loading
در حال بررسی درخواست شما
سانوگو، کمپبل و الکسیس سانچز
سانوگو، کمپبل و الکسیس سانچز

سانوگو، کمپبل و الکسیس سانچز

 

در مورد چهار گل سانوگو...
 
فوتبال همین است. همیشه شما را غافلگیر میکند.
 
در مورد اینکه این پیروزی نشانه تغییر شرایط برای آرسنال است...
 
خیلی سخت است که چنین نتیجه ای بتوان گرفت. ممکن است بنفیکا در مرحله دیگری از آماده سازی بوده باشد. ما هم کاملا آماده نیستیم. ولی چیزی که اهمیت دارد، در مقاطع مهم بازی با روشی که میخواهیم فوتبال بازی کنیم بازی کردیم. این مثبت ترین قسمت امروز بود. بازی ما بر اساس حرکت، مهارت تکنیکی و بازی تیمی در یک سوم دفاعی حریف بنا شده است. بنابراین این مهمترین قسمت بازی امروز ما بود.
 
در مورد پتانسیل سانوگو و کمپبل...
 
اگر خوب بازی نکنند عجیب است. درست است که زمانی که همه خوب بازی میکنند باید تصمیماتی بگیریم. و البته چیزی که میخواهیم هم وقتی است که همه خوب بازی میکنند. آنها نیاز به بازی کردن دارند ولی در همینجا. سانوگو فصل گذشته با قراردادی آزاد به اینجا آمد و ما روی او برای 6 ماه با حرارت کار کردیم و از ژانویه او آهسته آهسته بهتر میشد. حالا هم با حرارت با او کار میکنیم و میخواهیم که اینجا بماند.
 
در مورد کمپبل...
 
کمپبل خیلی خوب کار کرد. روشی که بازی کرد را دوست دارم. روی توپ خوب است - خلاق و تیمی. همچنین تعادل خوبی بین مهارت های شخصی و نگرش تیمی دارد. پیدا کردن چنین مشخصاتی آسان نیست.
 
در مورد اینکه آیا کمپبل پیشنهادی داشته است یا خیر...
 
خیر، دلیلی برای اجازه خروج دادن به او وجود ندارد.
 
در مورد اینکه آیا امکان قرضی رفتنش هست...
 
خیر، میخواهم او را نگه دارم.
 
در مورد الکسیس...
 
او هنوز کاملا آماده نیست. اما با چند حرکت نشان داد که بسیار خطرناک است. او می تواند در کناره ها و میانه زمین بازی کند. یکشنبه حتما 45 دقیقه در کناره ها به او بازی خواهم داد. هنوز آماده نیست اما طی یک هفته می تواند خیلی بهتر شود.
 
درمورد سانوگو...
 
سانوگو قبل از پیوستن به ما حدود 2 سال مصدوم بود، اگر به آمار گلزنی او قبل از اینکه مصدوم شود نگاه کنید می بینید که کاملاً خارق العاده است. فصل گذشته وقتی بازگشت برای مدتی نتوانست گلزنی کند. می توانستید ببینید که امروز وقتی اولین گل را زد یک دفعه گل های بعدی پشت سر هم رسیدند. خصوصاً گل سومش را دوست داشتم، آن واقعاً گل یک مهاجم با کیفیت بود. او در اینجا آینده درخشانی دارد و فقط 21 سال سن دارد. برخی از خصوصیات آدبایور را دارد، قوی است، بدن قدرتمندی دارد، توان فیزیکی شبیه به آدبایور را دارد اما مهارت تکنیکی خوبی نیز دارد.
 
درمورد چمبرز..
 
به نظرم بازی خیلی خوبی انجام داد، باهوش بود، تصمیم گیری های خوبی داشت، در کار با توپ خونسرد بود و روی هوا نیز خوب بود. او فقط 19 ساله است و عملکرد بسیار امیدوار کننده ای داشت. به شما گفتم که هسته ای از بازیکنان انگلیسی خواهیم داشت، باید به من اعتماد کنید، به تدریج یک تیم ملی خوب  تحویلتان خواهم داد. 
 
درمورد مصدومین...
 
دیابی در ترکیب نبود، او فقط برای تمرین کردن بیرون از ترکیب قرار دارد اما مصدوم نیست. زلام مشکلی ندارد، فقط می توانستم 22 بازیکن را در لیست قرار دهم.
 
درمورد داشتن تعداد بازیکنان خیلی زیاد...
 
بله اما شما همیشه از من می خواهید که باز هم بازیکنان بیشتری بخرم، باید همه آن ها را کجا جا دهم؟
 
درمورد اینکه آیا برای سامی خدیرا پیشنهادی داده اید؟
 
نه.
 
درمورد پرس و جو درباره خدیرا..
 
از نظر ما پرس و جو چیست؟
 
درمورد در دسترس بودن خدیرا...
 
نمی دانم، اگر روزنامه ها را بخوانم او در دسترس است.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۴۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰