loading
در حال بررسی درخواست شما
فضای زیادی در اختیارشان گذاشتیم
فضای زیادی در اختیارشان گذاشتیم

فضای زیادی در اختیارشان گذاشتیم


در مورد اینکه آیا آرسنال خوش شانس بود یا نه

اول از هرچیز باید بگویم که در مقابل تیم فوق العاده ای بازی کردیم که در دقایق اولیه، بر بازی سوار بود. در همین لحظات خوش شانس بودیم زیرا آنها در اوایل بازی موقعیت های زیادی داشتند. فضای زیادی برای بازی کردن در اختیارشان گذاشتیم.باید بگویم که بازیکنانم را بسیار تحسین می کنم زیرا بازی 0-2 باخته را مقابل تیمی مانند بارسا به تساوی کشاندند. اگر قدرت روانی نداشته باشید می توانید که 0-5 عقب بیوفتید ولی ما بازی را 2-2 کردیم. تنها حسرتی که از امشب دارم این است که دو گل را تقدیم آنها کردیم. از این بابت که در پایان نیمه اول 0-0 بودیم، خوش شانس بودیم اما متقعاد شده ام که اگر آن دو گل را به راحتی تقدیم نمی کردیم، بازی را پیروز می شدیم.


در مورد برتری تیم حریف در مواقعی از بازی


منکر آن نمی شوم.آنها تیم فوق العاده ای هستند ولی معتقدم بیشتر ضربات در چهارچوب آنها در اوایل بازی بود. ما در زمان 0-2 در شرایطی بودیم که باید در مقابل تیمی فوق العاده، بی مهابا حمله می کردیم. می دانید که می توانید با یک گل دیگر غافلگیر شوید.


در مورد اینکه او از بازی دادن فابرگاس پشیمان است یا نه


نمی دانم. در پایان باید به احساس بازیکن و تیم پزشکی اعتماد کنید. از لحاظ پزشکی هیچ مشکلی وجود نداشت و او امروز یک تست داشت و گفت که آماده ی بازی کردن است. هنوز با او صحبت نکرده ام زیرا او برای عکس گرفتن از پایش رفته است. باید بررسی کنیم که او هیچ مشکلی نداشته باشد. فکر می کنم در هر صورت او برای بازی برگشت محروم است و معتقدم که او شنبه هم بازی نخواهد کرد.اگر مشکل عضلانی باشد، بهتر می بود که از بازی خارج می شد اما او می خواست به بازی ادامه دهد. شاید فکر می کرد یک پنالتی دیگر خواهد گرفت.


در مورد روحیه ی او پس از کارت زردی که او را از بازی برگشت محروم کرد


او فوق العاده است. قدرت روانی او... او تسلیم نشد. بر این باورم که امشب کل تیم از لحاظ روانی فوق العاده بود زیرا مقابل تیمی ممتاز به حمله کردن ادامه دادیم. هنوز معتقدم که می توانیم در بازی برگشت شرایط را برایشان دشوار کنیم. برای صعود شانس داریم.


در مورد اینکه بارسا پویول و پیکه را از دست داد


از روی چیزی که من امشب دیدم، کافی نیست!!


در مورد ویلیام گالاس


ویلیام مشکل عضله ی ساق پا دارد. او برای مدتی بیرون خواهد بود. باز هم ریسکی کردم که جواب نداد. می توانم بگویم که بله! حسرت این کار را می خورم.


در مورد آندری آرشاوین


مشکل او هم همین است. او هم ماهیچه ی ساق پایش مشکل دارد.


در مورد اینکه قبول کردن بهتر بازی کردن تیمی مانند بارسا از تیمش،ساده تر است یا نه


باور کنید که ساده نیست.ولی نسبت به خطاهای زیاد، بیشتر به آن احترام می گذارید. به کاری که بارسلونا امشب انجام داد احترام می گذارم و باید بگویید که آنها تیم فوق العاده ای هستند. آنها لیگ قهرمانان،لیگ اسپانیا و جام حذفی را برنده شده اند و می توانید ببینید که چرا! همچنان معتقدم که بخشی از علت برتری آنها در اوایل بازی به دلیل جلوگیری از بروز احساساتشان بود. در نیمه ی اول فضای زیادی به آنها دادیم.


در مورد اینکه چرا اطمینان دارد که آرسنال می تواند صعود کند


زیرا باید در باره ی اینکه چگونه بر بازی تسلط داشته باشیم و توپ ها را پس بگیریم، مطالعه کنیم. معتقدم زمانی که توپ را پس می گرفتیم همواره خطرناک بودیم.مخصوصا با بهره گیری خوبی که از بعضی از نقاط ضعف آنها کردیم. باید برای اینکار برویم.


در مورد عملکرد تئو والکات


منکر این نمی شوم که او امشب،زمانی که به بازی آمد تاثیر زیادی داشت و از این بابت خوشحالم. این نکته برایم بسیار فوق العاده است. او توانایی هایی دارد که می توانند در زمین بزرگی مانند نیوکمپ بسیار مفید باشند اما اول باید بر روی ولوز تمرکز کنیم.


در مورد اخطار فابرگاس


فکر می کنم لزومی نداشت و نمی دانم که می شود برای کارت زرد هم فرجام خواهی کرد یا نه ولی فکر نمی کنم که مستحق کارت زرد می بود.


در مورد اخراج کارلس پویول


بله! فکر می کنم کمی سختگیرانه بود.


در مورد اینکه آیا پنالتی بوده است یا نه


هم بود و هم نبود!


در مورد لیونل مسی


نشانه ی مثبت امشب همین بود. او گل نزد و فرصت های زیادی خلق نکرد.


در مورد بزرگی ماموریت آرسنال در نیوکمپ


کار بزرگی خواهد بود ولی ایمان دارم که می توانیم.


در مورد اینکه آیا بارسلونا از نتیجه ناراضی است یا نه


بله. مسلما آنها این حس را خواهند داشت زیرا در دقایق اولیه ی بازی می توانستند کارمان را تمام کنند. اما فراموش نکنید که ما هم شانس های زیادی داشتیم. بنتنر دو یا سه موقعیت داشت. معتقدم در ضد حمله ها می توانیم بسیار خطرناک باشیم.


در مورد اینکه آیا کار امشب آرسنال "هنر" بود یا نه


بله، هنر بود! هنر فوتبال! فکر می کنم شب فوتبالی خوبی برای مردمی بود که دو تیمی را تماشا کردند که برای برد آمده بودند. مسلما یک شب فوتبالی استثنایی بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۲
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰