loading
در حال بررسی درخواست شما
این پیروزی ما را در کورس نگه داشت!
این پیروزی ما را در کورس نگه داشت!

این پیروزی ما را در کورس نگه داشت!

در مورد پیروزی حیاتی

ما را در کورس نگاه داشت،بله! اول از همه مهم بود که برای 24 ساعت بارسلونا را فراموش و بر بازی امروز تمرکز کنیم و این کار ساده ای نبود ولی به خوبی آن را انجام دادیم.فکر می کنم تمرکز خوبی داشتیم. از لحاظ بدنی کمی خسته بودیم ولی به کارمان ادامه دادیم و جدی بودیم. در دفاع مرتکب اشتباه نشدیم. در پایان مستحق پیروزی در برابر یک ولوز پر تلاش که دروازه بان بسیار خوبی داشت ، بودیم و آن را بدست آوردیم. در پایان مانند بسیاری از مواقع دیگر همه چیز را در دقایق پایانی مشخص کردیم ولی در مجموع شایسته ی پیروزی بودیم.


در مورد همه ی گل های دیروقت


این را به حساب سرسختی ذهنی خود، اتحاد و تمرکز بازیکنانی که به زمین آمدند می گزارم. همه ی بازیکنان در یک راستا تلاش می کنند. و البته در دقایق نهایی بازی از برتری تکنیکی خود استفاده کردیم.


در مورد بازی کردن برابر 10 بازیکن


از بیرون احساس کردم که بازی کردن برابر 10 نفر کمی سخت تر شد زیرا آنها ناگهان 10 یارد را رها می کردند و همگی در برابر محوطه جریمه ی خود تجمع می کردند. به آن شکل در خطر دریافت گل نبودیم ولی ایجاد موقعیت کمی سخت به نظر می رسید.


در مورد موقعیت دقایق پایانی تئو والکات


ناامید شدم زیرا فکر می کردم که او از مدافع رد شده است ولی وقتی دوباره نگاه کردم دیدم که فرصت زیادی نداشت ولی او تماسش با توپ را از دست داده بود.


در مورد اینکه آیا فکر می کرده که گلی در راه باشد یا نه


خیر،خیر ولی چیزی که می دانستم این بود که به حمله ادامه خواهیم داد. ولی مطمئن نبودم که در دقایق پایانی گل بزنیم.


در مورد اینکه مساوی چه تاثیری بر امیدهای قهرمانی آرسنال می داشت


از بین می رفت!!می دانید که اگر با 5 بازی باقیمانده 5 امتیاز ز چلسی عقب باشید، می توانید قهرمانی را فراموش کنید!ولی با 3 امیتاز، امکان دارد زیرا ما برنامه ی سختی داریم ولی آنها نیز برنامه ی سختی دارند.


در مورد امید دادن برای بارسلونا


منکر این نمی شوم که ماموریت سختی خواهد بود. باید در ابتدای بازی از زیر تاثیری که بارسلونا بر ما گذاشته است خارج شویم. باید برای بازی نقشه داشته باشیم و به آن عمل کنیم. معتقدم که باید شجاع باشیم و مخفی نشویم. این مسئله را انکا نمی کنم که در نیمه ی اول بازی، بارسلونا بیش از حد بر بازی حاکم بود ولی اگر به موقعیت هایی که ما ایجاد کردیم نگاه کنید می بینید که ما هم موقعیت های خوبی داشتیم.


در مورد تاثیر نیکلاس بنتنر


بنتنر بازیکنی است که می تواند انتقادات را بپذیرد.او به خوبی به آنها پاسخ می دهد و این قدرت را دارد. معتقدم که او در حال پیشرفت است. چیزی که برای یک بازیکن جوان 22 ساله عجیب نیست. هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد ولی او بازیکن تیمی بیشتری شده است و به سختی کار می کند. همه چیز مثبت است.


در مورد بودن و نبودن والکات در بازی ها


سخت است که با سرعت یک دونده ی دوی 100متر بدوید و همیشه پاس درست را در جای مناسب بدهید. همچنین برای یک بازیکن سخت است که 50 بار مسابقه ی دوی 100متر بدهد. او بازیکنی نیست که 5 یارد بدود بلکه او هر دفعه 30 یا 40 متر می دود و این انرژی زیادی از شما می برد. و زمانی که نبت سانتر کردن می شود، او پیش از آن زحمت زیادی کشیده است. هنوز نمی دانم که آیا او برابر بارسلونا از ابتدا بازی خواهد کرد یا نه زیرا باید برای کارهایی که می خواهم بکنم مطالعه کنم. فردا و دوشنبه را وقت دارم بنابراین باید بررسی کنم.


در مورد اینکه آیا 86 امیتاز برای قهرمانی کافی خواهد بود یا نه


فکر می کنم که باید باشد. این تنها شانس ماست. بازی های باقیمانده را حساب کردم و اگر همه را پیروز شویم، 86 امتیازی می شویم، بنابراین تصمیم گرفتم که کافی خواهد بود!


در مورد اخراج کارل هنری


باید بگویم که فکر نمی کنم او به قصد آسیب رساندن به بازیکن رفته باشد. با قدرت زیاد بود ولی هیچ عمدی در آن ندیدم. اگر اخراج شده است فقط به خاطر خشونت تکلش بوده است.


در مورد بررسی مصدومیت گالاس


در فرانسه داستان سرایی می کنند! در حال حاضر وضعیتی شده که دیگر یک باشگاه نمی تواند تصمیم بگیرد که کی بازیکنش را بازی دهد!! آنها این حق را دارند که بازیکن را بازی دهند ولی نه اینکه کی بازی دهند!!!چیزی که درک نمی کنم این است که به عنوان مثال، من با این مسئله مخالف نیستم که سر گالاس ریسک کردم.ولی بازیکن می گوید که مشکلی ندارد،کادر پزشکی می گویند که مشکلی ندارد، مرکز توانبخشی می گوید که مشکلی ندارد ولی هنوز نمی توانم او را بازی دهم زیرا در تابستان فرانسه او را برای جام جهانی نیاز دارد!! زمانی که بازهم ما به بازیکن حقوق می دهیم!! باید به باشگاه کمی آزادی دهید که بازیکنش را کی بازی دهد.

من هم می خواهم که بازیکنان برای تیم کشورشان خوب بازی کنند ولی تیم ملی هم باید این را قبول کند که ما بازیکنی مانند ونپرسی را برای کل فصل از دست دادیم! برای چه؟! برای اینکه در یک بازی دوستانه در باری، در ورزشگاه نیمه خالی برابر ایتالیا بازی کند!! ما برای کل فصل به او حقوق می دهیم ولی آنها تصمیم گرفتند که او را بازی دهند. بنابراین وقتی که ما در خانه در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا بازی می کنیم، سرزنش می شویم زیرا بازیکنی را که خودش اعلام کرده که آماده است را بازی داده ایم!! این انتقادات کمی بیش از حد است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۵
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰