loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبتهای ونگر در مورد فالکائو و مهاجمان تیم
صحبتهای ونگر در مورد فالکائو و مهاجمان تیم

صحبتهای ونگر در مورد فالکائو و مهاجمان تیم

چرا فالکائو را نمی خرید...
وارد شدن به تمام جزئیات بسیار دشوار است. باز هم می گویم که مذاکرات بین باشگاه ها باید کاملاً محرمانه باقی بماند و اگر ما بازیکنی را خریدیم، حتی اگر آن بازیکن فالکائو باشد، شما از این موضوع مطلع خواهید شد.

خیلی ها اعتقاد دارند آرسنال بدون خرید مهاجم جدید نمی تواند برای قهرمانی رقابت کند...
ما در جامعه ای زندگی می کنیم که هر کس نظری دارد. امروزه مردم در مورد همه چیز آگاه هستند، خیلی از آنها حتی از من هم آگاه تر هستند! اینکه هر کس نظری داشته باشد لزوماً به این معنا نیست که نظر آنها درست است. هر کس می تواند نظر خودش را داشته باشد اما این به معنای درست بودن نظر آنها نیست. در حقیقت، خیلی از نظرات نادرست در گذشته بوده است و کسی به خاطر آنها عذرخواهی نکرده و نگفته " ببخشید، من اشتباه می کردم.". آسان ترین کار داشتن نظر و عقیده است.

آیا بازیکنان کافی برای موفقیت در اختیار دارید...
بله، چرا که نه؟ اگر من به شما تعداد مهاجمانی که در حال حاضر دارم را بگویم بسیار شگفت انگیز است. ما سانوگو، سانچز، ولکات، پودولسکی را داریم، ژیرو را داریم که در ادامه فصل به تیم اضافه خواهد شد و شاید یکی دو نفر را هم فراموش کرده باشم. کمپل می تواند به عنوان مهاجم بازی کند و البته که ما می توانیم موفق شویم. موفقیت شما در یک فصل به خریدن یا نخریدن یک بازیکن بستگی ندارد. به نظر من شما زمانی باید بازیکن بخرید که بازیکن مناسبی را پیدا کنید و مطمئن باشید او ترکیب شما را تقویت خواهد کرد. ما در دو سال گذشته نشان داده ایم که هراسی از پول خرج کردن نداریم اما ما باید پولمان را در راه درستی خرج کنیم.

در مورد آدرین رابیوت...
فقط یک جواب دارم: به شما نمی گویم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۹۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰