loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

منچسترسیتی ۳-۰ آرسنال








 



سلام
حقیقتش با این شروع کنم که نمیدونم آرتتا با سیستمی که یه نیمه توی بازی با برنتفورد امتحان کرده بود و نتیجه ایده آلی هم نداشت ، بدون هافبک مناسب سیستم ، چطوری انتظار داشت از 433 اونم بدون په په ، سبایوس و لاکا جواب بگیره!؟
سکو های تیم امشب از ترکیب اصلی گرون تر بودن!


امشب هیچ چیز تیم درست نبود ، آرتتا ترکیبش درست نبود ، لوییز بدترین نمره ای رو گرفت که من توی هواسکورد دیدم ، گوئندوزی هیچ کار موثری نکرد و بعد از تعویض قدم زد بیرون ، اوبا اول بازی چن تا استارت زد بهش پاس ندادن کلا بازیو ول کرد ، دوتا مصدوم دادیم ، 2 شوت و صفر شوت در چهارچوب! تنها کسی که امشب درست بود لنو بود ، که باعث شد این بازی یه باخت 3-0 بشه نه یه نتیجه 6-7 گله برای ثبت در تاریخ.

در هر صورت بازی بصورتی نبود که ببریم و حتی گل بزنیم که به نظرم بخاطر ترکیب اولیه بود فقط میشد کمتر گل بخوریم ، یعنی این روند بازی بود و قبل از گل سیتی حتی شوت در چهارچوب هم نداشتیم و بارها توسط لنو نجات داده شدیم ولی بلایی که لوییز به سر تیم اورد راه رو برای بهبود اوضاع توسط آرتتا بست ، مصدومیت ژاکا رو تیم هضم کرده بود ولی مصدومیت ماری خانمان سوز بود و اگه آرتتا پلنی داشت که تیم اول گل نخوره و بعد نیمه دوم بره برای گل زدن یا هر پلن دیگه ای کاملا نابود شد ؛ قبلش بازی خوب پیش نمیرفت و بعدشم واکنش خوبی نتونستیم نشون بدیم.
خدا رو شکر ژاکا زود رفت بیرون ، اوزیل بیرون بود ، لاکا دیر اومد تو ، نایلز و موستفی سوتی ندادن ، امری ای وجود نداره و... که هوادارای شل و ول لندنی (که همیشه دقیقه 80 بیشتر استادیوم رو خالی میکنن)  متهم های اصلیشونو نداشته باشن برای اینکه بجای محکوم کردن دشمن اصلی تیم یعنی کرونکه داد و بیدادشونو سر این چند نفر بزنن و برن سر زندگیشون. بلایی که هوادارای منچستر سر اد وودوارد اوردن و هوادارای لیورپول سر قیمت بلیط سرمدیراشون آوردن رو به علاوه جو استادیوم های دیگه لیگ برتری میشه برای هوادار فعال  و موثر مثال زد

میدونم که توی 2020 اولین باختمون بود و میدونم که سیتی کاملا از ما سرتره (هرچند غیرقابل شکسته شدن نیست) و اینکه این یه باخت کاملا قابل پیشبینی بود و نتیجه به طور کلی هیچ چیز ناامید کننده ای رو نشون نمیده ولی این سبک و این حال و هوا و سیستم بازی بی نظم تیم بود که منو اذیت کرد نه نتیجه ، اونم بعد از اون همه پیشرفت امیدوار کننده ، از لحظه دیدن لاین آپ امیدم رو برای باخت ابرومندانه و با سربلندی نسبت به عملکرد کلی تیم از دست دادم.

من هنوز هم به ارتتا امیدوارم چون با یه بازی اونم بعد از این همه دوری از فوتبال نمیشه قضاوت کرد و تیم قبل قرنطینه ها خوب بود ، امیدوارم فقط یه دست انداز توی مسیر تیم بوده باشه.

امیدوارم آرتتا یه سیستم و سبکی انتخاب کنه که براش بازیکن داشته باشه یا برگرده به سیستمی که سالهاست تیم بازی میکنه و نتیجه خوبی هم برای آرتتا داشته ، امیدوارم خرید بشه ، امیدوارم چون اگه نشه با توجه به خریدای چلسی و یونایتد و قدرت گیری لستر و تاتنهام و ولوز اسممون هم از تاپ سیکس خارج میشه. اون موقع دیگه جملات کلیشه ای جواب نمیده ، دیگه نمیتونیم بگیم " چیزی از ارزش های آرسنال کم نشد ".

به امید رد شدن از این باخت و برگشتن به فرم قبل از کرونا.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

it's time to change...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۳/۲۹
بازدید پست : ۵۱۸ بار
کل بازدید: ۲۹۲,۹۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰