loading
در حال بررسی درخواست شما
تمرکز مانوئل بر لیگ برتر
تمرکز مانوئل بر لیگ برتر

تمرکز مانوئل بر لیگ برتر

 

توپچیها در شش بازی باقی مانده بر سر عنوان قهرمانی با منچستر یونایتد و چلسی خواهند جنگید. شاگردان جوان ونگر در حالی باید شنبه به مصاف ولوز بروند که منچستر یونایتد و چلسی حساس ترین بازی را برگزار خواهند کرد.
مانوئل آلمونیا دروازبان شماره 1 توپچیها انتظار ندارد که پس از این بازی، یونایتد و چلسی امتیازهای بیشتری از دست بدهند و معتقد است برای اینکه یارانش بتوانند عنوان قهرمانی را کسب کنند، باید در دیدارهای باقی مانده به پیروزی برسند.
"شش بازی باقی مانده است و باید شش پیروزی را کسب کنیم.
"باید صبر کرد و دید آیا منچستر امتیز از دست خواهد داد یا خیر. با این وجود هنوز شانس قهرمانی داریم. باید شش دیدار آینده را پیروز شویم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.
مانوئل با عملکردی خیره کننده در دیدار برابر بارسلونا تا حدی پاسخ انتقادهای اخیر را داد. اگرچه مانوئل 2 بار دروازه خود را باز شده دید ولی واکنش های عالی او آرسنال را کماکان امیدوار نگه داشت.
"پرکارترین بازیم برای آرسنال بود. آنها موقعیت های زیادی ایجاد کردند و این کار را بسیار سخت کرد ولی ما در 20 دقیقه پایانی روحیه فوق العاده ای را نشان دادیم و بازی را به تساوی کشاندیم.
"با نتیجه 2-2 شانس بیشتری برای صعود خواهیم داشت تا نتیجه 2-0. یاید کمی تغییر کنیم و ابتکار عمل و شخصیت بیشتری را نشان دهیم و توپ را در اختیار بارسلونا قرارا ندهیم زیرا زمانی که آنها توپ را در اختیار دارند بازی خوبی ارائه میدهند و موقعیت های زادی نیز ایجاد میکنند.

لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۶۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰