بدون شرح

نویسنده: ali

وبلاگ من
نویسنده: ali
صادق
کل بازدید: 8,369 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
طبق گزارش فرانس فوتبال، باشگاه مارسی فرانسه در صدد است تا ناچو مونرئال یا آلبرتو مورنو (بازیکن لیورپول) را برای تقویت پست دفاع چپ خود جذب کند، با توجه به ۳۲ ساله بودن مونرئال و اینکه قراردادش رو به اتمام است، احتمال این انتقال بیشتر وجود دارد. طبق گزارش فرانس فوتبال، باشگاه مارسی فرانسه در صدد است تا ناچو مونرئال یا آلبرتو مورنو (بازیکن لیورپول) را برای تقویت پست دفاع چپ خود جذب کند، با توجه به ۳۲ ساله بودن مونرئال و اینکه قراردادش رو به اتمام است، احتمال این انتقال بیشتر وجود دارد.
طبق گزارش مترو، آرسنال و منچستر یونایتد وضعیت آرنه مایر هافبک هرتابرلین را زیر نظر دارند، این بازیکن ۱۹ ساله جزء ترکیب ثابت هرتابرلین در بوندسلیگا شده است و به تیم زیر ۲۱ ساله‌های آلمان نیز دعوت شده است.استعدادیاب‌های دو باشگاه آرسنال و منچستر یونایتد بازی این هفته این بازیکن را در آلمان از نزدیک مشاهده کرده‌اند، پیش بینی می‌شود مایر قیمتی در حدود ۳۰ میلیون یورو داشته باشد، اسون میسلینتات مدیر نقل و انتقالات باشگاه آرسنال شخصاً علاقه شدیدی به این بازیکن دارد و از او به عنوان تونی کروس جدید یاد می‌کند. طبق گزارش مترو، آرسنال و منچستر یونایتد وضعیت آرنه مایر هافبک هرتابرلین را زیر نظر دارند، این بازیکن ۱۹ ساله جزء ترکیب ثابت هرتابرلین در بوندسلیگا شده است و به تیم زیر ۲۱ ساله‌های آلمان نیز دعوت شده است.استعدادیاب‌های دو باشگاه آرسنال و منچستر یونایتد بازی این هفته این بازیکن را در آلمان از نزدیک مشاهده کرده‌اند، پیش بینی می‌شود مایر قیمتی در حدود ۳۰ میلیون یورو داشته باشد، اسون میسلینتات مدیر نقل و انتقالات باشگاه آرسنال شخصاً علاقه شدیدی به این بازیکن دارد و از او به عنوان تونی کروس جدید یاد می‌کند.
طبق گزارش سان، اینتر میلان آماده ارائه پیشنهادی برای جذب ستاره آلمانی توپچی‌ها در تابستان است، که در ژانویه گذشته بعد از تمدید قراردادش با آرسنال موفق به جذب این بازیکن نشدند.اوزیل در صحبت‌های اخیر خود اظهار کرده بود اگر شرایط فراهم باشد ممکن است در آرسنال خود را بازنشسته بکند، اما حالا مدتی است که شایعات اختلاف بین امری و اوزیل زیاد شده است و اینکه این بازیکن به درهای خروج باشگاه نزدیک شده است، اما مسوت اوزیل این بازیکن ۳۰ ساله خودش مایل است که تا پایان فصل در آرسنال بماند، اما او در تابستان پیش رو در مورد آینده خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.
طبق گزارش سان، اینتر میلان آماده ارائه پیشنهادی برای جذب ستاره آلمانی توپچی‌ها در تابستان است، که در ژانویه گذشته بعد از تمدید قراردادش با آرسنال موفق به جذب این بازیکن نشدند.اوزیل در صحبت‌های اخیر خود اظهار کرده بود اگر شرایط فراهم باشد ممکن است در آرسنال خود را بازنشسته بکند، اما حالا مدتی است که شایعات اختلاف بین امری و اوزیل زیاد شده است و اینکه این بازیکن به درهای خروج باشگاه نزدیک شده است، اما مسوت اوزیل این بازیکن ۳۰ ساله خودش مایل است که تا پایان فصل در آرسنال بماند، اما او در تابستان پیش رو در مورد آینده خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.
قرعه‌کشی دور سوم جام حذفی انگلستان برگزار شد و آرسنال در دور سوم جام حذفی با برنده سولی هال و بلکپول رقابت خواهد کرد. قرعه‌کشی دور سوم جام حذفی انگلستان برگزار شد و آرسنال در دور سوم جام حذفی با برنده سولی هال و بلکپول رقابت خواهد کرد.
آرسنال اکنون در ۱۹ بازی اخیر خود بازنده نبوده است و این طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری تیم از سال ۲۰۱۶ بوده است. آرسنال اکنون در ۱۹ بازی اخیر خود بازنده نبوده است و این طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری تیم از سال ۲۰۱۶ بوده است.
پیر امریک اوبامیانگ و الکس ایوبی نامزد بهترین بازیکن سال آفریقا انتخاب شدند، این دو بازیکن از طرف اعضای کنفدراسیون فوتبال آفریقا، رسانه‌ها، کمیته فنی و پیشرفت و گروهی از مسئولان صاحب نظر انتخاب شدند. پیر امریک اوبامیانگ و الکس ایوبی نامزد بهترین بازیکن سال آفریقا انتخاب شدند، این دو بازیکن از طرف اعضای کنفدراسیون فوتبال آفریقا، رسانه‌ها، کمیته فنی و پیشرفت و گروهی از مسئولان صاحب نظر انتخاب شدند.
سول کمپل اسطوره‌ی آرسنال رسماً به عنوان سرمربی باشگاه مکلسفیلد تاون در لیگ دو انگلستان انتخاب شد. سول کمپل اسطوره‌ی آرسنال رسماً به عنوان سرمربی باشگاه مکلسفیلد تاون در لیگ دو انگلستان انتخاب شد.
لورن کوشیلنی پس از ۶ ماه دوران مصدومیت دیشب در دیدار تیم زیر ۲۳ سال‌های آرسنال و دربی کانتی به مدت ۴۵ دقیقه (نیمه نخست) به میدان رفت، آرسنال در این دیدار با نتیجه ۰-۵ از این تیم صدرنشین جدول شکست خورد.
لورن کوشیلنی پس از ۶ ماه دوران مصدومیت دیشب در دیدار تیم زیر ۲۳ سال‌های آرسنال و دربی کانتی به مدت ۴۵ دقیقه (نیمه نخست) به میدان رفت، آرسنال در این دیدار با نتیجه ۰-۵ از این تیم صدرنشین جدول شکست خورد.
 پیر امریک اوبامیانگ در ۱٦ بازی لیگ برتری آرسنال که در روز یکشنبه انجام شده است، ۱۴ گل بثمر رسانده است که تقریبا ۷۸ درصد تمام گلهای او برای آرسنال در لیگ را شامل می شود. پیر امریک اوبامیانگ در ۱٦ بازی لیگ برتری آرسنال که در روز یکشنبه انجام شده است، ۱۴ گل بثمر رسانده است که تقریبا ۷۸ درصد تمام گلهای او برای آرسنال در لیگ را شامل می شود.
گل اوبامیانگ به بورنموث، هزار و هشتصدمین گل آرسنال در تاریخ لیگ برتر بود، تنها تیم منچستر یونایتد با ۱۹۴۴ گل در لیگ، بیشتر از آرسنال گل زده است. گل اوبامیانگ به بورنموث، هزار و هشتصدمین گل آرسنال در تاریخ لیگ برتر بود، تنها تیم منچستر یونایتد با ۱۹۴۴ گل در لیگ، بیشتر از آرسنال گل زده است.

بدون شرح

این متن دوستمون آقا سعید میلانی هست که واقعا حیفم اومد براش یه پست بلاگ درست نکنم.


ونگر کیه آخه اینقدر بزرگش کردین؟ من از سال 95 طرفدار آرسنال هستم دستاوردهای ونگرم خوب یادمه.
ونگر فقط با ستاره ها تونسته برای ما جام بیاره زمانی که امثال رابرت پیرس ، تیری آنری ، دنیس برگ کمپ ، امانوئل پتی ، پت ویرا ، آنلکا ، رایت ، آدامز ، پارلور ، دیکسون ، سیمن ها در این تیم بودن نه تو این 5 سال اخیر.
من حالم از مورینیو بهم میخوره اما وقتی پورتو رو قهرمان اروپا کرد کی رو داشت تو تیمش؟ یا همین ویلاس بوآس؟ وقتی اوتو ری هاگل یونان و قهرمان اروپا کرد کی رو د اشت؟ اما ونگر چه کرد؟ تو فینال یوفا کاپ به گالاتاسارای بازوند تیم ما رو!!!!!! یا تو فینال اروپا به بارسا ، یا شاهکار بزرگش جلوی منچستر.
به نظر من فرگوسن با ونگر واقعا قابل قیاس نیست ، فرگوسن خیلی خیلی سرتر از ونگره ، فصلی رو به یاد بیارین که بکهام از اولترافورد رفت برنابئو ، فرگوسن زد تو سر خودش؟! گفت دستم بستست؟! بازم جام آوورد برای تیمش.
اونهایی که ونگر رو مثل یه بت میدونن اصل رو فراموش کردن ، ما جمع نشدیم که بشینیم آقای ونگر ونگاه کنیم آب دهنمون راه بیفته! ما آرسنال و دوست داریم و موفقیت این تیم برای یه طرفدار از هر چیزی باید مهمتر باشه. طرفدار واقعی اونیه که نتونه 5 سال بی جامی رو تحمل کنه ، مگه دنیا چند روزه؟! که 5 سال فرصت برای ونگر کمه؟ صدتا از این آقا بهتر هستن که میتونن تیم رو به جایگاه اصلیش برسونن.
من هم معتقدم که اگر ونگر از آرسنال بره ، در هیچ تیمی ، به هیچ موفقیتی نمیرسه ، صد درصد ، این و برای اونایی میگم که شاید ندونن ونگر از کجا اومده و چه سابقه ای داره : این آقا تا قبل از آرسنال فقط تو یه تیم مثلا بزرگ مربی گری کرده بود اون هم ناگویا گرامپوس ایت ژاپن بود ! که ازونجا اخراجش کردن و اومد آرسنال.
ونگر فقط یه بله قربان گوی خوب بوده تو آرسنال برای مدیران پولدوست تیم وتنها راز بقاش تا الآنم همین خوشخدمتی هاش به سران باشگاه هست . این واقعیته و تلخ!

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 20:46 گفت:

علی ارشدی بيا مسنجر

ramin kazemi در 14/8/1390 | 20:27 گفت:

دمت گرم اخرش شد.بازیکن .ارسنال باید چندتا بازیکن جفت و جور بخره برای قهرمانی نه سرمربی رو اخراج کنیم یکی دیگه بیاریم سرمربی بدون بازیکن هیچکاری نمیتونه بکنه>نمونه مورینیو هر جا بوده بازیکناش شاخص بودن و از بهترینا پورتو چلسی اینتر رئال.بایرن مونیخ نگا چه بازیکنایی داره!توپ بنداز جلوشون خودشون بلدن چه کار کنن(شوخی)

علی ارشدی در 14/8/1390 | 20:22 گفت:

یادش بخیر اون قدیما

ramin kazemi در 14/8/1390 | 20:21 گفت:

3-0 بردیم

Saeed Milani در 14/8/1390 | 20:21 گفت:

اگه بمونه بازیکن خوب بخره ما هم قبولش داریم معلومه خوب.

علی ارشدی در 14/8/1390 | 20:18 گفت:

آره ولی فرض محال که محال نیست

Saeed Milani در 14/8/1390 | 20:17 گفت:

خودت جواب دادی دیگه

Saeed Milani در 14/8/1390 | 20:16 گفت:

خودت جواب دادی دیگه

علی ارشدی در 14/8/1390 | 20:14 گفت:

خب سعید اینو بگو اگه مذیرا برن ونگر بمونه نظرت چیه البته بعیده

Saeed Milani در 14/8/1390 | 20:13 گفت:

میبینیم در آینده . مام حدس میزنیم.

ramin kazemi در 14/8/1390 | 20:13 گفت:

چرا لقمه رو دور سرمون بگردونیم!!!

علی ارشدی در 14/8/1390 | 20:12 گفت:

ونگر بله ولی سهامدارا چی؟

ramin kazemi در 14/8/1390 | 20:11 گفت:

خودت میگی مربی بزرگ دیگه ای قبول نمیکنه!شایدم خواستن عوض کنن کسی رو پیدا نکردن!!!!!؟

Saeed Milani در 14/8/1390 | 20:11 گفت:

بالاخره میشه نتیجه گرفت به اتمام کار ونگر نزدیکیم چه بخوایم چه نخوایم.

علی ارشدی در 14/8/1390 | 20:10 گفت:

شما از کجا میدونی سعید جان؟ مگه آداموسی؟

Saeed Milani در 14/8/1390 | 20:09 گفت:

تا اون موقع این تغییر و تحولات انجام شده دیگه.

ramin kazemi در 14/8/1390 | 20:08 گفت:

پس تغییر ونگر چه کمکی میتونه بکنه با این مسئولین؟نباید خدا رو شکر کرد که ونگر رو داریم که با این مسئولین کنار اومده با گرفتن بازیکنای جوون با کیفیت تونسته ارسنال رو توی بورس نگه داره کی میتونه این کار رو بکنه کی سابقه همچین کاری رو داره؟

علی ارشدی در 14/8/1390 | 20:06 گفت:

درسته پس اخراجش میکنن

Saeed Milani در 14/8/1390 | 20:04 گفت:

اما مربی دیگه زیر بار این زور نمیره هرگز

علی ارشدی در 14/8/1390 | 20:04 گفت:

خب سعید جان فکر کنم شما هم قبول داری که مشکل اصلی مدیران هستن مثلا اگه ونگر هم بره و کس دیگه ای بیاد که همدستی نکنه باهاشون اخراجش میکنن

Saeed Milani در 14/8/1390 | 20:03 گفت:

ونگر یه وسیله ای شده در این انتقال قدرت به خارجی ها همونطورک ه خودش اعلام کرد اگه عثمانوف بیاد اون هم میره.

ramin kazemi در 14/8/1390 | 20:01 گفت:

گل سوم میکل ارتتا

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:59 گفت:

خب سعید جان فکر کنم شما هم قبول داری که مشکل اصلی مدیران هستن مثلا اگه ونگر هم بره و کس دیگه ای بیاد که همدستی نکنه باهاشون اخراجش میکنن

ramin kazemi در 14/8/1390 | 19:58 گفت:

ونگر و عثمانوف باهم مشکل دارند؟

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 19:57 گفت:

الان ميام

Saeed Milani در 14/8/1390 | 19:56 گفت:

ونگر یه وسیله ای شده در این انتقال قدرت به خارجی ها همونطورک ه خودش اعلام کرد اگه عثمانوف بیاد اون هم میره.

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:56 گفت:

چلسی 1 بلکبرن 0

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:54 گفت:

ظاهر امر اینو نشون میده باطنشو خدا میدونه

ramin kazemi در 14/8/1390 | 19:52 گفت:

تا اینجا که من متوجه شدم این سهامدارا هستن که مانع خرید های بزرگ برای باشگاه تو چند سال اخیرا و ونگر همراهشون میکنه با خرید جوونا!درسته؟

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:48 گفت:

آقای جاشی بخشش از بزرگانه اگه میتونی بیا تو یاهو مسنجر کارت دارم [email protected]

Saeed Milani در 14/8/1390 | 19:47 گفت:

به هر حال اونهام اولویت های خودشون رو دارن که به قول علی ما بی خبریم.

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:47 گفت:

بخشش از بزرگانه اگه میتونی بیا تو یاهو مسنجر کارت دارم [email protected]

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 19:45 گفت:

علی ارشدی جان ali به من توهين كرد اما نميگه چرا؟/؟؟ولي من به احترام شماها بچه هاي سايت جوابش رو ندادم
اما حتي معذرت خواهي هم بلد نيست اين جوري كه نميشه كه

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:44 گفت:

تا بینشون نباشی نمیفهمی چه هدفی دارن

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:43 گفت:

آقا کاظمی گل گفتم که مسولین باشگاه خیلی مرموزن

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:42 گفت:

ساندر لند البته

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:41 گفت:

منچستر یو 1 ستاندرلند 0

ramin kazemi در 14/8/1390 | 19:41 گفت:

من سیاست های غلط رو متوجه نیستم گفتم که اینا هم یه سری سرمایه دارن که به فکر بالا بردن سرمایه هاشون هستن پس اگه بیشتر خرج کنن و جام بگیرن پول بیشتری گیرشون میاد؟مثل رئال و بارسا!خوب خرج میکنن خوب گیرشون میاد؟با جام گرفتن تعداد طرفدارها هم بیشتر میشه

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:41 گفت:

علی جان جواب سیلی سیلی نیست اگر کسی بهت فحش داد تو هم فحشش بدی فرق شما ها چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 19:39 گفت:

: ببين ali نشد ديگه گفتي سيلي در مقابل سيلي حالا بگو من چي بت گفتم كه بم فحش دادي؟؟؟
وبگو من به كي تو هين كردم واسم كي رو اوردم
تو كه دم از مردم سلاري ميزني جواب بده چرا فحش دادي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

واقعا كارت شرم اور بود حتي جوابي نداري

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:38 گفت:

خالا به ما چه ربطی داره که ونگر بعد از آرسنال چه کار میکنه

Saeed Milani در 14/8/1390 | 19:36 گفت:

تو این مورد من مخالفم با نظرت ولی احترام قائلم براش ، ونگر به نظر من بعد از آرسنال جای دیگری تو فوتبال نداره.

ali در 14/8/1390 | 19:35 گفت:

بله جیبشون ، عقاید اشتباهشون.لجبازی و پافشاری کردن روی سیاست های غلط

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:35 گفت:

در مورد جانشین ونگر با حسین موافقم قبل از ونگر باید مدیران عوض بشن

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:35 گفت:

در مورد جانشین ونگر با حسین موافقم قبل از ونگر باید مدیران عوض بشن

ramin kazemi در 14/8/1390 | 19:33 گفت:

پس دست ونگر نیست؟پس دست کسی که بیا جاش هم نخواهد بود؟

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:31 گفت:

دوستان لینک رو بردارین که اگه پست رفت تو هیستوری بتونیم به بحث ادامه بدیم

ramin kazemi در 14/8/1390 | 19:31 گفت:

حالا کی ونگر رو عوض میکنه؟همین مسئولا دیگه؟خوب یکی رو میارن که بدردشون بخوره!!!!!!!ولی من فکر نمیکنم نظرشون انقدر ساده باشه!!!!ارسن ونگر هم خوب اگه اینجوری بود میرفت یه تیم دیگه که بهش فشار نیارن راحت کار خودش رو بکنه!کی اقا بالا سر میخواد؟

Saeed Milani در 14/8/1390 | 19:31 گفت:

جیب خودشون ، الآن فقط هدفشون بالا بردن ارزش سهام باشگاه با قراردادهایی که با نایکی و فلای ایمیریت بستن هستند ، اونارم میفروشن به امثال کرونکه و عثمانوف ، چیزی که واضحه اینه که انگلیسی ها دیگه تمایلی به ادامه سرمایه گذاری رو تیم ندارن ومثلا امثال لیدی سونیا و دیوید دین و غیره که از سهامدارای عمده انگلیسیه باشگاه بودن سهامشون رو به این دوتا فروختن.

ramin kazemi در 14/8/1390 | 19:26 گفت:

جیبشون؟

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:24 گفت:

اینا خیلی مارمولکن حسین جان اگه قرار بود ما از کارشون سر در آریم که خوب بود

Saeed Milani در 14/8/1390 | 19:23 گفت:

مسلما ، اما برای جیبشون دوست عزیز

ramin kazemi در 14/8/1390 | 19:22 گفت:

مسئولین ارسنال هم که مثل ایران دولتی نیستند!!!از پول وثروت بیشتر هم بدشون نمیاد!میاد؟

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:21 گفت:

اینم نکته ظریفیه که واقعا معلوم نیست

ramin kazemi در 14/8/1390 | 19:19 گفت:

خوبه جام گرفتن که باعث درامد بیشتر باشگاه چرا باید مسئولین مخالف خرید باشن؟؟

ramin kazemi در 14/8/1390 | 19:17 گفت:

ونگر با بازیکنایی که در حد قهرمانی نبود همیشه مدعی قهرمانی بوده تا اخرای فصل!بقیش رو خودتون بهتر میدونید

Saeed Milani در 14/8/1390 | 19:15 گفت:

ما هم لپ مطلبمون همین بود ، منتها این وسط این خصیصه اخلاقی ونگر که به خاطر حفظ جایگاه بله قربان گویی میکنه و بازیکن های بزرگ نمیخره به تیم ضربه زده و تو این 5 سال و جامی نیاوورده ، مزیت مربی خوب به جز ونگر همینه که مثل اون راه نمیاد با مسئولان.

ramin kazemi در 14/8/1390 | 19:12 گفت:

نظر من تغییر ونگر نیست ولی موافقم بازیکنا در حد قهرمانی نبودن!مشکل ارسنال هم نداشتن بازیکنای با کیفیت قهرمانیه!همه و اشکال بزرگ ونگر هم نخریدن بازیکنای خوب میدونم(گل دوم ورمایلن)جا از مصدومیت ها

Saeed Milani در 14/8/1390 | 19:09 گفت:

فرمالن گل 2

Saeed Milani در 14/8/1390 | 19:08 گفت:

یه زمانی ما هم بحثمون این بود که این هفته چند تا میزنیم! فصلی که بدون باخت قهرمان شدیم یا فصل های دیگه حتی! اما الآن خدا خدا میکنیم منچستر و سیتی و چه و چه کمتر بهمون بزنن! اینه وضع فعلی این تیم.

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:06 گفت:

خب فکر میکنم منظور سعید خرید بازیکن باشه

Saeed Milani در 14/8/1390 | 19:06 گفت:

واقعا مثل اینکه این 5 فصل اخیر اصلا برگذار نشده! شما شاید یادت نباشه بازیهای قدیمی اما به این سبک بازی و این کیفیتی که آرسنال ارائه میده جام که هیچ همون باید به فکر سوم چهارمی بود! بله بهترین فوتبال رو بازی کردیم در این 5 سال اخیر!

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:05 گفت:

خب فکر میکنم منظور سعید خرید بازیکن باشه

ramin kazemi در 14/8/1390 | 19:03 گفت:

چه تغییری مورد نظرت با اومدن اینا؟ارسنال تهاجمی همیشه بازی کرده.خوبم بازی کرده!سبک عالی هم ارئه میکنه که قابل احترام و هوشمندانه است!

علی ارشدی در 14/8/1390 | 19:02 گفت:

منم معتقدم هر کی میاد باید تیمش همین مدلی بازی کنه

Saeed Milani در 14/8/1390 | 18:56 گفت:

رایکارد ، فان باستن ، فان خال ، هیتسفیلد یا زمان دفاعی هستن؟ هلندی ها که ابدا ، هیتسفیلد فوق العاده باهوشه وزمانی که تو بایرن بود هم خوب گل میزد تیمش ، زدنیک زمان هم یاد آور دوران طلایی پارما ست. و تیم هاش فوق العاده هجومی بودن. ایتالیایی ها چرا ، کلا معتقد به کاتاناچیو هستن. من ترجیح میدم یه هلندی بیاد.

علی ارشدی در 14/8/1390 | 18:55 گفت:

یکی زدیم

ramin kazemi در 14/8/1390 | 18:53 گفت:

یک هیچ جلو افتادیم

علی ارشدی در 14/8/1390 | 18:52 گفت:

سبک بازی آرسنال نباید عوض شه قهرمانی به سبک مورینیو نمیخوایم

ramin kazemi در 14/8/1390 | 18:51 گفت:

بیشتر اینا تفکر دفاعی دارن!!!

Ali&MT در 14/8/1390 | 18:50 گفت:

من ميگم هر كي مياد بياد فقط اين اريكسون نياد من بهش الرژي دارم بد فرم ... البته بنده خدا قديما مربي خوبي بوده ولي من باهاش مشكل شخصي دارم ... سو برداشت نشه

Saeed Milani در 14/8/1390 | 18:48 گفت:

واضحه ، دیدگاه متفاوت و سبک متفاوت ، هرکسی طرز تفکر مخصوص به خودش رو داره ، فکر جدید یعنی خرید جدید ، بازیه جدید ، اولویت جدید ، سبک جدید و...

ramin kazemi در 14/8/1390 | 18:47 گفت:

چطور اینا که اسم بردی میتونن به ارسنال کمک کنن یا چه برتری اینا نسبت به ارسن ونگر دارن؟لطفا(کوتاه و خلاصه لطفا)

Saeed Milani در 14/8/1390 | 18:45 گفت:

نمیشه از روی گذشته آدم ها گفت که شاید اینجا هم موفق نباشن ، من خودم هلندی ها رو میپسندم ، اما یه حسی تو وجودم میگه نفر بعدی هرکی باشه یکی از اسطوره های باشگاه بر میگرده به تیم ، یعنی دیوید پلات که الآن دستیار مانچو تو سیتیه.

ramin kazemi در 14/8/1390 | 18:44 گفت:

چطور اینا که اسم بردی میتونن به ارسنال کمک کنن یا چه برتری اینا نسبت به ارسن ونگر دارن؟لطفا(کوتاه و خلاصه لطفا)

Ali&MT در 14/8/1390 | 18:38 گفت:

فان باستن توشون بدك نيست ... من اريكسون رو نميتونم بفهممم ... شايد باز من بد خودنم ... جان من اريكسون خودمونو گفتي؟ همين كه قبل ها مربي انگليس بود ديگه؟؟؟ خود خودشو ميگي؟

Ali&MT در 14/8/1390 | 18:37 گفت:

اريكسون؟؟؟؟؟؟ سعيد خان؟؟؟؟ اريكسون رو جان من بگو مخالفي يا موافق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی ارشدی در 14/8/1390 | 18:36 گفت:

از این بین فقط فان باستن میتونه خوب باشه جوون هم که هست بقیه کم کم باید به فکر خداحافظی باشن مثل ونگر

Ali&MT در 14/8/1390 | 18:35 گفت:

حسين جان منتقد كلا فقط نقد ميكنه پيشنهاد نميده تا جايي كه ميدونم ... ممكنه خوب بگه يا بد ولي كلا عملكردو نقد ميكنه و پيشنهاد نميده ... حالا پيشنهادو كي ميده من نميدونم ... شايد به قول شما مخالف ها ... ولي به نظر من الان وقت انتخاب شخص خاصي نيست چون اسم بياد وسط باز جنگ شروع ميشه ... در حد همين نقدشم واسمون چالش برانگيز شده چه برسه به پيشنهاد

Saeed Milani در 14/8/1390 | 18:33 گفت:

زدنیک زمان
مارچلو لیپی
کارلو آنچلوتی
اسون گوران اریکسون
فرانک رایکارد
مارکو فان باستن
اوتمار هیتسفیلد
لوئیز فان خال
و....
البته بگم با همشون موافق نیستم اما گفتی گزینه ، اسم بردم که نگی همینجوری میان یه حرفی میزنن و میرن.

ramin kazemi در 14/8/1390 | 18:26 گفت:

من که طرفدار ارسنال چه ببازه چه ببره!با هرکی که باشه.ونگر هم مربی بزرگی بوده وهست و میماند.به کوری چشم هرچی طرفدار چلسی و تاتنهام و بارسلونه!که مربی به این با شخصیتی داریم

ramin kazemi در 14/8/1390 | 18:22 گفت:

چرا مخالف ها هیچ پیشنهادی ارائه نمیکنن؟نمیدونم ؟شاید ندارن؟

علی ارشدی در 14/8/1390 | 18:21 گفت:

میدونستم کارت درسته

Saeed Milani در 14/8/1390 | 18:19 گفت:

من منظورم لحنش بود علی جان. در ضمن ازش عذرخواهی هم کردم ، به نظرش هم احترام میذارم.

علی ارشدی در 14/8/1390 | 18:10 گفت:

سعید عزیز من از Ali&MT حمایت نکردم از اخلاق مداری حمایت کردم حرف خودته که میگی همه باید بتونن نظرشونو آزادانه بیان کنن منم همینو میگم در ضمن شما نمیتونی بگی که Ali&MT کامنت ها رو نخونده از کجا معلوم؟ داری سیستمشو مانیتور میکنی؟

Saeed Milani در 14/8/1390 | 18:10 گفت:

من تو کامنت های قبلیم نوشتم آقا شهرام ، من هم افتخارات ونگر و آرسنال رو با هم دیدم ودرک کردم ، از سال 95 تا الآن ، سوالت رو با سوال جواب میدم ، چرا فرگوسنی که ربع قرن در منچستر خدایی کرده سه هفته پیش میاد و میگه جانشین من مورینیو میتونه باشه فقط؟! در حالیکه نه از رفتنش حرف بود و نه نارضایتی از عدم نتیجه گیریش ، در حالی که در اوجه میاد و یه همچین مناعت طبعی رو از خودش نشون میده ، اما در مقابل آرسن ونگر ، جز اصرار به اشتباهات تکراریش در 5 فصل اخیر و به خصوص در سال آخر کاره دیگه ای کرده؟ مگه ماه پیش نبود که برای بهبود وضعیت خط دفاعی دست به دامن مارتین کیون شد؟
ببین قیاس مع الفارق نکنیم بحث من اینه که هرکسی یه روزی میرسه که دیگه چیزی برای ارائه کردن نداره یا کم داره ، باید جاش رو به جوونترها بده ، به تفکرات نسل جدید احترام بذاره و جا رو برای اونها باز کنه ، مثل کاری که فرگوسن میخواد بکنه.
ما منکر زحمت های ونگر نبودیم ونیستیم ، ونگر جزئی از خانواده آرسناله. اما توی فوتبالی که هر روزش باید پیشرفت کنی تا به چشم بیای و تو بورس باشی ، جواب 5 سال درجا زدن یا حتی پسرفت رو کی میتون ه به هوادار بده؟

mostafa در 14/8/1390 | 18:06 گفت:

بعد برای اونایی که میگن ما ارسنال رو دوس داریم نه شخص خاصی رو باید اینم بدونن که سربازا هستن که یک لشکر رو تشکیل میدن این بازیکنان و مربی کادر فنی و غیره .... هستن که تیمو تشکیل میدن پس باید از همشون حمایت کرد

mostafa در 14/8/1390 | 18:06 گفت:

بعد برای اونایی که میگن ما ارسنال رو دوس داریم نه شخص خاصی رو باید اینم بدونن که سربازا هستن که یک لشکر رو تشکیل میدن این بازیکنان و مربی کادر فنی و غیره .... هستن که تیمو تشکیل میدن پس باید از همشون حمایت کرد

mostafa در 14/8/1390 | 18:03 گفت:

یعنی واقعا شما مشکل ارسنال رو ونگر میدونید واقعا عجیبه یعنی ونگر بره حله تیم پشت سر هم جام میاره بنظر شما مورینیو و پپ و ردنپ و هیدینگ از ونگر بهترن؟ چون جام اوردن . اگه ارسنال رو دوس دارید باید ارسن رو هم دوس داشته باشید و مربی بعدی یه روزی ونگر میره اونوقت که شما خلاء شو احساس میکنید باید قدر مربی خوبمونو بدونیم خودمونم میدونیم که ونگر چه چیزایی به ارسنال و هواداراش داده شما میخوایم بازیکنان تیم به تیم پایبند باشند و باغیرت بازی کنند ولی قدر مهره های تعصبی چون ونگر رو نمیدونیم ونگر مهره بزرگی برای تیممونه اینو خودتونم خوب میدونید

ramin kazemi در 14/8/1390 | 18:03 گفت:

فکر نکنم شاید با یکی دیگه اشتباه گرفتید!من میدونم یکروز ونگر میره ولی خیلی کنجکاوم بدونم کی بدرد این تیم میخوره؟همه میگن مشکل ونگر پول خرج نکردن من نمیدونم مگه ونگر دوست نداره که جام ببره؟یا کی رو میخواین جاش که بتونه تیم رو متحول کنه؟اونجوری که شما دوست دارید؟

توپچی جنوب در 14/8/1390 | 17:59 گفت:

من به ونگر مثل یه بت نگاه نمیکنم و از کارنامه 5سال اخیرش هم دفاع نمیکنم اما دو مسئله دارم که میخوام سعید بهم برای درکش کمکم کنی؟

1-چرا ونگر که اینقدر در نظر شما بدرد نخوره ,,بهترین مربی دهه انتخاب میشه ؟چه کسانی انتخابش میکنن؟
2-ایا نباید به مرد بزرگی که اینقدر برای ارسنال زحمت کشیده چه با کسب جام چه بی کسب جام احترام قائل بود ودر برابر توهینها ازش دفاع کرد؟

من ونگر رو بت نمیدونم بلکه باشگاه ارسنال رو بیش از اونچیزی که فکرش رو میشه کرد دوست دارم وهر کسی که از تیم حمایت کنه با تمام وجودم دوسش دارم

Saeed Milani در 14/8/1390 | 17:57 گفت:

آقای کاظمی منتقد که نباید راهکار ارائه کنه ، اگه راهکار هم بخواین میشه در موردش حرف زد ، اگه انتقاد از ونگر مخالفت نیست پس چیه؟
جواب من رو هم ندادین ، خوب یادمه که هفته پیش خودتون هم تو بحث حاضر بودین.

Saeed Milani در 14/8/1390 | 17:55 گفت:

Ali&MT من کی هستم که بخوام ببخشم ، من عذر میخوام اگه حرفی زدم که شما رو ناراحت کردم. معذرت میخوام.

ramin kazemi در 14/8/1390 | 17:54 گفت:

آقای میلانی شما حرف مخالفی نداری!فقط داری نقد یک طرفه میکنی کارهای ونگرو!هیچ پیشنهادی هم نداری!یا داری و نمیگی!

Ali&MT در 14/8/1390 | 17:53 گفت:

من رو حرف شما حرف نميزم سعيد خان ... بازم تكرار ميكنم حرف شما كاملا درسته من سعي ميكنم بهتر مطالبو بخونم ... جبهه هم نگرفتم ... قصد توهين و جسارتم ندارم ... كاملا منظورم معذرت خواهيه ... جلوي جمع دارم ميگم ... ببخش داداش

ramin kazemi در 14/8/1390 | 17:53 گفت:

آقای میلانی شما حرف مخالفی نداری!فقط داری نقد یک طرفه میکنی کارهای ونگرو!هیچ پیشنهادی هم نداری!یا داری و نمیگی!

Saeed Milani در 14/8/1390 | 17:52 گفت:

حسین آقای کاظمی شما که قدیمیتری حتما یادته هفته پیش هم این بحث شد الآن لینکش رو یادم نیست اما یه سری اومدن کار رو به فحش و اینا کشیدن ، وقتی جنبه یه کاری نباشه بحث در موردش بی فایده است.

Saeed Milani در 14/8/1390 | 17:49 گفت:

من خودم تو کامنتم گفتم خودم رو ناقص ترین آدم میدونم و هیچ ادعایی ندارم ، اما نمیدونم چرا بعضی از دوستان جنبه شنیدن حرف ها مخالف رو ندارن ، متاسفانه جزوی از فرهنگ غلط ما ایرانیهاست. عدم پذیرش حرف مخالف که در جوابش چه توهین هایی که به اون آدم نمیکنیم ، کاش همه چیز درست بشه یه روز!

ramin kazemi در 14/8/1390 | 17:48 گفت:

جناب میلانی شما گزینه هات رو بگو لطفا!

Ali&MT در 14/8/1390 | 17:48 گفت:

شما درست ميگي هم بزرگتري از ما هم علمت بيشتر از منه هم بيشتر از من پيگيري ... من وقت پيگيري مستمر ندارم متاسفانه شما درست ميگي ... من جلو همه ميگم معذرت ميخوام ... شما استاد مايي ... يه كلاس سواد اموزي ميرم كه مطالبو درست بخونم ... بازم ممنون از انتقاد سازندت

Ali&MT در 14/8/1390 | 17:45 گفت:

غير مستقيم توهين ميكننن به ادم عجب جمع دوستانه اي شده اينجا ... اقا سعيد من علم فوتباليم در حد يك به 1000 شمام نيست ... اما سوادم در حد خوندن مطالب هست مطمئن باش

Saeed Milani در 14/8/1390 | 17:45 گفت:

از نحوه حرف زدنت کاملا مشخص بود

Saeed Milani در 14/8/1390 | 17:44 گفت:

یه مثال معروف هست که میگه نرود میخ آهنین در سنگ ، اسم هرکسی رو بیاریم یه عیب روش میذارین اما ونگر رو جدای از ضعف های واضحش در حد پرستش دوست دارین ، البته بازم میگم هیچ ایرادی نیست و هر کسی میتونه آزادانه نظرش رو ابراز کنه. این حق طبیعیه هر آدمیه.

Ali&MT در 14/8/1390 | 17:43 گفت:

شما مطمئني من مطلب رو نخوندم؟ نظراتو نخوندم؟

ramin kazemi در 14/8/1390 | 17:41 گفت:

چرا مخالف های حضور ونگر گزینه های جانشینی و دلیل انتخاب اونها رو نگن تا همه روی اونها بحث کنن؟

Saeed Milani در 14/8/1390 | 17:40 گفت:

من از این تعجب کردم که از کسی که نه مطالب رو خونده کامل و نه اصلا موضوع بحث رو میدونه چیه و توهین میکنه حمایت کردی

علی ارشدی در 14/8/1390 | 17:39 گفت:

سعید میلانی گل شما یک چیزی نوشته بودی ضرورت ظرفیت بحث آزاد منظورت از آزاد این بود که توهین هم بکنیم؟ تا وقتی داشتیم بحث میکردیم منم بحث کردم اما حالا که پای توهین وسط اومده من نیستم اگه بد میگم بگو بد میگی؟

Saeed Milani در 14/8/1390 | 17:38 گفت:

مگه چند هفته پیش سر همین مساله بحث نشد ؟! آخرش گفتیم بابا به پیر به پیغمبر همه طرفدار آرسنال هستن و هرچی میگن از سر دلسوزیه و تو اینجا هم هرکسی یه فکر و سلیقه ای داره باید یاد بگیریم که به نظرات همدیگه احترام بذاریم اصلا اینجا بهترین جا برای تمرین دموکراسیه مگه این بحث ها نشد؟! مگه قرار نشد به هم توهین نکنیم؟ لطفا یه نگاه اجمالی به کامنت های من بنداز ببین به کی توهین کردم ازش عذرخواهی کنم یه نگاهم به حرف های بقیه دوستان که اصلا دوست ندارم اسم ببرم بنداز ببین به من چی ها گفتن اما من دم نزدم ، بیخیال به هر حال هرکسی یه شخصیتی داره ونمیشه از آدم ها ایراد گرفت ، من هم خودم رو ناقص ترین آدم می دونم. امیدوارم که همه موفق باشین.

علی ارشدی در 14/8/1390 | 17:36 گفت:

سعید میلانی گل شما یک چیزی نوشته بودی ضرورت ظرفیت بحث آزاد منظورت از آزاد این بود که توهین هم بکنیم؟ تا وقتی داشتیم بحث میکردیم منم بحث کردم اما حالا که پای توهین وسط اومده من نیستم اگه بد میگم بگو بد میگی؟

توپچی جنوب در 14/8/1390 | 17:34 گفت:

سعید جان از تو بعید بود اینجور حرف زدن در مورد ونگر اخه فکر میکردم درک بالایی از فوتبال داری اما با این حرفا........

اگر ونگر مربی خوبی نیست اگر ونگر بدرد نمیخوره اگر ونگر احمقه بس چرا بهترین مربی دهه جهان انتخاب شد چرا هنوز تو لیست 10 مربی برتر دنیاست مگر این انتخاب رو کارشناسان ارشد و زبده و فهمیده فوتبال جهان انجام نمیدن!!!!!

قطعا ونگر به خاطر 5سال اول2000 که جام اورده بهترین نشده بلکه به دلیل درک وشعور بالای مربیگری وسبک زیبایش بهترین شده وگرنه اگه به جام بودکه باید گواردیولا که همه جامها رو درو کرده یا فرگوسن انتخاب میشدن این رو قبول داری/؟؟؟؟؟

یا شاید هم همه کارشناسان و فوتبال دوستان اشتباه میکنن وسعید ودوست عزیزم علی درست میگن!!!!!!!!!!
سعید و علی جان جام بخشی از فوتباله وهمه فوتبال نیست....
ودر اخر باید از کاظم قاسمی عزیز و امثال کاظو و بسیاری از دوستان که درک قابل توجه ای از فوتبال دارند که اکثرا هم در همین سایت عضو هستند بابت جوابهایشان تشکر ویژه ای میکنم

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 17:31 گفت:

: ببين ali نشد ديگه گفتي سيلي در مقابل سيلي حالا بگو من چي بت گفتم كه بم فحش دادي؟؟؟
وبگو من به كي تو هين كردم واسم كي رو اوردم
تو كه دم از مردم سلاري ميزني جواب بده چرا فحش دادي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

واقعا كارت شرم اور بود حتي جوابي نداري

Ali&MT در 14/8/1390 | 17:31 گفت:

ايشون با من مشكل دارن علي خان شما جدي نگير ... بايد بيايو حرفشونو تاييد كني تا قبولت داشته باشن (البته همه ادما همينن)

علی ارشدی در 14/8/1390 | 17:29 گفت:

آقا سعید چرا از من بعیده؟؟؟ راس میگه بنده خدا ؟ چرا فکر میکنی حرف بدی میزنه ؟ من نمیتونم فکرتو بخونم خواهشا کامل توضیح بده رفیق

Ali&MT در 14/8/1390 | 17:28 گفت:

منم با شما بحث نكردم سعيد خان .... شما استاد مايي رو حرف شما كه نميشه حرف زد ...

علی ارشدی در 14/8/1390 | 17:26 گفت:

سعید میلانی عزیز Ali&MT راست میگه منطقشم درسته فرض کن همه ما متقاعد شدیم و گفتیم مرگ بر ونگر آخرش که چی میارزه به این همه توهین و افترا و ناسزا و فحش ؟؟؟؟

Ali&MT در 14/8/1390 | 17:25 گفت:

منم حرفاي شمارو تاييد ميكنم علي جان ... چه قدر علي تو علي شده ها .... توهين متاسفانه داره تبديل به تفريح ميشه توي اين پستهاي بلاگ دوستان

Saeed Milani در 14/8/1390 | 17:25 گفت:

با شناختی که ازت پیدا کردم ، از تو بعیده علی ارشدی

Saeed Milani در 14/8/1390 | 17:23 گفت:

Ali&MT با شما هیچ بحثی ندارم ، نزدیک به 100 ، 150 خط بحث شده ، اومدین وسط ماجرا اینم منطق و کامنتتونه!

علی ارشدی در 14/8/1390 | 17:22 گفت:

همه ی حرفای Ali&MT رو تایید میکنم

علی ارشدی در 14/8/1390 | 17:21 گفت:

همه ی حرفای Ali&MT رو تایید میکنم

علی ارشدی در 14/8/1390 | 17:19 گفت:

آقایون از توهین به هم دیگه هیچی بدست نمیاریم فقط تمسخر دیگران رو میخریم من یک بار از دست علی آقا عصبانی شدم یک چیزی گفتم بعدش که منظورشو به من گفت ازش عذر خواهی کردم تموم شد رفت در ضمن علی جان جواب سیلی سیلی نیست اگر کسی بهت فحش داد تو هم فحشش بدی فرق شما ها چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من اصلا دیگه تو این بحث ونگر شرکت نمیکنم نه دفاع میکنم نه انتقاد وقتی نمیتونیم مثل آدمای متمدن با هم بحث کنیم بهتره بحث نکنیم

خواهشا الان نیایید بنویسید مگه من شروع کردم یا تقصیر من نیست یا از این حرفا همه ما مقصریم

اصلا این بحث ما به هیچ جا نمیرسه کی به حرف ما گوش میده ما هم که نمیتونیم همدیگرو متقاعد کنیم پس چرا بحث میکنیم ؟

Ali&MT در 14/8/1390 | 17:19 گفت:

شما علي جان از اول فصل كلا با ونگر مشكل داري ... يه نامه بزن به مسئولاي تيم شايد كارت راه افتاد .... با عوض شدن نظر من و شما كاري درست نميشه ... تلاشتو بزار پشت نامه كارت راه ميوفته

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 17:19 گفت:

ببين ali نشد ديگه گفتي سيلي در مقابل سيلي حالا بگو من چي بت گفتم كه بم فحش دادي؟؟؟
وبگو من به كي تو هين كردم واسم كي رو اوردم
تو كه دم از مردم سلاري ميزني جواب بده چرا فحش دادي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

Ali&MT در 14/8/1390 | 17:16 گفت:

عزيزم چرا اين همه تلاش ميكني عقيده همه رو عوض كني نسبت به ونگر؟ ... گيريم حرفات درسته ... كه چي؟ چيو ميخواي ثابت كني؟ با توهين و بد بيراه گفتن به يه ادم چي به من و شما ميرسه؟ ونگر بدترين مربي تاريخ دنيام كه باشه الان سرمربي تيم ارسنال و ما بايد چه دوس داشته باشيم چه نداشته باشيبم بهش احترام بزاريم... همون جوري كه شما توهين و بد بيراه رو دوس نداري مطمئن باش ونگرم دوس نداره البته اگر اعتقادي به احترام وجود داشته باشه توي افراد ....... مثلا ما مسلمونيم اين همه حرف پشت طرف ميزنيم اين همه بد بيراه ميگيم فكر بقيه رو عوض ميكنيم اخرم .......

کاظم قاسمی در 14/8/1390 | 17:15 گفت:

سعید جون ما آرسنالی هستیم تو میلانی هه هه

صلوات

کاظم قاسمی در 14/8/1390 | 17:14 گفت:

آقا نیو کاسل یکی خورد

کاظم قاسمی در 14/8/1390 | 17:13 گفت:

آقا نیو کاسل یکی خورد

ali در 14/8/1390 | 17:13 گفت:

هیچی مثل بحث منطقی ، جو رو دوستانه نمی کنه.نا با توهین به کسی میشه جو رو خوب کرد نه با مسخره کردن کسی!!
شما میاید مسخره میکنید بعد میگید که میخواستیم جو رو خوب کنیم.اصلا کی جو رو اینطور کرد؟؟!!؟
من که اول پست آقای میلانی رو به عنوان پست بلاگ گذاشتم ، قصد داشتم یه بحث منطقی کنیم ، اما یهو با حجمه ی پست هایی مواجه شدم که سراسر توهین بود.
من از آقای میلانی عذر میخوام که با گذاشتن پست ایشون باعث شدم که حرمت ایشون شکست بشه.
تا دیروز حرمت بازیکنایی مثل آنری و فابرگاس و .... بقیه شکست شد ، کار به جایی کشید که باشگاه ارسنال رو زیر سوال بردن.
و حالا هم دامنه این توهین ها اینقدر گسترده شده که به هوادار بزرگی مثل ایشون هم توهین میشه.

علی ارشدی در 14/8/1390 | 17:13 گفت:

دوستان نتم قطع شد چقدر از بحث عقب موندم

Saeed Milani در 14/8/1390 | 17:11 گفت:

آقا یه صلوات بفرستین ختم ماجرا. همه طرفدار آرسنال هستن و هرچی میگن از دلسوزیه و برای موفقیت تیم هست.

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 17:09 گفت:

پستامو مرور كردم تههيني به شخص شما نديدم نمي خواهد هم بپيچوني
اما تو به من گفتي بيشعور دلقك تازه به دوران رسيده
حالا تو كه انقدر منطقي وبا هوش هستي قضاوت كن
فحش ميدي بعدم حق به جانب ميگيري

ali در 14/8/1390 | 17:00 گفت:

کاظم قاسمی : علی جون ناراحت شدی ؟؟؟؟؟؟
قصد جسارت نداشتم
شرمنده
و
محمدرضاجاشي : ali اين جمله از كاظم بود منم تائئدش كردم اسم شمارم نيوردم
از كجا فهميدي تازه به دوران رسيدم؟من چه تو هيني به شما كردم بگو؟هوچيگري وبي شعوريمم بگو

نقل و قول :

من نمیدونم این معذرت خواهی برا چیه؟یا توهین نکنید یا اگه میکنید انتظار این رو نداشته باشید یارو اینهو لبو بشینه نگاهتون کن.
بنده قبلا هم گفتم جواب سیلی رو باید با سیلی داد.
اما آقا محمدر ضا در اخرین پستم هم گفتم که بنده دیگه با شما کاری ندارم.پیشنهاد میکنم یه بار دیگه پستاتون رو مرور کنید ، تا متوجه توهین های که کردید بشید.
هوچیگری رو کلی گفتم : به اون کسایی که در جواب پست های منطقی به طرف مقابل در میاد میگه برو طرفدار یه تیم دیگه شو یا میگه شما هوادار نیستید.
حالا اگه شما هم چنین پستی دادید شامل همین گروه میشید که داره هوچیگری مکینه.

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 16:59 گفت:

Saeed Milani خود پلاتيني علني ميگه من طرفدار بارسلونام خيلي واضحه هر سال از بارسا حمايت ميكنن
اصلا ببين كوچكتري خطا رو رو مسي چطو داور كارت ميده
بعد ارسناليا رو ميشكونن داور خطا هم نميگيره
در هر صورت ولش كن از دستمم اگه ناراحتي ببخشيد خدا ميدونه نييتم تو هين نبود

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 16:49 گفت:

ali اين جمله از كاظم بود منم تائئدش كردم اسم شمارم نيوردم
از كجا فهميدي تازه به دوران رسيدم؟من چه تو هيني به شما كردم بگو؟هوچيگري وبي شعوريمم بگو

کاظم قاسمی در 14/8/1390 | 16:48 گفت:

آقا نیو کاسل دومی رو هم زد ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saeed Milani در 14/8/1390 | 16:46 گفت:

مرسی علی آقا از لطفی که به من داری ، من کوچیکترین طرفدار تیم آرسنال هستم اگه لایقش باشم.
دوست عزیز آقای جاشی هزارتا از این مثال ها هم بزنی باز هم نمیشه یوفا رو متهم کرد به طرفداری از تیمی ، اشتباهات داوری متاسفانه فعلا جزوی از فوتبال هست.
آقای محمد جواد من هم همین حرف ها رو زدم خوب بخون لطفا کامنتم رو ، هر مربی برای موفقیت نیاز به ستاره داره ، ونگر هم تا وقتی این ابزار رو داشت موفق عمل کرد ، نه ونگر هر مربی که الفبای مربی گری رو هم بلد بود میتونست این موفقیت ها رو با اون ستاره ها کسب کنه ، اما هنر اینه از خشت خام کوزه با ارزش درست کنی ، مثال مبزنم فقط اصلا هم نه از منچستر و نه فرگوسن به عنوان یه آرسنالی خوشم نمیاد ولی برای کیفیت کارش احترام قائلم واقعا ، اونها هم مثل ما کم ستاره هستند یا ندارند اما استعدادهایی که فرگوسن تو این چند سال کشف کرده و باهاشون موفقیت کسب کرده کجا مال آقای ونگر کجا؟!
چیچاریتو ، اشلی یانگ ، رونی ، دخیا ، دوقلوهای برزیلی و...
اما کشفیات تیم ما : سندروس ! جورو ! جنکینسون ! سانگ ! کوژیلنی و...
بحث توضیح واضحاته و نیازی نیست من چیزی بگم دیگه.

کاظم قاسمی در 14/8/1390 | 16:46 گفت:

علی جون ناراحت شدی ؟؟؟؟؟؟
قصد جسارت نداشتم
شرمنده

ali در 14/8/1390 | 16:44 گفت:

محمدرضاجاشي : عزیزم هیچ اصراری نیست که طرفدار آرسنال باشی اگه جام میخوای برو طرفدار بارسا بشو

برو طرفدار لوازم ورزشی سر کوچتون بشو تو ویترینش از هر مدلش داره تازه انبار هم کرده
کاظم قاسمی خيلي ناز نوشتي
نقل و قول :

به شما چه ربطی داره؟؟!! توی تازه به دوران رسیده میخوای برای من تعیین و تکلیف کنی ؟!؟!؟!
فکر میکنی خیلی بامزه ای ؟!؟؟! دلقک بی مزه ؟؟؟!
حالا که توهین میکنی ، توهین هم بشنو.
شعور نداری بحث کنی ، چرا داری هوچیگری در میاری؟؟!؟
چیزی جز این حرف موقع کم اوردن نداری که بزنی ؟!؟!؟
من دیگه با تو اصلا کاری ندارم.شما حساب کارت دیگه با آقا حمید.

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 16:42 گفت:

من خواستم شوخي كنم جو دوستانه بشه نميدونستم بتون برميخوره بااين حال هركي هركي بش بر خورد ازش معذرت ميخوام
اسم كسي هم نياوردم ali اما واقعا خيلي برات زشت بود كه بم گفتي دلقك من بجات حيا كردم

ramin kazemi در 14/8/1390 | 16:40 گفت:

رئال مورینیو رو گرفت چون ارسن ونگر بهش جواب رد داد.همین فرگوسن امسال چقدر خرج کرد!6 تا تو دربی خورد با بازیکنای اصلی!ا منم طرفدار ارسنالم حتی بدون ونگر ولی اگه بره بیکار نمیمونه عزیز.اگه تو جزیره نمونه مطمئن باش کمتر از اینتر یا میلان یا همون رئال نمیره!بعد تو کی رو پیشنهاد میکنی بجاش؟نکنه انجلوتی بیکار که تیمهای ایتالیایی هم سمتش نرفتن!!برگکمپ و بازیکنای قدیمی ارسنال هم تجربه کافی رو ندارند حتی به عنوان دستیار یا مربی تیم جوانان!اگه گواردیولا موفق شده به خاطر نسل حال حاضر بارسلوناست.مسی بازی نکنه مثل خر تو گل گیر میکنن مخصوصا جلوی رئال.تقصیر ارسن ونگر نیست تیمهای مثل چلسی و منچستر سیتی و جدیدا رئال و بارسا تا ارسن دست روی بازیکن میزاره با ده بیستا پیشنهاد کلفت بازیکنارو برای خودشون جمع میکنن!تیم اث میلان و اینتر نمونه های خوبی هستن برای مخالفای ارسن ونگر تیمهای که با ولخرجی و عوض کردن سرمربی ها ببین وضعشون تو جدول سری آ چطوری؟هیچ ترسی هم از خرج کردن ندارند!

کاظم قاسمی در 14/8/1390 | 16:39 گفت:

سعید جون اگه داری به من میگی ضعف اطلاعات دارم واقعا برام جالبه
عزیزم لازم به ذکره که من 3 سال سایت www.eurosport.ir رو داشتم که با 4 نویشنده فعالیت میکرد و بنا به دلایل کاری و درسی مجبور به رها کردن سایت شدم تو سایتم هم هیچ طرفداری ای هم نبود و هیچ کسی نمیدونست که من طرفدار چه تیمی هستم اینقد اطلاعات دارم که بتونم نمایندگی سایت یورو اسپرت در ایران رو راه بندازم
در مورد ورزشگاه آرسنال هم باید بگم که بخشی از پول ورزشگاه رو امارانی ها دادند بخشی
از طرفی تو از چی آرسنال خوشت میاد ؟؟؟؟؟
آیا تو تا حالا آرسنال رو بدون ونگر دیدی که از دوران قبل ونگر حرف میزنی ؟؟؟
آرسنال در دوران ونگر شاداب بازی میکنه قبل ونگر کسل کننده بود
ونگر طی 15 سال 3 قهرمانی لیگ بدست اورده
هر 5 سال یه جام لیگ برتر
اگه سر مربی های قبل از ونگر هر 5 سال یه جام میگرفتند الان آرسنال بالای 25 جام لیگ برتر گرفته بود عزیزم
پس نباید ....

کاظم قاسمی در 14/8/1390 | 16:39 گفت:

سعید جون اگه داری به من میگی ضعف اطلاعات دارم واقعا برام جالبه
عزیزم لازم به ذکره که من 3 سال سایت www.eurosport.ir رو داشتم که با 4 نویشنده فعالیت میکرد و بنا به دلایل کاری و درسی مجبور به رها کردن سایت شدم تو سایتم هم هیچ طرفداری ای هم نبود و هیچ کسی نمیدونست که من طرفدار چه تیمی هستم اینقد اطلاعات دارم که بتونم نمایندگی سایت یورو اسپرت در ایران رو راه بندازم
در مورد ورزشگاه آرسنال هم باید بگم که بخشی از پول ورزشگاه رو امارانی ها دادند بخشی
از طرفی تو از چی آرسنال خوشت میاد ؟؟؟؟؟
آیا تو تا حالا آرسنال رو بدون ونگر دیدی که از دوران قبل ونگر حرف میزنی ؟؟؟
آرسنال در دوران ونگر شاداب بازی میکنه قبل ونگر کسل کننده بود
ونگر طی 15 سال 3 قهرمانی لیگ بدست اورده
هر 5 سال یه جام لیگ برتر
اگه سر مربی های قبل از ونگر هر 5 سال یه جام میگرفتند الان آرسنال بالای 25 جام لیگ برتر گرفته بود عزیزم
پس نباید ....

کاظم قاسمی در 14/8/1390 | 16:37 گفت:

سعید جون اگه داری به من میگی ضعف اطلاعات دارم واقعا برام جالبه
عزیزم لازم به ذکره که من 3 سال سایت www.eurosport.ir رو داشتم که با 4 نویشنده فعالیت میکرد و بنا به دلایل کاری و درسی مجبور به رها کردن سایت شدم تو سایتم هم هیچ طرفداری ای هم نبود و هیچ کسی نمیدونست که من طرفدار چه تیمی هستم اینقد اطلاعات دارم که بتونم نمایندگی سایت یورو اسپرت در ایران رو راه بندازم
در مورد ورزشگاه آرسنال هم باید بگم که بخشی از پول ورزشگاه رو امارانی ها دادند بخشی
از طرفی تو از چی آرسنال خوشت میاد ؟؟؟؟؟
آیا تو تا حالا آرسنال رو بدون ونگر دیدی که از دوران قبل ونگر حرف میزنی ؟؟؟
آرسنال در دوران ونگر شاداب بازی میکنه قبل ونگر کسل کننده بود
ونگر طی 15 سال 3 قهرمانی لیگ بدست اورده
هر 5 سال یه جام لیگ برتب
اگه سر مربی های قبل از ونگر هر 5 سال یه جام میگرفتند الان آرسنال بالای

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 16:35 گفت:

منچستر4سال بي جام موند

ali در 14/8/1390 | 16:35 گفت:


محمدرضاجاشي : بچه ها نميخواستم اينو بگم ولي مجبور شدم
اين اقاي ملقب به گاليور چند سال پيش عاشق دختر كوچيكه ونگر ميشه بعد ميره خواستگاري ونگر بيرونش ميكنه و دسته گل رو تو سرش ميزنه از اونروز ميشه دشمن ونگر
كينه شخصي داره زياد حرفشو جدي نگيريد


نقل و قول :
دلقک سایت ایشون هستن.کسی کاری بهش نداشت باشه.این حسابش با آقا حمید.
آقا حمید بیا یه سوژه بهتر از جورو برات پیدا کردم.
بیا ببین این آقا چه دلقکی هست ، فقط بشین بهش بخند.

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 16:33 گفت:

Saeed Milani منظورم شما نبودي

محمد جواد در 14/8/1390 | 16:32 گفت:

آخه عزیز دلم اینکه ونگر هم اشتباه می کنه که شکی درش نیست. اینکه بخشی از این سال های بدون جام تقصیر ونگره شکی درش نیست.
ولی اینکه بخوای کارایی که ونگر واسه آرسنال کرده ببری زیر سوال، اینکه بگی ونگر مربی کوچیکیه! جام هایی که واسه آرسنال آورده همشو به بازیکناش نسبت بدی.قبول کن بی انصافیه.
آخه عزیز دلم منطقی بحث کن، منطقی از ونگر و هر کی تو باشگاه که خواستی انتقاد کن. بخدا دشمنای آرسنالم از شما بیشتر واسه ونگر ارزش قائلن.

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 16:32 گفت:

سعيد ميلاني من كه بت توهيني نكردم ولي بگو
اخراج رابين بازي با بارسا
گل افسايد اتوئو
5تا پنالتيه چلسي تو استنفرد بريج
اخراج تياگو0ايتتر بارسا تو نيو كمپ0
گل افسايد پيكه به اينتر
وتادلت بخواد بلدم بت بگم كسي هم كم نيورده شما منطقي نيستي

ali در 14/8/1390 | 16:31 گفت:

واقعا برای بعضی ها متاسفم ، که به کاربر بزرگ و قدیمی تیم آقا سعید میلانی که هر روز داره زحمت میکشه و خبر برای شما میذاره اینطور توهین میشه.
من از همون اول هم گفتم این جریانی که بوجود اومده ، به هیچ وجه به کسی رحم نمیکنه ، به خاطر ونگر همه که شده میان به مدیر سایت هم توهین میکنن.
این برای هیچ کس جز ونگر احترام قائل نیستن و میخوان ارزش ها تیم رو با طرح این موضوع که ارسنال هر چی داره از ارسن ونگر هست زیر سوال ببرین.

Saeed Milani در 14/8/1390 | 16:27 گفت:

نهایت منطق :-) بحثی با شما ندارم آقای محترم!

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 16:25 گفت:

بچه ها نميخواستم اينو بگم ولي مجبور شدم
اين اقاي ملقب به گاليور چند سال پيش عاشق دختر كوچيكه ونگر ميشه بعد ميره خواستگاري ونگر بيرونش ميكنه و دسته گل رو تو سرش ميزنه از اونروز ميشه دشمن ونگر
كينه شخصي داره زياد حرفشو جدي نگيريد

Saeed Milani در 14/8/1390 | 16:20 گفت:

واقعا برای طرز فکر امثال آقای جاشی و محمد جواد و کاظم قاسمی متاسفم ، من به شما توهینی نکردم که شما دوستان به اصطلاح دهانتون رو باز کردین و هرچی به قول خودتون بیرون تراویده رو گفتین. اگه جنبه بحث ندارین جای دیگه دنبال تخلیه خودتون باشین.
من یه بحث منطقی کردم ، شما تو ونگر و شخصیتش مسخ شدین. در حالی که این ونگر نیست که مهمه این آرسنال ، نامش و موفقیت های این تیمه که ازش یه باشگاه بزرگ میسازه.
شما دوست عزیز آقای قاسمی که اطلاعاتت اینقدر ضعیفه که فکر میکنی مسئولان راه افتادن تو خیابونهای لندن برای ساختن اشبرتون ائانه جمع کردن باید خدمتون عرض کنم فلای ایمیریتس پول ساختن اشبرتون رو در ازای نامگذاریه چند ساله اون به نام امارات تقبل کرده و باشگاه فقط درصدی از پول ساخت ورزشگاه رو داده ، تازه هایبوری رو هم به میدون تبدیل کردن توی لندن و سکوها رو به موزه که این هم محل درآمد برای باشگاه هست. ( به شهرداری کرایه داده شده ) در ضمن من با اجازه شما طرفدار آرسنال نشدم که بخوام با حرف شما برم طرفدار جای دیگه بشم . بهتره به جای توهین کردن به عقاید هم احترام بذاریم.
و شما آقای جاشی عزیز من نمیدونم چند وقته با آرسنال آشنا شدی ولی من از 95 شب و روزم آرسنال بوده وخوب همه وقایع تیم یادم هست اگه شما فقط اینها رو تو سایت ها خوندی و اینکه میگی یوفا با فلان تیمه که بیشتر شبیه جک میمونه ، مگه یوفا ایرانه و روئساش ایرانی که برن طرفداری کنن از یه تیمی؟!
این آرسنال و نام این تیم بود که ونگر رو بزرگ کرد نه ونگر آرسنال رو. آرسنال قبل از ونگر هم آرسنال بوده و خواهد بود بازم تاسف میخورم برای کسانی که ضعف های اطلاعاتی خودشون رو میخوان با هوچی گری و توهین و داد و بیداد بپوشونن.
چرا کسی جوابی برای بازی با گالاتاسارای نداره؟!
میشه شما که خدای اطلاعات هستی بگی منچستر چند ساله بی جام مونده؟!
میشه از دستاوردهای ونگر بگین؟! در این 5 سال؟!
جز تربیت یه سری جوان با استعداد و تقدیم اونها به تیم هایی مثل بارسا و سیتی و حتی گالاتاسارای؟!!!
متاسفم که اینقدر مجبور شدم طولانی بنویسم ولی حرف برای گفتن زیاده ، آرسنال قبل از شروع لیگ برتر هم جزو سه تیم اول امگلستان بود و اینها هیچ ربطی به ونگر نداره. هرکسی یه تاریخ مصرفی داره و کم کم تاریخ مصرف ونگر هم داره سر می رسه ، کاش از فرگوسن یاد میگرفت که قبل از اینکه بخوان بیرونش کنن خودش گفت برای جانشینیم مورینیو رو بیارین . واقعا ونگر انسان خشک ومغرور و غیر قابل انعطافی هست که توی سال های اخیر فقط به تیم ضربه زده تا کمک.

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 16:18 گفت:

كاظم بازيه ارسنال با بارسا تو لندن وقتي ارشا گل زد مثل زنجيريا شده بودم ميپريدم كه سرم ميخورد تو سقف ديوونه شده بودم
ما عاشقيم عاشق تيم نه يه تيكه اهن
عشق كه چونو چرا نداره

ali در 14/8/1390 | 16:17 گفت:

چی داره میگی آقا کاظم ؟؟؟؟!! شما داری با کی صحبت میکنی؟؟!!کی طرفدار بارسا هست ؟؟؟؟!
هم باز شما توی بحث کردن کم اوردید ، شروع کردید به انگ زدن.
برو جمعش کن.آره من طرفدار بارسا و منسیتی . چلسی و هر تیمی دیگه ای هستم که ونگر توش نباشه.

ali در 14/8/1390 | 16:15 گفت:

علی ارشدی : اصلا هر چی شما بگید ما نوچه ونگر ما احمق ما نادون ما دیوونه حق با شماست شما خوبی

نقل و قول :
هنوزم کمه ،نیاز نبود به زبون بیارید ، مشخص هست که شما این چیزاهایی که میگید هستید ، با عرض معذرت خودتون گفتید ، بنده هم حرف شما رو تصدیق کردم.

کاظم قاسمی در 14/8/1390 | 16:11 گفت:

بخدا بازی های بارسلونا فقط قشنگه
دو تا میزنه دیگه بازی یکنواخت میشه
با هر گلش اگه بخواند طرفداراش خوشحال بشند تا آخر بازی چیزی ازشون نمیمونه
خدایی ما چرا طرفدار آرسنالیم ؟؟؟؟

جواب این سوالما بگید جونمن

من اولی میگم

چون اگه یه گل هم میزنه اینقد خوشحال میشم که تو پوست خودم نمیگنجم
خوشحالی ونگر رو بعد از هر گل میبینم کیف میکنم
این لذت فوتباله
خدایی هیچ طرفدار بارسایی اینطور نیست خیلی بعیده
مگه لذت قهرمانی چند لحظه هستش
مگه لحظه بلند کردن جام ما شاد میشیم ؟؟؟؟؟
بخدا نه

اگه ما هر بازی رو با اقتدار ببریم پس چه هیجانی داره؟

مگه 40 هزار طرفدار تاتنهام تو ورزشگاه جام میبرند؟
اونا برای شور و هیجان میاند ورزشگاه

ما چرا طرفدار آرسنالیم ؟؟؟؟

ali در 14/8/1390 | 16:11 گفت:

اقا علي ارشدي بعضي ادما وقتي يه نعمتي از دست ميدن قدرشوميفهمن كه ديگه فايده نداره
و خداوند با صابران است قران كريم
همه تيما دنبال ونگرن بعدا بعضيا....
علي جون ارشدي ما نوكرتيم دربست :

همینمون کم بود که ایه رو برای طرفدارای ونگر تفسیر کنیم.

علی ارشدی در 14/8/1390 | 16:11 گفت:

اصلا هر چی شما بگید ما نوچه ونگر ما احمق ما نادون ما دیوونه حق با شماست شما خوبی

saeed در 14/8/1390 | 16:08 گفت:

ونگر شده مافیای آرسنال شماها هم که مثل نوچه ها وجیره خوراش هر کاری بکنه هر جا بره هرچی بگه 100% موافقید ولی این دوران حکومت ونگر تموم میشه و آرسنال نجات پیدا میکنه اون وقت رو سیاهیش به زغال می مونه

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 16:06 گفت:

اقا علي ارشدي بعضي ادما وقتي يه نعمتي از دست ميدن قدرشوميفهمن كه ديگه فايده نداره
و خداوند با صابران است قران كريم
همه تيما دنبال ونگرن بعدا بعضيا....
علي جون ارشدي ما نوكرتيم دربست ا

علی ارشدی در 14/8/1390 | 15:58 گفت:

کاظم دمت گرم محمد رضا . محمد جواد میخوامتون

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 15:56 گفت:

سال 2004 نظرسنجي كردن 51 درصد هوادارا منچستر گفتن فرگوسن بره وتا استانه ي اخراج پيشرفت
ولي بعد همونا پشيمون شدن عبرت بگيريد

کاظم قاسمی در 14/8/1390 | 15:56 گفت:

محمد رضا جون چاکرتیم

علی ارشدی در 14/8/1390 | 15:54 گفت:

آقا محمد رضا گل ول کن نرود میخ آهنین در سنگ صبر کن ونگر که بالاخره میره اونوقت یکی میاد که آقایون راضی کنهپول خرج میکنه قهرمانی میاره آرسنال رو میکنه سیتی دوم و آقایون راضی میشن بی خیال اگه یک عده ونگر رو معصوم میدونن اینا هم میگن ونگر شیطونه اونا از اون ور بوم افتادن اینا از این ور بوم

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 15:53 گفت:

عزیزم هیچ اصراری نیست که طرفدار آرسنال باشی اگه جام میخوای برو طرفدار بارسا بشو

برو طرفدار لوازم ورزشی سر کوچتون بشو تو ویترینش از هر مدلش داره تازه انبار هم کرده
کاظم قاسمی خيلي ناز نوشتي

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 15:51 گفت:

محمد جواد دمت گرم خدا خيرت بده

محمد جواد در 14/8/1390 | 15:45 گفت:

آخه آنتونیو!!! اینا که در مورد فرگوسن نوشتی رو خودت قبول داری؟
فرگوسن یاپ استام رو انداخت بیرون تا یکی دو سال که فردیناند رو پیدا کنه پدر تیم دراومد.
بکام رو انداخت بیرون تا رونالدو رو پیدا کنه و اونم بازیکن شه پدر تیم دراومد.
یادته اون فصلی رو که فرگوسن جمبا جمبا و کلبرسونو با کلی پول خرید، از گروهشون تو لیگ قهرمانان بالا نیومدن هیچ بین چهار تیم چهارم شدن!!!
همین جوری چشاتو می بندی هرچی از مغزت تراوش می کنه بدون فکر مینویسی!!!
نه فرگوسن هر مربی دیگه ای تو دنیا باید باید باید تو تیمش یکی دو تا بازیکن بزرگ داشته باشه تا موفق باشه.

حالا چند نکته هم در مورد این چیزا که درباره ونگر نوشتی!

1984 سرمربی نانسی شد.1987 سرمربی موناکو شد و طی هفت سال در این تیم درخشید. سپس پیشنهاد بایرن رد کرد!!! و در ژاپن مربی ناگویا شد.
در سال 1996 در وسط فصل به آرسنال پیوست و تیم را به مقام سوم رساند. در فصل بعد هم جام حذفی و هم لیگ را برای آرسنال به ارمغان آورد و بهترین مربی جزیره شد.(به نقل از ویکیپدیا. می تونی اینا که در مورد ونگر نوشتمو بری اونجام ببینی!)

کاظم قاسمی در 14/8/1390 | 15:45 گفت:

عزیزم تو خونه داری؟؟؟؟
خودت خریدی ؟؟؟؟؟
اگه این کارا را کرده باشی میدونی ونگر تو این 8 ساله چکار کرده
بهترین باشگاه ها یه ورزشگاه خوب ندارند عزیزم
من که هر بار این ورزشگاه رو میبینم حال میکنم دوران خوب ما هم میرسه
اکثر باشگاه ها یه دورانی را برای تحول درتیمشون در نظر میگیرند
از بد شانسی ونگر این دوران با تعویض ورزشگاه تداخل داره و یکم ایت دو پروژه زمان بر شده
مگه میلان دو سه سال تو افت نبود
اینتر چند سال ضعیف بود ؟ حتی لیگ قهرمانان هم به سختی میرفت
بارسا تا 5 سال پیش چی داشت ؟؟
همش زیر سایه رئال بود
والنسیا بهش زور میگفت
لیورپول چی ؟؟؟؟؟؟
یوونتوس ؟؟؟؟؟؟؟
رم چی ؟؟؟؟ چند بار قهرمان شد ؟؟؟؟؟

عزیزم هیچ اصراری نیست که طرفدار آرسنال باشی اگه جام میخوای برو طرفدار بارسا بشو

برو طرفدار لوازم ورزشی سر کوچتون بشو تو ویترینش از هر مدلش داره تازه انبار هم کرده

جام یه بخش از فوتباله
مثل خانوادست که توش پول چندانی نیست اما دست آورد و صمیمیت و شور هیجان توش موج میزنه
شاید اینا رو تو دوست عزیز درک نکنی شاید

کاظم قاسمی در 14/8/1390 | 15:45 گفت:

عزیزم تو خونه داری؟؟؟؟
خودت خریدی ؟؟؟؟؟
اگه این کارا را کرده باشی میدونی ونگر تو این 8 ساله چکار کرده
بهترین باشگاه ها یه ورزشگاه خوب ندارند عزیزم
من که هر بار این ورزشگاه رو میبینم حال میکنم دوران خوب ما هم میرسه
اکثر باشگاه ها یه دورانی را برای تحول درتیمشون در نظر میگیرند
از بد شانسی ونگر این دوران با تعویض ورزشگاه تداخل داره و یکم ایت دو پروژه زمان بر شده
مگه میلان دو سه سال تو افت نبود
اینتر چند سال ضعیف بود ؟ حتی لیگ قهرمانان هم به سختی میرفت
بارسا تا 5 سال پیش چی داشت ؟؟
همش زیر سایه رئال بود
والنسیا بهش زور میگفت
لیورپول چی ؟؟؟؟؟؟
یوونتوس ؟؟؟؟؟؟؟
رم چی ؟؟؟؟ چند بار قهرمان شد ؟؟؟؟؟

عزیزم هیچ اصراری نیست که طرفدار آرسنال باشی اگه جام میخوای برو طرفدار بارسا بشو

برو طرفدار لوازم ورزشی سر کوچتون بشو تو ویترینش از هر مدلش داره تازه انبار هم کرده

جام یه بخش از فوتباله
مثل خانوادست که توش پول چندانی نیست اما دست آورد و صمیمیت و شور هیجان توش موج میزنه
شاید اینا رو تو دوست عزیز درک نکنی شاید

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 15:38 گفت:

اگر ونگر اينه كه شما ميگي چرا رئال وميلان وتيم ملي انگليس انقدر دمبالشن و جزو 10 تا مربيه برتره؟وقتي هم بكام رفت رئال فرگوسن 4سال جام نياورد وتو اروپا تو 4 تيم 4 شد(:به جز بكام نيستلروي گيگز فورلان فردينناندو روي كين سولسشروكلي ستره داشت اطلاعاتت خيلي كمه تو فينال 2006 گل اتوئو افسايد بود تقصير ونگر چيه يوفا با بارساس بازي باچللسي5تا پنالتي رو نگرفت و...

محمدرضاجاشي در 14/8/1390 | 15:29 گفت:

ونگر تو موناكو مربي بوده واز ژاپن اخراج نشد بلكه خودش اومد ارسنال بعدشم انري و پيرس و انكا قبل از اومدن به ارسنال هيچ كس قبولشون نداشت وونگر ادمشون كرداستاد
مورينيو دكو و كارواليو فرناندز فريراو نصف تيم ملي پرتغال رو داشت وياس بواس هم كافي يه سرچ كني ببيني چندا سه تاره داشت يكيش اوسال اومد اتلتيكو فروارده با مسي مقايسش ميكنن تازه هاك و... بماندليگ پرتغلم با ليگ برتر سطحش قابل مقايسه نيست

ali در 14/8/1390 | 15:23 گفت:

قیاس ونگر و فرگوسن من رو تنها به خنده وامیداره.
من آقا سعید میلانی رو کاملا قبول دارم ، وایشون صد البته از بنده بهتر هستن در حمایت از تیم.
ازقدیم گفتن کار رو بده کار بلد.
ببین این آقا سعید که طرفدار قدیمی تیم و توی سختی ها و شیرینی های تیم بوده.چطور و به دور از احساسات نظر میده.
بنده ایشون رو الگوی خودم میدونم ، انسانی آزاد اندیش ، نه فریب خورده
اگه قرار کسی نظر درست و حساب شده بده ، همین امثال آقای میلانی هستن که خوب میتونن همه چیز رو تحلیل کنن ، چون قدمتشون بیشتر از ما و شما هست ، وهیچ وقت سعی نمی کنند همه چیز رو با همه قاطی کنند.

arash در 14/8/1390 | 15:19 گفت:

از اینکه هی بزنید تو سر ونگر چی بهتون میرسه.امیدوارم ونگر بره تا ارسنال همه جام ها رو درو کنه!!!!!!!!!!!!!!