ترس ، بی تجربگی

نویسنده: Arsenalito

وبلاگ من
نویسنده: Arsenalito
از سال 1995 طرفدار آرسنالم
کل بازدید: 2,867 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان انجام شد و توپچی ها باید سیزدهم یا چهاردهم مارس با پاریسن ژرمن دیدار کنند. برنده ی این دیدار باید با برنده ی دیدار بایرن و لیون رو به رو شود قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان انجام شد و توپچی ها باید سیزدهم یا چهاردهم مارس با پاریسن ژرمن دیدار کنند. برنده ی این دیدار باید با برنده ی دیدار بایرن و لیون رو به رو شود
تماشای بازی امشب در کنار جمعی از دوستان آرسنالی که در باکو هم همسفر کانون هواداری آرسنال بودند... تماشای بازی امشب در کنار جمعی از دوستان آرسنالی که در باکو هم همسفر کانون هواداری آرسنال بودند...
مصاحبه ی داوید لوییز پس از تساوی خارج از خانه مقابل منچستر یونایتد: از عملکردمان خوشحالیم.شما باید بازی هر دو تیم رو انالیز کنید و فکر میکنم ما کارمون رو عالی انجام دادیم ،حتی وقتی یک گل دریافت کردیم باز هم بالغانه رفتار کردیم خصوصا جوان تر های تیم که لایق اعتبار هستند.با این که بازیکن های جوانی اند ولی میدونن که چجوری فوتبال بازی کنن و با فشارها کنار بیان.نسبت به گذشته  خیلی بالغ تر شدن.بازی جذابی برای تماشاگران بود و ما کارمون رو به خوبی انجام دادیم . مصاحبه ی داوید لوییز پس از تساوی خارج از خانه مقابل منچستر یونایتد: از عملکردمان خوشحالیم.شما باید بازی هر دو تیم رو انالیز کنید و فکر میکنم ما کارمون رو عالی انجام دادیم ،حتی وقتی یک گل دریافت کردیم باز هم بالغانه رفتار کردیم خصوصا جوان تر های تیم که لایق اعتبار هستند.با این که بازیکن های جوانی اند ولی میدونن که چجوری فوتبال بازی کنن و با فشارها کنار بیان.نسبت به گذشته خیلی بالغ تر شدن.بازی جذابی برای تماشاگران بود و ما کارمون رو به خوبی انجام دادیم .
 جدول لیگ برتر در پایان هفته هفتم جدول لیگ برتر در پایان هفته هفتم
  اوبامیانگ بعد از فصل ۹۷/۹۸ اولین بازیکن آرسنال است که در ۷ بازی اول آرسنال موفق شده ۷ گل بزند. پیش از این برگکمپ این رکورد را دارا بود..‌. اوبامیانگ بعد از فصل ۹۷/۹۸ اولین بازیکن آرسنال است که در ۷ بازی اول آرسنال موفق شده ۷ گل بزند. پیش از این برگکمپ این رکورد را دارا بود..‌.
از آخرین باری که آرسنال موفق به برد منچستریونایتد در اولدترافورد شد تا به حال تیم های بالا موفق به انجام اینکار شدند. از آخرین باری که آرسنال موفق به برد منچستریونایتد در اولدترافورد شد تا به حال تیم های بالا موفق به انجام اینکار شدند.
صحبت های پیر امریک اوبامیانگ ستاره ی آرسنال و زننده ی تک گل مساوی بخش بازی امشب در مورد صحنه ی گل: کاملا مطمئن بودم که در افساید قرار نداشتم و متعجب شدم که داور سوت زد ولی طبق عادت سعی کردم گل بزنم با این که صدای سوت به گوشم رسید.شنیدم که تماشاچی ها می‌ گفتند افساید شده ولی اما این یه گل صحیح بود و بسیار خوشحال شدم. صحبت های پیر امریک اوبامیانگ ستاره ی آرسنال و زننده ی تک گل مساوی بخش بازی امشب در مورد صحنه ی گل: کاملا مطمئن بودم که در افساید قرار نداشتم و متعجب شدم که داور سوت زد ولی طبق عادت سعی کردم گل بزنم با این که صدای سوت به گوشم رسید.شنیدم که تماشاچی ها می‌ گفتند افساید شده ولی اما این یه گل صحیح بود و بسیار خوشحال شدم.
بعد از نمایش ضعیف و نا امید کننده نیکلاس پپه در بازی امشب مقابل منچستریونایتد هوادارن آرسنال در شبکه های اجتماعی از عملکرد وی به شدت انتقاد کردند و او را ژروینیوی ثانی لقب دادند . بعد از نمایش ضعیف و نا امید کننده نیکلاس پپه در بازی امشب مقابل منچستریونایتد هوادارن آرسنال در شبکه های اجتماعی از عملکرد وی به شدت انتقاد کردند و او را ژروینیوی ثانی لقب دادند .
قرعه کشی جام اتحادیه انجام شد. آرسنال-لیورپول در مرحله ی بعد لیگ کاپ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی هفته دوم آبان در آنفیلد برگزار خواهید شد.
قرعه کشی جام اتحادیه انجام شد. آرسنال-لیورپول در مرحله ی بعد لیگ کاپ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی هفته دوم آبان در آنفیلد برگزار خواهید شد.
💢 از زمان اولین بازی اوبامیانگ با پیراهن آرسنال ، تاکنون ۱۵۳ بازیکن مختلف در لیگ برتر حداقل ۳۰ شوت به سمت دروازه حریفان روانه کرده‌اند که اوبامیانگ با ۲٦.۲% بهترین آمار رو در زمینه نسبت گل به شوت در اختیار دارد.

💢 از زمان اولین بازی اوبامیانگ با پیراهن آرسنال ، تاکنون ۱۵۳ بازیکن مختلف در لیگ برتر حداقل ۳۰ شوت به سمت دروازه حریفان روانه کرده‌اند که اوبامیانگ با ۲٦.۲% بهترین آمار رو در زمینه نسبت گل به شوت در اختیار دارد.
تبلیغات توپچی

ترس ، بی تجربگی

نقد اینکه چرا آرسنال توی بازیهای بزرگ که سرنوشت قهرمانیه فصل رو مشخص می کنه ضعیفه !




سلام دوستان.

تا حالا فکر کردید که چرا منچستر با فرگوسن سالهای قبل ، نه خیلی اصلا" دور نریم ،سال قبل اکثر بازیهای بزرگ رو میبرد و از پسشون بر میومدو قهرمان شد اونم با اقتدار  ولی امسال که از پارسال قویترن (با داشتن یانوزای و ماتا ) گند زدن.می دونید چرا؟ چون یه نفر جاه طلب به اسم فرگوسن داشتن که فقط می گفت : جام.
دقت کردین یکی از بدشانسی های ما یابهتر بگم یکی از بدختیهای ما توی این فصل منچستر داغون بود که تنهایی از ما 5 امتیاز گرفت و درحالی که 3 تیم بالای جدول هر کدوم 6 امتیاز کامل رو از منچستر گرفتن و ما فقط 1 امتیاز ! و اگر ما هم تونسته بودیم الان  صدر بودیم.
این یعنی چی ؟
چرا توی بازی با من سیتی از 6 تا گل تقریبا"3 یا 4 تاش سوتی و یا لو دادن توپ توسط بازیکنا حتی اوزیل با تجربه بود!
این یعنی چی ؟
چرا توی بازی با لیورپول توی 20 دقیقه 4 تا میخورن  و تمرکز لازم رو ندارن ؟
این یعنی چی؟
چرا توی این بازی یعنی چلسی باید از 6 گل 4 تا توپ رو بازیکنا لو بدم و از همه مهمتر این میشه ضد حمله و از همه مهمتر 100 درصد ازش استفاده میکنند و هر 4 تاش گل میشه !
این آخه یعنی چی ؟


حواب :
اول از همه ونگر که دیگه جای نقد واسه من یکی رو نداره  و اگه حتی این فصل تمام تیمها رو هم می برد بازم با شناختی که از سبک سیستم بازیش و مهره چینی داره بازم می گم یا شانس باهامون یار بوده و یا اینکه عین فصل 2003 -2004 بازیکنای بزرگی توی تیم بودند که تونستند اونقدر بزرگ بازی کنند که تیمها ازشون می ترسیدن و فقط برد جلوی چشاشون بود.
مثال : یه حرفی چند سال پیش مجتبی جباری به پرویز مظلومی زدو گفت که بیشتر بازیها که ما می بریم مربی و نقشش گمه و ما خود بازیکنا هستیم که با تکیه بر مهره خوب بودن و یا خوب بازی کردن نتیجه می گیریم و به مظلومی توپید واون داستان پیش اومد
واین رو 100 درصد مطمئن که ونگر نمی تونه تیم حریف رو آنالیز کنه و با سبک و سیستمی بازی کنه که حریف نتونه نقشش رو پیاده کنه.


و یه چیزه از همه واضح تر اینکه چراتوی یاز با تیمهایی که از لحاظ اسمی و یا مهره از ما یا ضعیف ترن و یا اینکه ما این رو به خودمون قبولوندیم که : ای باب این تیم رو ما باید ببریم چون تو حد مانیستن و اونقدر بهشون فشار میاریم که 90 در صد نتیجه رو می گیریم و در مقابل تیمهای بزرگ با ترس و و ... بازی میکنم .
ولی یه یار جون من ونگر فقط یه بار : تو که اکثر این بازیها رو توی این چند ساله باختی و یا نتیجه خوب نگرفتی بیا از قبل به خودت بگو که من باید ببرم پس به احتمال زیاد می بری و یا اینکه بگو بابا من به این تیم 100 درصد می بازم پس برو و بازی خودت عین مقابل تیمهای ضعیف تر رو بکن و بعذ ببین نتیجش چیه .
بخدا ونگر مال این حرفها نیس .بابا نیس
مربی باید جسور باشه عین اونیل عین فرگوسن و...

 
به نظر من هم بازیکنا و هم آرسن ونگر ودر کل بگم تیم آرسنال که من 17 سال طرفدارشم و هم طرفدار استقالم و این رو به جرات می گم که اگه استقلال و یا تیم ملی ببازه و یا ببره اون تعصب رو ندارم ولی من 100 درصد بازیهای آرسنال رو نگاه می کنم و با باختش و یا بردش به کل یا بد ناراحتم ویا بد خوشحال.
دوستان سرتون رو درد نیارم ولی نمی خواستم این نقد رو بگم و به قول بعضی دوستان که می گن : ای باب باز باختیم ، باز شروع شد ونمی دونم چیزای دیگه که میگن چرا موقع برد هیچی نمی گید و ساکتید ......

فقط امیدوارم که حداقل جام حذفی که دیگه ونگر به جون من ترسی دیگه توش نیس و بازیکنات هم می دونند که تیم حریف از تیم آرسنال در کل ضعیف تره و اون بازی خودن رو مقابل اونا انجام بدبن و ما طرفدارا که بازم پشتتون هستیم رواینقدر نرنجونین
با تشکر







تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

majid در 3/1/1393 | 09:13 گفت:

توپچی جنوب چی میگی داداش اینا کسایین که اون فصلی که ارسنال بدون باخت قهرمان شد میگفتن چرا این تیم اینقد مساوی داره؟؟؟ اینا کسایین که همه چیو زیر سوال میبرن و هیچوقت از هیچی راضی نمیشن

توپچی جنوب در 3/1/1393 | 03:41 گفت:

هه هه واقعا که.....
امیدوارم تک تک تون فصل بعد تو سایت عضو باشین و فعال....
اون موقع نظراتتون در مورد تیم و ونگر خوندن داره .....
فعلا بهترین مربی برای آرسنال همین ونگر هست و بس...
تازه از فشار بار مالی و بدهی ها اومدیم بیرون تازه فصل بعد میتونیم سر خرید ستاره رقابت کنیم اونوفت شما ها.....
نمیدونم چی چی بگم بهتون البته تقصیر شما ها نیست خیلیاتون بازی های 2000 تا 2005 رو ندیدین و نمیدونین ونگر اگه ابزار داشته باشه چه بلایی سر تیم های رقیب میاره ....
امیدوارم تک تک تون فصل بعد هم همینجا باشین....

shima در 3/1/1393 | 02:34 گفت:

آرین خان!من حرفتو قبول دارم،از کاردیف و فولام امتیاز گرفتن افتخار نداره،اما بعضی از بچه ها خیلی بی ادبن!ما نمیدونیم تقصیر کیه،منم مثه خیلیا نمیخوام از ونگر دفاع کنم اما اخراج آدمی به اندازه ی ونگر بیشتر ضرر میرسونه تا سود!بالاخره اینم از بد شانسی ماس!

آرین در 3/1/1393 | 02:22 گفت:

من واقعا ونگرو تا قبل از 6 تایی شدن و 5 تایی شدن بد جور قبولش داشتم (همون تو فاز trust و اینا) و هی میگفتم امسال دیگه فرق میکنه و میریم برا قهرمانی. اما الان با همه ی دوستایی که میگن بره موافقم.همین امروز بعد از 6 تا خوردن و تحقیر شدن برای سومین بار تو این فصل خیلی ریلکس رد شد و میگه بازی بعد.بازی بعدو هم از سوانزی میبره میگه واکنش درست نشون دادیم.این که نشد.دیگه باخت به تیم های قدر با هر تعداد گلی عادی شده
به نظر من تیم یه مربی جوون نیاز داره که بخواد خودشو نشون بده دنبال جام باشه مثل راجرز.والا لیورپول از ما بیشتر ستاره نداره.همین لیورپول 3-0 منچسترو زد.ما نتونستیم ببریمش!

shima در 3/1/1393 | 02:03 گفت:

نقل قول : من طرفدار "آرسنال" بودم هستم و خواهم بود
بنا بر این با هر کسی که داره نابودش کنه دشمنی دارم

الانم میگم:

مرگ بر ونگر


پاسخ شما : خجالت بکش!ما حتی حق نداریم به دشمنمون بگیم مرگ!حالا تو...

محسن عاشوری در 3/1/1393 | 01:22 گفت:

یه لحظه این شکست های سنگین و تلخ رو تو ذهنت مرور کنید
یه لحظه 8 سال ناکامی و بی جامی رو تصور کنید

چیزی برای گفتن نیست ..

مهدی در 3/1/1393 | 01:01 گفت:

مبین و محسن عاشوری:


باهاتون موافقم
مشکل تیم ونگره

الکی بتش کردن

بندازنش بیرونیه مربی جوون که دلش واسه آرسنال بتپه مثل آدامز بیاد
2-3سالم جام نیاره باز میشه یک سوم این بابا!

بد 2-3 سال دیگه یاد میگیره چیکارکنه
از کجا معلوم که نشه یکی مثل گواردیولا؟

مهدی در 3/1/1393 | 00:58 گفت:

من طرفدار "آرسنال" بودم هستم و خواهم بود
بنا بر این با هر کسی که داره نابودش کنه دشمنی دارم

الانم میگم:

مرگ بر ونگر

محسن عاشوری در 3/1/1393 | 00:48 گفت:

یعنی با این نتایج ونگر نباید اخراج بشه ؟؟؟

ریاست محترم آرسنال از شما سوال دارم : آیا با این نتایج ونگر نباید اخراج بشه ؟؟؟

محسن عاشوری در 3/1/1393 | 00:47 گفت:

امروز نه حرص خوردم نه جوش

چونکه دیگه اینجور شکست های سنگین با گل خورده ی زیاد برام عادی شده

Arsenalito در 3/1/1393 | 00:38 گفت:

نقل قول : نقل قول : نمیدونم بچه ها چه انتظاری از تیم داشتن با بودجه 70 میلیون پوندی فصل نقل و انتقالات تابستون و فقط با اضاف شدن یک بازیکن!!!!
در صورتی ک تیم هایی مثل منچستر سیتی و چلسی و تاتنهام و حتی لیورپول بودجه ای بیشتر از آرسنال داشتن.....
واقعا شما انتظار داشتین این فصل قهرمان لیگ برتر بشیم!!!!!
اشتباهات مضحک داوری از یک طرف برنامه مذخرف بازی ها از طرف دیگه....
و از دست دادن بازیکنان کلیدی و نداشتن اونها در بازی های مهم هم ک دیگه تبدیل به یک عادت شده...
یادم نمیره وقتی منسیتی اگرو رو نداشت فقط اگرو ، پلگرینی زمین و زمان رو بهم زد و بعد از یک باخت مقصر باخت رو نگردو و ژکو و نداشتن بازیکن در سطح اگرو میدونست!!!
یا مورینیو ک با و جود 4 تا مهاجم اسم و رسم دار با نبردن دو بازی تمام تقصیرات رو گردن مهاجماش مینداخت و ....حالا انتظار داشتین ک تیم  ناقص ما ک حد اقل هر بازی 2 بازیکن کلیدیش رو نداشت قهرمان لیگ برتر بشه...
ابتدای فصل تنها نکته امیدوار کننده تیم هماهنگی بازیکن ها و همدلی اونا تو رختکن بود ک باعث شده تا الانش اینجا باشیم و البته همین هماهنگی هم با وجود این مصدومیت ها از بین رفت و تنها ونگر بود ک اینچنین تیم رو نگه داشت...
من از این تیم راضی هستیم چون نسبت به فصل پیش پیشرفت کردیم بعد از سالها ناکامی و جنگیدن برای گرفتن سهمیه ، این فصل در دو جام جزو مدعی های اصلی باشیم و 90% شانس بردن جام حذفی رو داریم....
امیدوارم این فصل  با بردن جام حذفی این طلسم لعنتی 9 ساله شکسته بشه و بچه ها به خود باوری برسن
این تیم با اضافه شدن دو تا 3 مهر با کیفیت تا سه الی چهار ساله دیگه یکی از ارکان اصلی اروپا میشه و جایگاه بایرن مونیخ و رءال و بارسلون رو به چالش میکشونه.....
به قولی رءیس تازه از فصل بعد حاصل تمام زحماتی رو ک تو این 9 سال بیجامی کشیده  رو درو میکنه
رءیس حالا حالاها با این هسته بریتانیایی و مسوت اوزیل کار داره....
من به موفقیت هایی ک این تیم بدست خواهد اورد و به رءیس ایمان دارم.


پاسخ شما : موافقتم دادا لایک


پاسخ شما : یعنی اینکه به قول شما از سال بعد یاد می گیرن که بابا این تیم های بزرگ لولو خرخره نیستن فقط چلسی و من سیتی و... هستن و بعدش هم رو حفظ توپ و لودادن و... باهاشون کار میشه!!!
چیزی که باید تو مدارس فوتبال اونم توی بچگی یاد میگرفتن نه توی این تیم الان آرسنال
خوش باشید



javad در 3/1/1393 | 00:33 گفت:

نقل قول : نمیدونم بچه ها چه انتظاری از تیم داشتن با بودجه 70 میلیون پوندی فصل نقل و انتقالات تابستون و فقط با اضاف شدن یک بازیکن!!!!
در صورتی ک تیم هایی مثل منچستر سیتی و چلسی و تاتنهام و حتی لیورپول بودجه ای بیشتر از آرسنال داشتن.....
واقعا شما انتظار داشتین این فصل قهرمان لیگ برتر بشیم!!!!!
اشتباهات مضحک داوری از یک طرف برنامه مذخرف بازی ها از طرف دیگه....
و از دست دادن بازیکنان کلیدی و نداشتن اونها در بازی های مهم هم ک دیگه تبدیل به یک عادت شده...
یادم نمیره وقتی منسیتی اگرو رو نداشت فقط اگرو ، پلگرینی زمین و زمان رو بهم زد و بعد از یک باخت مقصر باخت رو نگردو و ژکو و نداشتن بازیکن در سطح اگرو میدونست!!!
یا مورینیو ک با و جود 4 تا مهاجم اسم و رسم دار با نبردن دو بازی تمام تقصیرات رو گردن مهاجماش مینداخت و ....حالا انتظار داشتین ک تیم  ناقص ما ک حد اقل هر بازی 2 بازیکن کلیدیش رو نداشت قهرمان لیگ برتر بشه...
ابتدای فصل تنها نکته امیدوار کننده تیم هماهنگی بازیکن ها و همدلی اونا تو رختکن بود ک باعث شده تا الانش اینجا باشیم و البته همین هماهنگی هم با وجود این مصدومیت ها از بین رفت و تنها ونگر بود ک اینچنین تیم رو نگه داشت...
من از این تیم راضی هستیم چون نسبت به فصل پیش پیشرفت کردیم بعد از سالها ناکامی و جنگیدن برای گرفتن سهمیه ، این فصل در دو جام جزو مدعی های اصلی باشیم و 90% شانس بردن جام حذفی رو داریم....
امیدوارم این فصل  با بردن جام حذفی این طلسم لعنتی 9 ساله شکسته بشه و بچه ها به خود باوری برسن
این تیم با اضافه شدن دو تا 3 مهر با کیفیت تا سه الی چهار ساله دیگه یکی از ارکان اصلی اروپا میشه و جایگاه بایرن مونیخ و رءال و بارسلون رو به چالش میکشونه.....
به قولی رءیس تازه از فصل بعد حاصل تمام زحماتی رو ک تو این 9 سال بیجامی کشیده  رو درو میکنه
رءیس حالا حالاها با این هسته بریتانیایی و مسوت اوزیل کار داره....
من به موفقیت هایی ک این تیم بدست خواهد اورد و به رءیس ایمان دارم.


پاسخ شما : موافقتم دادا لایک

javad در 3/1/1393 | 00:27 گفت:

اقا اگه بازیکنا نمیتونن بازی کنن تقصیر ونگره؟؟؟ ز

محسن عاشوری در 3/1/1393 | 00:24 گفت:

یعنی واقعا با این نتایج ونگر نباید اخراج بشه ؟؟؟

ریاست محترم آرسنال از شما سوال دارم : آیا با این نتایج ونگر نباید اخراج بشه ؟؟؟

محسن عاشوری در 3/1/1393 | 00:23 گفت:

منچستر 8 تا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سیتی 6 تا
لیورپول 5 تا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ چلسی 6 تا

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا که ..!!!!!!!!!!!!!

محسن عاشوری در 3/1/1393 | 00:19 گفت:

هرگاه با یه تیم قوی در خونه خودش بازی داری باید 20 دقیقه اول رو کاملا با احتیاط بازی کنی و
بعد از اون کم کم سعی کنی بازی رو دست بگیری و اداره کنی ..

دقیقا ما تو بازی مقابل سیتی ، لیورپول ، چلسی از همون اول بازی هجومی و بدون تدبیر و تفکر بازی کردیم.
تفکرات مربی خنگ ما دقیقا برعکس بقیه مربیان با کلاس جهانی بود ..

توپچی جنوب در 2/1/1393 | 23:55 گفت:

خوب بازی فوتباله بزرگترین بازیکنان دنیا هم اشتباه میکنن و هرچند نتایج بازی های بزرگ رو ستاره ها رقم میزنن ک متاسفانه حد اقل تو این بازی تتیم تهی از ستاره بود!!! )روسیچکی(
رمزی ستاره این فصل
ویلشر ،اوزیل و مهمتر از همه تءو ولکات
ک هر کدومشون میتونن تاثیر زیادی تو بازی رقم بزنن...
فصلی ک با همین چلسی تو همین ورزشگاه از چلسی عقب افتادیم رو چطور 5 بر 3 بردیم؟
ونپرسی تیم رو برگردوند....
تاتنهام دو فصل پیش ک 2 بر صفر عقب افتادیم رو چطور 5 بر 3 بردیم ؟
ونپرسی و رویچکی تیم رو برگردوندن...
وقتی سانتی کازورلا ک بهترین بازیکن فصل قبل شده اونجوری توپ لو میده چیکار میشه کرد!!!!
وقتی چمبرلین ک بهترین بازیکن بازی با بایرن بود اینجوری بازی میکنه و تیم رو نابود چیکار میشه کرد وقتی داور با یه اشتباه مسخره سازمان دفاع رو بهم میزنه چیکار میشه کرد....
وقتی بازیکن نتونه کار های تاکتیکی مربی رو تو این بازی ها اجرا کنه چیکار باید کرد!!!!

این تیم تازه داره از مرحله گذرا عبور میکنه و تازه از فصل بعد آرسنال واقعی رو میبینیم دوست من....

mahmood در 2/1/1393 | 23:51 گفت:

نقل قول : نمیدونم بچه ها چه انتظاری از تیم داشتن با بودجه 70 میلیون پوندی فصل نقل و انتقالات تابستون و فقط با اضاف شدن یک بازیکن!!!!
در صورتی ک تیم هایی مثل منچستر سیتی و چلسی و تاتنهام و حتی لیورپول بودجه ای بیشتر از آرسنال داشتن.....
واقعا شما انتظار داشتین این فصل قهرمان لیگ برتر بشیم!!!!!
اشتباهات مضحک داوری از یک طرف برنامه مذخرف بازی ها از طرف دیگه....
و از دست دادن بازیکنان کلیدی و نداشتن اونها در بازی های مهم هم ک دیگه تبدیل به یک عادت شده...
یادم نمیره وقتی منسیتی اگرو رو نداشت فقط اگرو ، پلگرینی زمین و زمان رو بهم زد و بعد از یک باخت مقصر باخت رو نگردو و ژکو و نداشتن بازیکن در سطح اگرو میدونست!!!
یا مورینیو ک با و جود 4 تا مهاجم اسم و رسم دار با نبردن دو بازی تمام تقصیرات رو گردن مهاجماش مینداخت و ....حالا انتظار داشتین ک تیم  ناقص ما ک حد اقل هر بازی 2 بازیکن کلیدیش رو نداشت قهرمان لیگ برتر بشه...
ابتدای فصل تنها نکته امیدوار کننده تیم هماهنگی بازیکن ها و همدلی اونا تو رختکن بود ک باعث شده تا الانش اینجا باشیم و البته همین هماهنگی هم با وجود این مصدومیت ها از بین رفت و تنها ونگر بود ک اینچنین تیم رو نگه داشت...
من از این تیم راضی هستیم چون نسبت به فصل پیش پیشرفت کردیم بعد از سالها ناکامی و جنگیدن برای گرفتن سهمیه ، این فصل در دو جام جزو مدعی های اصلی باشیم و 90% شانس بردن جام حذفی رو داریم....
امیدوارم این فصل  با بردن جام حذفی این طلسم لعنتی 9 ساله شکسته بشه و بچه ها به خود باوری برسن
این تیم با اضافه شدن دو تا 3 مهر با کیفیت تا سه الی چهار ساله دیگه یکی از ارکان اصلی اروپا میشه و جایگاه بایرن مونیخ و رءال و بارسلون رو به چالش میکشونه.....
به قولی رءیس تازه از فصل بعد حاصل تمام زحماتی رو ک تو این 9 سال بیجامی کشیده  رو درو میکنه
رءیس حالا حالاها با این هسته بریتانیایی و مسوت اوزیل کار داره....
من به موفقیت هایی ک این تیم بدست خواهد اورد و به رءیس ایمان دارم.


پاسخ شما : اخ که گل گفتی دادا

mahmood در 2/1/1393 | 23:51 گفت:

نقل قول : نمیدونم بچه ها چه انتظاری از تیم داشتن با بودجه 70 میلیون پوندی فصل نقل و انتقالات تابستون و فقط با اضاف شدن یک بازیکن!!!!
در صورتی ک تیم هایی مثل منچستر سیتی و چلسی و تاتنهام و حتی لیورپول بودجه ای بیشتر از آرسنال داشتن.....
واقعا شما انتظار داشتین این فصل قهرمان لیگ برتر بشیم!!!!!
اشتباهات مضحک داوری از یک طرف برنامه مذخرف بازی ها از طرف دیگه....
و از دست دادن بازیکنان کلیدی و نداشتن اونها در بازی های مهم هم ک دیگه تبدیل به یک عادت شده...
یادم نمیره وقتی منسیتی اگرو رو نداشت فقط اگرو ، پلگرینی زمین و زمان رو بهم زد و بعد از یک باخت مقصر باخت رو نگردو و ژکو و نداشتن بازیکن در سطح اگرو میدونست!!!
یا مورینیو ک با و جود 4 تا مهاجم اسم و رسم دار با نبردن دو بازی تمام تقصیرات رو گردن مهاجماش مینداخت و ....حالا انتظار داشتین ک تیم  ناقص ما ک حد اقل هر بازی 2 بازیکن کلیدیش رو نداشت قهرمان لیگ برتر بشه...
ابتدای فصل تنها نکته امیدوار کننده تیم هماهنگی بازیکن ها و همدلی اونا تو رختکن بود ک باعث شده تا الانش اینجا باشیم و البته همین هماهنگی هم با وجود این مصدومیت ها از بین رفت و تنها ونگر بود ک اینچنین تیم رو نگه داشت...
من از این تیم راضی هستیم چون نسبت به فصل پیش پیشرفت کردیم بعد از سالها ناکامی و جنگیدن برای گرفتن سهمیه ، این فصل در دو جام جزو مدعی های اصلی باشیم و 90% شانس بردن جام حذفی رو داریم....
امیدوارم این فصل  با بردن جام حذفی این طلسم لعنتی 9 ساله شکسته بشه و بچه ها به خود باوری برسن
این تیم با اضافه شدن دو تا 3 مهر با کیفیت تا سه الی چهار ساله دیگه یکی از ارکان اصلی اروپا میشه و جایگاه بایرن مونیخ و رءال و بارسلون رو به چالش میکشونه.....
به قولی رءیس تازه از فصل بعد حاصل تمام زحماتی رو ک تو این 9 سال بیجامی کشیده  رو درو میکنه
رءیس حالا حالاها با این هسته بریتانیایی و مسوت اوزیل کار داره....
من به موفقیت هایی ک این تیم بدست خواهد اورد و به رءیس ایمان دارم.


پاسخ شما : اخ که گل گفتی دادا

Mobinho در 2/1/1393 | 23:43 گفت:

آخه لیورپول پکیده به جز سوارز و جرارد کی رو داره؟
به .الله تیم آرسنال تیم خوبیه ونگر خودش داغونه. اتلتیکو مادرید بیشتر بازیکن داره یا آرسنال. خداییش سیمئونه مربیه نه ونگر.
آخه 6 تا 7 تا 8 تا هم نتیجه است باید بگیری.
خجالت بکش استعفا بده برو دیگه.
باید حتما دورقمی بشی!

Arsenalito در 2/1/1393 | 23:38 گفت:

نقل قول : نمیدونم بچه ها چه انتظاری از تیم داشتن با بودجه 70 میلیون پوندی فصل نقل و انتقالات تابستون و فقط با اضاف شدن یک بازیکن!!!!
در صورتی ک تیم هایی مثل منچستر سیتی و چلسی و تاتنهام و حتی لیورپول بودجه ای بیشتر از آرسنال داشتن.....
واقعا شما انتظار داشتین این فصل قهرمان لیگ برتر بشیم!!!!!
اشتباهات مضحک داوری از یک طرف برنامه مذخرف بازی ها از طرف دیگه....
و از دست دادن بازیکنان کلیدی و نداشتن اونها در بازی های مهم هم ک دیگه تبدیل به یک عادت شده...
یادم نمیره وقتی منسیتی اگرو رو نداشت فقط اگرو ، پلگرینی زمین و زمان رو بهم زد و بعد از یک باخت مقصر باخت رو نگردو و ژکو و نداشتن بازیکن در سطح اگرو میدونست!!!
یا مورینیو ک با و جود 4 تا مهاجم اسم و رسم دار با نبردن دو بازی تمام تقصیرات رو گردن مهاجماش مینداخت و ....حالا انتظار داشتین ک تیم  ناقص ما ک حد اقل هر بازی 2 بازیکن کلیدیش رو نداشت قهرمان لیگ برتر بشه...
ابتدای فصل تنها نکته امیدوار کننده تیم هماهنگی بازیکن ها و همدلی اونا تو رختکن بود ک باعث شده تا الانش اینجا باشیم و البته همین هماهنگی هم با وجود این مصدومیت ها از بین رفت و تنها ونگر بود ک اینچنین تیم رو نگه داشت...
من از این تیم راضی هستیم چون نسبت به فصل پیش پیشرفت کردیم بعد از سالها ناکامی و جنگیدن برای گرفتن سهمیه ، این فصل در دو جام جزو مدعی های اصلی باشیم و 90% شانس بردن جام حذفی رو داریم....
امیدوارم این فصل  با بردن جام حذفی این طلسم لعنتی 9 ساله شکسته بشه و بچه ها به خود باوری برسن
این تیم با اضافه شدن دو تا 3 مهر با کیفیت تا سه الی چهار ساله دیگه یکی از ارکان اصلی اروپا میشه و جایگاه بایرن مونیخ و رءال و بارسلون رو به چالش میکشونه.....
به قولی رءیس تازه از فصل بعد حاصل تمام زحماتی رو ک تو این 9 سال بیجامی کشیده  رو درو میکنه
رءیس حالا حالاها با این هسته بریتانیایی و مسوت اوزیل کار داره....
من به موفقیت هایی ک این تیم بدست خواهد اورد و به رءیس ایمان دارم.


پاسخ شما : حرف شما درست دوست من که ماچند تا بازیکن خوبمون نیست
ولی این سوال من رو جواب بده که چرا توی بازی با من سیتی و همین چلسی 80 درصد توپ ها رو بازیکنای خوبمون مقابل حریف لو میدن و اون توپ میشه گل .
بابا بازی فیفا نیستش که D رو بگیری اتوماتیک توپ رو از حریف بگیره .بابا این لیگ برتره و این تیم تیم ارسناله
بابا لو دادن توپ اونم وسط زمین یا جلوی محوطه جریمه یعنی گل ، یعنی افتضاح
من این موضوع رو نمی فهمم

توپچی جنوب در 2/1/1393 | 23:28 گفت:

نمیدونم بچه ها چه انتظاری از تیم داشتن با بودجه 70 میلیون پوندی فصل نقل و انتقالات تابستون و فقط با اضاف شدن یک بازیکن!!!!
در صورتی ک تیم هایی مثل منچستر سیتی و چلسی و تاتنهام و حتی لیورپول بودجه ای بیشتر از آرسنال داشتن.....
واقعا شما انتظار داشتین این فصل قهرمان لیگ برتر بشیم!!!!!
اشتباهات مضحک داوری از یک طرف برنامه مذخرف بازی ها از طرف دیگه....
و از دست دادن بازیکنان کلیدی و نداشتن اونها در بازی های مهم هم ک دیگه تبدیل به یک عادت شده...
یادم نمیره وقتی منسیتی اگرو رو نداشت فقط اگرو ، پلگرینی زمین و زمان رو بهم زد و بعد از یک باخت مقصر باخت رو نگردو و ژکو و نداشتن بازیکن در سطح اگرو میدونست!!!
یا مورینیو ک با و جود 4 تا مهاجم اسم و رسم دار با نبردن دو بازی تمام تقصیرات رو گردن مهاجماش مینداخت و ....حالا انتظار داشتین ک تیم  ناقص ما ک حد اقل هر بازی 2 بازیکن کلیدیش رو نداشت قهرمان لیگ برتر بشه...
ابتدای فصل تنها نکته امیدوار کننده تیم هماهنگی بازیکن ها و همدلی اونا تو رختکن بود ک باعث شده تا الانش اینجا باشیم و البته همین هماهنگی هم با وجود این مصدومیت ها از بین رفت و تنها ونگر بود ک اینچنین تیم رو نگه داشت...
من از این تیم راضی هستیم چون نسبت به فصل پیش پیشرفت کردیم بعد از سالها ناکامی و جنگیدن برای گرفتن سهمیه ، این فصل در دو جام جزو مدعی های اصلی باشیم و 90% شانس بردن جام حذفی رو داریم....
امیدوارم این فصل  با بردن جام حذفی این طلسم لعنتی 9 ساله شکسته بشه و بچه ها به خود باوری برسن
این تیم با اضافه شدن دو تا 3 مهر با کیفیت تا سه الی چهار ساله دیگه یکی از ارکان اصلی اروپا میشه و جایگاه بایرن مونیخ و رءال و بارسلون رو به چالش میکشونه.....
به قولی رءیس تازه از فصل بعد حاصل تمام زحماتی رو ک تو این 9 سال بیجامی کشیده  رو درو میکنه
رءیس حالا حالاها با این هسته بریتانیایی و مسوت اوزیل کار داره....
من به موفقیت هایی ک این تیم بدست خواهد اورد و به رءیس ایمان دارم.

majid در 2/1/1393 | 23:04 گفت:

اول اینکه تا قبل این بازی من هنوز مدافع ونگر بودم حتی بعد از بازی 8-2 معروف و 5 تایی که از لیورپول خوردیم ولی امروز و امسال یه چیز دیگه معلوم شد مشکل اصلی خود ونگره الان از سر عصبانیت نمیگم این نتیجه افتضاح بود طرز مدیریت بازی جلوی تیم های بزرگ ونگر گند زده البته تو اکثر سالهای قبل ونگر جلوی تیمای بزرگ کم میاورد فقط سبک بازی تیمش اونو محبوب نیگه میداشت البته ما الکی داریم زور میزنیم چون مربی تیمو عوض نمیکنن ...
امیدوارم تغییر بزرگی حداقل تو بازیکنا ایجاد بشه شما یه نیگا به هافبکای تیمای دیگه بندازین ویلیان اسکار فرناندینیو پایولینیو اینا همون برزیلیاین که ونگر قبولشون نداشت و دکشون میکرد الان بهترینای لیگ برترن همین یحیی توره آرسن ونگر میگفت دوره این بازیکنا قلدر وسط میدون سر اومده آرتتا خلاق تر و موثرتره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!امسال و امروز معلوم شد آرتتا چقد مزخرفه من موندم واسه چی بارسا کوشینلی و ناپولی ورمالنو میخان اینا یه چیزی در حد فاجعن همون مرته ساکر کلن انگار اومده پارک اینا همه رو باس بریزن بیرون....