loading
در حال بررسی درخواست شما
تساوی ،نقل و انتقالات،سانوگو
تساوی ،نقل و انتقالات،سانوگو

تساوی ،نقل و انتقالات،سانوگو

در مورد تساوی...

دو امتیاز از دست دادیم اما باید به عملکرد لستر احترام گذاریم و واقع بین باشیم. حتی می توانستیم در انتها بازنده بازی باشیم. بازی ما به اندازه کافی سریع، بُرنده و سهل و ساده نبود. فرصت های متعددی داشتیم اما به نظر نمی رسید بتوانیم بازی را تمام کنیم. لستر جنگید و مثل یک مسابقه حذفی بازی کرد. روحیه خوبی داشتیم اما جنبه خلاقیت بازیمان دچار کمبود شده بود.

در مورد آمار مالکیت توپی که از خود به جا گذاشتید...

آنها خوب دفاع کردند اما ما بعد تمام کنندگی و بُرندگی خود را از دست داده بودیم. دو هفته دشوار با سه بازی خارج از خانه مقابل بشیکتاش اورتون و حالا هم اینجا داشتیم. بازی چهارشنبه شب توان بدنی زیادی از ما گرفت و می توانستید انتظار داشته باشید کمتر شاداب باشیم. حتی اگر بعد از مصدومیت کوشلنی گل نمی خوردیم می توانستیم برنده بازی باشیم. اگر او مصدوم نمی شد می توانستیم گل نخوریم.

در مورد بیرون کشیدن کوشلنی...

زیرا به من گفته شد او مشکل جدی ای ندارد و می تواند پس از دو دقیقه با دو گیره روی سرش به زمین بازگردد. این نظر کادر پزشکی بود. پس از آن او خواست که بیرون بیاید. خونریزی او اندکی ادامه پیدا کرده بود و هنگام راه رفتن احساس راحتی نداشت. او ضربه مغزی نشده بود. سرش زخمی بود و پس از آن برای دنبال کردن توپ احساس راحتی نداشت.

در مورد این که چرا کوشلنی را تعویض کردید...

زیرا پس از آن او از من خواست که بیرون بیاید. خونریزی او اندکی ادامه پیدا کرده بود و هنگام راه رفتن احساس راحتی نداشت.

در مورد این که او ضربه مغزی شده بود...

او ضربه مغزی نشده بود. سرش زخمی بود و پس از آن برای دنبال کردن توپ احساس راحتی نداشت.

در مورد این که او چه مدت بیرون خواهد بود...

طی یک هفته باید حالش خوب شود.

در مورد مصدومیت احتمالی اوکسلید چمبرلین...

خیلی بد به نظر نمی رسید اما چیز بیشتری نمی دانم. اوزیل را داریم که از ناحیه مچ پا آسیب دیده و چمبرلین از ناحیه ماهیچه ساق پا و البته کوشلنی.

در مورد این که هواداران خواستار جذب مهاجم هستند...

هر گاه در یک بازی برنده نمی شوبد راه حل خرید بازیکن است. ما در بازار هستیم و بیشترین تلاشمان را انجام می دهیم باید به ما برای انتخاب بهترین راه حل احتمالی اعتماد کنید اما همچنین هر بار که در یک بازی برنده نمی شوید فکر می کنید آنجا یک مرد معجزه گر وجود دارد. چرا من سیتی بازی خود برابر استوک را نبرد؟ آنها مهاجمین متعددی دارند. فوتبال یک ورزش تیمی است و ما نباید آن را تبدیل به ورزشی انفردای کنیم.

در مورد این که به دنبال جذب بازیکنی هستید....

نمی خواهم در مورد چیزی که از آن مطمئن نیستم به شما قولی بدهم. به اندازه کافی در انگلیس کار کرده ام تا بدانم دوست ندارم در مورد چیزی که نسبت به آن اطمینان 100% ندارم و [فقط] به من بستگی قول بدهم.

در مورد این که پیشنهادی برای ریو وجود داشته است...

نه هیچ پیشنهادی برای میایچی دریافت نکرده ایم.

در مورد گزارش هایی مبنی بر خرید کارلوس باکا توسط آرسنال...

می توانم شماره تلفنم را به شما بدهم و در 24 ساعت آینده خواهید دید که افراد زیادی از سراسر جهان به من پیشنهاد می شوند.

در مورد این که مهاجم می خرید...

نمی دانم زیرا فقط به من بستگی ندارد.

در مورد این که نزدیک به جذب هیچ بازیکنی هستید...

نمی دانم در دو ساعت گذشته به جز بازی با لستر چه اتفاقاتی رخ داده است.

در مورد پیشنهاد دادن برای جذب یک مهاجم...

می توانیم در مورد خرید بازیکن صحبت کنیم و صحبت کنیم و صحبت کنیم یا این کار را نکنیم. می توانستیم بازی امروز را بدون جذب هیچ بازیکنی ببریم؟ بله. حتی وقتی ژیرو را داریم مهاجمان متعددی در اختیار داریم. وقتی ژیرو را داریم شما سوال مشابهی می پرسید بنابراین مادامی که پنجره نقل و انتقالات باز است این سوالات تکرار می شود تا همه با این فکر رویا پردازی کنند که راه حل همیشه جایی است که الزاما آشکار و واضح نیست.

در مورد سانوگو...

شما 21 ساله بوده اید و قطعا فوتبال بازی کرده اید. اگر جلوی زمین بازی کنید و گل نزنید خیلی سریع مشکل ساز می شود. فکر نمی کنم این مشکل خیلی طول بکشد و در حال حاضر وقتی فرصتی برای بازی در آرسنال به عنوان مهاجم نوک دارید و گل نمی زنید برایتان دردسر ساز می شود.

در مورد عملکرد سانوگو...

او امروز خیلی سخت جنگید، می توانید بگویید او هنوز گل نزده و آیا این مسئله ذهنش را درگیر کرده؟ البته چون او یک مهاجم است و به عنوان یک بازیکن جوان گل های زیادی زده است.

در مورد خرج کردن پول زیاد برای جذب یک مهاجم...

آیا پولی که خرج می کنیم نامحدود است؟ نه، چون این روشی نیست که با آن باشگاه خود را اداره می کنیم. همیشه سعی می کنیم تصمیم درست را اتخاذ کنیم و اگر فکر کنیم بازیکن مناسب را پیدا کرده ایم منابع لازم برای جذب او را در اختیار داریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۶۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰