loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال فوق العاده است!
آرسنال فوق العاده است!

آرسنال فوق العاده است!

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم بلند قامت بارسا که در یکی از عجیب ترین نقل و انتقالات تابستان، با 40 میلیون یورو به علاوه ی اتوو معاوضه شد، معتقد است نحوه ی بازی آرسنال فوق العاده است، ولی بارسا توانایی غلبه بر هر تیمی را دارد!
"فکر می کنم آرسنال تیم فوق العاده ای است. آنها فوتبال خوبی بازی می کنند و مربی دارند که مدت زیادی در آنجا بوده است.فکر می کنم که او کارش را خوب انجام می دهد.ولی وقتی که فوتبال زیبا بازی می کنید، باید پیروز شوید در غیر اینصورت مردم می گویند که باید سبک بازیتان را عوض کنید. مسئله ی اصلی بردن است ولی من سبک بازی آنها را دوست دارم.
ولی فکر می کنم در مجموع دو بازی ، بارسلونا شانس بیشتری برای صعود دارد زیرا ما قهرمان اروپا هستیم. تیم بسیار خوبی داریم و می توانیم در هرجایی پیروز شویم.
وقتی از قرعه مطلع شدم، گفتم که دنیا شاهد دو بازی فوق العاده خواهد بود، دو تیم که می خواهند فوتبال بازی کنند، دو تیمی که من دوست دارم تا آنها را تماشا کنم زیرا آنها همانگونه که من می خواهم فوتبال بازی می کنند. فکر می کنم دو بازی فوق العاده داشته باشیم و بی صبرانه منتظر آن هستیم.
طرز فکر ما همواره حمله بوده است. هروقت که در خانه یا خارج از خانه بازی می کنیم، برای پیروزی تلاش می کنیم.
خیلی مهم است که بتوانیم گل بزنیم. اگر بتوانیم پیروز شویم هم فوق العاده خواهد بود ولی بازی سختی خواهد بود."
با توجه به بازی های خوب زلاتان، پیش بینی می شود که تیری هانری از ابتدا بازی را آغاز نکند. اما زلاتان معتقد است هانری ترجیح می دهد که مقابل تیم سابقش به میدان نرود
"فکر می کنم در ابتدا او اصلا خوشحال نبود زیرا او نسبت به آرسنال احساسات زیادی دارد که کاملا قابل درک است. او در آنجا روزهای فوق العاده ای داشت و فوق العاده کار کرد.شخصا از او نپرسیده ام ولی می دانم که آرسنال در قلب اوست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰