loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

پیش‌بازی چلسی - آرسنال

چلسی - آرسنال

ترکیب احتمالی دو تیم

آخرین نتایج دو تیم در لیگ و مقابل همدیگر و مقایسه آماری دو تیم

آمار بازیکنان تیم میزبان و بهترین بازیکنان

آمار بازیکنان تیم میهمان و بهترین بازیکنان

لیست مصدومین و محرومین دو تیم

پیش‌بینی ها

پیش‌بینی هواسکورد (چلسی ۲ - ۱ آرسنال)

پیش‌بینی اسکای اسپورتس (چلسی۲ - ۱ آرسنال)

مصاحبه امری (منبع: https://t.me/arsenalir)

🔸از بازی اول چه درسی گرفتید
🔻بازی اول اطلاعات زیادی را درباره ی نقاط ضعف و قوتمان به ما داد . ما در مرحله ی اول به دنبال کسب نتیجه بودیم که متاسفانه روز خوب ما نبود. ما باید تمرین کنیم تا بتوانیم در بازی های آینده متفاوت ظاهر شویم . نکته ی مهم برای من این است که بازیکنان میدانند باید در چه ضمینه هایی پیشرفت داشته باشند.
🔸 چه کاری باید انجام دهیم تا در برابر چلسی نتیجه ی خوبی بگیریم
🔻قبل از همه چیز برای پیروزی باید روحیه ی رقابت در تیم ایجاد کنیم. ما در خارج از خانه بازی میکنیم اما باید شخصیت خودمان را به عنوان آرسنال داشته باشیم.
🔻در بازی مقابل منچستر سیتی نیز ما روحیه جنگندگی خودمان را حفظ کردیم ، حتی وقتی بازی را باخته بودیم به تلاش کردن ادامه دادیم.
🔻امیدوارم که بتوانیم در برابر چلسی عملکرد بهتری داشته باشیم.
🔸 درباره ی مصدومیت نایلز و اینکه چه کسی در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد.
🔻مصدومیت میتواند خیلی به تیم صدمه بزند ، مصدومیت کولاسیناچ به ما خیلی صدمه زد زیرا او در تور پیش فصل بسیار خوب کار کرده بود ، بعد از آن نایلز را داشتیم و تلاش کردییم با بازی دادن او به پیشرفت او کمک کنیم، شاید پست دفاع چپ یک پست تخصصی برای او نباشد اما در ۲۵ دقیقه ابتدایی بازی با منچستر سیتی خوب کار کرد.
🔻پس از آن لیشتشتاینر که تجربه ی بیشتری داشت به بازی آوردم، او میتواند در راست بازی کند اما پست تخصصی او دفاع چپ است.
🔻این هفته ناچو هر روز با تیم تمرین کرد و به نظر میرسد مشکلی برای بازی در برابر چلسی نداشته باشد، دو انتخاب ما برای پست دفاع چپ در بازی برابر چلسی لیشتشتاینر و ناچو خواهند بود.
🔸درباره ی پتر چک
🔻 از عملکرد او راضیم ، او با تجربه و با کیفیت است. برند لنو نیز مانند او آماده بازی کردن است. ما دو دروازبان با کیفیت داریم و با توجه به نیاز خودمان از آن ها استفاده خواهیم کرد. برای بازی در برابر چلسی انتخاب من پتر چک است ، او کاپیتان تیم است و بازی را آغاز خواهد کرد البته برند لنو نیز در دسترس است.
🔸 درباره ی ادامه فصل و سطح توقعات از آرسنال
🔻 من دوست دارم در کنار هوادارانمان یک بازی فوق العاده را به نمایش بگذاریم اما در بازی برابر سیتی درون زمین بازی برای ما خوب پیش نرفت. ما یک تیم هستیم وقتی بازنده باشیم همه با هم باختیم و وقتی در صدر جدول هستیم همه با هم برنده ایم.
🔻با یک باخت نباید طرز تفکر و شیوه ی بازی خودمان را تغییر بدهیم بلکه باید تلاش کنیم تا در آن بهتر شویم.
🔸 درباره ی بازی در برابر چلسی
🔻بازی برابر چلسی فرصت خوبی است تا شخصیت و پتانسیل خودمان را نشان بدهیم . بازی خارج از خانه فرصت خوبی است تا تلاش کنیم رکورد بد تیم در فصل پیش را بهتر کنیم . در برابر چلسی نیاز به جنگندگی بیشتری داریم.
🔻 (https://tlgur.com/d/YGdVqe34)ما دو سه هفته پیش در برابر چلسی بازی کردیم البته بازیکنان اصلی آن ها مانند هازارد، کانته، ژیرو و ... حضور نداشتند . شرایز بازی سخت و دشوار خواهد بود زیرا هر دو تیم با تمام توان و با بهترین بازیکنانشان به میدان خواهند رفت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال

طرفدار پروپا قرص آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲۶
بازدید پست : ۷۸۴ بار
کل بازدید: ۱۶۳,۳۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰