ما کجا موناکو کجا ؟!!!

نویسنده: حمید پیرنیا

وبلاگ من
نویسنده: حمید پیرنیا
دانشجو مهندسی مکانیک سیالات دانشگاه آزاد مشهد. متولد 69
کل بازدید: 74,128 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 اسطوره ایان رایت راجع به اوبا : برای ما هواداران آرسنال، وقتی بیشتر از هر زمانی به تو احتیاج داشتیم، و در زمانی که دیده بودیم اسطوره ها وقتی به آنها احتیاج داشتیم ترکمان کردند، تو برای ما تا ابد مقام اسطوره را داری. عاشقتم کاپیتان. اسطوره ایان رایت راجع به اوبا : برای ما هواداران آرسنال، وقتی بیشتر از هر زمانی به تو احتیاج داشتیم، و در زمانی که دیده بودیم اسطوره ها وقتی به آنها احتیاج داشتیم ترکمان کردند، تو برای ما تا ابد مقام اسطوره را داری. عاشقتم کاپیتان.
در دوران جوانی من هم هوادار بوده‌ام، من احساس آنها را درک میکنم وقتی تیم برنده میشود یا شکست میخورد. من آنها را میفهمم و دلیل ماندن من همین است. چون من عاشق آنها هستم در دوران جوانی من هم هوادار بوده‌ام، من احساس آنها را درک میکنم وقتی تیم برنده میشود یا شکست میخورد. من آنها را میفهمم و دلیل ماندن من همین است. چون من عاشق آنها هستم
پیر امریک اوبامیانگ در مورد جام‌های بیشتر: "احساس خیلی خوبی است.  اول از همه ، من باید بگویم تولدت مبارک برادر [نایلز].  او بهترین بازیکن مسابقه بود ، من واقعاً برای او خوشحالم ، او شایسته آن است.  ما این جام را خواهیم گرفت و این بار امیدوارم که آن را رها نکنم! "  [مصاحبه با BT قبل از لیفت کردن جام بود] پیر امریک اوبامیانگ در مورد جام‌های بیشتر: "احساس خیلی خوبی است. اول از همه ، من باید بگویم تولدت مبارک برادر [نایلز]. او بهترین بازیکن مسابقه بود ، من واقعاً برای او خوشحالم ، او شایسته آن است. ما این جام را خواهیم گرفت و این بار امیدوارم که آن را رها نکنم! " [مصاحبه با BT قبل از لیفت کردن جام بود]
 آرسن ونگر درباره محمد الننی : "او یک بازیکن در خدمت تیم خارق العاده است و اگر مصری باشید ، به کشور شما اعتبار داده است. او یک پسر خارق العاده است ، ما او را در اینجا دوست داریم." آرسن ونگر درباره محمد الننی : "او یک بازیکن در خدمت تیم خارق العاده است و اگر مصری باشید ، به کشور شما اعتبار داده است. او یک پسر خارق العاده است ، ما او را در اینجا دوست داریم."
✅ ونگر اخبار مربوط به احتمال جانشینی مربی تیم ملی هلند را تکذیب کرد و گفت: من در حال حاضر برای فیفا کار میکنم و در دسترس نیستم... واقعا نمی‌دانم این خبرها از کجا میآیند. هیچکس با من تماس نداشته است. ✅ ونگر اخبار مربوط به احتمال جانشینی مربی تیم ملی هلند را تکذیب کرد و گفت: من در حال حاضر برای فیفا کار میکنم و در دسترس نیستم... واقعا نمی‌دانم این خبرها از کجا میآیند. هیچکس با من تماس نداشته است.
💢 به نقل از برخی خبرگذاری‌ها آرسنال و لیل بر سر مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای گابریل به توافق رسیده‌اند و گابریل فردا تستهای پزشکی پیش از قرارداد را خواهد گذارند.

💢آرسنال قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط در هفته آینده اقدامات مربوط به فعال کردن بند آزادسازی توماس پارتی را انجام دهد. پیش از این اتلتیکو گفته بود تنها با فعالسازی بند آزادسازی قرارداد حاضر به فروش توماس پارتی میباشد.

💢 برخی از خبرگزاری‌ها مبلغ توافق شده برای خرید گابریل دفاع لیل را رقمی بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند، اما چیزی که تقریبا همه روی آن اتفاق نظر دارند این است که باید گابریل را آرسنالی بدانیم زیرا او به زودی تستهای پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی ۵ ساله به آرسنال ملحق خواهد شد. 💢 به نقل از برخی خبرگذاری‌ها آرسنال و لیل بر سر مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای گابریل به توافق رسیده‌اند و گابریل فردا تستهای پزشکی پیش از قرارداد را خواهد گذارند. 💢آرسنال قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط در هفته آینده اقدامات مربوط به فعال کردن بند آزادسازی توماس پارتی را انجام دهد. پیش از این اتلتیکو گفته بود تنها با فعالسازی بند آزادسازی قرارداد حاضر به فروش توماس پارتی میباشد. 💢 برخی از خبرگزاری‌ها مبلغ توافق شده برای خرید گابریل دفاع لیل را رقمی بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند، اما چیزی که تقریبا همه روی آن اتفاق نظر دارند این است که باید گابریل را آرسنالی بدانیم زیرا او به زودی تستهای پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی ۵ ساله به آرسنال ملحق خواهد شد.
مربی جدید بارسلونا از اظهار نظر در مورد کوتینیو خودداری کرده اما مشخص است می‌خواهد تیمش را بر اساس "دی‌یانگ" بچیند.با توجه به مجموعه گزارشات موجود ...‌ می‌توان همچنان به انتقال دیر هنگام فیلیپ به آرسنال امیدوار بود. انتظار می‌رود طی هفته پیش‌رو گابریل معرفی شود. آرسنال احتمالا چند بازیکن از جمله سوکراتیس، گندوزی، توریرا  (و احتمالا لاکازت) را بفروشد و در خرید بعدی توماس پارتی را به لندن بیاورد و در نهایت کوتینیو به یک توپچی تبدیل شود.

☝️ پاراگراف آخر مجموعه‌ای از گزارشات از تعدادی توئیت و خبر از پایگاه‌های مختلف خبری است و فعلا چیزی قطعی نیست. مربی جدید بارسلونا از اظهار نظر در مورد کوتینیو خودداری کرده اما مشخص است می‌خواهد تیمش را بر اساس "دی‌یانگ" بچیند.با توجه به مجموعه گزارشات موجود ...‌ می‌توان همچنان به انتقال دیر هنگام فیلیپ به آرسنال امیدوار بود. انتظار می‌رود طی هفته پیش‌رو گابریل معرفی شود. آرسنال احتمالا چند بازیکن از جمله سوکراتیس، گندوزی، توریرا (و احتمالا لاکازت) را بفروشد و در خرید بعدی توماس پارتی را به لندن بیاورد و در نهایت کوتینیو به یک توپچی تبدیل شود. ☝️ پاراگراف آخر مجموعه‌ای از گزارشات از تعدادی توئیت و خبر از پایگاه‌های مختلف خبری است و فعلا چیزی قطعی نیست.
برنامه کامل بازی های آرسنال در فصل ۲۰۲۰/۲۱ برنامه کامل بازی های آرسنال در فصل ۲۰۲۰/۲۱
برنامه بازی های هفته اول لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۰/۲۱ برنامه بازی های هفته اول لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۰/۲۱
 ۱۰ بازی اول آرسنال در فصل ۲۰۲۰/۲۱ + تاریخ برگزاری
۱۰ بازی اول آرسنال در فصل ۲۰۲۰/۲۱ + تاریخ برگزاری
تبلیغات توپچی

ما کجا موناکو کجا ؟!!!


خیلی از دوستان آرسنالی عزیز شاید این روزها افسوس بخورن و بگن کاش ما هم منابع مالی و مالک ثروتمندی مثل مالک روس موناکو داشتیم .  .  .



موناکو در فصل جدید بودجه خیره کننده ای برای نقل و انتقالات در اختیار داره تیمی که فقط تا حالا احتمالا چیزی بیش از 100 میلیون پوند هزینه کرده و به تازگی هم برای خرید رونالدو اقدام کرده. اما نکته اینجاست که چطور تیمی که تا پارسال و فصل پیش در لیگ 2 فرانسه بود حالا داره تبدیل به یک ابر قدرت میشه ؟  پاسخ خیلی روشن هست توسط یک مالک بیلیونر روس به اسم  Dmitry Rybolovlev

شاید آرزوی هوادارای آرسنال هم این روزا داشتن یک همچین مالک ثروتمندی باشه . این مرد ثروتمند روس طبق برآوردها ثروتی در حدود 9 بیلیون دلار در اختیار داره . اما نکته ای که بیشتر مدنظر من هست مقایسه ثروت این فرد با ثروت مالکین حال حاضر باشگاه آرسناله .

علیشیر عثمانف ازبک طبق بررسی ها ثروتی در حدود حداقل 17.3 و حداکثر 18.1 بیلیون دلار هست چیزی در حدود دو برابر ثروت مالک موناکو و 1.4 برابر ثروت رومن آبراموویچ مالک چلسی و بیش از 4 برابر ثروت خانواده گلیزر . البته اگر ثروت 4.4 بیلیون دلاری استن کرونکه رو هم با این مقدار جمع ببندیم که منابع مالی مالکین باشگاه در حدود 22 بیلیون پند خواهد بود و . . .

حالا این منبع بزرگ مالی در کنار آرسنال هست و متاسفانه فرصت مشارکت بیشتر در اختیارش قرار نمیگیره  . . .

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

Rezvan Geran در 23/4/1392 | 00:59 گفت:

خوبی این سایت به بحث کردنشه داداش...بحث کردن که خوبه...ما نمیخوایم دعوا بشه..هرچند ما که اصلا دعوامون نشد...
ما چون از مهد کودک با هم بودیم راحت صحبت کردیم!!!
هوراااااااااااااا
شبتون قشنگ دوستان آریـــــــــایی!!!

آریا در 23/4/1392 | 00:48 گفت:

رضوان عزیز والا به جون خودم اصلا منظورم تو نبودی ... یک منظور کلی داشتم از بخشی که اونطور که نوشتم فکر میکنن ... نه من و نه هیچ آرسنال دوست دیگه ای به اینکه محوریت فوتبال آرسنال از ساختن ستاره به خرید ستاره بره رضایت نمیده ....

بهتر بحثو ختمش کنیم کلا
به امید قهرمانی آرسنال و کسب سه گانه هر آرسنالی یه هورا کامنت بذاره !!!!!!!!!!

هورااااااااااااااااااااااااااااااااا

Rezvan Geran در 23/4/1392 | 00:27 گفت:

آریا جان..برای بار چندم دارم میگم...نه من نه هیچ کس دیگه نمیگه بازیکن نخریم...باید باید باید باید بازیکن بخریم...3-4 تا فوق ستاره،حتی شده رونالدو،حتی شده مسی...همه با خرید کردن موافقن....ولی ما فقط حرفمون اینه که تیم ما نباید محوریتش پولو پولدار بودن باشه...حسرت پول موناکو رو نخوریم..ما نمیخوایم 11 تا بازیکن جدید بیاد و جوونامون به نیمکت دوخته بشن...تمام حرف من اینه...آخه کی گفت ستاره نخریم که تو اینو میگی داداش من؟
اگه به کامنتهای من دقت کنی میبینی حرفامون یکیه...ولی احتمالا اینقدر عصبانی بودی که کامنتها روکامل نخوندی...
ایشالا امسال با خریدای خوب قهرمان میشیم و اولین تبریک رو به خود تو میگم...از این به بعدم یه کم جفنگهای منو با دقت تر بخون که جوش نیاری...

آریا در 23/4/1392 | 00:08 گفت:

من در ابتدا عذرخواهی می کنم از دوستان که یکم تند حرف زدم و اصلا منظورم با شخص خاصی نبود ...
دوم اینکه اصلا مقایسه ارسنال با موناکو و چلسی و سیتی و از اینگونه تیمها اون هم بخاطر خرید دو سه تا بازیکن ستاره واقعا توهین امیزه به این همه هوادار آرسنالی ....... ما سالها ستارگانمون رو فروختیم و الان تنها برای جام نیست که باید ستاره بخریم بلکه برای تبدیل جوانان تیممون به بازیکنان ستاره و فوق ستاره است .... بازیکنان جوان و با استعداد ما در کنار کسایی که فوق العاده هستند به بازیکنان بزرگی تبدیل میشن ...
همه ی ما ونگر رو دوست داریم و حمایتش می کنیم و بخش بزرگی از تاریخ ماست ولی این دلیل نمیشه که هیچ انتقادی به هر کاری که انجام میده نکنیم ...
هر روز میگیم که اگه ستاره بخریم تبدیل به سیتی و موناکو و امثال اینها میشیم ولی از خودتون نپرسیدین اینکه هر سال ستارهامون رو فروختیم تبدیل به چی شدیم ؟؟؟؟؟؟؟

محسن عاشوری در 22/4/1392 | 23:57 گفت:

Rezvan Geran:
آقا محسن من عصبانی نشدم...من یهو دیدم یکی داره چپ و راست زیر پام تکل میره و پیراهنمو میکشه گفتم به سبک داورای انگلیسی یه کم باهاش حرف بزنم تا آروم بشه...من همه رو دوست دارم...ما اینجا باهم هم صحبتیم...با هیچکی دعوا نداریم..من هر وقت آرسنال میبازه یا نتیجه بد میگیره فوری میشینم کلیپهای آرسنال،به خصوص گلهای دنیس برگکمپو میبینم آروم میشم ..
-------------------------------------
آورین
خیلی قشنگ با جملاتت جمع بندی کردی .... خوشم اومد

Rezvan Geran در 22/4/1392 | 23:49 گفت:

آقا محسن من عصبانی نشدم...من یهو دیدم یکی داره چپ و راست زیر پام تکل میره و پیراهنمو میکشه گفتم به سبک داورای انگلیسی یه کم باهاش حرف بزنم تا آروم بشه...من همه رو دوست دارم...ما اینجا باهم هم صحبتیم...با هیچکی دعوا نداریم..من هر وقت آرسنال میبازه یا نتیجه بد میگیره فوری میشینم کلیپهای آرسنال،به خصوص گلهای دنیس برگکمپو میبینم آروم میشم

nima در 22/4/1392 | 23:33 گفت:

یکی هم یه پست جدید نمیده!!!
الاناس که دعوا شه ها،همه بهم میپرن چرا!!!

masoud mahmudpur در 22/4/1392 | 23:32 گفت:

با این مصاحبه ای که ونگر کرد معلومه این فصلم همون آش و همون کاسست.میگه ما دنبال ثبات هستیم.یعنی کوفت نمیخریم

محسن عاشوری در 22/4/1392 | 23:32 گفت:

اگه بخوام آرومترین عضو سایتو معرفی کنم ، میگم اون رضوانه
ولی میبینم رضوانم عصبی شده ..

همش تقصیر اون مسئولین هستش که اگه یه خرید میکردن الان ما اینقد جنجال نداشتیم تو سایت ..

Rezvan Geran در 22/4/1392 | 23:28 گفت:

دوست خوبم آقا آریا...از نوع ادبیاتت تعجب کردم!!!
یه جور حرف میزنی انگار به شما توهین کردم...
بفرما آرسنال مال شما...پولاشم دست شما هر جور دوست داری خرج کن...این سایتم مال شما،ما دیگه نظرمونو نمیگیم...هرچی شما بگی همون درسته

محسن عاشوری در 22/4/1392 | 23:25 گفت:

خود ونگر تو آخرین مصاحبش گفته ما میخواهیم تنها با منابع مالی مان یک یا دو بازیکن که به ما چیزهای بیشتری اضافه میکنند جذب کنیم..
( یعنی در اصل خود ونگر هدفش دو خرید سطح بالاست ) که یه مهاجم و احتمالا یه هافبک دفاعی باشه ..

البته من فک میکنم بیش از 2 خرید داشته باشیم ( دروازه بان - دفاع وسط - هافبک دفاعی - مهاجم ) ..

آریا در 22/4/1392 | 22:48 گفت:

دوستان عزیزی که فکر میکنن ما با خرج کردن پولای کلان برای خرید تبدیل به چلسی و موناکو و پی اس جی و این حرفا میشیم برن یکم تاریخ باشگاه رو مطالعه کنن!!!!!!!!!
آخه مگه رئال مادرید و بارسلونا و بایرن مونیخ و منچستر و دورتموند که دارن خرج میکنن رو کسی میگه با پول به اینجا رسیدن ؟؟؟؟
ما که یک شبه مثل چلسی و سیتی و بقیه این این تیمای بوقی نمیخوایم تاریخ ساز بشیم که این حرفا رو میزنین ... باشگاههای بزرگ برای نقاط ضعفشون نیاز به بازیکنان بزرگ دارن و بازیکنان بزرگ هم گران قیمت هستند ؟؟؟ ما در واقع هر چی هم بازیکن بزرگ بخریم به اندازه ی ستارگانی که به دیگر تیمها فروختیم نمیشه ... ما تاریخمون بزرگه و خریدهای بزرگ با پولهای کلان هیچوقت ما رو تبدیل به چلسی و سیتی و ...... نمیکنه .
یک عده نشستن اونجا به اسم فلسفه ی آرسنال هی پول خرج نکردن ها رو توجیح میکنن ... اما واقعیت اینه که ما بازیکنای بزرگمون رو فرختیم و به جاش دو برابر بازیکن درجه دو و سه خریدیم ...

دیگه جفنگ گفتن هم حدی داره بخدا

Rezvan Geran در 22/4/1392 | 22:25 گفت:

مرسی majid جان

Rezvan Geran در 22/4/1392 | 22:13 گفت:

tofigh عزیز عصبی نشو.همه حرفمون یکیه..فقط متن ها فرق داره.همه میگیم بــــــــــــــــــــــــــــاید خرید کنیم.2-3 تا خرید بزرگ...کسی نگفت همین تیم عالیه..ما هم میدونیم ویلشر با این همه توانایی هنوز واسه قهرمانی کافی نیست...ما هم میدونیم آرون رمسی و اوکس نمیتونن مارو قهرمان کنن...ما همه اینارو میدونیم...
فقط میگیم ما نمیخوایم شب بخوابیم صبح پاشیم ببینیم آبراموویچ شده مالک تیم...فرداش مورینیو رو آوردن آرسنال...پس فردا هم جک و کوشیلنی و گیبس و رمسی و اوکس و ولکاتو انداختن بیرون و 11 تا بازیکن بزرگ آوردن...شاید تیم اسمش آرسنال باشه ولی دیگه نمیشه اینجوری با عشق دوسش داشته باشیم..دیگه هرکی از راه برسه مث بارسا 2 سال طرفدار آرسنال میشه بعد چند تا باخت میره سراغ یه تیم دیگه...اون موقع دیگه سایت آرسنال فعالترین سایت تو ایران نمیشه..
حـــــرف همه ما اینه همین آرسنال با 4 تا بازیکن درجه 1=قهرمانی

مهدی افسرده در 22/4/1392 | 22:05 گفت:

ایندفعه دیگه هم مدیرا می گن پول هست هم خوده ونگر....دیگه وقت خریده

majid در 22/4/1392 | 20:42 گفت:


عصبانی نباش توفیق جان ایشالا میخریم چون واقعآ احتیاج هم هست به خریده 2,3 تا بازیکن تاپ

tofigh در 22/4/1392 | 18:16 گفت:

بعضیا جو میگیرشون هی میگن ما همین آرسنال جوون رو میخوایم بعد که رفتیم 8تا از منچستر خوردیم اونوقت سر فوش رو به اول وآخر باشگاه میدن ..منم میگم یه چندتا خرید بزرگ فقط دوسه تا نه بیشتر نمیگم هر سال بازیکن بزرگ بخریم تیم ستاره نداره باتجربه نداره که تیم رو رهبری کنه..

majid در 22/4/1392 | 15:27 گفت:


لایک رضوان

محمد مهدي نوروزي در 22/4/1392 | 15:23 گفت:

Arian جان کامل درست می گه با مدیریت صحیح پولمون می تونیم به یهجای برسیم

برای این کار کسایی که تو باشگاه سابقه دارن رو باید بیاریم ویرا برگکمپ چه میدونم کمپل و ..... این گازیدیس و اون کرونکه خیلی رو مخن

حیف که باشگاه مال کرونکه است حیف

محمد مهدي نوروزي در 22/4/1392 | 15:19 گفت:

مونرال اگر بازیکن متوسط بود تو تیم ملی اسپانیا نبود

چقدر بعضی رو تعصب حرف می زنن

بعدش سانتی و پولدی خیلی هم خریدای خوبی بودن بعضیا فک می کنن تیم ما هر سال جام می گیره که بازیکن فوق ستاره بخریم

Rezvan Geran در 22/4/1392 | 15:08 گفت:

sepehr khalili
---------------
حرف منم همینه.کسی با خرید بازیکن مخالف نیست.همین جوونا کنار 3-4 تا ستاره بهترین تیم اروپا میشن

sepehr khalili در 22/4/1392 | 14:44 گفت:

بنظر من مشکل افراط و تفریطه
قرار نیست که آرسنا مث منچستر ،سیتی،موناکو،پی اس جی و ..... باشه ازطرفی نباید آرسنال مثل ی تیم کوچک باشه
درحال حاضر شیوه رفتار آرسنال شبیه به اورتون و فولهام و ویگان و بلکبرن و... هستش،آرسنال ی تیم متوشط نیست که بازیکنای متوشط توش بازی کنن ی نگاه به بازیکنایی که اخیرا جذب شدن بکنین اکثرشون بازیگنای متوسطی هستن(البته نه همسون) ژروینیو ،اسکیلاچی،سانتوس،مونرئال،.... طبیعیه که خرید این بازیکنا کمکی به تیم نخواهد کرد
ولی تیم 2003/2004 رو یادتون میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچوقت بازیکن متوسطی توش دیده نمیشد درحالی که خریدای آنچنانی هم انجام نمیشد (حداقل میشه گفت که با تیمهایی مثل بارسا سیتی و موناکو فرسنگها فاصله داشت) خریدهای تیم باید طوری باشه که نیازهای تیم تامین بشه والبته اسکلت تیم هم حفظ بشه و همچنین آیدده نگری و جوانگرایی یادمه سال 2003/ آرسنال فقط 1 با نهایتا 2خرید امجام میداد ولی هیچ نقطه ضعفی نداشت

Rezvan Geran در 22/4/1392 | 14:22 گفت:

tofigh جان اینایی که تو میگی تو آرسنال ستاره شدن...هیچ کدوم خرید خیلی بزرگی نبودن...خریدایی بودن مثل ژیرو مثل سانتی مثل پولدی...کسی نمیگه پول خرج نکنن.کسی نمیگه ستاره نخرن.ولی اینکه باشگاه بخواد هر سال چهره عوض کنه سخته.ما باید بهونه ای واسه علاقه مون به آرسنال باشه.نمیشه به اسم تیم علاقه مند باشیم فقط،میشه؟فلسفه باشگاه،مربیش،بازیکنایی که آروم آروم میان تو تیمو بهشون وابسته میشیم،..بازم میگم بعد 8-9 سال آرسنال تازه امسال دوباره داره شروع میکنه چون پول نداشت تو این سالها.الن قدرت خرید داره،قدرت تغییر داره،ولی نه تغییر زیاد..یه جور باید تغییر کنه که ویلشر و رمسی و اوکس جاشون تنگ نشه تا بتونن یه مثلث بشن مثل فن باستن-گولیت-رایکارد مثل ژاوی-اینیستا-مسی مثل برگکمپ مثل هانری مثل پیرس...دندون رو جیگر بذارین دوستااااااااااااااااااااان

majid در 22/4/1392 | 13:36 گفت:


حامد کشاورز محمدیان:
ولی داداش آرسنال همینشه که قشنگه . بشه سیتی و چلسی ؟ اه اه اه

--------------------------------------------------------------------

خودمونیم خداییش چه هوادارای با شعوری داریم ایول...

حاکم 26 در 22/4/1392 | 13:33 گفت:

ولی داداش آرسنال همینشه که قشنگه . بشه سیتی و چلسی ؟ اه اه اه

حاکم 26 در 22/4/1392 | 13:31 گفت:

ممنون حمید جان

Arian در 22/4/1392 | 12:42 گفت:

پول باشه مدیریت صحیح هم باشه هیچ مشکلی پش نمیاد.

tofigh در 22/4/1392 | 12:15 گفت:

بابا چی میگید یه چیز یاد گرفتید
....................
هی میگید مثل چلسی و من سیتی و نمیدونم کی مگه اون سال که پیرس هانری برکمپ لمن سیمن کمپل ریس این همه ستاره داشتیم اتفاقی افتاد 49 بازی بدون باخت قهرمان شدیم هیچ بی انظباطی هم نشد تازه اگه بشه هم عادیه..
شما همین 9سال بی جامی براتون خوبه .اه اعصاب آدم رو خورد میکنید..

mohsen abbasi در 22/4/1392 | 10:44 گفت:

ونگر تو مصاحبش گفته تو فکر ثباته بعید به نظر میرسه ارسنال بخواد خرید کنه حتی هیگواینم منتفیه با این وضعیت

توپچی جنوب در 22/4/1392 | 09:45 گفت:

اشتباه بزرگي كه بعد اين همه زجر كشيدن و تحمل كردن و استفاده نكردن از عثمانف و پاك بودن باشگاه و حفظ ارزش هاي باشگاه حالا بخوايم
تازه بشيم مثل موناكو و چلسي و من سيتي واي حتي از فكر بهش هم حالم بد ميشه

mohsen abbasi در 22/4/1392 | 01:10 گفت:

این ره که می رویم به ترکستان است
باز جای شکرش باقیه والکات و ویلشرو نفروختن هنوز

Ali در 21/4/1392 | 23:37 گفت:

چند روز پیش یکی از دوستان یک پستی گذاشتن مبنی بر اینکه دلیل اینکه ستاره ها نمیان آرسنال نبود یک مدیر خوب هست و اعتقاد داشتن که آرسنال هم باید مثل رئال از اسطوره هاش استفاده کنه،مثل زیدان واسه رئال.خوب البته منم قبول دارم وقتی هانری،برگکمپ یا تونی آدامز با مثلا هیگواین واسه انتقالش به امارات صحبت کنن خیلی بیشتر تاثیر میذاره.ولی حرف من اینه که چرا موناکو که حتی یک اسطوره هم نداره و با توجه به وضعیت مادیه باشگاه که دوست عزیزمون تو این پستش نشون داد که آرسنال ثروت مندتره میتونه فالکائو رو بگیره ولی آرسنال نمیتونه هیگواین و بگیره؟یا اینکه کرونکه چرا نمیذاره عثمانوف تو کارای مدیریتی دخالت کنه وقتی که میدونه عثمانوف میتونه یه منبع مالی خوب باشه برای تیم یا اینکه فقط ازش استفاده اقتصادی کنه و اینکه مگه عثمانوف بعد از کرونکه بزرگترین سهامداره باشگاه نیست،اونوقت کرونکه چجوری میتونه به اون اجازه دخالت نده؟یعنی هیچ قانونی وجود نداره؟

Rezvan Geran در 21/4/1392 | 23:10 گفت:

majid جان منم نمیگم بازیکن نخریم،جام نبریم.ولی اینکه بخوایم بشیم یه تیم پولکی که بخواد با ستاره خریدن جام بگیره به نظرم خیلی تابلوئه...الان راحت میتونیم 4 تا بازیکن خوب بگیریم.این که اشکالی نداره

Hossein.A در 21/4/1392 | 22:44 گفت:

رفتم سایت گل دیدم توقسمت زمزمه نقل وانتقالات از ده تا خبرش پنج تاش مربوط به آرسناله

Hossein.A در 21/4/1392 | 22:43 گفت:

we don't buy trophies...we win them

majid در 21/4/1392 | 22:14 گفت:

Rezvan Geran

--------------------------------------------------


باهات موافقم دوسته عزیز اما اگه یه تک و توکیم کنارش خرید داشته باشیم به نظرم بهتره اما کلآ با اعتقادت خیلی حال کردم

majid در 21/4/1392 | 22:14 گفت:

Rezvan Geran

--------------------------------------------------


باهات موافقم دوسته عزیز اما اگه یه تک و توکیم کنارش خرید داشته باشیم به نظرم بهتره اما کلآ با اعتقادت خیلی حال کردم

محمدرضا در 21/4/1392 | 19:44 گفت:

بخدا منم نمیدونم چرا اخه

masoud mahmudpur در 21/4/1392 | 19:14 گفت:

مرسی
رضا راست میگه

Rezvan Geran در 21/4/1392 | 18:44 گفت:

واقعا شما دوس دارین یه روز آرسنال مثل سیتی و چلسی و موناکو بشه؟
من که دوس ندارم..پول شاید بتونه ستاره بیاره واسمون ولی دعوا میاره،بی احترامی میاره،بی انظباطی میاره.اصلا فلسفه باشگاه مارو عوض میکنه.تا حالا حرفی از بی انضباطی و اختلاف تو تیم شنیدین؟.الان خدایی کسی دوس داره جای جک ویلشر اینیستا یا اوزیل یا ویدال بازی کنه؟یا جای ولکات ،رمسی،گیبس،کوشیلنی...کی دوست داره جای اینا بازیکن دیگه ای بازی کنه؟این چیزا آرسنالو دوست داشتنی کرده...اما وقتی پول بیاد تمام این دوست داشتنیها فراموش میشن و زبونم لال بعد دو سال آرن ونگرم میندازن بیرون

محمد مهدی در 21/4/1392 | 18:26 گفت:

محسن عاشوری:
قطعا موناکو فصل بعد دیگه نمیتونه اینطوری بازیکن بخره ..
چون فصل دیگه دچار بدهی های فراوونی میشه ..
==================
داداش اشتباه به ارزتون رسوندن. بدهی که هیچ. سود هم میکنن

محسن عاشوری در 21/4/1392 | 17:38 گفت:

قطعا موناکو فصل بعد دیگه نمیتونه اینطوری بازیکن بخره ..
چون فصل دیگه دچار بدهی های فراوونی میشه ..

Arian در 21/4/1392 | 17:25 گفت:

Clement Grenier signs new Lyon deal to end Arsenal speculations
sky sport

محمد مهدي نوروزي در 21/4/1392 | 17:14 گفت:

گدا ی کنس بی همه چیز سیبیلو