loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

پیش‌بازی لیورپول - آرسنال


با سلام خدمت دوستان آرسنالی

یکی از مهمترین بازیهای لیگ رو در پیش رو داریم. مهم نه از جهت امتیاز و اینها. از جهت اینکه میشه یه جورایی عیار تیم رو سنجید. درسته که تو بازیهای بزرگ، آرتتا بسیار باهوش عمل کرده و نتایج درخشانی داشته. اما این بازی برای لیورپول حیثیتیه و با تمام توانشون میان. اگه بتونیم بازی قابل قبولی ارائه بدیم میشه یه امیدواریهایی پیدا کرد.

حدس من در مورد ترکیب به جز ساکا اینه که همین ترکیب هواسکورد رو داریم با این تفاوت که گابریل سمت راست بازی میکنه! هرچند با توجه به این که چپ پا هست بهتره اونجا نباشه ولی من پیشبینیم از تیم آرتتا اینه. همچنین فکر میکنم آرتتا به جای ساکا به نایلز بازی میده تا بتونه صلاح و گومز رو کنترل کنه.

از نظر فنی واقعا پیشرفتهایی داشتیم. مثلا اگه شما به همین نقاط ضعف و قوتی که هواسکورد ریپورت کرده و معمولا به صورت نرم افزاری تعیین میشه دقت کنید، یکی از نقاط قوت آرسنال رو نوشته دفاع در برابر ضربات کاشته!!!! چیزی که من یادم نمیاد آخرین بار کی نقطه قوت ما بوده و همیشه نقطه ضعف بوده. ولی خب تو یه سری زمینه ها لازمه پیشرفت کنیم. یه جورایی دیوید مویس راه بازی مقابل آرسنال رو به بقیه یاد داد، دفاع ۵ نفره، تحویل مرکز و بستن جناحین!! باید تو این مورد پیشرفت کنیم.

ظاهرا دیگه اومدن عوار قطعی شده و گوش شیطون کر توافق نزدیکه. امیدوارم با فروشهایی که داره به گوش میخوره و اتفاقاتی که ممکنه بیفته بتونیم برا پارتی هم اقدام کنیم که واقعا قطعا گمشده پازل تیمه. هرچند اگه واقع بین باشیم احتمالا عوار آخرین ورودی تیم خواهد بود!

به امید یه بازی خیلی خوب و ترجیحا همراه با امتیاز.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال

طرفدار پروپا قرص آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۶
بازدید پست : ۸۵۲ بار
کل بازدید: ۱۶۴,۲۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰