آرتتا سرمربی جدید آرسنال

نویسنده: hoseyn

وبلاگ من
نویسنده: hoseyn
من یک هوادار همیشگی آرسنال بودم و هستم و خواهم بود. و طرفدار همیشگی تیری هانری و آرسن ونگر. اصلا شاید یه جورایی بشه گفت تیری آنری بود که من رو هوادار آرسنال کرد. هنوز گلهای تی تی رو میبینم و ازشون لذت می برم.
کل بازدید: 75,928 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
طبق گزارش فوتبال لندن، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در حین بازی یونان و فنلاند که عصر روز دوشنبه برگزار شد دچار آسیب دیدگی شده است. این دفاع مرکزی با تجربه‌ی یونانی در جریان دیدار یونان و فنلاند از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شده است و در حال حاضر این سوال مطرح است که آیا از لحاظ جسمانی و فیزیکی به بازی با لستر سیتی خواهد رسید یا خیر. طبق این شرایط پیش آمده راب هولدینگ و شکودران موستافی تنها مدافعان مرکزی در دسترس آرسنال هستند، و امری برای خرید تابستانه‌ی خود دعا خواهد کرد تا هر چه سریع‌تر به شرایط بازی بازگردد. طبق گزارش فوتبال لندن، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در حین بازی یونان و فنلاند که عصر روز دوشنبه برگزار شد دچار آسیب دیدگی شده است. این دفاع مرکزی با تجربه‌ی یونانی در جریان دیدار یونان و فنلاند از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شده است و در حال حاضر این سوال مطرح است که آیا از لحاظ جسمانی و فیزیکی به بازی با لستر سیتی خواهد رسید یا خیر. طبق این شرایط پیش آمده راب هولدینگ و شکودران موستافی تنها مدافعان مرکزی در دسترس آرسنال هستند، و امری برای خرید تابستانه‌ی خود دعا خواهد کرد تا هر چه سریع‌تر به شرایط بازی بازگردد.
لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد. لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد.
مدیر آتلانتا یونایتد: آرسنال باید مبلغ پیشنهادی خود برای میگل آلمیرون را حداقل سه برابر کند . دارن ایلز مدیر باشگاه آتلانتا یونایتد: خبرهایی مبنی بر علاقه‌ی باشگاه آرسنال به آلمیرون به گوش من رسیده است و گفته می‌شود این تیم قصد دارد پیشنهادی ۱۱ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه دهد.پیش از هر چیز باید بگویم آرسنال باید حداقل پیشنهادش را سه برابر کند تا راضی بشوم درباره‌ی این انتقال فکر کنم. مدیر آتلانتا یونایتد: آرسنال باید مبلغ پیشنهادی خود برای میگل آلمیرون را حداقل سه برابر کند . دارن ایلز مدیر باشگاه آتلانتا یونایتد: خبرهایی مبنی بر علاقه‌ی باشگاه آرسنال به آلمیرون به گوش من رسیده است و گفته می‌شود این تیم قصد دارد پیشنهادی ۱۱ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه دهد.پیش از هر چیز باید بگویم آرسنال باید حداقل پیشنهادش را سه برابر کند تا راضی بشوم درباره‌ی این انتقال فکر کنم.
طبق گزارش اسکای اسپرت، تیری هانری در حال انجام مراحل پایانی مذاکرات با باشگاه موناکو برای جانشینی لئوناردو یاردیم است، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این انتقال رسما اعلام می‌شود. طبق گزارش اسکای اسپرت، تیری هانری در حال انجام مراحل پایانی مذاکرات با باشگاه موناکو برای جانشینی لئوناردو یاردیم است، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این انتقال رسما اعلام می‌شود.
رادیو مونته کارلو (RMC):  سران باشگاه پاریس سنت ژرمن ملاقات هایی به صورت خصوصی با آرسن ونگر انجام داده اند تا از او در یکی از پستهای ورزشی باشگاه استفاده کنند. با این وجود هنوز نشانه ای از توافقی سریع وجود ندارد، اما سیاست گذاران باشگاه پاریسی می‌خواهند به ونگر یک پست ورزشی را پیشنهاد دهند که الزاما مدیریت فوتبال نیست، به او احتمالا پستی پیشنهاد خواهد شد که در سلسله مراتب باشگاه، یک رتبه پایین تر از ناصر الخلیفی خواهد بود. رادیو مونته کارلو (RMC): سران باشگاه پاریس سنت ژرمن ملاقات هایی به صورت خصوصی با آرسن ونگر انجام داده اند تا از او در یکی از پستهای ورزشی باشگاه استفاده کنند. با این وجود هنوز نشانه ای از توافقی سریع وجود ندارد، اما سیاست گذاران باشگاه پاریسی می‌خواهند به ونگر یک پست ورزشی را پیشنهاد دهند که الزاما مدیریت فوتبال نیست، به او احتمالا پستی پیشنهاد خواهد شد که در سلسله مراتب باشگاه، یک رتبه پایین تر از ناصر الخلیفی خواهد بود.
به دلیل مصدومیت کوین تراپ، برند لنو دروازه‌بان آرسنال به تیم ملی آلمان دعوت شد. به دلیل مصدومیت کوین تراپ، برند لنو دروازه‌بان آرسنال به تیم ملی آلمان دعوت شد.
ستاره‌های جوان آرسنال به تیم ملی کشورشان دعوت شدند .ادی انکتیا و جو ویلوک برای دو دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۲۰ سال انگلستان دعوت شدند.امیل اسمیت روه برای دو دیدار مقابل تیم ملی پرتغال و تیم ملی مقدونیه به تیم ملی زیر ۱۹ سال انگلستان دعوت شد. فلورین بالوگُن، ونتای دیلی کمبل، تیریس جان جولز، آرتور اوکونکو، بوکایو ساکا برای دو دیدار مقابل تیم ملی سوئد و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۱۸ سال انگلستان دعوت شدند.میگل عزیز، سام گرینوود، یونس موسی به تیم ملی زیر ۱۷ سال انگلستان دعوت شدند تا در تورنمنت بین المللی جوانان در انگلستان که قرار است با تیم ملی های کشور آمریکا، روسیه و برزیل رو به رو شوند، به میدان بروند.
ستاره‌های جوان آرسنال به تیم ملی کشورشان دعوت شدند .ادی انکتیا و جو ویلوک برای دو دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۲۰ سال انگلستان دعوت شدند.امیل اسمیت روه برای دو دیدار مقابل تیم ملی پرتغال و تیم ملی مقدونیه به تیم ملی زیر ۱۹ سال انگلستان دعوت شد. فلورین بالوگُن، ونتای دیلی کمبل، تیریس جان جولز، آرتور اوکونکو، بوکایو ساکا برای دو دیدار مقابل تیم ملی سوئد و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۱۸ سال انگلستان دعوت شدند.میگل عزیز، سام گرینوود، یونس موسی به تیم ملی زیر ۱۷ سال انگلستان دعوت شدند تا در تورنمنت بین المللی جوانان در انگلستان که قرار است با تیم ملی های کشور آمریکا، روسیه و برزیل رو به رو شوند، به میدان بروند.
طبق گزارش میرور، میگل آلمیرون بازیکن ۲۴ ساله پاراگوئه ای باشگاه آتلانتا یونایتد، در ژانویه با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به باشگاه آرسنال خواهد پیوست. طبق گزارش میرور، میگل آلمیرون بازیکن ۲۴ ساله پاراگوئه ای باشگاه آتلانتا یونایتد، در ژانویه با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به باشگاه آرسنال خواهد پیوست.
باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد که از اول ژوئیه ۲۰۱۹ با شرکت آدیداس همکاری خود را آغاز می کند.قرارداد باشگاه آرسنال با شرکت آدیداس ۵ ساله خواهد بود که ارزش این قرارداد ۳۰۰ میلیون پوند خواهد بود، این باشگاه به ازای هر فصل ۶۰ میلیون پوند از این برند بزرگ ورزشی دریافت خواهد کرد. باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد که از اول ژوئیه ۲۰۱۹ با شرکت آدیداس همکاری خود را آغاز می کند.قرارداد باشگاه آرسنال با شرکت آدیداس ۵ ساله خواهد بود که ارزش این قرارداد ۳۰۰ میلیون پوند خواهد بود، این باشگاه به ازای هر فصل ۶۰ میلیون پوند از این برند بزرگ ورزشی دریافت خواهد کرد.
برای اولین بار در تاریخ لیگ جزیره دو بازیکن تعویضی در یک بازی از لیگ موفق شدند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند ، اوبامیانگ و رمزی پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی هر کدام یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کردند . برای اولین بار در تاریخ لیگ جزیره دو بازیکن تعویضی در یک بازی از لیگ موفق شدند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند ، اوبامیانگ و رمزی پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی هر کدام یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کردند .

آرتتا سرمربی جدید آرسنال

سلام. تقریبا همه خبرگذاری‌ها از توافق نهایی باشگاه با آرتتا خبر دادن و فقط مونده کادر تیم و موارد جزئی دیگه. این پست رو قرار دادم تا دوستان زیر این پست به بحث و تبادل نظر بپردازن




ثبت نظر شما



نظرات پیشین

seyed alireza در 2/3/1397 | 00:10 گفت:

بهترین گزینه مربی آلمانی است. که متاسفانه کرونکه رفته سراغ اسپانیایی های به درد نخور. ارتتا از امری بهتره. مرگ بر کرونکه مرگ بر آمریکا😉

حامد در 1/3/1397 | 22:11 گفت:

من زیاد درمورد تیپ مربی گری امری نمیدونم
مثلا هیجانی کنار نیمکت یا مثل ونگر اروم؟
از اون مهم تر بازیکنا رو به حال خودشون ول میکنه مثل ونگر یا نه تکلیف طرف رو روشن میکنه مث مورینیو
به هرحال دوست بازیکن یکم از این شل بازی و ازادی در زمین در بیان.
ضمن اینکه قراره یه کمک مربی و فیزیوتراپ و نمیدونم چی ویدیویی بیاره یعنی چند تا کمک هم باشگاه میاره امیدوارم هانری بیاد یا خود ارتتا که بعیده

آرمین توپچی در 1/3/1397 | 20:13 گفت:

*راست میگی
*عوض نکردیم
دوستان ببخشید یکم بد تایپ می کنم

آرمین توپچی در 1/3/1397 | 20:11 گفت:

امری برتری های خیلی زیادی نسبت به ارتتا داره از همه مهم تر تجربه بردن جام معتبر داره
مشکل من با امری شخصیتش هست
ساری ابهت داره لامصب
تو فکر کن مربی تیم بیاد با سیگار رو نیمکت بشه یا مثلا همین چند وقت پیش تو تورین به هوادار های یووه فاک نشون داده این ادم دقیقا همون شوکی هست که آرسنال نیاز داره
در هر صورت هرکی بیاد امیدوارم موفق بشه
ولی راست میگه اینقدر مربی عوض نکردم همه گیج شدیم

حامد در 1/3/1397 | 19:29 گفت:

کم کم دارم به این نتیجه می رسم نیست 20 ساله مربی نگرفتیم حالا نه باشگاه میدونه باید چیکار کنه نه هوادارا
من ترجیحم همون ارتتا بود تا امری اما ارتتا بی تجربه بود قبول اونای امری که تجربه داره دیگه چشه که عزا گرفتیم شما که همه رو میگید بد پس خوب کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سابقه ی امری از ساری بهتره خو
منم با ایان رایت موافقم
ظاهرا ارتتا رو به خاطر واکنش هوادار کنار گذاشتند.و گفته رسانه ها امری اینقد تو مذاکره قوی عمل کرده و اماری دقیقی از عملکرد و وضعیت بازیکنا داده که همه کف کردند هرجا حرفی از امری اومده تو رسانه از علاقه ی مدیریت به برنامه امری گفته

Sajad در 1/3/1397 | 17:44 گفت:

مصاحبه یان رایت درباره انتخاب امری
"آرسنالی ها انگار در یک رستوران مخصوص سوشی هستند و اینگونه رفتار میکنند که این را برمیدارم و به غذای خود اضافه میکنم آن یکی هم برمیدارم و امممم نه به بقیه میلی ندارم.
در باشگاه چه چیزی در حال اتفاق افتادن است؟ امری به یکباره از کجا پیدا شد؟
تا الان فکر میکردیم که آنها دقیقا میدانند دارند چکار میکنند.
امری به یکباره گزینه مورد علاقه آنها شده و مربی خواهد شد؟
اگر او انتخاب شود و کار را بگیرد من او را حمایت میکنم.
من تنها چیزی که انتظار دارم این است که انتخاب کنندگان مصمم تصمیم گیری کنند."
این متن رو الان تو تلگرام خوندم.واقعا لپ کلام رو گفته.با حرفا و انتخابهای مسئولان تیم ادم گاهی مواقع شک میکنه اینا اصلا چیزی از فوتبال و باشگاه داری میدونند یا نه فقط اومدن یه تجارتی کنند برن!!!
نه با بودجه ای که این ها در نظر گرفتند میشه بعد فنی و کیفیت تیم رو بالا برد و نه با امثال امری و ارتتا(دو شخصیت اروم که اولی رو ادم میبینه افسردگی میگیره و دومی هم قیافش اخر بچه مثبت هاست)میشه از لحاظ روحی شوک وارد کرد.

آرمین توپچی در 1/3/1397 | 17:40 گفت:

یه گلر یه دفاع وسط یه هافبک دفاعی دونده نیازمونه
گلر هم لنو رو میشه گرفت هم آرعولا (گویا با اومدن بوفون رفتنی شده)
هافبک دفاعی بشه مکس میر رو گرفت عالی میشه
کوش مصدوم شده باید دفاع با تجربه بخریم به نظرم جانی ایوانز با 5 میلیون عالیه
این سه تا فکر کنم یه 60 تایی روی هم آب بخوره

kamyar در 1/3/1397 | 17:25 گفت:

حداقل یه دروازبان، یه دفاع وسط و یه هافبک دفاعی می‎خوایم. حداقل! با 50 تا نهایتا بشه سه تا جوون 20-21 ساله خوب (نه عالی) گرفت.
مثلا یکی مثل مالکوم 60-70 تا قیمتش بود، ما با 50 تا چی میخوایم بخریم واقعا؟

آرمین توپچی در 1/3/1397 | 14:28 گفت:

خلاصه اینکه دیگه اینقدر ها هم نباید نا امید باشیم
رفتن ونگر و اومدن سانهلی و میسیلینات خودش یه گام بزرگ هست

آرمین توپچی در 1/3/1397 | 14:27 گفت:

کامیار مشکلات ارسنال دو دسته است
دسته ی اصلی بحث روحی هست بسیاری از بازیکن های ما در مقاطع حساس یک سوم توانایی های خودشون رو اجرا می کنند دقیقا بر خلاف تیمی مثل اتلتیکو یا رعال ( بازیکن های رعال تو cl کلا از این رو به اون رو می شن)
امیدوارم این مشکلات که بخش اصلی هستن با تغییر مربی و شوک به تیم برطرف بشه ( اگه برطرف بشه خیلی جلو می افتیم)
دسته ی دوم مشکلات فنی هست که اصلی ترین بخش مربوط به کیفیت بازیکن ها ونیمکت هست
با 50 تا نه ولی با 100 میلیون میشه یه حرکت های مثبتی زد( با دو سه تا خرید تدافعی)
در کل اگه همون مشکلات روحی روانی هم حل بشه این تیم راحت سهمیه رو می گیره

kamyar در 1/3/1397 | 13:45 گفت:

عکس تکی‌ش بود حسین.
جدی با امری و 50 میلیون میخوایم چیکار کنیم؟ )))

hoseyn در 1/3/1397 | 13:36 گفت:

کامیار وضعیت قطعا از اینی که هست بدتر نمیشه.

کسی میدونه چرا لاکازت تو معارفه کیت فصل بعد نیست؟

kamyar در 1/3/1397 | 12:40 گفت:

امری یا آرتتا...
از کی برای برگشتن ونگر هشتگ بزنیم؟

محمد در 1/3/1397 | 01:26 گفت:

چقدر مسخره آلگری میاد آنچلوتی میاد لو میادو... آره اومد خاک عالم رو سر مدیرای آرسنال
به امید موفقیت آرسنال با هرکی

abolfazl alayi fard در 1/3/1397 | 01:11 گفت:

اونای امری گزینه بهتری هست. هم تجربه بیشتری داره و هم تجربه مقابله با تیمهای بزرگتر با بودجه محدودتر توی سویا رو داره. تجربه ۳قهرمانی پیاپی در لیگ اروپا رو داره که خودش یک رکورد خوب هست. حداقل رو نیمکت پاریس نشسته و قضیه کاوانی و نیمار و حواشی ر رو تونست رفع و رجوع بکنه. نظر شخصیم اینه که آلگری نمیشه ولی حداقل از آرتتا (ماست ترین کاپیتان تاریخ آرسنال) گزینه بهتری هست.
پاریس باشگاه مزخرفیه. همه بازیکنها میدونن مربی توش کشکه، همه کاره خلیفی هست و سوگلی هاش تو تیم هرکار کنن اتفاقی نمیفته. مثل تیمهای لیگ قطر داره اداره میکنه باشگاه رو. هر کی هم مربی بشه، تا زمانی که جوش اینه درست نمیشه
امیدوارم آرتتا نشه همین امری بشه.
مطمئن باشید بازخورد به شدت منفی هوادارا نسبت به آرتتا و ترس از عدم استقبال هوادارا در بحث بلیط فروشی مهمترین دلیل تغییر گزینه بوده.میشه گفت محبوبیت آرتتا بین هوادارا به صفر میل میکنه.

majid r در 1/3/1397 | 00:35 گفت:

امری مربی خوبیه و سرمربی ارسنال شد
به عنوان یه کسی که بازیهاشو تو سویا هم میدیدم قبولش دارم

hoseyn در 1/3/1397 | 00:24 گفت:

آقا محمد فانتوم تا حالا نشده اورنشتین چیزی درمورد باشگاه بگه و غیر اون در بیاد. الانم گفته سرمربی بعدی امری هست

محمد فانتوم در 1/3/1397 | 00:14 گفت:

در 24/2/1397 | 12:59 گفت:

باید عرض کنم که بر اساس تجربیاته من،اون مربیان و بازیکنانی که در رسانه ها منتشر شده و الان در ذهن همه است،شاید جذب نشن..معمولا آرسنال کسایی رو میگیره که کسی فکرشو نمیکنه...مثلا
درحالیکه همه بفکر لمار و دراکسلر و ماهرز و .. بودن،اوبا و لاکازت جذب شدن..همه بفکر ریکاردو رودریگز بودن که کولا اومد..همه بفکر اگویرو بودن که میخی اومد ...و غیره که خودتون میدونید.
پس احتمالا یک مربی کم نام و نشان موفق و بازیکنان گمنام تر بیان..
امیدوارم هر اتفاقی ک میوفته،به آرسنال کمک کنه..همین

هفته ی پیش ، من پیشبینی کرده بودم این اتفاقو..

Sajad در 1/3/1397 | 00:09 گفت:

به نظرم ویرا و انری کار درستی کردن نیومدن وسط .چون معلومه با اون بودجه نمیشه به موفقیت رسید اونم در مقابل رقبایی که 5-6 برابر اون بودجه رو خرج میکنند.کسی که اون شرط رو قبول میکنه دنبال موفقیت ارسنال نیست و به فکر منفعت های دیگه از اسم ارسناله.مربی های بزرگ هم قبول نمیکنند چون میدوند با اون بودجه نمیشه به موفقیت رسید و وجهشون خراب میشه اما این مربی های جوان و به نوعی درپیت قبول میکنند چون حتی اگر اخراج هم بشند اسم ارسنال واسشون یه پوئن مثبته.ارتتا قطعا میدونه بیاد ارسنال و بعدا اخراج هم بشه به خاطر سابقه مربی گری ارسنال حداقل یه تیم میانه جدولی بهش پیشنهاد سرمربی گری رو خواهد داد.این یه امتیازه واسش.گواردیولا که الان خیلی ها قبولش دارند با خرج دویست و خورده ای پارسال نتونست به موفقیت برسه اونم تو تیمی مثل سیتی که سه سال قبلش قهرمان شده بود.اومد دویست تای دیگه هم خرج کرد شد این.الان ارتتا یا هر مربی دیگه چطوری میخواد با 50 تا تیم ارسنال رو که13 ساله قهرمان نشده و بدترین فصلش رو هم گذرونه مدعی کنه؟!!قطعا نمیشه و هر کی با این شرط مربی ارسنال بشه خودش هم میدونه سودی نخواهد داشت و فقط سودهای دیگه میتونه مجابش کنه بیاد مربی شه.
البته مثل اینکه ارتتا هم منتفیه و قراره امری بیاد.اونم اگر اون شرط رو قبول کنه به نظرم بودن جز چهارتای فصل بعد هم خوش خیالیه و باید امیدوار بود که از طریق لیگ اروپا سهمیه لیگ قهرمانان رو بیاریم و بعدا ببینیم مستر کرونکه چه آش دیگه ای واسمون پخته.

hoseyn در 1/3/1397 | 00:08 گفت:

شماره 4 آرسنال رو دادن به الننی. واقعا خییییلی گنده تر از دهن الننیه این شماره

hoseyn در 1/3/1397 | 00:06 گفت:

تموم شد. اورنشتین نوشته امری شده سرمربی. تسلیت به همه واقعا کاش همون ارتتا شده بود

vahid در 31/2/1397 | 23:58 گفت:

اتفاقا امری گزینه خوبی هست عملکردش تو سویا که تحسین برانگیز بود و اگرچه تو پاریس انجور که باید نتیحه نگرفت ولی تجربه چالشهای یک تیم بزرگ رو به دست اورد به نظرم انتخاب امری به عنوان سرمربی و ارتتا به عنوان کمک مربی میتونه گزینه خوبی باشه حتی اگر امری نتیجه نگرفت میشه اخراجش کرد و ارتتا رو جایگزینش کرد.ولی اگر قضیه اختصاص 50 میلیون واسه نقل و انتقالات صحت داشته باشه گواردیلا را هم بیاریم گلی به سر تیم نمیتونه بزنه

حامد در 31/2/1397 | 23:56 گفت:

خبر خوب یا بد دوباره غافل گیر شدیم
منابع مختلف از جمله اسکای و بی بی سی اعلام کردند که اونای امری سرمربی فصل بعد ارسنال هست و کارش هم همین هفته تموم شده به گفته ای این رسانه ها ارتتا از سرمربی گری انصراف داده و خیال دوستان رو راحت کرده.
حالا در عجبم چه اتفاقی افتاده دنبال ویرا نرفتن چون گفته شده ارسنالی ها دیگه چاره ای جز امری ندیدن.

حامد در 31/2/1397 | 23:25 گفت:

سجاد من احتمال موفقیت ارتتا رو 20 درصد میدونم اونم 10 درصدش به به خاطر سانلهی و میسلینتات هستش.اما فرق من اینه که دارم شرایط رو در نظر میگیرم چیزی شما در نظر نگرفتید و گیر دادید به ارتتا که این خودش بازیکن نبود و فلان که بازیکن بود ونگر ترکوندش با جا ب جایی.
سجاد اگه مثلا ارتتا قبول نمیکرد میگفت 50 تا کم هست باشگاه میگفت خب اشتباه کردیم بریم الگری رو بیاریم 200 تا هم بش بدیم.
در صورتی که حکایت ارتتا حکایت یه جنس ارزون هست که ممکن تا چند سال هم خراب نشه.
اونی که باید گفت خریت کرده مدیریت باشگاه هست که وسط غول ها میخواد خودی نشون بده نه ارتتا.
ما اینقدر ویرا و هانری کردیم اما اینا نیومدن وسط به خاطر خودشون که وجه شون خراب نشه چه بسا الان هوادار باید حمایتت 200 درصدی از ارتتا کن اینده خوشو به خطر گذاشته البته فرصت خوبی هم گیر اورده.
بعدش باشگاه گفته من 50 تا میدم به نظرت انجلوتی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟ یا الگری ؟؟کدوم مربی بزرگ میاد؟؟؟ باشگاه دنبال مربی جوون هست که هزینه نکنه حالا یکی میگه ارتتا خریت کرده من میگم نه هانری و ویرا فکر کردن 40 سال داره تیماشون میره فینال لیگ قهرمانان که شرط میان بذارن اگه به شرط بود که انجلوتی با سر میومد.

Sajad در 31/2/1397 | 22:52 گفت:

البته اگر اون 50 تا رو قبول کرده به نظرم جسارت نیست خریته.جدا از ترکیب اصلی ما نیمکتمون هم خالی از بازیکن بود.این اواخر نیمکت تیم در حد لیگ ایران هم نبود چه برسه به تیمی که میخواد در چهارتا جام حضور داشته باشه و موفق هم بشه!!

Sajad در 31/2/1397 | 22:44 گفت:

حامد داداش شما بیش از حد به ارتتا امیدواری.منم امیدوارم این امیدواری تو درست از اب دربیاد.چون قطعا همون ارزوی موفقیت ارسنال رو داریم

آرمین توپچی در 31/2/1397 | 22:23 گفت:

وقتی اسم امری اومد تموم چهارستون بدنم لرزید
فکرش هم ترسناکه

hoseyn در 31/2/1397 | 22:10 گفت:

خدایا این اونای امری دیگه از کجا پیداش شد. صد رحمت به همون آرتتا بابا.... دیوونه‌مون کردن به خدا

آرمین توپچی در 31/2/1397 | 21:10 گفت:

در مورد ویرا و نیس بود
این نشون میده ویرا زیادی بلند پرواز نیست و به همون نیورک سیتی خودش راضیه
احتمالا ازش مربی درنیاد

آرمین توپچی در 31/2/1397 | 21:07 گفت:

حامد در این که هر مربی بالاخره از یه جایی شروع میکنه حرفی نیست
بحث اینجاست که آرسنال الان اصلا شبیه هیچ کدوم از تیم های که تو مربی هاشون رو نام بردی نیست
یه سری بازیکن ها استیل مربی گری دارن ( مثلا هانری به نظرم نداره) آرتتا از اون مربی هاست
مشکل اینکه وضع الان آرسنال اصلا مناسب نیست
امروز یه خبر اسکای کار کرد در رابطه با اینکه آرتتا از مدیر ها ضمانت خواسته این به نظر من نشونه ی خوبی است
یه خبر هایی هم در مورد امری هست که اصلا استقبال نمیشه

mehdi+ h در 31/2/1397 | 20:27 گفت:

هر جور حساب کتاب کنید انتخاب ارتتا اگه بشه 50 50 هست هیج جوره نمی شه پیش بینی کرد چه اتفاقی می افته امیدوارم موفق باشه هر کسی میاد . بهرحال همه باید از یه جایی شروع کنن چون تجربه نداره دلیل بر عدم موفقیتش نیست

حامد در 31/2/1397 | 19:34 گفت:

سجاد همین ساری رو تا پارسال کی میشناخت ؟؟؟؟؟؟؟الان از سر زبون ها نمیفته؟؟؟؟؟؟ پوچ قبلا کی بود ؟؟ مورینیو ؟ پپ کلی خرج کرد حرفی توش نیست اما نگاه تیمش چطور داره بازی میکنه فقط به خاطر بازیکناس؟؟؟؟؟؟این حرف و نزنید تروخدا دو برابر سیتی ارسنال بازیکن داشت بازم هیچی نمیشد وقتی با سانچز اوزیل ژاکا و اوبا و لاکا و موستفی هیچی نکردیم با 10 تا جدید هم هیچی نمیکردیم اینا همه ستاره های تیمشون بودن اگه احیانا اینجا چراغ بودند.
بعد باشگاه میگه 50 تا میتونی هزینه کنی حالا خوب یا بد گفته اینا نیومدن به عبارت دیگه از شرایط ترسیدن یا هرچی میتونی بگی که چقدر جسارت و شجاعت داشته که اومده تیمو به عهده گرفته. عزیزان اسطوره هامون بزرگامون محبوب هامون نخواستن بیااااااااااااااااان
از بازیکنا خودمون فقط ویرا ابهت داشت
الان هانری بشه مربی زمین رو گاز میگیره؟؟؟این چه ملاکی هست اخه
الان دین جونز که نمیدونم کیه گفته ارتتا ترکیبی از فلسفه ی ونگر و تاکتیک های مدرن پپ هستش.
منم میگم ارتتا ریسکی بسیار بزرگی هستش و نه چندان محبوب اما تو این شرایطی که کسی نمیاد ارسنال میتونه گزینه ی جذابی باشه
که اگر خوب باشه محبوب هم میشه اما محبوب باشه دلیلی بر خوب شندش نیست

آرمین توپچی در 31/2/1397 | 14:37 گفت:

باورم نمیشه
ساری داره از ناپول جدا میشه گزینه ی فوق العاده خوبی هم هست بعد ما دنبال آرتتا هستیم

Sajad در 31/2/1397 | 11:33 گفت:

اینم اضافه کنم اگر واقعا راست باشه که باشگاه بودجه ای به اندازه 50 میلیون رو واسه تابستان در نظر گرفته و ارتتا هم این رو پذیرفته همین میتونه یه نقطه ضعف باشه چرا که از الان افسارش رو داده دست کرونکه.چون با 50 میلیون نمیشه تیم رو سر رو سامان داد و کسی که اینو با این شرایط ارسنال قبول میکنه یه جورایی غلام حلقه به گوشه.همچین شخصی بعیده موفق شه.

Sajad در 31/2/1397 | 11:01 گفت:

آنری ویرا یا برکمپ رو از این جهت ترجیح میدم به ارتتا برای اینکه حداقل کاریزما و اسم بزرگی دارند و هم راحت تر میتونستد جو رختکن رو کنترل کنند و حمایت طرفدارهارو داشته باشند و هم بازیکنان خوب رو مشتاق کار کردن با خودشون بکنند.مصاحبه های لوکاکو و تعریف هاش از آنری در تمرین بلژیک موجود هست و کامل از لحن صحبت های لوکاکو مشخصه که استقبال میکرده از کار کردن با انری چیزی که من یکی فکر میکنم کسی این استقبال رو از ارتتا نخواهد کرد.از این جهت ان سه نفر رو به ارتتا ترجیح میدم وگرنه انها هم مثل ارتتا هندونه سربسته هستند و قطعا اکثر طرفدارها تمایل داشتند با مربی ازمون پس داده به جای این ها ادامه بدیم.
اینکه دستیار گواردیولا بوده هم از نظر من اصلا ملاک خوبی نیست.چون خود گواردیولا تا حالا تو تیمی مثل تیم ما مربی گری نکرده که بگیم خودش خیلی شاخه حالا دستیارش خوب میشه.تیم هایی که گواردیولا مربی گری کرده قبل و بعد گواردیولا هم عالی بودند.تیم امسالش هم بازار رو جارو کرد شد این.قطعا دیدین, هزینه ای که فقط واسه دفاع تیمش کرد از هزینه دفاعی بعضی کشورها بیشتر بود!!همین خرج رو تو ارسنال هم میکردن احتمالا الان علاوه بر قهرمانی لیگ تو فینال لیگ قهرمانان هم بود.اما همه میدوینم چنین خرجی تو ارسنال امکان نداره.تازه پپ و ارتتا از لحاظ شخصیتی هم کاملا در مقابل هم هستند.پپ شور و هیجان رو به بازیکن هاش انتقال میده ولی ارتتا یه شخص ارومه که احتمالا دو سه بار بیشتر از رو نیمکت بلند نخواهد شد.مقایسه ارتتا با پپ و شروع مربی گریشون به نظرم اصلا درست نیست.
در کل من اصلا به این انتخاب خوشبین نیستم والبته امیدوارم اشتباه کنم و تیم به روزهای خوبش برگرده.

Vishka در 31/2/1397 | 10:45 گفت:

ظاهر امرو بخوایم نگاه کنیم ریسک خیلی بزرگیه و فکر نمیکنم خوب از آب در بیاد اما بعضی وقتا همین تازه کارها و ناشناخته ها جوری عمل میکنند که آدم شوکه میشه

آرمین توپچی در 31/2/1397 | 08:19 گفت:

من با حرفای حامد موافقم
برکمپ و هانری فقط محبوبیت بیش تری دارن
باز حداقل ارتتا تا حالا دوتا بازی رو نیمکت نشسته بغل پپ
بزرگ ترین مشکل هم دوره بودن با چند تا از بازیکن هاست

حامد در 30/2/1397 | 23:32 گفت:

سجاد با حرفات کاملا موافقم اما به قول یکی از بچه ها هندونه ی سربسته هست باید دید دیسیپلینش تا چه حد هست؟
وقتی گواردیولا مربی بارسا شد اولین جلسه ی تمرین رونالدینیهو رو از تمرین اخراج کرد چون دیر اومد و بعدش دیدید که چه نظمی به تیم داد و با ستاره ها کار کرد
ارتتا تجربه انچلوتی و... نداره اما اینکه هانری و برکمپ میشه اما ارتتا رو نه رو چه حساب؟؟؟اینا فقط بیشتر محبوب هستن همین .برکمپ که هیچ تو همون اژاکس مونده چند سال و هانری هم که کارشناسی بیشتر کرده تا مربی گری اتفاقا من فکر میکنم قطعیت و دیسپلین ارتتا بیشتر از هانری هست ضمن اینکه تجربه کار با فن خال تو لاماسیا، ونگر و از همه مهم تر گواردیولا رو داره ضمن اینکه ونگر و گواردیولا هم لب به تمجید باز کردن ازش از طرفی باشگاه نمیخواد پول خرج کنه رفته سراغا جوون ها اما ایم در نظر بگیریم از بین این 3 گزینه هانری و ویرا و ارتتا،گازیدیس و سانلهی و میسلین یعنی سه نفر به این رسیدن پس یه چیزی توش دیدن حتما از طرفی باشگاه یه سری شرایط گذاشته که ویرا قبول نکرده حالا ترس از خراب شدن وجه ی خودش یا هرچیزی دیگه ضمن اینکه ویرا خودش خواست تو سیتی مربی گری کنه وقتی بازنشسته شد و نیومد ارسنال هانری هم که از همون اول گفت شرایطش معلوم بوده پس یه جوری انتخاب بدب نبوده ارتتا با توجه به شرایط باشگاه
از طرفی باشگاه ما نمیخواد ستاره بخره پول نمیخواد خرج کنه حالا محبوبیت سایر گزینه به چه تاثیری داره اینجا؟؟؟؟
در نهایت بازم میگم ملاک صحبت هام شرایط موجود هست وگرنه الگری گزینه ایده الی بود. خود من از وقتی شنیدم ویرا داره میره نیس دوست دارم اونجا موفق بشه بیاد ارسنال.
سانتی ظاهرا میره ویارئال که اتفاق خوبی هست و میرن یه دستیار دیگه بیارن ضمن اینکه ارتتا خواستار قدرت کامل در نقل و اتقالات شده

Sajad در 30/2/1397 | 20:24 گفت:

انتخاب آرتتا اشتباهیه که شاید تیم رو به سمتی ببره که جذب بازیکن طراز اول هم آرزو بشه واسمون.به این فکر میکنم فردا اگر بازیکنی مثل اوزیل اوبا لاکازت رو نیمکت نشین کنه یا حین بازی تعویضشون کنه چه حاشیه ای دامن تیم رو خواهد گرفت.قطعا سخت خواهد بود جمع کردن اون حاشیه اونم توسط ارتتایی که نه فوتبالیست بزرگی بود نه سابقه مربی گری داره.
واقعا موندم این چه انتخابی بود این ها کردند اونم در شرایطی که میشد مربی هایی مثل انجلوتی الگری ساری کنته ژاردیم رو جذب کرد!!یا میشد انری و ویرا یا برکمپ رو کرد سرمربی و ارتتا رو کرد دستیار انها.به نظرم انتخاب مزخرفیه که انجام دادند.

hoseyn در 30/2/1397 | 17:53 گفت:

آخه خود اسکای هم برا جانشینی ونگر خبر ضد نقیض و حتی پاک کردن بخشی از اخبار کم نداشته. انگار کلا همه در وهمن!

hoseyn در 30/2/1397 | 17:52 گفت:

خبر نهایی شدن قراردادها رو بیلد آلمان زده انگار

آرمین توپچی در 30/2/1397 | 16:52 گفت:

میرر و سان و اینا رو بیخیال
اسکای عملا دو روزه هیچی نگفته
هر چی هست در حد یه گمانه زنی و یه حدس سطحی هست خبری جدی نیست

hoseyn در 30/2/1397 | 16:47 گفت:

این همه خبر حول تیم هست آرمین. ولی همه ضد و نقیض. از اضافه شده آنری به کادر تا اینکه آنری میخواد شخصا بره و اعلام کنه میخواد سرمربی بشه تا خرید چندین بازیکن و گزارشاتی مبنی بر نهایی شده قراردادشون از جمله سوکراتیس

آرمین توپچی در 30/2/1397 | 15:03 گفت:

چرا هیچ خبری حول باشگاه نیست ؟

abolfazl alayi fard در 30/2/1397 | 00:57 گفت:

اگر مقیاس اقتصادی دو تا لیگ رو در نظر بگیری، میلان و آرسنال در یک جایگاه هستن توی لیگهاشون. رتبه ششم هر دو تیم و اختلاف بیش از ۳۰امتیاز هر دو تیم تا صدر جدول هم وضعیتشون رو مشابه کرده.
چیزی که جالب هست اینه که میلان فصل گذشته تراز هزینه و در آمدش از ترانسفر تقریبا ۱۶۰میلیون یورو هزینه بوده(با دستمزدها میشه گفت ۲۰۰میلیون)،ولی تراز آرسنال ۳میلیون پوند درآمد بوده. حداقل فصل گذشته رو آرسنال بی پول تر گذرونده.
بهترین دستاورد میلان از تابستون پرخرجش آشتی دادن هوادارها با تیم بوده، فکر میکنم با میانگین تقریبا ۵۲هزار در هر بازی خانگی دوم شدن از این لحاظ.
چرا میلان با این همه هزینه نتونست جز ۴تا تیم باشه.یک دلیلش نبود مربی خوب و مهمتر از اون فعلا بخاطر شرایطش توانایی خرید ستاره نداره. چون جذاب نیست و مجبور بازیکنهای متوسط تر رو جذب کنه

شرط اصلی رقابت اقتصادی با تیمهایی مثل منچستر و سیتی و حتی لیورپول و چلسی صعود به چمپیونزلیگ بود که متاسفانه محقق نشد.
حامد هیچ دلیل منطقی وجود نداره که نشون بده این تیم فصل بعد جز ۴تیم قرار میگیره. نه قدرت اقتصادی در حال حاضر قابل مقایسه هست با تیمهای بالاتر و نه مربی مطرح و نه ترکیب پر ستاره.
فقط یک معجزه میتونه باعث موفقیت آرسنال بشه. امیدواریم این معجزه اتفاق بیافته

حامد در 29/2/1397 | 19:28 گفت:

ما میلان هستیم نه منچستر میلان که باشگاه پر از حاشیه و فروش و بی پولی و هزار مصیبت دیگه بود که ما هیچکدوم رو نداریم.
منچستر هم نیستیم چون یه نفر مثل فرگی جانشینش رو انتخاب نکرد ونگر و اون فشار قهرمانی و ابهت باشگاه رو نداریم برعکس ارتتا رو یه گروه انتخاب کردن و کلا فلسفه ی مدیریتی و سرمربی تو تیم به کلی عوض شده همونطور که گفتم مربی در چارچوب ضوابطی حرکت میکنه تنها تصمیم گیرنده در زمینه ی خرید نیست.
البته ما بزرگاش هم مدعی شدنمون بعیده چون حریفامون عجیب غریب قوی شدن سیتی یونایتد لیور واقعا اتنظاری نمیشه از مربی بعدی داشت
از اونجایی که مربی ما بی تجربه هست باید ضمن اوردن یه اسطوره یا بازیکن سابق که کازولا هست افراد با تجربه تری پشت ارتتا باشن

kamyar در 29/2/1397 | 17:38 گفت:

امیدوارم انقدری که به نظر ما انتخاب ریسکی‌ای بوده، به نظر روسای باشگاه نبوده باشه و ایمان داشته باشن به کارشون. ونگر رفت که ما مدعی باشیم ولی این تیم میتونه فصل بعد با گواردیولا و مورینیو و کلوپ بجنگه؟ بعید میدونم
امیدوارم تو کادر فنی‌مون دستیار کلوپ هم باشه.. میتونه خیلی کمک کنه

آرمین توپچی در 29/2/1397 | 11:32 گفت:

امیدوارم کادر فنی خوبی بتونه جمع کنه
هرچه زودتر رسمی بشه بهتر میشه باید وضع مشخص بشه
با توجه به اینکه اوبا لاکا رمزی ویلشر موستفی به جام جهانی نمی رن هر چه زودتر تمرینات با مربی جدید شروع بشه بهتره

abolfazl alayi fard در 29/2/1397 | 04:37 گفت:

میهایلویچ(لاتزیو اینتر)، آخرین فصل چمپیونزلیگ آرسنال هم ۱۷- ۲۰۱۶ بود. اشتباه نوشتم. کامنت ۱/۵ بامداد بهتر از اینم نمیشه‎
در مجموع بعضی چیزها دیگه تکرار نخواهند شد. شاید آرسنال 1998 تا ۲۰۰۶ هم جز همون ها باشه.

abolfazl alayi fard در 29/2/1397 | 01:35 گفت:

بیشتر شبیه اتفاقی هست که برای میلان بعد از آلگری افتاد.

استفاده از بازیکنهای سابق تیم میلان و یا بازیکنهای تیمهای دیگه. از ۲۰۱۴تا امروز به ترتیب، سیدورف، فلیپو(پیپو) اینزاگی، سینیشا میاهیلویچ(بازیکن اینتر، پارما،...)، کریستین بروکی، وینچنزو مونتلا(بازیکن رم) و در نهایت گتوزو.
برای کسایی که فوتبال دهه اول هزاره دوم رو دنبال کرده باشن میدونن همه این بازیکنها(غیر از بروکی) مطمئنن جز ستاره های اروپا در پست خودشون بودن.
آخرین قهرمانی میلان در لیگ سال۲۰۱۱ و آخرین چمپیونزلیک۲۰۰۷. آخرین حضور در لیگ قهرمانان فصل ۱۴-۲۰۱۳
امسال شاید بتونن فصل بعد دوباره در لیگ اروپا باشن.
آدیداس دیگه قبول نکرده که اسپانسر میلان باشه و از سال بعد با پوما قرار داد بسته.

آرسنال، آخرین قهرمانی در لیگ ۲۰۰۴. آخرین فصل حضور در چمپیونزلیگ ۱۶-۲۰۱۵
مربی انتخاب شده: میکل آرتتا

خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو میشه کرد، سقوط و نزول یک باشگاه اتفاق میفته. زمانی که یک تیم داره نزول میکنه، تصمیمات خیلی حساس تر میشن. چون شما در حال نزول هستی و بقیه هم سر جاشون نایستادن، اونها روز به روز در حال رشد هستن و این فاصله رو چند برابر میکنه. تصمیمهای اشتباه سرعت نزول و فاصله رو چندین برابر میکنه
یونایتد با اون پشتوانه برندی و مالی عظیم خودش و با اون همه هزینه، بعد از فرگوسن تازه امسال به رینگ برگشته.

آرسنال داره پروسه یونایتد رو طی میکنه و یا پروسه میلان رو؟ به نظر میلان گزینه درست تری هست برای این پرسش

hoseyn در 29/2/1397 | 01:10 گفت:

پس تو خبرها بود که پیرس دستیار آرتتا میشه که!! بعید میدونم اون آنری که ما میشناسیم بیاد بشه دستیار آرتتا!!

- واقعا هیچ، یعنی هیچ تصوری از آینده تیم نمیتونم داشته باشم. قشنگ یه هندونه دربسته است. و طبیعتا تا یه نیمک فصل تموم بشه هم نمیشه هیچ نظری داشت.
آقا مجید عذرمیخوام اگه زودتر دیده بودم پستت رو من پستم رو پاک میکردم.
- به نظر من لوو و بعدش آلگری بهترین گزینه ها بودند و اگه قرار بود از بازیکنای سابق بیان فقط دلم میخواست آنری بشه. حالا دیگه اول از همه باید دید کادر مربی‌گر آرتتا چه کسانی میشن و بعد ببینیم این خریدهای دفاعی که بحثش تو خبرگزاری‌ها هست چقدر جدیه تا بشه یه مقداد حسی نسبت به وضعی که قراره آرسنال توش قرار بگیره پیدا کرد

majid r در 29/2/1397 | 00:55 گفت:

من خودم یه پست دادم برا سر مربی
گزینه اولم الگری
دوم هم اونای امری و البته ساری!
ولی ارتتا خیلی ریسکه
فوتبال با سبک مالکانه مثل پپ یا همین ونگر و یا توخل نیاز به بازیکنهای عالی داره خود گواردیولا هم بیاد با بضاعت ارسنال ریسک محسوب میشه چ برسه به ارتتا!
پ.ن: من پستمو پاک میکنم همین جا ادامه بدین

حامد در 29/2/1397 | 00:50 گفت:

اگه میدونستم یه دعا دیگه می کردم یهو دو پست اضافه شد. الان کدوم رو فعال کنیم؟؟؟؟؟
به هر حال من هر دوجا نظر رو میذارم تا یکی انتخاب شه.
دستیارا که معرفی کرده کازورلا و هانری هستن، سانتی که قبول کرده و هانری بستگی به خودش داره امیدوارم هانری قبول کنه البته از نظر دستیاری نمیدونم چقدر میتونه مفید باشه یا نه اما حداقل محبوبیت نیمکت رو دو چندان میکنه

محمد در 29/2/1397 | 00:32 گفت:

خیلی دوست داشتم اگه مربی جوون بیاد آنری یا ویرا باشه نه آرتتا ولی خب امیدوارم به موفقیت آرسنال منجر بشه دیگه انتخاب شده باید امیدوار بود

hoseyn در 28/2/1397 | 23:35 گفت:

آخرین کامنت من در پست قبلی:

- حامد من هم حرفت رو قبول دارم که آرتتا داره رو آینده‌ش قمار میکنه و حتی یه جورایی داره خودش رو فدا میکنه چون شانس موفقیتش کمه. من چیزی که گفتم از دیدگاه آرتتا نبود بلکه از دیدگاه مدیران بود.
- من هم قبول دارم بودن میلسینتات و سانهلی خیلی عالیه خصوصا کسی سرمربی بشه که به حرف این دوتا گوش بده.
- یکی از مشکلات مهم آرتتا اینه که میزان دانش فنیش مشخص نیست. دومین مشکلش هم اینه که با بسیاری از این بازیکنان همبازی بوده و هیچ کاریزمایی نداره نه برا بازیکنا نه شاید برا هوادارا. به عبارت دیگر احتمالا هوادارا برای آرتتا اونقدر صبور نیستن که برای سرمربی مشهور یا یه آدم کاریزما مثل ویرا و آنری.
- به هرحال منم امیدوارم واقعا اون تعاریفی که گواردیولا در موردش کردن درست باشه و بتونه تکونی به تیم بده. همین که داره تیم پزشکی ما که جزو مزخرفترین تو این دوران بوده و سایر تیم رو میتکونه و مهمتر از اون بولد حاضر نیست باهاش کار کنه!!!! بسیار باعث امیدواریه.