loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس سالم بود!
فابرگاس سالم بود!

فابرگاس سالم بود!

پس از اینکه سسک فابرگاس به دلیل مصدومیت از همان ناحیه ی قبلی در دیدار برابر بیرمنگام، ادامه ی فصل را از دست داد، بعضی از خبرگزاری ها در انگلستان مدعی شدند که فابرگاس با وجود شکستگی پا، در دیدار برابر بارسا به میدان رفته است!!!
اما آرسن ونگر امروز به شدت این ادعا را تکذیب کرد و گفت:
"100 درصد اطمینان دارم که همه چیز درست انجام شده بود و امروز هم آن را با تیم پزشکی چک کردم.هیچ شکی در آن وجود ندارد! از لحاظ پزشکی مشکلی وجود نداشته!
گفتن اینکه دقیقا چه زمانی اتفاق افتاده است، نیاز به بررسی زیادی دارد. ولی بر این باوریم که این مصدومیت به دلیل خطای پویول بر روی فابرگاس رخ داد.
اخباری وجود داشت که او با پای شکسته بازی کرده است ولی این ها صحت ندارند.
ما دو دکتر مجزا داشتیم که هر دو با عکس برداری از پا تایید کردند که استخوان کاملا سالم بوده است. قبل از بازی با بارسلونا کوبیده شده بود، ولی نشکسته بود!
او صبح روز بازی و قبل از گرم کردن تست داد. بعد بازی هم از او پرسیدم که آیا کاملا سالم بوده است و او گفت بله!
مصدومیت او دقیقا همان جایی است که در بازی با بیرمنگام ضربه خورده بود و استخوانش ترک برداشته است. این یعنی که او قبل از بازی دچار کوفتگی استخوان بوده و خطای پویول بر روی او باعث شکستن آن شده است.
طبیعتا برای ما خبر بدی بود زیرا از دست دادن بازیکنی با این کیفیت بسیار سخت است. بنابراین باید حتی بیشتر این بجنگیم تا جای خالی او را پر کنیم.
وقتی که به وضعیت کنونی ما نگاه کنید می بینید که ما فابرگاس،گالاس،آرشاوین و ونپرسی را نداریم و این خیلی زیاد است. ولی می خواهیم بر روی اهدافمان تمرکز کنیم و هنوز می توانیم به آنها دست پیدا کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۳
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰