loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: لستر تهدید های زیادی دارد
ونگر: لستر تهدید های زیادی دارد

ونگر: لستر تهدید های زیادی دارد

لستر که در فصل جاری به لیگ برتر آمده در اولین هفته اورتون را 2-2 متوقف کرد و در برابر چلسی هم علیرغم باخت 2-0 نمایش خوبی داشت.

روباه ها در مسیر قهرمانی در چمپیونشیپ انگلیس دومین خط دفاعی برتر چمپیونشیپ را داشتند و ونگر تیمش را آمده آزمونی سخت کرده است.

"آنها در دو بازی اول خود تاثیرگذار ظاهر شدند. آنها مقابل اورتون نتیجه خوبی گرفتند و فقط نتیجه خوبی نگرفتند بلکه با بازگشتشان به بازی توان ذهنی خود را هم نشان دادند.

"در برابر چلسی خیلی خوب بازی کردند. گزارش بازی آنها با چلسی را دیدم. تیمی هستند که استحکام دفاعی خیلی خوبی دارند، در ضد حملات خوب هستند. در کناره ها دو بازیکن خوب دارند که بسیار سریع هستند.

"آنها تیمی با تهدید های بسیار هستند. فکر می کنم دو بازیکن هم خریده اند. کامبیاسو را از اینتر گرفته اند که بازیکن بسیار خوب و با هوشی است بنابراین آنها برای ما چالشی بزرگ محسوب می شوند.

یکشنبه دو تیم برای اولین بار از سال 2004 با هم رو به رو خواهند شد. اما ونگر همیشه بازی معروف آرسنال لستر در فیلبرت استریت در آگوست 97 را به خاطر می آورد.

"دو چیز را به یادم می آورم. اولی گل فوق العاده دنیس برگکمپ و اولین تجربه بر خورد من با ایان رایت زیرا او را بیرون کشیدم و او درک نکرد چرا این کار را کردم. می خواستم در پایان بازی چند دقیقه ای به او استراحت بدهم. فکر می کنم گرفتار شدیم و در نهایت بازی 3-3 یا با چنین نتیجه ای به پایان رسید.

"من همیشه گفته ام دنیس برگکمپ یکی از زیباترین گل هایی که در طول حرفه ام دیده ام را آن شب به ثمر رساند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۰۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰