loading
در حال بررسی درخواست شما
هولناک بود ، آسمانی ها با آرسنال بودند !
هولناک بود ، آسمانی ها با آرسنال بودند !

هولناک بود ، آسمانی ها با آرسنال بودند !


من مثل خیلی از شما عزیزان بازی را با تاخیر دیدم و از آنجایی که از نتیجه خبر نداشتم ، بازی برایم کاملا مثل یک بازی زنده بود ....

در ابتدای بازی فشار های بی امان بارسلونا فشار عصبی و روحی روانی به ما هواداران با هزاران کیلومتر فاصله ایجاد کرد که دست و پای لرزانمان و چشمان نگرانمان دیگر تاب و تحمل ادامه نداشتند ، پس میتوان حال روز جوانان ( اصولا زیر 24 سال ) آرسنال را درک کرد .
هرگز نمیتوان از درخشش فوق العاده آلمونیا چشم پوشی کرد ، او به تنهایی 5 گل را خرید و ابدا نمیتوان او را به خاطر اشتباه مهلکش در آغاز نیمه دوم سرزنش کرد ، به هر ترتیب  نیرویی ماوراء آنچه از آلمونیا میشناسیم در دروازه آرسنال ( در نیمه اول ) دیدیم و این آغاز معجزه است ...
مصدومیت های وهشتناک به سراغ تیم آمد تا شب ترسناک را ترسناک تر کند ! گالاس کاملا از بازی خارج شد و از همین الان میتوانید روی خروج او از تیم در تابستان حساب کنید .
آرشاوین ، بازیکن تیز بین و ریز نقش آرسنال که چشم امید هواداران است و بزرگترین خرید تاریخ آرسنال ( به نقل از سان ) در همان دقایق اول خارج شد تا از آرسنال ، مشتی جوان بماند و لشگر زردپوش کاتالان که سال گذشته مزرعه جام ها را به کلی درو کرده بود !!!
نتیجه 2-0 بهت و اندوه را به خیمه آرسنالی ها آورد اما این بهت به داخل زمین رخنه نکرد و بازیکنان آرام آرام به خود و بازی غلبه کردند ....
بعد از 60 دقیقه و آمدن تئو والکات ، بال خروشان آرسنال ، وی با 3 فرار بسیار سریع ( تئو در دوی 100 متر نفر دوم جهان از نظر سرعت است و نفر اول قهرمان این رشته است <به نقل از دیلی میل در زمستان 88> ) توانست بلاخره شاخ غول را بشکند و با گلزنی خود دهن کجی بدی به همه منتقدانش بکند .
متاسفانه تنها حرکت مثبت بنتنر در این بازی ، پاس گلی بود که به والکات داد ، البته تئو با توپی که از بنتنر به او رسید چندین متر دوید و نمیدانم ، آیا میتوان به این پاس ، پاس گل گفت یا نه !!!!
بنتنر در ابتدای بازی ( به قول فردوسی پور ، با هیجان اذب ایحاد شده ) خود را در امتحان بازی مردود دید ! در جایی که او بود و دروازه بارسلونا ،وی بعد از 2 شوت پیاپی هم نتوانست دروازه را باز کند . هرچند وضعیت افساید اعلام شد اما به هر حال گل شدن آن توپ ، حتی اگر مردود اعلام میشد ، بازیکنان را به هوش میآورد که بارسلونا هم گل میخورد و بردن این تیم محال نیست !!!!
نصری بی تردید از بهترین هافبک های آرسنال بود و با تسلط بازی میکرد !
دیابی در بین بازیکنان بارسلونا گم شده و کاپیتان فابرگاس هم با مصدومیتی که همراه داشت ، همان یک پنالتی و یک گلی که برایمان به ارمغان آورد کاری کرد تا همه آرسنالی ها امیدوار بمانند !
حالا همه منتظر بازی برگشت مینشینیم . همه در انتظار پیروزی در نیو کمپ هستیم ...
آرسنال در گذشته توانسته در مادرید ، رئال را ببرد ، بازی که آرسنال واقعا شایسته زدن 3 گل بود ، پس باز م میتوانید در اسپانیا کار را تمام کنیم ....
ما میلان را ( 2 فصل قبل ) در میلان سر براندیم ...
ما کم از 10 سال قبل اینتر را در میلان از دور بازی ها خارج کردیم ....
نتیجه 2-2 معمولا باب طبع میهمان است ، اما 1-0 هم مارا بالا میبرد ، 2-1 هم برای ماست و مخلص کلام ؛ اگر 2 گل بزنیم ، همه چیز به حالت نخست باز میگردد ! کاری که توانایی اش را داریم ... با توجه به آنکه پویول بازی بعدی را از دست داده و مدافع دیگر بارسلونا هم محروم است ، آرسنال احتمالا با میلیتو و مارکز روبرو است و این دفاع بی تردید شکننده تر از دفاع کنونی بارسلونا است !
از همه این حساب کتاب های فوتبالی که بگذریم .... اگر قرار بود بازنده ی این 2 ازی باشیم ، در همین امارات( دیدیم که واقعا بارسلونا توانایی این کار را دارد ) آنقدر گل میخوردیم که بازی برگشت تشریفاتی میشد ....
پس میتوان روی بازی ارج از خانه حساب باز کرد ! منتظر هستیم تا ببینیم در اسپانیا چه خواهد گذشت .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۲۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰