loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های ونگر درمورد ورمالن و نقل و انتقالات
صحبت های ونگر درمورد ورمالن و نقل و انتقالات

صحبت های ونگر درمورد ورمالن و نقل و انتقالات

 

کاپیتان آرسنال در آستانه ترک باشگاه قرار گرفته است و ونگر نیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل منچستر سیتی تایید کرد که پیشنهاداتی برای این بازیکن بلژیکی دریافت کرده است.

سرمربی توپچی ها در این باره گفت: " بله ... نمی توانم به شما بگویم که چه تیم هایی پیشنهاد داده اند اما خودتان به زودی خواهید فهمید.

" از آغاز پیش فصل گفته ام که توماس ممکن است ما را ترک کند؛ زیرا در حال حاضر نیاز به بازی کردن دارد. او نگرش و رفتار برجسته ای داشته اما در موقعیتی است که اگر فرصت جالب توجهی پیدا کند مشکل است که مانع او شد.

" در حالت ایده آل بله ترجیح می دهم که ورمالن را به یک تیم خارجی بفروشم، این یک گزینه است. نمی خواهم به شما بگویم که کدام باشگاه ها به او علاقه مندند اما پیشنهاداتی از خارج از کشور نیز داریم."

ونگر که هنوز تصمیم نگرفته است در صورت خروج ورمالن چه کسی را جایگزین او کند می گوید هنوز آماده فعالیت بیشتر در نقل و انتقالات است.

" بله ممکن است اتفاق بیفتد. در حال حاضر نمی توانم هیچ نام خاصی که به ما ملحق خواهد شد را به شما بدهم، نزدیک به امضای قرارداد با کسی نیستیم و این، اطلاعات غلط خواهد بود.

" هنوز سه و نیم هفته تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمان داریم و در آن حضور داریم اما باید بازیکنی را جذب کنیم که ترکیبمان را تقویت کند؛ زیرا بیایید فراموش نکنیم که علاه بر ملحق شدن دبوشی، چمبرز و الکسیس سانچز به ما جوئل کمپبل نیز برگشته است."

" پیش از این چهار بازیکن را جذب کرده ایم، تا این لحظه بازیکنی را از دست نداده ایم بنابراین در حال حاضر ترکیب بزرگی در اختیار داریم. فعلاً نمی توانم به شما هیچ خبری بدهم اما کارمان در نقل و انتقالات تمام نشده است."

با این حال ونگر شایعات پیرامون سامی خدیرا را تکذیب می کند:

" هرگز نزدیک به امضای قرارداد با او نبودیم؛ زیرا جک ویلشر با آمادگی بازگشته است و درخط میانی چندین بازیکنان باکس تو باکس هجومی داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۱۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۴۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰