loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

پیش‌بازی آرسنال - واتفورد

آرسنال - واتفورد

ترکیب احتمالی دو تیم

آخرین نتایج دو تیم در لیگ و مقابل همدیگر و مقایسه آماری دو تیم

آمار بازیکنان تیم میزبان و بهترین بازیکنان

آمار بازیکنان تیم میهمان و بهترین بازیکنان

لیست مصدومین و محرومین دو تیم

پیش‌بینی ها

پیش‌بینی هواسکورد (آرسنال ۳ - ۱ واتفورد)

پیش‌بینی اسکای اسپورتس (آرسنال ۲ - ۱ واتفورد)

مصاحبه امری (منبع: https://t.me/arsenalir)

🔹درباره اینکه آیا آرسنال از پس قدرت فیزیکی تیم واتفورد بر می‌آید؟
🔻من فکر میکنم بازی فردا بازی بزرگ و رقابتی ای باشد. آنها می‌خواهند دربرابر ما با تاکتیک تیمی و فردی‌شان پیروز شوند، اما ما هم کار خود را انجام میدهیم و باید بازی خود را دیکته کنیم.ما به نبرد های تن به تن نیاز داریم و با حوصله و قدم به قدم در ۹۰ دقیقه باید پیروز باشیم.بنابراین ما می توانیم ایده های خود و تاکتیک ها و کیفیت بدنی خود را در بازی تحمیل کنیم. آنها تیمی با بازیکنان خوب هستند و در مجموع یک تیم سرسخت هستند.

🔹درباره شرایط کنونی اوزیل با تیم ملی آلمان
🔻این تصمیم بسیار بسیار شخصی است.
و من به تصمیم او برای اینکه در تیم ملی  بازی کند یا نه، احترام می‌گذارم.
و این موضوع مانند وقتی است که من با بازيکنان خصوصی صحبت می‌کنم و از آن ها میخواهم تا فقط و فقط تمرکزشان را روی بازی فردا بگذارند.
🔻تمرکز ما روی بازی فردا است و من  هر روز با همه‌ی بازیکنان صحبت میکنم.مسوت هم از این قاعده مستثنی نیست و از او می‌خواهم تا تمرکزش را بر روی بهترین عملکردش را در بازی فردا بنمایش بگذارد.

🔹درباره تمدید قرارداد رمزی
🔻این موضوع سه جنبه دارد که باید آن ها را مد نظر بگیریم: بازیکن و خانواده و مدیر برنامه هایش و باشگاه و بازیکنان تیم. تمرکز من همواره روی تیم و آماده سازی بازیکنان برای بازی بعدی است. هر بازیکن با توجه به نقشی که ایفا می‌کند، وظایفی را برعهده دارد.برای من همه بازیکنان آرسنال مهم هستند. تا بتوانند تمام تمرکزشان را بر روی ارائه بهترین عملکردشان در بازی فردا بگذارند.

🔹درباره بازی کردن مقابل خاوی گراسیا سرمربی واتفورد
🔻در فصل 1995-1996 برای یک فصل در رئال سوسیداد با او هم تیمی بودیم و او را می‌شناسم.
🔻به عنوان یک مربی او فرد بسیار رقابت پذیر است و ذهنیت او در فوتبال به خوبی پرورش یافته است. واتفورد فصل را به خوبی شروع کرده است زیرا آنها بازی خوبی را از خود نشان میدهند. بازی فردا بازی بزرگی است و رقابتی بین من و او برای برنده شدن است و بازی سختی را پیش رو داریم.

🔹درباره اینکه چه چیز انگلستان را دوست ندارد؟
🔻من در شمال اسپانیا متولد شده ام، که هوایی بارانی دارد. و البته سال ها در اسپانیا با آفتاب زندگی کردم.
🔻من آفتاب را بیشتر دوست دارم، اما باران هم اگر به اندازه باشد خوب است، ولی اگر در اینجا کمتر باران می‌آمد بهتر بود.

🔹درباره لذت بردن از بودن در آرسنال
🔻من از بودن در آرسنال لذت میبرم چون کارم را دوست دارم. ,وظایفم را برای بازیکنان توضیح میدهم و از آن ها هرچیزی که می‌خواهم، انجام میدهند، بازی خوب و نتیجه  خوب تمام چیزی است که من از آنها می خواهم.
🔻درحال حاضر تجربه ی بسیار خوبی برای من است و هنوز بازی و روزهای زیادی باقی مانده است و من می‌خواهم این کار سال ها با تجربه من و دانش من، ادامه داشته باشد تا بتوانیم رشد کنیم. در حال حاضر من فکر میکنم چیزهای مثبت زیادی را به باشگاه تزریق کرده ام. من هر روز با بازیکنان کار میکنم، آنها بسیار متعهد هستند و میخواهند که عالی شوند واین موضوع وموضوعات دیگر چالشهای من در تیم است.

🔹درباره اینکه چگونه سپتامبر را ارزیابی می‌کند
🔻هربازی به تمرکز ما مربوط می‌شود. ما از بازیکنان مختلف استفاده می‌کنیم، زیرا ما سه بازی در هفته داریم و می‌خواهیم از بهترین بازیکنان با بهترین عملکرد در تیم استفاده کنیم.
🔻ایده اولیه من این است که از خود و از بازیکنانمبخواهم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و اگر بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند به آنها این شانس را میدهیم تا در بازیهای بیشتری بازی کنند. ما نیاز داریم تا در هر بازی برای برد به میدان برویم.

 🔹درباره حفظ تمرکز تیم بعد از شش برد متوالی
🔻ما هر روز بر روی ذهنیت ها و اندیشه هایمان کار میکنیم. اکنون تمرکز بر روی بازی فردا، برابر واتفورد ست و می‌دانیم که هر بازی سخت است.چهارشنبه بازی سختی داشتیم و مقابل واتفورد هم شرایط همینطور است. ما تمرکز یکسان، ایده های یکسان و آماده سازی یکسانی نسبت به باقی قبل داریم و باید بهترین عملکرد فردی و تیمی را در بازی فردا به نمایش بگذاریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال

طرفدار پروپا قرص آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۷
بازدید پست : ۵۳۴ بار
کل بازدید: ۱۶۳,۳۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰