loading
در حال بررسی درخواست شما
بودن يا نبودن ، مساله اين است ...
بودن يا نبودن ، مساله اين است ...

بودن يا نبودن ، مساله اين است ...

آرسن ونگر سرمربي آرسنال قبول كرد كه تئو در بازي بارسا به عنوان شروع كننده به زمين ميرود ، اما وي خواستار بازيكنان تعيين كننده نيز هست .

والكات دقيقا آن چيزي كه تيم بعد از 66 دقيقه در بازي ما قبل نيمه نهايي باشگاه هاي اروپا نتوانسته بود انجام دهد با ورود خود به زمين انجام داد تا بازي از دست رفته را دوباره براي آرسنال بازگرداند ، دو دقيقه بعد از ورود گل اول تيم را به ثمر رساند و با حركتهاي سريع و در عمق خود توانست بارسا را به عقب برگرداند .

حال تصميم با ونگر است ،‌ كه تئو را از ابتدا به زمين بفرستد يا باز هم به عنوان يار جانشين به او بازي دهد ، ديداري كه آرسنال يا بايد پيروز شود يا با گل بالا به تساوي برسد . قبل از بازي سه شنبه ونگر عنوان كرد كه تصميم سختي را رودررو دارد .

" شما بازيكنان بزرگي در بازي داريد ، و وقتي آنها را ميبينيد فراموش نكنيد كه آنها توانايي هاي شگرفي دارند كه ميتوانند تفاوت در بازي ايجاد كنند . و اين هميشه سخت است كه بتوان تشخيص داد اين تفاوت بسته به خود بازي و پيشينه آن است يا بسته به كيفيت بازيكنان ! و حتي گفتن اين تشخيص هم حتي سخت است .

من بايد بگويم كه بسيار خوشحالم كه تئو همچين تفاوت و تغييري توانست در جريان بازي ايجاد كند اما او دقيقا سه روز قبل در بازي بيرمنگام در حالي كه از ابتدا نيز در تركيب بود نتوانست اين كار را انجام دهد ، هر بازي داستان خود را دارد !

تئو در بازي مقابل بارسا اين شانس را دارد كه از ابتدا در تركيب قرار گيرد ، ولي باز هم ميتواند به عنوان يار تعويضي به ميدان بيايد و دوباره اين كار را انجام دهد . اگر در بيست دقيقه ابتدايي بازي صفر بر صفر بماند آنگاه تيم به بازيكنان تغيير دهنده احتياج پيدا ميكند . "

با توجه به مصدوميت بازيكنان كليدي آرسنال از جمله آرشاوين و سسك ، تصميم گيري براي رئيس بسيار سخت شده است . تركيبي كه حتي يك اشتباه در آن ميتواند در نتيجه بازي نقش بسزايي ايجاد كند ، ديداري كه براي تيم و همه ي ما آرسنالي ها بسيار مهم است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۵
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.كام
بازدید: ۶۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰