سیاست های غلط

نویسنده: ali

وبلاگ من
نویسنده: ali
صادق
کل بازدید: 8,381 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
"آرسنال به صورت جدی به دنبال جذب نیکولاس په‌په می‌باشد، اما این انتقال مشکلات خاص خود را دارد، اکیپ می‌گوید که باشگاه لیل در صورت رسیدن پیشنهادی حدود ۵۰ میلیون یورو، در همین ژانویه په‌په را به فروش می‌رساند اما مالک لیل پیش از این گفته بود که او را تحت هیچ شرایطی در نیم فصل نخواهد فروخت." "آرسنال به صورت جدی به دنبال جذب نیکولاس په‌په می‌باشد، اما این انتقال مشکلات خاص خود را دارد، اکیپ می‌گوید که باشگاه لیل در صورت رسیدن پیشنهادی حدود ۵۰ میلیون یورو، در همین ژانویه په‌په را به فروش می‌رساند اما مالک لیل پیش از این گفته بود که او را تحت هیچ شرایطی در نیم فصل نخواهد فروخت."
آرسنال و باته بوریسف در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت پنجشنبه ۲۵ بهمن ساعت ۲۱:۲۵ در ورزشگاه بوریسف آرنا برگزار خواهد شد. دیدار برگشت پنجشنبه ۲ اسفند ساعت ۲۱:۲۵ در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.
آرسنال و باته بوریسف در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت پنجشنبه ۲۵ بهمن ساعت ۲۱:۲۵ در ورزشگاه بوریسف آرنا برگزار خواهد شد. دیدار برگشت پنجشنبه ۲ اسفند ساعت ۲۱:۲۵ در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.
طبق گزارش فرانس فوتبال، باشگاه مارسی فرانسه در صدد است تا ناچو مونرئال یا آلبرتو مورنو (بازیکن لیورپول) را برای تقویت پست دفاع چپ خود جذب کند، با توجه به ۳۲ ساله بودن مونرئال و اینکه قراردادش رو به اتمام است، احتمال این انتقال بیشتر وجود دارد. طبق گزارش فرانس فوتبال، باشگاه مارسی فرانسه در صدد است تا ناچو مونرئال یا آلبرتو مورنو (بازیکن لیورپول) را برای تقویت پست دفاع چپ خود جذب کند، با توجه به ۳۲ ساله بودن مونرئال و اینکه قراردادش رو به اتمام است، احتمال این انتقال بیشتر وجود دارد.
طبق گزارش مترو، آرسنال و منچستر یونایتد وضعیت آرنه مایر هافبک هرتابرلین را زیر نظر دارند، این بازیکن ۱۹ ساله جزء ترکیب ثابت هرتابرلین در بوندسلیگا شده است و به تیم زیر ۲۱ ساله‌های آلمان نیز دعوت شده است.استعدادیاب‌های دو باشگاه آرسنال و منچستر یونایتد بازی این هفته این بازیکن را در آلمان از نزدیک مشاهده کرده‌اند، پیش بینی می‌شود مایر قیمتی در حدود ۳۰ میلیون یورو داشته باشد، اسون میسلینتات مدیر نقل و انتقالات باشگاه آرسنال شخصاً علاقه شدیدی به این بازیکن دارد و از او به عنوان تونی کروس جدید یاد می‌کند. طبق گزارش مترو، آرسنال و منچستر یونایتد وضعیت آرنه مایر هافبک هرتابرلین را زیر نظر دارند، این بازیکن ۱۹ ساله جزء ترکیب ثابت هرتابرلین در بوندسلیگا شده است و به تیم زیر ۲۱ ساله‌های آلمان نیز دعوت شده است.استعدادیاب‌های دو باشگاه آرسنال و منچستر یونایتد بازی این هفته این بازیکن را در آلمان از نزدیک مشاهده کرده‌اند، پیش بینی می‌شود مایر قیمتی در حدود ۳۰ میلیون یورو داشته باشد، اسون میسلینتات مدیر نقل و انتقالات باشگاه آرسنال شخصاً علاقه شدیدی به این بازیکن دارد و از او به عنوان تونی کروس جدید یاد می‌کند.
طبق گزارش سان، اینتر میلان آماده ارائه پیشنهادی برای جذب ستاره آلمانی توپچی‌ها در تابستان است، که در ژانویه گذشته بعد از تمدید قراردادش با آرسنال موفق به جذب این بازیکن نشدند.اوزیل در صحبت‌های اخیر خود اظهار کرده بود اگر شرایط فراهم باشد ممکن است در آرسنال خود را بازنشسته بکند، اما حالا مدتی است که شایعات اختلاف بین امری و اوزیل زیاد شده است و اینکه این بازیکن به درهای خروج باشگاه نزدیک شده است، اما مسوت اوزیل این بازیکن ۳۰ ساله خودش مایل است که تا پایان فصل در آرسنال بماند، اما او در تابستان پیش رو در مورد آینده خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.
طبق گزارش سان، اینتر میلان آماده ارائه پیشنهادی برای جذب ستاره آلمانی توپچی‌ها در تابستان است، که در ژانویه گذشته بعد از تمدید قراردادش با آرسنال موفق به جذب این بازیکن نشدند.اوزیل در صحبت‌های اخیر خود اظهار کرده بود اگر شرایط فراهم باشد ممکن است در آرسنال خود را بازنشسته بکند، اما حالا مدتی است که شایعات اختلاف بین امری و اوزیل زیاد شده است و اینکه این بازیکن به درهای خروج باشگاه نزدیک شده است، اما مسوت اوزیل این بازیکن ۳۰ ساله خودش مایل است که تا پایان فصل در آرسنال بماند، اما او در تابستان پیش رو در مورد آینده خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.
قرعه‌کشی دور سوم جام حذفی انگلستان برگزار شد و آرسنال در دور سوم جام حذفی با برنده سولی هال و بلکپول رقابت خواهد کرد. قرعه‌کشی دور سوم جام حذفی انگلستان برگزار شد و آرسنال در دور سوم جام حذفی با برنده سولی هال و بلکپول رقابت خواهد کرد.
آرسنال اکنون در ۱۹ بازی اخیر خود بازنده نبوده است و این طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری تیم از سال ۲۰۱۶ بوده است. آرسنال اکنون در ۱۹ بازی اخیر خود بازنده نبوده است و این طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری تیم از سال ۲۰۱۶ بوده است.
پیر امریک اوبامیانگ و الکس ایوبی نامزد بهترین بازیکن سال آفریقا انتخاب شدند، این دو بازیکن از طرف اعضای کنفدراسیون فوتبال آفریقا، رسانه‌ها، کمیته فنی و پیشرفت و گروهی از مسئولان صاحب نظر انتخاب شدند. پیر امریک اوبامیانگ و الکس ایوبی نامزد بهترین بازیکن سال آفریقا انتخاب شدند، این دو بازیکن از طرف اعضای کنفدراسیون فوتبال آفریقا، رسانه‌ها، کمیته فنی و پیشرفت و گروهی از مسئولان صاحب نظر انتخاب شدند.
سول کمپل اسطوره‌ی آرسنال رسماً به عنوان سرمربی باشگاه مکلسفیلد تاون در لیگ دو انگلستان انتخاب شد. سول کمپل اسطوره‌ی آرسنال رسماً به عنوان سرمربی باشگاه مکلسفیلد تاون در لیگ دو انگلستان انتخاب شد.
لورن کوشیلنی پس از ۶ ماه دوران مصدومیت دیشب در دیدار تیم زیر ۲۳ سال‌های آرسنال و دربی کانتی به مدت ۴۵ دقیقه (نیمه نخست) به میدان رفت، آرسنال در این دیدار با نتیجه ۰-۵ از این تیم صدرنشین جدول شکست خورد.
لورن کوشیلنی پس از ۶ ماه دوران مصدومیت دیشب در دیدار تیم زیر ۲۳ سال‌های آرسنال و دربی کانتی به مدت ۴۵ دقیقه (نیمه نخست) به میدان رفت، آرسنال در این دیدار با نتیجه ۰-۵ از این تیم صدرنشین جدول شکست خورد.

سیاست های غلط

ونگر از آرسنال مي رود


ونگر از آرسنال مي رود



آرسن ونگر گفت در صورتي كه علي شير عثمانوف مالك باشگاه آرسنال شود، اين تيم لندني را ترك خواهد كرد. از مدت ها پيش جنگ دونفره يي بر سر خريد باشگاه آرسنال آغاز شده است. به نوشته رسانه ها ونگر در صورتي كه اين ثروتمند ازبكستاني در راس باشگاه قرار بگيرد، از كار در اين تيم كناره گيري خواهد كرد. اوضاع آرسنال در فصل جاري رقابت ها دوباره روبه راه شده است. آنها در ليگ برتر در مكان دوم حضور دارند و در ليگ قهرمانان اروپا هم از جايگاه خوبي برخوردار هستند. با آنكه اوضاع ورزشي باشگاه رضايت بخش است اما در پشت صحنه نزاعي دونفره بر سر رسيدن به مالكيت باشگاه وجود دارد. استن كروئنكوي امريكايي و علي شير عثمانوف ازبك كه سهامداران عمده باشگاه هستند، خواستار مالكيت تمام سهام باشگاه و در اختيار گرفتن آن هستند. در حالي كه طرف امريكايي سهام بيشتري را در اختيار دارد اما عثمانوف هم همچون او هدف مشتركي را پيگيري مي كند. از كروئنكو به عنوان حامي و پشتيبان ونگر و برنامه هايش ياد مي شود. در صورتي كه عثمانوف پس از حذف توپچي هاي لندن در رقابت هاي فصل گذشته ليگ قهرمانان اروپا خواستار سرمايه گذاري 110 ميليون يورويي در آرسنال شد تا اين تيم بتواند در جمع بزرگان اروپا جاي داشته باشد. يكي از منابع نزديك به باشگاه آرسنال در اين باره به روزنامه انگليسي News of the World گفت: ونگر دوست ندارد كسي برنامه هايش را به هم بريزد: برنامه هايي كه بر اساس آن تيم كنوني اش را شكل مي دهد. او برنامه يي دارد كه رفته رفته به ثمر مي نشيند اما به اين معنا نيست كه او بازيكن تازه يي را خريداري نمي كند. اما اگر او اين كار را انجام دهد اين كار بر اساس برداشت هايش خواهد بود نه تصورات مالك باشگاه. آرسن با علاقه فراوان با «استان كروئنكو» كار مي كند. چنين چيزي را در مورد او و عثمانوف نمي توان تصور كرد.



روزنامه اعتماد، شماره 2100 به تاريخ 20/8/88، صفحه 9 (ورزش)

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 20:42 گفت:

علی ارشدی پس بيا تومسنجرم

علی ارشدی در 11/8/1390 | 21:06 گفت:

لینک ها http://arsenal.ir/Blog/post.aspx?PostID=113&BlogId=43



http://arsenal.ir/Blog/post.aspx?PostID=119&BlogId=43

علی ارشدی در 11/8/1390 | 21:03 گفت:

در مورد کسب قهرمانی بدون ستاره ها مربیی رو نمیشناسم که بتونه این کارو بکنه و در مورد ستاره داشتن همیشه گفتم برای قهرمانی کافی نیست اما لازمه

در مورد اشتباهات فنی ونگر هم که معلومه اشتباهاتی داشته مثل همه انسانها که اشتباه میکنن به قول خودت مثلا چیدمان غلط اما اینا دلیل ضعف فنی ونگر نمیشه ( این رو از حرفای شما برداشت نکردم توضیح اضافی از خودمه) و این که گفتی ونگر در ناکامی ( من میگم ناجامی راجع به فرق اینا قبلا حرفامو زدم لینکشو واست میذارم) مقصره درسته دقیقا حرف منه فقط من میگم همه تقصیرا گردن ونگر نیست نه اینکه اصلا مقصر نیست کی میتونه ادعا کنه تا به حال تقصیری نداشته و برای من اصلا سخت نیست قبول کنم ونگر هم بی تقصیر نیست

راجع به نقل و انتقالات هم به نظر من لزومی نداره ستاره بخریم فقط کافیه ستاره های خودمونو حفظ کنیم شاید با مثلا یک ستاره دیگه که بخریم با حرف حسین هم موافقم اگه پول داشته باشی ستاره(خریداری شده) داشته باشی و تیم رو هم قهرمان کنی خیلی هنر نکردی ونگر ستاره هاشو خودش میسازه بذارید اسم نبرم چون همه ما به خوبی میدونیم لیست طولانی ستاره های دست پرورده ونگر شامل چه اسامی میشه و این طوری تیمو قهرمان کردن هنره

ali در 11/8/1390 | 17:51 گفت:

آقا علی خوشحالم که داره بحثمون به نتیجه میرسه.اما در مرد سوالتون
بنده از لحاظ فنی ونگر رو قبول دارم. ولی میتونم به جرات اینو رو بگم که ونگر بی ستاره نمیونه تیم رو قهرمان کنه.اگه خرج کنه و دوتا بازیکن خوب بگیره اون موقع بنده هم شکی در توانایی های فنی ایشون ندارم.هر چند در چند وقت اخیر دارم در این زمینه هم دچار شک وتردید میشم.در چند وقت اخیر اشتباهات زیادی داشت از جمله چیدمان اشتباه ، به کار گیری بازیکن در بازی هایی که نباید اون بازیکن ، بازی کنه وخرید بازیکنی که به درد تیم نمیخوره ......اما در کل از نظر فنی قبولش دارم.
اما آقا علی سوال من از شما اینه که :
حالا با این بحث ها قبول کردید که ونگر هم در کنار مدیران داره به این اشتباهات دامن میزن؟؟آیا قبول دارید که ونگر هم در ناکامی چند سال اخیر دست داشته؟حداقل اگر بخوایم بگیم نه ، اینو دیگه باید قبول کرد که ونگر با سکوتش به این اشتباهات دامن زده.وگرنه من دیگه غیر از این نمی تونم قبول کنم. هر چند که نظر من روی گزینه اول هست.اما میدونم شما هضم این قضیه براتون سخت و حالا حالا نمی خواید قبول کنید که ونگر هم مقصره.!! پیشنهاد میکنم آقا علی بخاطر اینکه به یک نتیجه خوبی برسید ، دست از جانب داری بردارید و به عنوان یک انسان آزاده و بی طرف به قضیه نگاه کن و پیشینه ی ونگر رو برای مدت کوتاهی فراموش کن.این حرفهایی رو که زدیم کنار هم بذارید و یه دو دو تا چهار چهار تا کنید ، تا به یک نتیجه خوب

محمد رستگار در 11/8/1390 | 15:53 گفت:

ونگر تقصیرات زیادی داره واین رو نمیشه کتمان کرد.

محمد رستگار در 11/8/1390 | 15:51 گفت:

اگر رفتن ونگر به آرسنال کمک می کنه ما حرفی نداریم.ما جام می خوایم اعتبار می خوایم.حالا با عثمانوف و یا پیش گرفتن سیستم منچستر سیتی و یا هر کار دیگه ای.

محمد رستگار در 11/8/1390 | 15:49 گفت:

ا در ليگ برتر در مكان دوم حضور دارند و در ليگ قهرمانان اروپا هم از جايگاه خوبي برخوردار هستند.
یعنی چی؟

Saeed Milani در 11/8/1390 | 15:27 گفت:

منظورت از سیاست های غلط به باشگاه بر میگرده یا ونگر؟!

اگه منظورت باشگاه هست ، ما از سیاست های کلان بی خبریم و نمیشه از اینجا اون هارو متهم کرد ، هزینه زیادی برای اشبرتون دادیم اما پول هنگفتی هم از فلای ایمیریتس گرفتیم ، پس میشه گفت که در خساست سران باشگاه تردیدی نیست اما بازم میگم نه با قاطعیت.

اما اگه منظورت ونگره ، من از سال 96 طرفدار آرسنال هستم وبرای ونگر و افتخاراتش احترام قائلم ، اما در این 5 سال اخیر همه اشتباهات ونگر رو دیدن ونمیشه اون ها رو کتمان کرد . ازجمله خرید های اشتباه ، تربیت ستاره ها و اهدای دودستی اون ها به تیم های متمول ، خوشخدمتی به سران باشگاه و اطاعت بی چون وچرا از اونها و لجاجت های اخیرش در ترکیب چیدن های اشتباه که نمونه اش رو دیشب دیدیم . به هر حال شرط اصلی برای یک مربی آزاد بودن اون ودست بازش یرای خرید کردن هست که در این میان هم ونگر مقصره هم سران باشگاه .

جعفر ملكي در 11/8/1390 | 15:14 گفت:

سلام علي جان نمي شه همه تقسيرارو سر ونگر انداخت وقتي مسئل پولي نده ونگر مرز نداره جاي به اين خوبي رو از دست بده شايد نه حتما از خداي ونگر كه قهرماني هاي بيشتري داشته باشه

hosein در 11/8/1390 | 13:18 گفت:

آقا کی میخواید این سیاست ونگر رو درک کنید؟! ونگر میگه اگه بقیه باشگاه ها مردن، بیان یه تیم رو از بیس به تاپ برسونن. وگرنه این که نمیشه فوتبال! هرکی پول بیشتر داشته باشه برنده است!! مسخره است به خدا. دیشب کیف میکردن بازی آرسنال رو میدیدم. با بازیکنایی که نه نشون دهنده قیمتشون بود، بلکه نشون دهنده تعصبشون و شعور بالای مربیمون بود 75 دقیقه مارسی رو له کردیم. گل نزدن یه بحث جداست. میمیرم برای این تیمی که با این مهارت رهبری میشه. نه برای تیمی که با 100 میلیون بسته شده و نه بر اساس هنر فوتبالی.
والله! من سیتی رو نگاه کن! اصلا امسال 5گانه بگیره! هنر کرده؟! مانچو چیو از فوتبال نشون داده؟ عرضه داشت با اینتر همچین میکرد. یا مورینیو تو رئال. یا پپ که امسال 2-3 تا خرج گردن کلفت کرده. کی میگه اینا فهم فوتبالی دارن؟! دارن. ولی نه در حد رئیس. شرط میبندم 1 تیم مشترک انتخاب کنید، به مثلا این 4 تا بدی، اون 3 تا گند میزنن، اما امثال ونگر و فرگوسن هستن که واقعا با شعور فوتبالی بالاشون، از پس هدایت هر تیمی بر میان.

علی ارشدی در 11/8/1390 | 12:12 گفت:

راستی نگفتی نصری چرا رفت ؟ پول که میگی نبود جام بود؟ یا چی؟

علی ارشدی در 11/8/1390 | 12:09 گفت:

الان داریم کم کم به یک توافقاتی میرسیم اما دلم میخواد بدونم نظرت راجع به توانایی فنی ونگر چیه؟

علی ارشدی در 11/8/1390 | 12:08 گفت:

سلام خوشحالم که داریم منطقی بحث میکنیم و از توهین خبری نیست در مورد قسمت اول حرفت باهات موافقم (دیر فروختن بازیکنا) راستش انتقاد اصلی من به ونگر دقیقا سیاستش تو نقل و انتقالاته نه به خاطر پول خرج نکردنش چون یادمه قبلا هم بازیکنای بزرگی داشتیم که ونگر هیچ کدوم رو گرون نخریده بود اما نمیدونم چرا بازیکنا الان وفاداری و تعصبشون هم کم شده هر فصل چند تا بازیکن بزرگ مون میرن و کسی هم به جاشون نمیاد اینه که ما به جایی نرسیدیم

اما راجع به مثالی که زدی من کی گفتم مشکل داره یا اینکه متوجه نشدم؟ نمیدونم چطور اینا رو برداشت کردی در اصل من کاملا منظورت رو فهمیدم ولی نتونستم این 2 تا رو با هم مقایسه کنم که خب شما هم میگی قصدت مقایسه نبوده پس مشکل حله

ali در 11/8/1390 | 10:37 گفت:

اما شما آقا علی ارشدی :شما میگید که 50 میلیون نصری و فابرگاس کی بدستش رسید؟ اولا این که حالا این 50 میلیون پوند هیچ ، 50 میلیون پوندی که خود باشگاه در اختیارش گذاشت چی؟!!
دوما این دیگه به بنده ربطی نداره که فابرگاس بخواد اول هفته بره یا آخر هفته.هر باشگاهی باشه حاضر نیست ستارهاش در آخرین لحظات بفروش چون جایگزین پیدا کردن براشون در آخرین لحظات بسیار دشوار هست و هر بازیکنی حاضر به اومدن نیست و اینجاست که یه جای کار میلنگه ونشون میده که یه قضیه بوده و مدیران نمی گفتن.نصری که از آخر فصل که هنوز فصل تمام نشده بود ، داشت میگفت که من میخوام برم و شایعاتش توی روزنامه ها پر شده بود.یعنی مدیران و مربی نمی دونستن که این آقا اول و آخر رفتنی هست.نمیدونستن که دیر و زود داره اما سوخت وسوز نداره.پس چرا از همون اول یه تصمیم درست نگرفتن؟!!!

بذار اینم بگم این سیاست خود مدیران باشگاه ومربی بود که دقیقه آخر بازیکنها رو بفروشن ، بخاطر اینکه فردا عذری داشت باشن و بگن که ما در آخرین ثانیه های نقل و انتقالات نصری و فابرگاس رو از دست دادیم ، پس قبول کنید که ما نمی تونسیتم که توی این زمان کم برای این دو بازیکن جانشین خوب تایین کنیم و بخریم.
واما در مورد این مثالم :
آقا علی شما الان که نون گرون شده ، احتمالا نون نمیخری دیگه ، چون قیمت واقعی نون اینقدر نیست.یا مثلا وقتی میرید شلوار بخرید میگید که قیمت واقعیش این نیست ، پس من همون زیر شلواری میپوشم وشلوار نمی خرم ، چون قیمت واقعیش این نیست؟!!!!.اینجا دیگه شما مجبورید خرید کنید.حالا که کاری از دست ما بر نمیاد و قیمت بازیکن اینقدر نجومی شده ، پس راهی نمی مونه جز اینکه ما هم وارد این بازار شیم.

مشکلش چیه؟کجاش رو متوجه نشدید؟مثال بهتر از این؟ واینکه بنده قیاس نکردم ، بنده مثال زدم که موضوع براتون جا بیفته وگرنه خودم میدونم که شلوار و انسان خیلی باهم فرق میکنن.این مثالی هست برای بهتر درک کردن موضوع.

ali در 11/8/1390 | 10:20 گفت:

خوب دوست عزیز آقا شهرام پس شما تا اینجای کار رو قبول کردید که ونگر مخالف عثمانوف هست و این یعنی مخالف پول خرج کردن ، دقیقا همین معنی رو میده.نه معنی بچه گانه ای که بخوایم بگه چون عثمانوف مدیر خوبی نیست بالاخره هر چی باشه بهتر از این مدیران فعلی هستن.پس میبینیم که ونگر خودش مخالف خرج کردن و خودش نمیخواد خرج کنه و پول جای بازیکن خوب بده.واینکه قضیه دوم که از سوی شما مطرح میشه و میگید که ونگر در هر حال به تیم وفادار رد میشه ، چون دیدی در هر حال حاضر به همکاری با تیم نیست و اگر علیشر عثمانوف بیاد میره پس اینکه بگیم ونگر ایستاد و مونده تا با این مدیران بی لیاقت بسازه و کار کنه و نذار ارسنال نابود بشه ، کاملا این قضیه رد میشه. یه خورده بچه بازی هم هست که ما بیایم بگیم که ونگر 7 سال مونده تا گند کاری های مدیران رو درست کنه ، آخ با عقل جور در نمیاد.پس تا کی میاد میخواد سکوت کنه ، بالاخره یه روز باید این سکوت شکست بشه یا نه ؟چه بهتر که این سکوت بعد از 7 و در همین اول فصل شکست میشد که ارسنال در بدترین وضعیت چند سال اخیرش به سر میبرد؟واین یعنی اینکه این نوع سیاست ها جواب نمیده؟وباید لب به سخن میگوشود!!! اما!!!!!
پس تنها یک حالت بیشتر نمی مونه اینکه ونگر همه موافق مدیران هست و میخواد این سیاست های اشتباه رو ادمه بده.