loading
در حال بررسی درخواست شما
میخواهم شجاع باشم !
میخواهم شجاع باشم !

میخواهم شجاع باشم !

بالاخره زمان بازی با بارسا فرا رسید.
این دیدار فارغ از هر نتیجه وحساسیتی که داشته باشد دیداری جذاب وکلاسیک برای علاقه مندان به فوتبال خواهد بود.دیداری که البته هرچه تلاش کرد نتوانست به محبوبیت عزیز اقا درسریال زن بابا برسد وبنابراین بصورت نصفه نیمه توی صورت مخاطب پرت خواهد شد صدا وسیمای میلی است دیگر باید انتش را از بیخ کند وفکری اساسی به حال این تلوزیون دولتی کرد.
اعتراض ها هم نتیجه نداد وملتی که تنها نزدیک انتخابات ناگهان مهم میشود باید زنبارگی یک پیرمرد دم مرگ را به تماشا بنشیند...ای دریغ!!
از این مصیبت که بگذریم سخن فوتبال ازهمه چیز خوشتراست امشب شبی است که همه انتظار شکست ارسنال را دارند چرا؟چون انطرف قضیه بارسا است دیگر! کلی بازیکن دارد شش جام  برده ناسلامتی وقاعدتا باید ارسنال را خرد کند.
یک معلم زبان داشتتیم در دوران دبیرستان که واقعا انسان شریفی بود وامیدوارم هرجا که هست سلامت باشد.همیشه به ما میگفت کسانی که ترسو هستند وشجاعت ندارند در تماشای فوتبال همواره بدنبال قوی ترین تیم هستند تا مبادا ببازند ومورد سرزنش قرار بگیرند البته این سخن شامل حال تمام طرفداران تیمهای بزرگ نمیشود ولی کیست که نداند هرتیمی که بیاید ومشت مشت بازیکن بخرد وجام ببرد درایران کشور مردمان احساساتی میشود پرطرفدار.
مثال بزنم؟نممونه اش رئال مادرید چند سال پیش که پشت هم جام میمبرد وهمه در کوی برزن از کهکشانی ها حرف میزدند البته باید یاداوری کنم که ما ان کهکشانی ها را در زمین خودشاان شکست دادیم!
اما امروز بارسلونا جای کهکشانی های 10سال پیش را گرفته تب بارسا بسیار خطرناک تر وهمه گیر تر از رئال است!!مراقب باشید تا دچار ان نشوید!!
درهمان صدا وسیمای میلی هم بارسلونا یک دفتر دارد که به گروه ورزش شبکه سوم موسوم است!نکته طنز اینکه ظاهرا انها هم زورشان به عزیز اقا نرسیده!تب بارسا چنان دراین گروزه ورزش همه گیر شده که گزارشگران ضعیف واماتور این شبکه به هنگام گزارش بازی بارسا با هرگل وحرکت خطرناک این تیم چنان کودکی به هیجان امده وعنان کار ازکف میدهند!
ما تب بارسا نداریم! ما همه به تب قرمز ارسنال دچاریم به بیماری خودمان افتخار میکنیم ومیخواهیم بیمار توپچیهای لندن باشیم!
امشب میخواهیم دنیا را شگفت زده کنیم میخواهیم نشان دهیم که تیم پرقدرت وباکیفیتی هستیم میخواهیم نشان دهیم که شخصیت قهرمانی داریم برای پیروزی باهمه میجنگیم! با بارسا با مصدومیت بازیکنان کلیدی با داور وحتی با صدا وسسیمای میلی!
آری ما میخواهیم بارسلونا را ببریم میخواهیم ببریم تا همه هواداران بارسا  در غم عمیقی فرو بروند امشب باید بی رحم باشیم ساق پا هایشان را درصورت لزوم خرد کنیم!صورتشان را له کنیم تا همه معنی تو.پچی را بفهمند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۱
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۰۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰