loading
در حال بررسی درخواست شما
تمرکز روی خودمان است!
تمرکز روی خودمان است!

تمرکز روی خودمان است!

بارسلونا که این فصل هم با ستاره های زیاد و آماده ی خود، تیمی قدرتمند محسوب می شود، فردا شب در ورزشگاه امارات، میهمان توپچی ها خواهد بود تا طعم فوتبال آرسنالی را بچشد.
با توجه به آمادگی لیونل میسی و روند رو به رشد زلاتان در 3 بازی اخیر، شاید مهار کردن تک تک ستاره های بارسا کار سختی باشد، به همین خاطر است که آرسن ونگر عقیده دارد شاگردانش باید بر روی عملرد خود تمرکز کنند تا بتوانند بهترین نمایش ممکن را ارائه دهند.
آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از این بازی با لحنی طنزآمیز گفت: "نکته ی خوب در بارسلونا این است که آنقدر ستاره دارند که لازم نیست بر روی فرد خاصی تمرکز کنید.
معتقدم چیزی که شما از تیمتان می خواهید این است که بیش از حد به توانایی بارسلونا فکر نکند و بیشتر بر توانایی های خود تمرکز کند; کیفیتمان، شجاع باشند و برای برد به زمین بروند. آنوقت است که شانس خوبی برای پیروزی خواهیم داشت.
می خواهیم که احیا شویم و نمایش خوبی داشته باشیم.تیم من روند فوق العاده ای داشته است حتی اگر شنبه نتیجه ی ناامید کننده ای گرفته باشد.
در مجموع اگر به عملکرد این تیم در 2 ماه گذشته نگاه کنید می بینید که کاملا استثنایی عمل کرده است و می خواهم که بازی فردا هم در همان سطحی باشد که اخیرا ارائه کرده ایم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۰
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰