loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

چلسی ۲-۲ آرسنال




 



سلام ، شب بخیر
خب بازی ای رو که باید میبردیم (برای بهبود وضعمون در جدول) با بخت و اقبال از باخت فرار کردیم و مساوی گرفتیم ، حقیقتش تیم خوب بازی نکرد فقط متعصب بود و توان گذاشت وگرنه از لحاظ تاکتیک تهاجمی نزدیک به صفر بودیم. توی دفاع وضعیت بهتر از حمله بود که لرد موستفی بازم هنرنمایی کرد ، از موستفی اصلا این کار بعید نبود. در ادامه بازی البته بد عمل نکرد و دیگه ازش بیشتر از این انتظار نمیشه داشت ؛ ولی برای من سواله که لوییز چرا خطا کرد؟ بازیکنی که سالها توی سطح اول فوتبال بازی کرده و کلا توی جزیره این دومین اخراجش بوده ازش انتظار میره که متوجه باشه که 90 درصد اوقات پنالتی گل میشه ! یعنی دو گزینه انتخاب داشت که یکیش گل خوردن تیم بود و یکیش اخراج اونم توی دقیقه 27 بود و اونم نه بیرون محوطه بلکه پنالتی که معمولا مساوی با گل بوده و هست. (در واقع گل+اخراج!)


به هر صورت تیم ده نفره شد و واکنش آرتتا بد نبود و تغییر روحیه و ذهنیت تیم زیر نظر آرتتا مشخص بود ، احساسی عمل نکردیم و منظم دفاع کردیم و دوبار به بازی برگشتیم ، هرچند من فکر میکنم سبایوس میتونست بین دو نیمه بجای اوزیل بیاد ، هم بار تهاجمی رو میتونست به دوش بکشه و هم دونده و دفاعی تر از اوزیل بود. ژاکا و لنو و توریرا فوق العاده عمل کردن و نبودشون میتونست منجر به اتفاقات بدی بشه ، په په و لاکازت و  از این دوتا بهتر مارتینلی بودن که عالی بازی کردن ولی خب تیم قدرت حمایت کردن ازشون رو نداشت و تنهایی حمله میکردن که کار رو براشون سخت کرده بود. در واقع اون خطا ، اونم وقتی که میخواستیم در مقابل فشار اولیه چلسی توی زمین خودش مقاومت کنیم و واکنش نشون بدیم ، تیم رو از هم پاشیده کرد و نظم تیمی رو بهم زد ، و عملا قدرت فشار وارد کردن رو از ما گرفت.

مشخصا با تعویض لنو با کپا این بازی با فاصله به نفع چلسی تموم میشد ولی لنو انصافا اشتباهات اخیرشو جبران کرد و یکی از بهترین بازیهاشو انجام داد


درباره بازیکنای تعویضی باید بگم گوئندوزی و نایلز تعویضی های خوبی هستن (حتی بدم نمیومد نایلز سمت چپ فیکس بازی کنه ، البته که ساکا واقعا توی پست غیر تخصصی خوب بود ولی اوایل بازی اذیت شد) ولی هولدینگ اصلا آماده نیست و ویلوک کلا مناسب تیم نیست! سبایوس هم که وضعش نامشخصه ، معلوم نیست آرتتا بهش اعتقاد نداره یا سبایوس آماده نیست. وگرنه در صورت آمادگی واضحه که خیلی از ویلوک که همیشه تعویض آخر تیمه بهتر خواهد بود.



 


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

it's time to change...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲
بازدید پست : ۱,۴۸۷ بار
کل بازدید: ۲۹۲,۹۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰