loading
در حال بررسی درخواست شما
نگرانی دومنک در مورد گالاس
نگرانی دومنک در مورد گالاس

نگرانی دومنک در مورد گالاس

 

پس از مصدومیت مجدد ویلیام گالاس در دیدار برابر بارسلونا و از دست دادن ادامه فصل برای ویلی، ریموند دومنک سرمربی تیم ملی فرانسه از وضعیت گالاس ابراز نگرانی کرد. در صورتی که ویلیام نتواند به اردوی آماده سازی تیم ملی فرانسه در 18 ماه مِی برسد، جایی در ترکیب 23 نفره تیم ملی فرانسه در آفریقای جنوبی نخواهد داشت.
آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد گالاس حداکثر پنج هفته برای بهبود زمان نیاز دارد ولی دومنک نیز نگران وضعیت گالاس برای حضور در جام جهانی در ماه ژوئن است.
دومنک در مصاحبه با L'Equipe گفت:"بسیار بسیار نگرانم. در مورد آن نوع از مصدومیت های ساق پا و نتایجش را میدانم و کاری که شما نباید انجام بدهید، به بازی گرفتن بازیکن مصدوم زودتر از موعد است.
"پس از این نوع مصدومیت شما باید پنج تا شش هفته را سپری کنید و هیچ فعالیت شدیدی نداشته باشید. حتی اگر دیگر احساس درد نکردید، شما کاملا بهبود نیافته اید.
دومنک در ادامه گفت که دوست ندارد تماشاگر مسابقات با تیمش راهی جام جهانی کند:"واضح است که اگر بازیکنی نتواند خود را برای بازی تا 18 می آماده کند، به جام جهانی نخواهد رفت.
"از آنها در مورد بازی کردنشان شوال نخواهم کرد بلکه در مورد آماده بودن و توانایی بازی کردن خواهم پرسید."
آرسن ونگر اعلام کرده بود که بازی دادن گالاس قماری بود که جواب نداد و اشتباه بود. با این وجود وی در مورد انتقاد دومنک به بازی گرفتن گالاس گفت که او قبل از بازی همه چیز را بررسی کرده بوده است.
"فکر نمیکنم که مصدومیت باعث شود او جام جهانی را از دست بدهد. او اعلام کرد که آماده است و من نیز گزارشات خوبی از مرکز آماده سازی داشتم، جایی که او 10 روز را در آنجا سپری کرده بود و چهار روز را نیز با تیم تمرین کرده بود.
"شاید باید زمان بیشتری را برای او در نظر میگرفتیم ولی او میدوید، پرش های مناسبی داشت و برای جاشگاهش در تیم ملی فرانسه تلاش میکرد. او فصل سختی را سپری کرد.
"گالاس 32 ساله است و به زودی 33 ساله میشود. شما از بازیکنی با این سطح تجربه سوال میکنید که آیا برای بازی آماده هستی، آیا به خوبی تمرین کرده ای، آیا آماده ای که در این دیدار به میدان بروی. و زمانی که آنها میگویند بله، شما باید حرفشان را باور کنید.
"پس از بازی با دونک صحبت نکردم. ابتدا باید منافع آرسنال را در نظر بگیریم. تیم ملی فرانسه مهم است و آرسنال نیز به همین ترتیب و او نیز از باشگاه حقوق میگیرد نه تیم ملی فرانسه.باید از بازیکنانی که اعلام آمادگی میکنند استفاده کنیم."

 

لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com & sky
بازدید: ۱,۱۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰