اتلتیکو مادرید 1-0 آرسنال

نویسنده: محمد حسین

وبلاگ من
نویسنده: محمد حسین
عشق آرسنال و دیگر هیچ
کل بازدید: 144,806 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
طبق گزارش دیلی میل، آرسنال همچنان در حال تلاش است تا کریستین پاون وینگر تیم ملی آرژانتین و بوکاجونیورز را با مبلغی حدود ۴۴ میلیون پوند به خدمت درآورد. طبق گزارش دیلی میل، آرسنال همچنان در حال تلاش است تا کریستین پاون وینگر تیم ملی آرژانتین و بوکاجونیورز را با مبلغی حدود ۴۴ میلیون پوند به خدمت درآورد.
صحبت های وینای ونکتشام پس از انتصاب به عنوان مدیر اجرایی باشگاه آرسنال: "از زمانی که من به آرسنال پیوستم، من همیشه بهترین امتیازات را به این باشگاه فوتبال دادم، ما با کارکنان فوق العاده ای که در آرسنال داریم، احترام و بهبود تاریخ، منشور و ارزش های منحصر به فرد ما، با هدف کلی برای آوردن موفقیت به میلیون ها نفر از طرفداران خود در سراسر جهان و ایجاد افتخار آنها در باشگاه خود کار می کنند."
صحبت های وینای ونکتشام پس از انتصاب به عنوان مدیر اجرایی باشگاه آرسنال: "از زمانی که من به آرسنال پیوستم، من همیشه بهترین امتیازات را به این باشگاه فوتبال دادم، ما با کارکنان فوق العاده ای که در آرسنال داریم، احترام و بهبود تاریخ، منشور و ارزش های منحصر به فرد ما، با هدف کلی برای آوردن موفقیت به میلیون ها نفر از طرفداران خود در سراسر جهان و ایجاد افتخار آنها در باشگاه خود کار می کنند."
کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا حسینی را به رهروان واقعی آن حضرت تسلیت عرض میکند. انشالله عزاداری‌های شما مقبول درگاه حق قرار گرفته باشد. کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا حسینی را به رهروان واقعی آن حضرت تسلیت عرض میکند. انشالله عزاداری‌های شما مقبول درگاه حق قرار گرفته باشد.
اوزیل به ژاکا چه توصیه‌ای کرد ... ژاکا پیش از زدن ضربه آزاد از مسوت اوزیل اجازه خواست تا او ضربه را بزند. ژاکا در این مورد گفت: من به اوزیل گفتم که آیا میتوانم ضربه را بزنم و اوزیل گفت مشکلی نیست، تلاشت را بکن. ژاکا ادامه داد: بازی در ۲۰ دقیقه اول برای ما دشوار پیش رفت اما به هر ترتیب توانستیم بر بازی سوار شویم. نیم دوم کاملا مسلط بودیم و سه امتیاز مهم را کسب کردیم. اوزیل به ژاکا چه توصیه‌ای کرد ... ژاکا پیش از زدن ضربه آزاد از مسوت اوزیل اجازه خواست تا او ضربه را بزند. ژاکا در این مورد گفت: من به اوزیل گفتم که آیا میتوانم ضربه را بزنم و اوزیل گفت مشکلی نیست، تلاشت را بکن. ژاکا ادامه داد: بازی در ۲۰ دقیقه اول برای ما دشوار پیش رفت اما به هر ترتیب توانستیم بر بازی سوار شویم. نیم دوم کاملا مسلط بودیم و سه امتیاز مهم را کسب کردیم.
تعریف و پشتیبانی عجیب ازارد از ژیرو امروز خط اول اخبار تیم چلسی بود. این مهاجم پیشین آرسنال که فروخته شد تا اوبامیانگ به تیم بیآید توسط هازار "بهترین مهاجم نوک دنیا" نامیده شد !!!! ژیرو در تمام طول جام‌جهانی با اینکه فینالیست شدند، حتی نتوانست یک گل به ثمر رساند! اما ظاهرا هازارد در چلسی از او راضی است !!! تعریف و پشتیبانی عجیب ازارد از ژیرو امروز خط اول اخبار تیم چلسی بود. این مهاجم پیشین آرسنال که فروخته شد تا اوبامیانگ به تیم بیآید توسط هازار "بهترین مهاجم نوک دنیا" نامیده شد !!!! ژیرو در تمام طول جام‌جهانی با اینکه فینالیست شدند، حتی نتوانست یک گل به ثمر رساند! اما ظاهرا هازارد در چلسی از او راضی است !!!
آرسنال جایدن آدتیبای نیجریه ای که فقط ۹ سال سن دارد را به خدمت گرفت . به گزارش نشریه گاردین ، آدتیبا که ۵ هفته در آکادمی باشگاه در لندن حضور داشت و تمرین میکرد با تشخیص کارد فنی با باشگاه آرسنال قرارداد امضا کرد . آرسنال جایدن آدتیبای نیجریه ای که فقط ۹ سال سن دارد را به خدمت گرفت . به گزارش نشریه گاردین ، آدتیبا که ۵ هفته در آکادمی باشگاه در لندن حضور داشت و تمرین میکرد با تشخیص کارد فنی با باشگاه آرسنال قرارداد امضا کرد .
الکساندر لاکازت بهترین بازیکن هفته اخیر لیگ انگلستان از دیدگاه گل شد.لاکازت، مهاجم تیم آرسنال در بازی مقابل کاردیف سیتی، یکی از ارکان اصلی دومین پیروزی متوالی شاگردان امری در لیگ بود. او با به ثمر رساندن یک گل و فراهم ساختن یک پاس گل برای اوبامیانگ، یکی از موثرترین بازیکنان تیم در پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل کاردیف بود. او از اوپتا و شور نمره فوق العاده ٩۴/۱۰۰ را گرفت. او بالاتر از ادن آزارد با ٩۳ امتیاز و موتینیو هافبک ولوز با ٩۱ امتیاز قرار گرفت و عنوان بهترین بازیکن هفته را از آن خود کرد.
الکساندر لاکازت بهترین بازیکن هفته اخیر لیگ انگلستان از دیدگاه گل شد.لاکازت، مهاجم تیم آرسنال در بازی مقابل کاردیف سیتی، یکی از ارکان اصلی دومین پیروزی متوالی شاگردان امری در لیگ بود. او با به ثمر رساندن یک گل و فراهم ساختن یک پاس گل برای اوبامیانگ، یکی از موثرترین بازیکنان تیم در پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل کاردیف بود. او از اوپتا و شور نمره فوق العاده ٩۴/۱۰۰ را گرفت. او بالاتر از ادن آزارد با ٩۳ امتیاز و موتینیو هافبک ولوز با ٩۱ امتیاز قرار گرفت و عنوان بهترین بازیکن هفته را از آن خود کرد.
کالچومرکاتو :آرسنال در چند ساعت آینده انتقال یحیی توره به این تیم را اعلام رسمی خواهد کرد[مجله آرسنال] کالچومرکاتو :آرسنال در چند ساعت آینده انتقال یحیی توره به این تیم را اعلام رسمی خواهد کرد[مجله آرسنال]
نشریه سان در گزارشی به جایگزین ایوان گازیدیس در آرسنال پرداخته است وگفته که با رفتن ایوان گازیدیس از آرسنال، احتمال اینکه شخصی مشهور جایگزین او شود بسیار کم است. احتمالا فردی نزدیک به باشگاه (مثل جاش کرونکه) جایگزین او شود. اینطور که بنظر میرسد جاش کرونکه جایگزین ایوان گازیدیس در آرسنال خواهد شد.[مجله آرسنال] نشریه سان در گزارشی به جایگزین ایوان گازیدیس در آرسنال پرداخته است وگفته که با رفتن ایوان گازیدیس از آرسنال، احتمال اینکه شخصی مشهور جایگزین او شود بسیار کم است. احتمالا فردی نزدیک به باشگاه (مثل جاش کرونکه) جایگزین او شود. اینطور که بنظر میرسد جاش کرونکه جایگزین ایوان گازیدیس در آرسنال خواهد شد.[مجله آرسنال]
برند لنو راجع به پیوستن به آرسنال:من دیوانه نیستم، متقاعد شدم که تصمیم درست بوده است و مدت زمانی کمی یا چند ماه باید بگذرد تا زمان بازی من فرا برسد.[مجله آرسنال] برند لنو راجع به پیوستن به آرسنال:من دیوانه نیستم، متقاعد شدم که تصمیم درست بوده است و مدت زمانی کمی یا چند ماه باید بگذرد تا زمان بازی من فرا برسد.[مجله آرسنال]

اتلتیکو مادرید 1-0 آرسنال

...





 



تمام!



نه فقط ونگر بلکه این باشگاه دیگه تمام شد!



به جمع میلان ، اینتر ، فیورنتینا و دورتموند و لیون و مارسی و دیگران ؛ به جمع  ستاره های خاموش شده ( یا نهایتا در مسیر خاموشی ) فوتبال ، خوش امدی آرسنال



با این مسیری که داریم میریم و این خرج و این گزینه های مربیگری اگه به زودی به ناتینگهام فارست بپیوندیم هم خیال ما راحت میشه هم خیال مالکان و هم بازیکنان...


ونگر با  تعویض های شگفت انگیزش... اخه چرا ویلشر؟!؟

تیمی رو میخواست تحویل بده که در بهترین حالت باشه حالا الان با تزریق این احمق ها به تیم و نابود کردن آرسنال1990-2005 ؛  تا سالها این تیم رو نابود کرده...


مرسی آرسن!!!


 

تشکر شده توسط : hoseyn , vahid , majid r , محمد ,

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

majid r در 15/2/1397 | 17:16 گفت:

مر30 از پست خوبت
هوادارا همیشه حق اعتراض دارن و خواهند داشت
کما اینکه همین اعتراض ها و صندلیهای خالی باعث اخراج محترمانه ونگر شد!
البته تفاوت ارسنال با لیورپول یا میلان و اینتر قدرت مالی مناسبشه
ارسنال 140یلیون پوند ذخیره نقدی داره که بهش اجازه بازسازی رو میده
علاوه بر اون درامد بالایی هم داره
فقط نباید یه مربی داغون بیارن که پول باشگاه حیف بشه! و باید خرید مناسب انجام بدن ودر کنارش مربی خوبی هم داشت

محمد حسین در 15/2/1397 | 17:14 گفت:

یادش بخیر دو فصل پیش با 19 تا پاس اوزیل و گلهای الکسیس و همین بیرین که عالی بود اون موقع داشتیم قهرمان میشدیم که لستر از ناکجا سر در آورد!
بیرین رو یادم نمیاد توی اون فصل که راه بره ، مثل موشک میدوید
الان روی خط نیمه توپ رو لو میده خیلی نرم شروع میکنه دویدن ادم فکر میکنه تو پارک داره میدوئه!!
شاید گیاه خواری محض برای ورزشکارا منطقی نباشه!

kamyar در 15/2/1397 | 16:18 گفت:

آره بحث عدم تمرکزش به کنار ولی از نظر قوای جسمی هم اون بیرین سابق نیست. چندتا بازی از وسط زمین استارت زد اومد تو 6قدم خودمون دروازه رو نجات داد... یا دقیقه 90 بازی با بایرن (همونی که بردیم تو لندن). یه سایه مونده از اون بازیکن. نمی‌دونم چرا خودش حس می‌کنه بعد گیاه‌خواری بهتر شده!

محمد حسین در 15/2/1397 | 15:28 گفت:

کامیار جان یه مقداری هم بخاطر اینه که روی مدلینگ تمرکز میکنه !
البته من با اینکه هوادار تیم و بازیکنای تیم هستم چیزایی رو تن این اقا دیدم توی فضای مجازی برای تبلیغ که از پوشیدن لباس زده شدم ! امیدوارم به برگ پوشی برگردیم!!!!!
این که بازیکن کار حاشیه ای داشته باشه تمرکزش رو میگیره

kamyar در 15/2/1397 | 09:22 گفت:

واقعا هم بیرین از وقتی گیاهخوار شده خیلی افت کرده

محمد حسین در 15/2/1397 | 01:24 گفت:

توصیه مربی سابق رنجرز به بازیکنِ وگان آرسنال؛ آلی مک کویست: استیک بخور بیرین!
مارتین کیون: اوزیل، شایسته پوشیدن پیراهن آرسنال در بازی با اتلتیکو مادرید نبود
اینم دو نمونه از لحن محترمانه صحبت های منتقدین در فوتبال اروپا!!! مک کویست هم رژیم غذایی معروف گیاه محور ونگر و هم بدنسازهای باشگاه رو با بیرین تحقیر کرد!!
کیون هم به کسی که با عنوان بهترین پاسور اروپا اومد و بعد از اون هم از زمان اومدنش بهترین پاسور جزیره بوده و تا یک قدمی رکورد انری رسیده بود (که دیبروین توی این سیتی بهش نرسیده!!) رو چندین و چند بار تحقیر و مسخره کرده!

محمد حسین در 15/2/1397 | 01:13 گفت:

حال چند نکته
اول: بنده تخصصی در فوتبال ندارم ولی فکر میکنم تسلط لازم برای انتقاد کردن رو داشته باشم
دوم : دوستانی که توی سایت هستند میدونن که توی هر پست و هر موقعیتی از زمین ریز و بیشتر از حد لازم بحث کردم و موافقین و مخالفینی بودن ولی احترام همواره حفظ شده
سوم: هرگز فحش و ناسزا توی پست های من به اسطوره های تیم نبوده
چهارم: اینکه بگیم این لحن توی فوتبال دنیا بی سابقه است نشون از سواد و اطلاعات کم ما میده : همین امسال گتوزو خطاب به دیبالا توی مصاحبه زنده مطبوعاتی گفت اگر یووه قهرمان چمپیونز لیگ بشه بنده ... خودم رو میبرم!!
و بازیکنانی مثل کیون و کانتونا فحش و تکه انداختن جزو عادی مصاحبه شونه
و همین امسال ایان رایت توی توییتر بدتر از اینا رو به بازیکنا نسبت داد
پنجما: دوستان یادشون هست که ما قبل از این افتضاحات و ناامید شدن از تیم نقد های طولانی رو به مدیریت مهدی عزیز مینوشتیم حتی با شرایطی که مهدی عزیز حامی شدید ارسن ونگر و من از اولین مخالفان حضورش در آرسنال توی این سایت بودم ولی توی بحث فنی توافق داشتیم
ششما: سالهاست که درگیر این مسایل هستم لایق این توهین ها نباشم
هفتما: دوستانی مثل اقا حسین و آقای موسوی موحد هم از حامیان و عاشقان آرسن ونگر هستند ولی میتونید به کامنت هاشون رجوع کنین و ببینین که خرابی شدید تیم و بازه طولانی ترمیم رو قبول دارن
هشتما: جمع سایت دوستانه و صمیمی هست و من نیازی ندیدم توی این مدت که بجای بشین بگم بفرما! هر چیزی رو که قراره بگم به عنوان نظرم از بازی زیر پست اضافه میکنم به عنوان نظر یک هوادار! اگر قرار به پست تحلیلی باشه لحن بنده قطعا رسمی و محترمانه خواهد بود. این رسم هم از میثم خان محمودی بجا مونده و من بنیان گذارش نیستم.
نهما: ما همه قلبا به آرسن ونگر علاقه مند هستیم ولی حقیقت برعکس گفته بعضی دوستان اون چیزی نیست که قلب و احساست بهت میگه بلکه اون چیزی هست که مغز و تفکراتت بهت میگه و این بر همگان واضحه که آقای ونگر دورانش در آرسنال از 2012 رسما تمام شد و تلاش ایشون برای موندن و جمع کردن مشکلات فقط باعث دست و پا زدن توی باتلاقی شد که بیشتر توی اون فرو میریم
دهما: هر دنبال کننده حرفه ای فوتبال میلان قهرمان اروپا رو به یاد میاره و از یاد اوری بازی زیبای اون تیم لذت میبره ولی مشخصا سرنوشتی که بخاطر مشکلات مالی کشور و لیگ ایتالیا گریبان گیر اونها شد به دلایل دیگری گریبان گیر ما هم میشه و تیم بی شکست جزیره قطعا میتونه مثل دومین تیم پر افتخار تاریخ اروپا بشه!!
یازدهم: با نام بردن از دستیاران گوردیولا و کلوب و مورینیو ، انچلوتی ، راجرز و امثالهم به عنوان گزینه های تیم من فقط یاد منچستر مویس می افتم نه چیز دیگری!
با این تفاوت که منچستری به مویس رسید که قهرمان جزیره بود و ونگر این تیم طوفان زده رو تحویل نفر بعدی میده
سخن آخر: دوستان یادشون هست که لروی سانه ، تولیسو ، سوله ، دمبله و امثالهم رو قبل از خیلی از سایت های پرمدعای ایرانی اینجا به عنوان جوان های آینده دار فوتبال اروپا به دوستان معرفی کردیم و حالا داریم میبینیم که به تیم های بزرگ میپیوندند این اتفاق سندی بر ادعای اینجانب در مطالعه و پیگیری فوتبال اروپا هست و فکر میکنم این ها در مجموع حق رو به بنده بده که از مربی تیمم انتقاد کنم!
...

محمد حسین در 15/2/1397 | 00:45 گفت:

آقای اشکان!
شگفت زده کردی ما رو
بزرگ ترین کتابخانه زنده فوتبال در خاورمیانه دکتر صدر هستن که تا الان توپ لیگ داخلی رو هم لمس نکردن!
دوما اگر بنده احمق هستم دوست شما نیستم! توصیه میکنم با احمق ها دوست نباشین برای خودتون ضرر داره!
سوما اینجا کانون هواداری آرسناله! سر درش نوشته! شما بیا بجای توهین در افشانی های بزرگوارانه خودت رو به ما فرو کن شاید ما هم به راه راست هدایت شدیم!!! بعد از سالها!!! که سایت رو دنبال میکنی اولین بار توی یه پست پیش بازی و بعد بازی مشاهده شدی و داری ما رو نقد میکنی؟! من حرفمو به کسی تحمیل نکردم
عرض کردم خدمت دوستانم که این مسیری که داریم میریم به ترکستانه و با خریدهایی مثل کیم کالستروم که توی لیگ جزیره سوژه شد یا خریدن ژاکا با قیمتی بیشتر از کانته ونگر تیمی رو که خودش ساخته نابود کرده
اگر جایی من احمقانه صحبت کردم باید اونجا میگفتی نه الان! الانت توی این متن بنده یه پیش بینی کردم (نه به عنوان نوستراداموس!!) و بعدش هم یه انتقاد کردم (ویلشر تنها کسیه که بدون هدر رفت زمانی توپ رو پخش میکنه توی خط هافبک ما) بعدشم گفتم ونگر قول داده بود تیم روی توی اوج تحویل بده ولی با این بازیکن ها سالها کار داریم برای این مقصود.
شما منو چیکار داری ؟ شما که اینقدر معنی نقد رو خوب میدونی بیا بجای نقد نویسنده نوشته رو نقد کن استاد!

abolfazl alayi fard در 14/2/1397 | 19:48 گفت:

حامد جان در مورد چیکار باید میکرد کلی گفتم منظورم به شما نبود. در مورد هزینه این کاری هست که باید انجام بشه. اگر نکنن این تیم به جایی نمیرسه
الان این تیم نیمکتش حال آدم رو دگرگون میکنه. فقط سه تا بازیکن خط دفاعی بالای 30 سال داره که باید به فکر جایگزینش بود. کوشیلنی بیچاره که میشه گفت فوتبالش تموم شد با مصدومیت دیشب و کاپیتان مرتساکر(بمب روحیه) که بازنشسته شده و ناچو و همینطور سانتی کازورلا. اگر با خریدهای خیلی قیمت مناسب همین 4 نفر جایگزین بشن حداقل بالای 120 میلیون هزینه دارن.اینها فقط جایگزین هستن، اصلا در مورد پستهای دیگه کاری نداریم. اگر بخواد با ویلاک و هولدینگ و ... امثالهم جاشون پر بشه که معلومه کار به کجا میرسه.
امیدوارم باشگاه اون راه به کم قانع بودن رو انتخاب نکنه چون تهش معلومه. همونطور که قبلا اشاره کردم، اگر هزینه نکرد کم کم کروئنکه اوت هم باید شروع بشه. به نظرم این جنبش زودتر از مورد ونگر به نتیجه میرسه، چون بین هواداراها اتفاق نظر بیشتری روش وجود داره .

حامد در 14/2/1397 | 18:21 گفت:

ابولفضل منم موافقم با تیم باید چی کار میکرد
منظورم انتظار 2 یا 3 گل زدن به اتلتیک نباشه و گرنه اخرش حرفم گفتم چه دلیل داشت اخر بازی دفاع چرا باید اونجا میبود.
در مورد هزینه هم قبول دارم حرفتو هزینه باید کرد امااااااااااااااااااااااا همه میدونیم ارسنال اهل این کارا نیست پس خیلی خوبه که صراحتا گفتن تا کسی بیاد که به کم قانع باشه وگرنه میشیم چلسی و کنته که تو اوج فصل بحث نقل و انتقالاتی داشتن به عبارت دیگه باید یه کلوپ دیگه بیاد که همین تیمو بسازه همه میدونیم این پتانسیل این بازیکنا نیست هرچند لیور هم فن دایک با قیمت بالا خرید که دفاعش بهترش شد میخوام بگم این حرفت رو هم قبول دارم اما تبصره داشت

محمد فانتوم در 14/2/1397 | 17:48 گفت:

مهمترین اصل در مربی گری،بازی گرفتن از بازیکنه..این اصل خیلی خیلی مهمه..
بطور مثال از اتلتیک شروع کنیم...توماس پارتی یه هافبک دفاعیه.اما دیشب تو پست بک راست بازی کرد..شاید خیلیا فکر میکردن سمت راست اونا آسیب پذیر باشه،اما دیدیم که بسیار مستحکم و کم اشتباه بازی کرد..
اما تو تیم ما،بازیکنا حتی تو پست اصلیشونم نمیتونن خوب کار کنن..چه برسه به اینکه بخان به کمک تیم بیان..مثلا همین چمبرز در اصل بک راست بوده،اما بمرور اومد وسط..الان اگه بره راست،نمیتونه اون چنان که باید..
یا رمسی که دیشب واقعا بد کار کرد..این مسایل به مربی برمیگرده..دقیقه هشتاد وقتی میبینه نمیتونه نتیجه رو عوض کنه،میتونست تعویض آخرم بکنه و اقلا کولا یا حتی ایوبی یا نایلس رو بیاره..دیشب اگه نایلس بود اقلا میتونست دوتا سانتر درست بندازه..اگه دقت کنین،میدیدین که جلوی دفاع ما کاملا خالی بود و اثری از هافبک دفاعی نبود که پوشش بده..ه کاملا جای خالی الننی حس میشد..کسی که بتونه بدوعه و بجنگه و درگیر بشه..اگه مخیتاریانم از اول میبود شاید الان ....هعععععی
بالاخره تموم شده و کاریش نمیشه کرد...ما که عادت کردیم..گرچه زخم دل خوب شدنی نیست

hoseyn در 14/2/1397 | 17:06 گفت:

- جناب اشکان خان جدا از توهینت باید خدمتت عرض کنم اکثر کسایی که دارن از ونگر نقد میکنند عاشق ونگرن. پست همین محمدحسین بعد از خبر رفتن ونگر و کامنتهاش رو بخون تا بفهمی. اما این علاقه باعث نمیشه چشممون رو روی واقعیات ببندیم و بیخودی از کسی که تیم رو به فنا داده حمایت کنیم.
- بحث تیم، بحث یک روز و دو روز و یک فصل نیست حداقل از ۲۰۱۳ به اینور همه از ونگر یه تیم قابل رقابت برا قهرمانی میخواهند. الان ۵ فصل از اون سال میگذره و همه مشکلاتی که ما در ۲۰۱۳ داشتیم هنوز هم داریم. یعنی حتی یکی از اونها رو نتونست حل کنه. میشه بگی این نشونه چیه؟ اگه بگی تیم بودجه نداشته و مدیریت نذاشته و اینها که کلا فقط بهت میخندم! چون هیچ ربطی نداره. چون استعدادهای شگرفی رو تا آستانه خرید رفت و به خاطر مبالغ خیلی مفتی از دست داد. درهرحال توان تاکتیکی ونگر به هر دلیل، به دلیل دانش یا به دلایل دیگر، برای حل مشکلات تیم کافی نیست! این چیزیه که باید قبول کنیم. نه به خاطر اینکه ما از فوتبال بیشتر از ونگر میفهمیم. نه قطعا دانش ما ۱ درصد ونگرهم نیست. به خاطر واقعیاتی که داریم در تیم میبینیم. یه تیم بسیار کند. مالکیت بسیار بالا و ناتوان در خلق موقعیت. ناتوان در گلزنی حتی باوجود ایجاد موقعیت. بسیار بسیار ضعیف در ضد حمله زدن. و ضعیف تر از اون در ضد حمله حریف. بسیار بیخود در توپهای هوایی. بسیار ناتوان در توپهای برگشتی که به محوطه ارسال شده. چه در جلوی زمین خود چه حریف. و و و و . متاسفانه رفتن ونگر تنها چاره موجود بود و اگر مدیریت در طول این همه سال یه تصمیم درست گرفته باشند همینه.

abolfazl alayi fard در 14/2/1397 | 15:13 گفت:

اتلتیکو اجازه میده شما بهش حمله کنی ،تملک توپ داشته باشی و موقعیت ایجاد کنی روی دروازش ولی در نهایت اتلتیکو شمارو نیش میزنه. با بارسلونا و بایرن هم اینکارو کرده.
تیم بازی رفت دیگه چیکار باید میکرد. این یک سوال مهمه. تیم باید بعد زدن گل، 15دقیقه آخر بازی عقب تر بازی میکرد. حالا بعضی دوستان میگن نه باید حمله میکرد تا بیشتر بزنه. نتیجه این تفکر آخر بازی مشخص شد
مربی مثل سیمئونه بازی رو طراحی میکنه بر اساس استعدادهای بازیکنای تیمش. میدونه از گودین باید حمایت بیشتری بشه و گودین باید کمتر تحرک داشته باشه چون این بازیکن بالای 30 سال هست. من در مورد گل هفته پیش گفتم مواردی که مربوط به کوشیلنی هست رو هم باید در نظر گرفت. انقدر به این بازیکن فشار وارد شده که با یک جابجایی ساده، گویا تاندون پاره کرده دیشب. آیا خواسته های ونگر با شرایط سنی کوشیلنی همخوانی داره؟ به نظر من اصلا

شما رم رو ببینید. چنگیز اوندر خیلی عالی هست یا پروتی یا فازیو یا پاتریک شیک؟؟ ولی دیفرانچسکو با یک طرح خاص میتونه با این بازیکنها جلوی بارسا کامبک کامل بکنه و جلو لیورپول تا آستانه کامبک پیش بره.
اگر سابقه تیمهای بزرگی رو که افول کردن بررسی کنید در مورد افزایش بودجه نقل و انتقالات به نتیجه خوبی میرسیم. میلان و اینتر در سالهای ابتدایی افولشون هزینه نکردن چه اتفاقی براشون افتاد؟؟ اینتر تقریبا 3 فصل شروع کرده به بیشتر هزینه کردن و الان جایگاهشون بهتر شد. همینطور میلان امسال هزینه کرد و الان شرایط بهتری دارن.
یونایتد بعد از فرگوسن. اگر براش هزینه سنگین نمیشد الان با آرسنال داشت سر رتبه ششم با برنلی میجنگید. سرنوشت هزینه نکردن میشه همون چیزی که نیوکاسل و اورتون و ناتینگهام فارست طی کردن. هزینه نکردن در لیگ برتر مساوی هست با خودکشی.
نمیشه عملکرد ضعیف یک فصل(شما بخونید حداقل 3فصل اخیر) رو به پای چند بازیکن تموم کرد. ونگر درسته با اومدنش تیم رو به موفقیت رسوند ولی این نکته هم مهمه تیمی که ونگر1996 تحویل گرفت یک تیم با شخصیت و مورد احترام بود، ولی امروز که میره، نه شخصیتی وجود داره و نه احترامی.
با همه این مسائل به نظر هنوز عده ای اعتقاد دارن که arsene knows.

seyed alireza در 14/2/1397 | 14:59 گفت:

لعنت به ونگر. کنگر خاصیتش از این احمق بیشتره. آرزوم اینه که کوشیلنی این مصدومیت باعث بشه فوتبال رو کنار بزاره. مرگ بر کوشیلنی

حامد در 14/2/1397 | 12:46 گفت:

تو پست قبلی یکی از بچه ها حرف طلایی زد
اگر یه نخاله تو تیم باشه میتونه زحمات 10 نفر دیگه رو به فنا بده.
فصل رو. به خاط دفاع چه تیمی چه فردی از دست دادیم جایی که اتلتیک به خاطر اون چند سال رو زبون ها افتاده.
بازی رفت چه خرده ای میشه به تیم گرفت دیگه چیکار باید میکرد. همه میگن کار اتلتیک باید همون بازی تموم میشد مگه با تیم دهات بازی داری اون گردن کلفتاش موندن تو موقعیت ایجاد کردن رو اتلتیک چه برسه گل زدن.منتهی همین دلیل فردی تیمو به فنا داد استاد کوش سلطان فنا دادن تیم در بازی های حساس هرچند بهترین دفاع تیم هست.
این بازی تیمی و فردی بودیم باز گلی که خوردیم رو نگته کنید توپ رو بلد نبودیم دفع کنیم از اون ور بیرین توپ تو زمین خودمونه هنوز معلوم نیست کدوم گوری رفته بود.
قطعا نمیشه این همه بازیکن رو عوض کرد و مدیریت هم در تلاش این کار نیست از بودجه نوع مربی که میخواد بیاره مشخصه.میمونه بحث های تیمی که شاید یه مربی دیگه ای بیاد درستش کنه و بازیکنا رو به اوجشون برگردونه.
لاکازات اوزیل ژاکا اینا مسی نیستن که بازی رو دربیارن نمیدونم چه انتظاری دارید از اینا وقتی 40 توپ بردن برا سانت 2 تا سانت درست نمیتونن انجام بدن یا دفاعای ما توپ رو بلد نیستن دور کنن همشون قراره اوزیل و ... معجزه کنن قرار نیست لاکا هربازی 3 گل بزنه تا بوقی رو که دفاع کرده تو تیم دربیاره.بازی رفت دقیقه 80 یک صفر جلوییم دفاع اخر تیم رو نیمه ایستاده چرا؟؟؟؟؟؟؟خو نباید مربی همونجا شرفش رو اویزون کنه حکایت تیم ما اینه
خط حمله چاله میکنه خط دفاع میاد اونو پر میکنه ونگر هم میاد پاش میکوبه صفتش میکنه.هر استعدادی میاد تو تیم داره به فنا میره بعدش میاد تیمو هم به فنا میده میخواد بگم مدیریت کار خوبی کرده بودجه میخواد کم بده اول باید کسی بیاد که عیار تیم رو مشخص بشه نه دنبال 200 میلیون هزینه باشه هنوز نیومده ارسنال که سیتی یا منچستر نیست

abolfazl alayi fard در 14/2/1397 | 12:31 گفت:

به هر حال اتفاقی افتاد که زیاد دور از انتظار نبود. در واقع برابر طرحهای تاکتیکی سیمئونه چه در بازی رفت چه در برگشت، ونگر حرفی برای گفتن نداشت و کل بازی یا رو نیمکت نشسته بود یا به داور غر میزد. حتی زمانی که ذوق به خرج داد و خواست با خارج کردن ویلشر یک بازیکن میانی و اضافه کردن مخیتاریان به عنوان وینگ اجازه بده به ولبک که بره کنار لاکازت در محوطه حریف تا آرسنال شاید بتونه با ارسال از کناره ها به گل برسه، ولی متاسفانه یک سانتر درست هم انجام نشد. همون اوایل بازی یک موقعیت مناسب برای ولبک وجود داشت که اگر بیرین یک ارسال درست انجام میداد شاید آرسنال صعود میکرد(البته من اینطور فکر نمیکنم)
بیرین مطمئنا یکی از بهترین استعدادها در دفاع راست هست ولی همون اتفاقی براش افتاده که برای والکات،چمبرلین و ... که یک استعداد خوب بودن افتاد. یک جرقه کوتاه مدت و بعد از اون توقف رشد. الان من به خاطر ندارم بیرین یک سانتر درست کرده باشه یعنی بلد نیست که انجام بده
لاکازت مهاجم خوبی هست ولی وقتی بازی توسط تیم دفاعی قفل بشه شما نیاز داری به بازی مسقیم. آیا با این سبک مهاجم میشه، مطمئنا خیلی سخته.از 100 تا سانتر شاید یک بار مثل بازی رفت شانس بیاری و مدافعهای حریف نتونن بپرن تا لاکازت بتونه سر بزنه.
صحنه گل هم فقط با یک ارسال بلند و بعد از اون اضافه شدن بازیکنهای اتلتیکو به منظور پرس برای استفاده از توپ دوم به وجود اومد که یکی از شگردهای اتلتیکو هست.

در مجموع اتفاقی که امروز برای آرسنال افتاده، چیزی بود که منتقدها از حداقل 4 فصل گذشته پیش بینیش کرده بودن. این باشگاه از لحاظ ذهنی مشکل داره. تیمی که چندین سال شکست های سنگین خورده جلوی تیمهای متعدد و دیگه هیچ تیمی ازش نمیترسه چون همه میدونن که آرسنال رو میشه شکست داد. اعتماد به نفس بازیکنان بسیار پایینه و خیلی فاصله دارن از شرایط رقابتی.
فقط دو مربی بودن که میتونستن آرسنال رو با هزینه کمتر نجات بدن که یکیش کلوپ بود که با تمدید ونگر نصیب لیورپول شد و بعدیش سیمئونه هست که اون هم در اتلتیکو موندگار شد.
برای گزینه های دیگه واقعا باید حق داد که درخواست حداقل 200میلیون پوند بودجه نقل و انتقالات بکنن.
به امید روزهای خوب

اشکان در 14/2/1397 | 12:25 گفت:

موضوع همینه, نقد, در بهترین حالت هوادارهای آرسنال اینجا هستن, نه منتقدین.. که منتقد بودن به دانش, تجربه و ... نیاز داره. چیزایی که واقعا اینجا نیست, فوتبال نویسای دنیام این لحنی که اینجا جاری هست ندارن

mehdi h در 14/2/1397 | 11:52 گفت:

بابت بازی که واقعا تیمی در حد بازیکنهای دسته 3ایران بودن دفاعهای کناریمون افتضاح به تمام معناع بودن حتی دریغ از یه سانت درست اما در مورد ونگر هم واقعا نیمکت تیم رو دیدم هر چی فکر کردم دیدم کسی نیست که بیاد تو بازی که روند بازی رو عوض کنه من نمی دونم با چه امیدی این تیمو بسته شد واقعا!
اما در مورد حرف شما اقا اشکان یعنی چون ما توپو لمس نکردیم حق انتقاد نداریم؟هواداری یعنی حمایت از تیم در راه درست وقتی تیم داره نابود می شه انتقاد نکنیم ؟ اصلا معنی نقدو شما عوض کردین منتقد اصلا ربطی به این نداره که اون کارو انجام داده باشه یا نه برای مثال منتقدهای سینما رو مثال می زنم برات . در مورد حرفهای محمد حسین هم منم همین انتظار رو دارم امیدوارم ولی اینا همش شایعه باشه امیدوارم

Sajad در 14/2/1397 | 10:24 گفت:

ما جلوی تیم هایی که بسته و دفاعی بازی میکنند همیشه مشکل داشتیم حتی جلوی ضعیف ترین تیم ها.اینکه خدای اون جور تیم ها بود.همون که قرعه مون خورد بهشون تقریبا هممون میدونستیم حذفیم اما خوب خبر رفتن ونگر امیدوارمون کرد که شاید بازیکنان بی عرضه مون غیرت به خرج بدند که غیرتشون رو دیشب دیدیم!!!
راجب بازیکن ها که چیز خاصی نمیشه گفت.یکی از یکی بدتر بودند.دو تا دفاع کناریهامون که روی پت و مت رو سفید کرده بودند.هافبک ها هیچ خلاقیتی نداشتند.حتی همین ویلشر هم یکی از مزخرفترین بازیکنان زمین بود.حمله هم که فقط میشه گفت حیف پولی که خرج لاکازت شد.ژیرو صد برابر بهتر از این بود.حداقل پلن ب تیم بود.افسوس میخورم راحت از دستش دادیم.مطمنم اگر میبود همون بازی رفت میشد کار اتلتیکو رو تموم کرد.

اشکان در 14/2/1397 | 09:10 گفت:

سلام, من چند سال هست این سایت دنبال میکنم ولی واقعا هر روز نوشته های احمقانه ی بیشتری مثل متنی که این دوستمون نوشته میخونم. شما تا حالا حتی نتونستی توپ لیگ برتر لمس کنی و اینقدر با اعتماد به نفس راجع به کسی مثل ونگر و یه تاریخ به اسم آرسنال اینارو مینویسی. حتی نمیشه این چیزیو که به عنوان یه هوادار نوشتی بهش بها داد. حرفایی که نه سر داره نه ته و البته نه فکری. درسته ونگر مدتی هست چیزی که فکر میکنیم نبوده ولی طرفدار بودن یعنی همین. یعنی بتونی بین منطق و احساس ارتباط و تعادل برقرار کنی نه اینکه نابود کنی, اونم همه چیو.. کسی مثل ونگرو.. کسی که مطمئنا خیلی بیشتر از ما برای هر بازی نگرانی داشته... پس به نظر من باید به عنوان یه هوادار به فصل چرندیات پایان بدیم نه به باشگاه...

سيد حسين موسوي موحد در 14/2/1397 | 04:41 گفت:

بايرن مونيخ ، آ اس رم و سالزبورگ هم مثل آرسنال ، با اختلاف يك گل حذف شدن اما خيلي بيشتر از آرسنال تلاش كردن.
با اينكه از طرفداران آرسن ونگر هستم اما بعد از ديدن عجز آرسنال در مقابل منچسترسيتي و حتي نيوكاسل با مربيگري آرسن ونگر و موفقيت هاي آ اس رم با اوزه بيو دي فرانچسكو و همچنين ليورپول با يورگن كلوپ ديگه از آرسن ونگر نا اميد شدم.
اي كاش آرسن ونگر حداقل مي تونست تيم رو در ليگ پنجم كنه تا در صورت قهرماني ليورپول در چمپيونزليگ ، آرسنال هم سهميه ي اين تورنمنت رو بگيره.

hoseyn در 14/2/1397 | 02:20 گفت:

لعنت به همشون.