون لیورپول بود منتها چون بردهاشون پر گل بودند و بازیکنی مثل صلاح هم مطرح شد فکر عالی بودن زیاد نسبت به سال های گذشته به ادم القا میشه و البته رسیدنشون به فینال لیگ قهرمانان که من یکی واقعا معتقدم شانس هم خیلی خیلی توش دخیله, هم هست.به نظرم اگر مسیر لیورپول با رئال عوض میشد تو همون گام اول به پاریس میباختند.هرچند پایین هم گفتم تو مسیر خودشون هم داوری کم بهشون حال نداد.
اینم بگم قبول دارم صلاح تو لیورپول کلوپ صلاح شد اما با همین صلاح هم حداقل در لیگ پیشرفتی نسبت به سال گذشته شون نداشتند و باز هم جامی نبردند.اما اینو هم قبول دارم و خودم هم پایین گفتم لیورپول مزیتی که نسبت به ما داره اینه که در مسیر خوب و درستی هستند.دارن نقطه ضعف هاشون رو پوشش میدند و به سمت موفقیت حرکت میکنند.
اینکه کلوپ بازیکن های هم که جواب نمیده میزاره کنار هم خیلی خوبه و این یکی از ضعف های اساسی ونگر بود.امیدوارم امری هم عین کلوپ باشه.
در اخر هم این بحث ها بحث های الانمونه و باید صبر کرد دید اخر تابستان چطوری تقویت میشیم.چون همونطور که گفتی بودجه مون کمه اما اسم های خوبی بهمون لینک میشه که اگر بشه جذبوشن کرد میتونیم حداقل با یونایتد و لیورپول و چلسی رقابت کنیم.

abolfazl alayi fard در 7/3/1397 | 16:48 گفت:

هنوز بعد از چندسال برام جای تعجب داره که ونگر چرا برای کانته پیشنهاد تقریبا 20 میلیون پوندی داده بود و بعدش که کانته با تقریبا 30 میلیون پوند رفت چلسی برای ژاکا 45 میلیون یورو(40میلیون پوند) پرداخت کرد. خیلی بازیکن از دست رفت ولی این یکی خیلی دردناک بود.

البته این هم باید در نظر گرفت که چند سال آخر ونگر یک جو منفی تو باشگاه به وجود اومده بود که شاید هر بازیکنی هم میومد اوضاع فرق نمیکرد.
در مورد کارنامه امری، چیزی که توجه من رو جلب میکنه عملکردش توی سویا و والنسیاست. چون شرایط فعلی آرسنال بیشتر به این باشگاهها شباهت داره.(در مقیاس اقتصادی لیگشون)
تقریبا لیگی با انگلیس قابل مقایسه نیست از نظر رقابتی بودن.
موناکو و ژاردیم در فرانسه باید با پاریس رقابت میکردن در حالی که تقریبا میشه گفت بعد از پاریس دومین قدرت هستن توی لیگ فرانسه از نظر مالی(البته با فاصله نسبت به پاریس)
اما تو انگلیس باید با چند تیم قدر تمند رقابت کنی که هم از لحاظ مالی الان در شرایط بهتری هستن هم هرسال بهترین مربی های اروپا روی نیمکتشون میشینن. کار به مراتب خیلی سخت تره.
همین کار ژاردیم در موناکو رو تقریبا امری در والنسیا و سویا انجام داده ولی بازم هیچ تضمینی وجود نداره که بتونن با این شرایط موفق بشن با آرسنال. با این سطح بودجه نمیشه کار بزرگی کرد

سجاد ولی کلوپ واقعا بازیکنها رو پیشرفت داده. خود چمبرلین در پست جدیدش که هافبک میانی هست خیلی خوب بازی میکرد. مانه، فریمینو و صلاح. رسیدن به فینال چمپیونزلیگ از هر مسیر و قرعه ای کار سخته(هرچند رئال امسال فوق سخت بود مسیرش). سیتی رو همد ر لیگ و هم در لیگ قهرمانان برد که آرسنال هیچ حرفی برای گفتن جلوش نداشت. همین تیم خودمون تحت هدایت ونگر مقابل موناکو نچندان قدرتمند نتونست صعود کنه در لیگ قهرمانان. این هم باید در نظر بگیریم تراز خرید و فروش بازیکنش در 2 فصلی که از ابتدا بوده تقریبا صفر هست. یعنی عملا هزینه سنگینی هم رو دست باشگاه نذاشته. در مجموع عملکردش فوق العاده بوده. امسال سیتی عالی بود و همه باهاش اختلاف داشتن. تیم دوم 19 امتیاز باهاش اختلاف داشت. مهم اینه اختلاف 1 امتیازی فصل پیش آرسنال با سهمیه امسال رسید به 12 امتیاز. این یعنی اونها الان از آرسنال جلوترن.
یکی از خوبی هایی که کلوپ داره اینه، بازیکن جواب نده به راحتی میذاره تو لیست فروش. مثل استاریج بنتکه ساخو و ... حالا توی آرسنال چطوریه؟ هیچی خونه خاله هر سال بدتر از سال بعد هم باشی اتفاقی برات نمیفته و توی تیم میمونی. امیدوارم حداقل این قضیه درست بشه.

vahid در 7/3/1397 | 14:10 گفت:

این چند سال اخیر برعکس دهه اول مربیگری ونگر که به طوری عجیبی استعداد بازیکنا رو شکوفا میکرد روز به روز بازیکنا بدتر میشودن نشونش همین ژاکا و کوکلین و الننی و ببرین چمبرز و هولدینگ
حالا مثلا اگر کانته رو خریده بودیم فکر نمیکنم چیز بهتری نسبت به ژاکا یا ااننی تو ارسنال ازش در میومد
سجاد درست گفت زمانی که ژاکا رو خریدیم یا زمانی که کوک از المان برگشت با توجه به سبک بازیشون همه امید پیدا شدن یه ویرای دیگه تو تیم رو داشتن ولی متاسفانه به جای پیشرفت و بزرگ شدن روز به زور افت کردن

Sajad در 7/3/1397 | 11:19 گفت:

محمد حسین حرفاتو قبول دارم.ما تو سال های گذشته تو خرید بعضی بازیکن ها اشتباه کردیم و میتوانستیم با پول انها بازیکن های بهتری رو بخریم.اما اینکه مثلا کانته بهتر از ژاکاست یا به جای چمبرز فلان بازیکن رو میگرفیتم.اینا گفتنشون الان سادست.اون موقع نمیشد به این راحتی تشخیص داد.مثلا یادمه سال خرید ژاکا شاید نود درصد اعضای این سایت به کانته ترجیحش میدادند به جز یه کاربر که نمیدونم کی بود ولی یادمه اسم اکانتش رو به "من کانته میخوام"عوض کرده بود.یعنی میخوام اینو بگم بازیکن استعداد خریدن عین هندونه سر بسته است.ممکنه بیاد هیچچی نشه.یا یه سال درخشش داشته باشه بعد افول کنه و شاید ستاره شه.بازیکن های موناکو هم هیمنطوری اند. ام باپه بازیکن اینده داریه اما لمار امسال من ندیدم بازیش رو اما شنیدم میگن افت کرده یا باکایوکو بازیش تعریفی نداشت که هیچ هر بازی هم که انجام داد نقطه ضعف چلسی بود. این بازیکن های جدیدی هم که اسمشون رو نوشتی واژه قطعا واسشون درست نیست.شاید ستاره بشند شاید نشند.کم نبودند کسایی که گفتند حتما ستاره میشند هیچچی نشدند.رناتو سانچز میلیک دپای بالوتلی پاتو و ...منظورم اینه قطعا وجود نداره.اما اینکه جایگاه مالی موناکو رو ارتقا دادند هیچ حرفی نیست ولی ما کسی رو نمیخواییم که الان جایگاه مالی ما رو با پرورش و فروش استعداد ارتقا بده.ما جایگاه مالی مون به اندازه کافی بالا هست و الان باید استعداد رو در کنار ستاره بخریم اما مالک ما بودجه اش در حد خرید فقط استعداده اونم از نوع گمنامش که من میگم با این رویه نمیشه با تیمی های شهر منچستر یا لیورپولی که تغییر سیاست داده رقابت کرد و قطعا ما عقب میوفتیم.
البته بگم قطعا مربی با مربی فرق داره.من اصلا منظورم این نیست مربی تاثیری نداره .مثلا ما میتونستیم مربی های بهتری مثل همین ژاردیم رو به جای امری بیاریم و احتمالا جواب بهتری میگرفتیم اما بازم از تیم های رقیبمون عقب بودیم.

Sajad در 7/3/1397 | 11:09 گفت:

حامد اینکه ما امسال بد بودیم و جایگاهمون با توجه به بازیکن هامون بالاتر از این جایگاه بود شکی نیست و قطعا هممون قبولش داریم ولی امسال با توجه به شرایطی مانند نبودن در لیگ قهرمانان یا قضایای سانچز و لبریز شدن صبر تماشاگر و ... اینطوری بود.وگرنه ما تا سال های گذشته جز چهار تا تیم لیگ بودیم و حتی پارسال با یک امتیاز اختلاف از دستش دادیم.یعنی میخوام اینو بگم بر خلاف نظرت به نظر من ما صفر نیستیم همون به قول تو 10 هستیم و الان باید مسئولان تلاششون در جهت رسیدن به 20 باشه و در واقع به همین خاطر هم ما مربی عوض کردیم.چون نمیخواییم جز چهارتا باشیم .میخواییم به قهرمانی برسیم که من حرفم اینه با این روال مدیران نمیشه رسید چون همیشه چند قدم از رقبامون عقب هستیم.راجب پتانسیل بازیکن هامون هم من فکر میکنم نهایت پتانسیل این ها همون کسب سهمیه هست.با این دلیل میگم چون هر بازیکنی از تیممون رفته پیشرفتی نداشته که هیچ اکثرا بدتر هم شدند.یعنی در واقع اوج پتانسیلشون تو همین تیم ما نشون دادن.حتی چمبرلین که یه عده میگن خیلی خوب شده به نظرم بازیهاش رو پارسال تو فول بک تیم ما ندیدن!!
راجب لیورپول به نظرم یکم اغراق میشه.پیشرفت کردند اما اختلاف انها هم با سیتی تو جدول کامل مشخصه.اینکه سیتی رو بردند دلیل خوبی برای قوی بودنشون نیست.به نظرم بیشتر نون بازیکنی مثل صلاح رو خوردند که اگر نبود قطعا الان انها هم سهمیه نداشتند.تو لیگ قهرمانان هم همون قرعه اتلتیکو ما تو لیگ اروپا از رقبای این ها تا فینال لیگ قهرمانان قویتر بود.یعنی میخوام بگم شانس هم در رسیدن تا فینالشون دخیل بود.دیگه مسایل داوری که تو بازی سیتی و رم به دادشون رسید بماند.البته یه برتری که الان لیورپول نسبت به ما داره اینه که مسئولانشون رویه شون رو عوض کردند.گران ترین مدافع تاریخ رو خریدند.نبی کیتا امسال به تیمشون اضافه میشه.از اون ور شدیدا دنبال فکیر هستند و دیروز هم تو خبر ها بود میخوان واسه اوبلاک هم اقدام کنند.اما مسئولان ما چی؟یه بودجه ای در نظر گرفتند که پول فقط فن دایک نمیشه.

abolfazl alayi fard در 7/3/1397 | 04:34 گفت:

حسین من وقتی ۲یا۳روز پیش دیدم رسانه ها از بودجه تقریبا۲۰۰میلیون پوندی لیورپول برای نقل و انتقالات نوشتن، تن و بدنم شروع کرد به لرزیدن‎ همون بهتر که ترکیدن توی فینال. قهرمان میشد برند لیورپول به شدت تقویت میشد. آرسنال همین الانشم خیلی عقبه و باید خیلی کار انجام بده تا برسه.
نمیدونم زیدان دیگه چه انگیزه ای داره برای ادامه مربی گری در سطح باشگاهی؟۲/۵سال مربیگری و ۳قهرمانی پیاپی چمپیونزلیگ.
من متعجبم با اینکه اکثر خبرگزاری ها، خبر بودجه کم آرسنال رو پوشش دادن باز همون خبرگزاریها توی شایعات نصف بازیکنای جهان رو به آرسنال لینک میکنن که اکثرشونم بالای ۵۰میلیون پوند و بعضا ۱۰۰میلیون پوند قیمت دارن.‎ ‎
ولی جریان فروش ۱ یا ۲ بازیکن که بودجه رو به صورت قابل توجه ببره بالا (برسونه بالای ۱۰۰میلیون پوند) به نظر جدی هست. امری میخواد ۳تا۴تا خرید انجام بده. تمرکز خریدهاش در خط میانی و دفاعی هست. در صورت امکان جلوی زمین هم یک بازیکن جذب میشه.(احتمالش زیاد نیست چون پول نیست)

محمد حسین در 7/3/1397 | 02:40 گفت:

و سینت مکسیم هم توی موناکو نیست!!!!

محمد حسین در 7/3/1397 | 02:38 گفت:

یه چیزی رو توضیح بدم فقط درباره نوشته منظورم اینه که کم خرج نکردیم
چمبرز 16 میلیون خرجش شد موقعی که بهترین دفاعها 25 میلیون بودن
ژاکا 34 میلیون خرجش شد موقعی که کانته 31 میلیون بود!!!
ولبک ، پرز (هرچند حس میکنم باید بهش فرصت داده شه هنوز!) و...
این از خرج کردن ونکردن

دوما هم پروژه اکادمی و این مطالب که تهش شد نایلز و ایووبی که خوبن ولی برای بهترین های اکادمی توی سالهای اخیر انصافا کافی نیستن اونم برای تیمی که کلی ادعای اکادمی داره!

و میدونیم که اینا حداقل تا الان دست ونگر بوده نه کس دیگه ای...
و جواب نداده، حالا که میسلینتات و سانهلی دارن خرید و استعداد یابی رو دست میگیرن باید ببینیم چی میشه...
یعنی سرمایه گذار کار خودشو کرده به نظرم در حد یه سهمیه!!

محمد حسین در 7/3/1397 | 02:26 گفت:

سجاد جان من یه نکته ای رو عرض میکنم جسارتا خدمتت
اولا اینایی که شما نوشتی موجه بود در صورتی که ما اولا کلی موقعیت رو از دست نداده بودیم برای تقویت تیم!
ینی اینقد هم که به نظر میاد کم خرج نیستیم. سیتی و یونایتد نیستیم ولی تاتنهام و لیورپول و چلسی چی؟
ولی بازم مالکیت عثمانوف به تیم خیلی بهتر میشه تا این احمق هایی که حتی درک ندارن که موفقیت تیم باعث سود مالی هم میشه!
دوما ما با این سیاست مزخرف باید بریم سراغ امثال کلوب یا حتی یاردیم...

سوما یاردیم شاید توی موناکو خوب بهش برسن ولی امباپه ، لمار ، باکایوکو و... امثالهم که باعث شکوفایی مالی موناکو شدن رو خودش کشف کرد و الان هم من چند تا اسم عرض میکنم : سینت مکسیم یا بالده دیالو یا رشید غزال یا جبرئیل سیدیبه یا یوری تیلمانس با حداکثر 20 میلیون (قیمت بالده کیتا) جذب شدن هرکدوم! یعنی با 70-80 میلیون این همه جوون برای تیمش پیدا کرده که هرکدوم آخر سال آینده حداقل 70 میلیون میارزن! مخصوصا کیتا و تیلمانس که قطعا ستاره میشن.
پس باشگاه و مربی خوب کم خرج هم میتونه معجزه کنه... فقط من دنبال ادم مناسب نرفتیم!!!

خلاصه مطلب این که این صحبت هایی که درباره مربی و مالک ها میشه اشتباه نیستن ولی یکمی زیادی سیاه هستن!

حامد در 7/3/1397 | 00:05 گفت:

سجاد حرفتو قبول دارم اما ما فعلا از پتانسيل همین ها استفاده نکردیم
ارسال فقط از سیتی کمتر بازیکن داره اما کجای جدول هست؟ همین تا فينال رفت سیتی رو ترکوند رئال رو هم قبل مصدومیت شخله کرد
فعلا.به 10 نرسیدیم میخواییم 20 باشیم خو نمیشه.
البته که سیاست ارسنال با قهرمانی رابطه نداره

Sajad در 6/3/1397 | 20:51 گفت:

همین جداول قشنگ نشون میدن امار مربی ها بیشتر بستگی به بازیکن های تیمش داره.مثلا امار ژاردیم یا ساری در تیم های الانشون نسبت به تیم های قبلیشون خیلی بهتره. چرا؟چون بازیکنان بهتری در تیم های الانشون و البته در قیاس با رقباشون دارند.یا الگری یوونتوس با الگری میلان.امری پاریس با امری سویا.قشنگ امارهاشون زمین تا اسمان فرق داره.
حرفم اینه مربی همون مربی با همون شخصیت و دانش و فنی و ... هستش فقط ابزارهای دستش فرق داره که تاثیرات این ابزارها به وضوح مشخصه.تیم ما هم اگر میخواد موفق شه باید بازیکن های درست و حسابی در اختیار مربی بزاره.این ترکیب کنونی مون در قیاس با ترکیب تیمی مثل سیتی در انگلیس و تیم های بزرگ اروپا قطعا حرفی برای گفتن نخواهد داشت حالا مربی میخواد هر کسی با هر سیستم بازی ای باشه.البته بعضی موقع ها شگفتی هایی مثل لستر به وجود میاد اما ارسنال تیمی نیست که امیدوار به شگفتی باشه.با بودجه 70 تایی هم نمیشه ترکیب رو ارتقا داد.فوقش یکی دو تا بازیکن در حد بازیکن های کنونی مون بشه جذب کرد و این ها هم بعیده چیزی به کیفیت تیم اضافه کنند.سیتی با این ترکیب قوی اش فقط واسه محرز پیشنهاد 70 تایی داده!!
در اخر هم بگم با جمله اخر پست که نوشته شده "مانعی بزرگ بنام کروئنکه برای موفقیتش وجود دارد " کاملا موافقم.تا کرونکه نره و یا تغییری در سیاست هاش نداشته باشه نمیشه به موفقیت رسید.چون رقبامون سیاست هاشون ضد سیاست های باشگاه ما هستند و الان هم حرف رو سیاست اون باشگاه ها میزنه.

xX.ArAs.Xx در 6/3/1397 | 16:50 گفت:

majid جان اول بابت این پست و آنالیزت دمت گرم.ولی بیشتر افرادی که باهاش کار کردن اینطور بیان کردن که امری بیشتر تفکراتش هجومی هست نمونش هم بازی با بارسلونا اومده بود دفاع کنه مهره هاشم داشت ولی نتونست در صورتی که مربی مثل کونته یا مورینیو به راحتی با اون تیم اجازه خلق موقعیت رو از هرتیمی میگرفت شرایط آلگری هم خیلی تو دفاع کردن مناسب نیست نمونش بازی رفت همین دوره CL با رئال یا بازی بایرن دو فصل قبل که وقتی کوادرادورو کشید بیرون مهره دفاعی اضافه کرد تیم فلج شد من از بازی دفاعی و اتوبوسی متنفرم(همه طرفدارای آرسنال عادت دارن بازی روان و زیبا ببینن) ولی آرسنال به این تفکر نیاز داره تا دوباره به صف مدعیان برگرده البته باز هم میگم در حال حاضر امری جز بهترین گزینه ها بود با این شرایط و باید صبر کردو حمایت کرد از تیم مشکل بزرگ تر ما مدیریت باشگاه که تیم رو به فنا دادن وگرنه هر مربی با این هزینه ها نسبت به بقیه تیم ها آرسنال رو تحویل بگیره شرایطش خیلی متفاوت نیست فقط امیدوارم امری بتونه با این بودجه یک هافبک دفاعی و یک مدافع وسط مطمئن بگیره حتی اگر شده به صورت قرضی با گذاشتن بند خرید.
آرسنال♥♥♥

xX.ArAs.Xx در 6/3/1397 | 16:11 گفت:

majid جان اول بابت این پست و آنالیزت دمت گرم.ولی بیشتر افرادی که باهاش کار کردن اینطور بیان کردن که امری بیشتر تفکراتش هجومی هست نمونش هم بازی با بارسلونا اومده بود دفاع کنه مهره هاشم داشت ولی نتونست در صورتی که مربی مثل کونته یا مورینیو به راحتی با اون تیم اجازه خلق موقعیت رو از هرتیمی میگرفت شرایط آلگری هم خیلی تو دفاع کردن مناسب نیست نمونش بازی رفت همین دوره CL با رئال یا بازی بایرن دو فصل قبل که وقتی کوادرادورو کشید بیرون مهره دفاعی اضافه کرد تیم فلج شد من از بازی دفاعی و اتوبوسی متنفرم(همه طرفدارای آرسنال عادت دارن بازی روان و زیبا ببینن) ولی آرسنال به این تفکر نیاز داره تا دوباره به صف مدعیان برگرده البته باز هم میگم در حال حاضر امری جز بهترین گزینه ها بود با این شرایط و باید صبر کردو حمایت کرد از تیم مشکل بزرگ تر ما مدیریت باشگاه که تیم رو به فنا دادن وگرنه هر مربی با این هزینه ها نسبت به بقیه تیم ها آرسنال رو تحویل بگیره شرایطش خیلی متفاوت نیست فقط امیدوارم امری بتونه با این بودجه یک هافبک دفاعی و یک مدافع وسط مطمئن بگیره حتی اگر شده به صورت قرضی با گذاشتن بند خرید.
آرسنال♥♥♥

آرمین توپچی در 6/3/1397 | 12:07 گفت:

اوسپینا اصلا به دلم نمیشینه
باز چک یه تجربه ای داره می تونه به دروازبان بعدی منتقل کنه

hoseyn در 6/3/1397 | 11:12 گفت:

آرمین تو وضعیت حساس کنونی و با بودجه ای که داریم، همین اوسپینا رو باید دو دستی چسبید. خداییش هم دروازه بان بدی نیست. ضعف داره ولی سوتی نیست

آرمین توپچی در 6/3/1397 | 10:26 گفت:

یه دروازه بان یه شبه کل فصل یه تیم رو به گا داد
هیچ تیمی بزرگی بدون دروازه بان اماذه موفق نمیشه
گویا لنو هم زیاد مالی نیست (بوندس فنا می گن)
امیدوارم یه دروازبان خوب گیرمون بیاد چک دیگه پیر شده

hoseyn در 6/3/1397 | 01:04 گفت:

ابوالفضل به آرزوت رسیدی. هرچند من دلم میخواست لیورپول قهرمان شه

vahid در 5/3/1397 | 23:26 گفت:

بله امري مربي محافظهكاري به غير از بازي با بارسلونا فصل قبل ( البته نميشه منكر شد تو اون بازي داور نقش اول داشت) تو بازي رفت اين فصلشون با ريال هم اين موضوع مشخص بود اميدوارم تو پاريس تجربه خوبي تو اين زمينه به دست اورده باشه

majid r در 5/3/1397 | 21:44 گفت:

hoseyn
مربی که ذهنیت بازنده داشته باشه نمیتونه سه فصل پیاپی قهرمان اروپا بشه
ضمن اینکه قضاوت مربی از یه بازی اشتباهه
تو بازی بارسا دفاعی رفت تو زمین چون 4 هیچ جلو بود یه مقدارش بد شانسی هم بود ولی کلا مربی ترسویی نیست و کنار زمین هم جنب و جوش داره و مثل ونگر ساکت نیس!
فعلا تنها مشکلش مدیر و مالک تیمن! در کل مربی خوبیه

محمد حسین در 5/3/1397 | 19:42 گفت:

من شدیدا فن لئوناردو یاردیم بودم ولی الان باید اعتراف کرد بین الگری و آنری و آرتتا و آنچلوتی و ساری و باقی مونده گزینه ها (مثل موندن ونگر یا اومدن توخل که زود از روی میز حذف شدن) اگر بخوایم مقایسه کنیم
باید بگیم بعد از الگری و یاردیم اونای امری گزینه سوم هست توی لیست مناسب ترین ها!
الگری بخاطر این از یاردیم بالاتره که ممکنه کسی مثل آرتتا یا انری بیاد کمکش بمونه!
ولی خب باشگاه به یاردیم توجه نکرد متاسفانه...
فقط امیدوارم مشکل اصلی امری ینی مدیریت رختکن تیم رو اذیت نکنه که اوزیل و چک و کوش و اوبامیانگ آدم های قدرتمندی توی رختکن تیم محسوب میشن

abolfazl alayi fard در 5/3/1397 | 19:32 گفت:

در مورد کروئنکه بعد از اینکه بحث بودجه 50 تایی و افزایشش به 70 تا شده خیلی از هوادارها به ضعف هیئت مدیره و کروئنکه کامنتهای اعتراضی دادن. آمادگی یک اعتراض دست جمعی دیگه هم وجود داره و این دفعه مطمئنن مربی نوک پیکان اعتراض نیست. چون همه دارن میبینن تیم چقدر هزینه میخواد انجام بده در نقل وانتقالات.

با خلوص نیت دعا کنید لیورپول قهرمان نشه. لیورپول اگر قهرمان بشه یک جهش اقتصادی بزرگ میکنه. همین الانش هم تونسته کلی هوادار جمع کنه با عملکردش. اگر لیورپول قهرمان بشه، تنها تیمی که این وسط خیلی ضرر میکنه آرسنال هست.

hoseyn در 5/3/1397 | 18:08 گفت:

حامد جان من از الان نمیگم تیم داغونه و اتفاقا تو ذهنم خیلی هم خیلی وقتا رویا پردازی میکنم. اما این رو همه میدونیم که امری جلو تیمهای مدعی همیشه با ترس میره و اکثرا هم بازنده است. نشون به اون نشون که امری که همیشه ۴۳۳ بازی میکرده تو بازی برگشت با بارسا با اینکه ۴ گل جلو بود تیم رو با ترکیب ۴۲۳۱ فرستاد و درسته که تو اون بازی موقعیتهای زیادی خراب شد دفاع دوتا سوتی داد و داور هم سیبیلش چرب شده بود، اما قشنگ معلوم بود تیم اومده دفاع کن و کم گل ببازه!

من که از خدامه که تیم نتیجه بگیره و اتفاقا تو صبر (بر مصیبت حضور ونگر) از همه صبورتر بود و همین دوسال پیش به جمع ونگر اوتها پیوستم. الان هم صبورم ولی میگم شاید سرمربی مثل آلگری یاردیم حتی شاید کارلتو تو موقعیت فعلی بیشتر جواب میداد.

درنهایت کاش واقعا از این امری یه ونگر دوم (ونگر در دهه اول حضور) در بیاد و بشیم یه تیم مدعی

abolfazl alayi fard در 5/3/1397 | 17:23 گفت:

همونجور که دوستان گفتن و بنده هم قبلا عرض کردم امری یکی از بهترین گزینه های موجود برای حالت فعلی آرسنال بود. تیم یک جوری به زمین گرم خورده که حالا حالاها نباید انتظار بلند شدن ازش داشت. پروفسور رضایت میداد همین فصل پیش میرفت حداقل 150 تا بودجه در اختیار مربی جدید بود.
در مورد خریدها اولین مسئله اینه که با خروج کازورلا و مرتساکر جا برای خرید 5 تا بازیکن غیر بومی در حال حاضر باز شده.
خرید لیششتاینر، میتونه خرید بک آپ خوبی باشه برای دفاع راست، بلرین هم میتونه از تجربیاتش استفاده کنه، اما در مجموع خریدی هست که یک باشگاه درجه 1 انجامش نمیده یا به ندرت انجام میده. فکر میکنم دست به مصدومیتشم ملسه. البته با بودجه پایین این خریدها دور از انتظار نیست

از بزرگترین چالش های امری انتخاب سیستم بازی هست.
بر همین مبنا، امری در مورد اوزیل هم باید یک فکر اساسی بکنه. سبک بازی اوزیل ضرب آهنگ پایینی داره، بازی رو در اغلب موارد کند میکنه و این چیزی نبود که قبلا در آرسنال وجود داشت.
عیب بزرگ اوزیل اینه که نمیتونه شماره 1 تیم باشه و اصلا لیدر نیست و تحت فشار عملکردش ضعیفه. در بازی های بزرگ هم اکثرا عملکرد زیر متوسط داشته. این انتقادی بود که در رئال هم بهش میشد. اوزیل هرچی کمتر در کانون توجه باشه عملکردش بهتره ولی بعد از تمدیدقرارداد و دریافتی دستمزد خیلی سطح بالاش، عملا این فصل فشار بیشتری بهش وارد خواهد شد.
قرار دادن اوزیل در پست وینگر راست دوباره همون مصیبتی میشه که اوایل فصل در 343 معجزه آسا ونگر دیدیم. در مجموع یکی از معماهای اصلی امری مسوت اوزیل هست که امیدوارم به نفع تیم حل بشه.

یک دیگه از چالش های امری انتخاب مهاجم هدف هست. در مورد انتخاب مهاجم ببین لاکازت و اوبامیانگ فکر کنم اگر از 10تا مربی برتر باشگاهی سوال بشه که کدوم یکی رو بین این دو تا انتخاب میکنید، به نظرم اکثرشون اوبامیانگ رو انتخاب کنن. بازیکنی که رکورد رسیدن به 10 گل در فکر کنم 12 بازی رو داره اون هم بعد اضافه شدن توی نیم فصل. لاکازت خیلی موقعیت خراب کرد این فصل و باعث شد باشگاه به دنبال مهاجم دیگه بره. یکی از دلایل مهم خط خوردنش از تیم ملی همین هست. چند هفته هم با مصدومیت بازی کرد که یک حرکت آماتور بود. باید دید امری در این مورد چه تصمیمی میگیره.

در مجموع تیم بد نیست. اوبامیانگ و مخیتاریان همین نیم فصل به تیم اضافه شدن. لیششتاینر به نظر اضافه میشه و غیر از این احتمالا یک دفاع مرکزی و یک هافبک میانی هم به تیم اضافه بشه و با همین 3تا خرید پرونده تابستون بسته بشه. رمزی هم باید قرار دادش تمدید بشه. با این بودجه 50 تا 70 که صحبتش شده همین تعداد خرید هم یک مقدار رویایی هست. شاید یک بازیکنی مثل مکس میر از شالکه هم که داره رایگان جدا میشه جذب بشه. در نهایت شاید بازیکنهایی که جذب میشن میشل سری، جانی ایوانز، لیششتاینر و مکس میر باشن.
فکر نکنم بازیکنهایی که میتونن در کناره ها بازی کنن و سرعت دارن مثل مخیتاریان، ولبک و حتی ایوبی رو کنار بذاره. شاید آوردن پرز هم برای بهتر کردن تعداد بازیکنهای این پست باشه.
ایکاش برنات هم میشد گرفت. انگار میخواد ترک بکنه بایرن رو. برای دفاع چپ بعد از مونرئال میتونست خیلی خوب باشه. امکان خروج مارسیال هم هست که بودجه به اینا دیگه نمیرسه.

در نهایت تموم کردن در رتبه 4 میتونه رویایی باشه برای این فصل آرسنال.

حامد در 5/3/1397 | 17:13 گفت:

حسین تفکر برنده رو از کجا مربی باید فهمید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟3 سال پیاپی فاتح لیگ اروپا شده با بودجه سویا
هم والنسیا و هم سویا رو رسونده سومی لالیگا این یه جور قهرمانی محسوب میشه تو اسپانیاس
پس این تیما با چه ملاکی نتیجه خوب گرفتن ضمن اینکه هزینه هم نکردن ؟؟؟؟؟؟؟
===========================================================
از این ور میگن خفه خون میگیره رو نیمکت بدرد نمیخوره!!!!! به سلامتی کلیپش هم درومده که ادم ارومی هم نیست
چه مشکلاتی داره چه چیزی دیدید که هنوز فصل شروع نشده میگید هیچی نمیشیم اونم به خاطر امری حالا یه عده میگن بودجه نیست هرکی باشه هیچی نمیشیم قابل قبول هست اما به خاطر مربی بگید هیچی نمیشیم منطقی نیست
کارنامه داره سخت گیر هست جوون هست شوور داره چی نداره و رو چه حساب میگید نداره که امید به امری ندارید؟

seyed alireza در 5/3/1397 | 16:29 گفت:

در این فصل باید شاهد باخت های تحقیر آمیز باشیم. من که هیچ امیدی به تیم ندارم. مرگ بر کرونکه

hoseyn در 5/3/1397 | 16:25 گفت:

ممنون آقا مجید بابت اطلاعاتت

البته به نظر من مشکل از سبک بازی دفاعی یا حمله‌ای نیست. درسته که ساختار دفاعی تیم مشکل داره ولی اون چیزی که ما متاسفانه شاهدش هستیم و خیلی از کارشناسها هم بارها اشاره کردند، داشتن تفکر برنده و قهرمانه. ما باید کسی رو میاوردیم که شخصیت قهرمانی و برنده بودن رو به تیم تزریق کنه! که به نظر میرسه امری چنین توانایی نداره. حالا باید ببینیم چی پیش میاد

majid r در 5/3/1397 | 16:10 گفت:

حامد
امری تا جایی ک من دیدم سبکش خیلی هجومی نیس
دفاعی هم نیس
ساری هم ب نظرم بیشتر بخاطر بودجه نرفتن دنبالش چون ساری بودجه بیشتری میخواست
===
ArAs.
الگری جز گزینه ها بود ولی ترجیح داد بمونه
ضمن اینکه گفتم امری هم تفکراتش بیشتر دفاعی هست تا هجومی

xX.ArAs.Xx در 5/3/1397 | 14:36 گفت:

بنظر من گزینه های ایتالیایی قطعا کارآمد تر بودن به این دلیل که همه ما میدونیم تو این سال ها مشکلات تیم ما در نیمه زمین خودمون بوده و تیم تفکرات دفاعی مشخصی نداشته و ونگر همیشه علاقه داشت زیاد گل بزنه من حتی یادم سال 2009.2010 بود به فیفا پیشنهاد داده به اختلاف گل های بالا هم امتیاز تعلق بگیره و دلیل افت تیم این بود که در فوتبال تفکرات دفاعی عجیبی بوجود اومد که اصطلاح دفاع اتوبوسی از همان دوران هست.که مورینیو یادم با همین سیستم تونست اینتر رو به قهرمانی CL برسونه و از همون دوران مربیانی مثل ونگر دیگه نمیتونستن نتایج خوبی کسب کنن مگر این که هزینه های بالایی تویی تیم صورت میگرفت و تیم بالانس میشد مثل تیم های پپ و ... ما قطعا نیاز به یک مربی با تفکرات دفاعی داشتیم.
علی ای حال با شرایطی که تیم داشت ، نداشتن سهمیه و بودجه ضعیف نقل انتقالات میشه گفت امری جز 3 گزینه مناسب برای آرسنال بود البته یک خبر خوندم که ساری احتمالا به چلسی میره و اون موقع کونته هم میتونست در دسترس باشه و انگیزشم خیلی بالا بود در هر صورت خرید های امری بسیار تعیین کنندس در مورد کارنامش هم که صحبت زیاد شده یکی از عامل های که میتونه از اومدن امری خیلی بنفع تیم باشه خرید هایی هست که از PSG میتونه انجام بده مثل رابیوت و دراکسلر که اگر بتونه این کار رو انجام بده میشه خیلی زیاد به امری امیدوار شد که البته این خرید ها بنظرم با این شرایط خیلی دور از دسترس خواهد بود در حال حاضر تنها کار حمایت از تیم که خداراشکر طرفدار های آرسنال خیلی خوب این کار رو بلدن به امید موفقیت و دیدن روز های اوج توپچی ها.
آرسنال♥♥♥

حامد در 5/3/1397 | 13:44 گفت:

امار پاریس امری رو نمیشه مدنظر قرار داد چون نه تیمی توان رقابت باش رو داره تو فرانسه مه نو اروپا به فرصت دادن ضمن اینکه بارسا هم با داوری بردش.
اما اگر بهتر نباشه بدتر هم نیست گزینه قابل قبولی هستش.
اگرچه ساری نهایت کاریزما و استایل اسیدی داره این سیگار رو که میذاره رو لب اصلا روانی میشن بازیکناش اما به نظر من ما کسی باید میومد که سبک ارسنال رو پیاده نکنه به عبارتی سبک ونگر رو. یه چیزه متعادل مثل اگری
الان اونای نمیدونم چه سبکی بازی میکنه اما گفته هاش به سبک لیور میخوره هجومی و پرس پر فشار به قول خودش ترجیحش اینه که 5 بر 4 ببره تا یک صفر که منو میترسونه البته این سال ها سبک دفاعی ارسنال انچنان مضخرف بوده که ارسنالی جماعت لرزیده شاید با چند تاکتیک پیشرفت زیادی کنه و همون سبک هجومی جواب بده