loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های دیوید سیمن در حمایت از آرسن ونگر
صحبت های دیوید سیمن در حمایت از آرسن ونگر

صحبت های دیوید سیمن در حمایت از آرسن ونگر

دیوید سیمن مرد انگلیسی سالهای گذشته ی آرسنال در مصاحبه ای در پاسخ به آن دسته از هوادارانی که در بازی با وست برومویچ بنری با مضمونی علیه ادامه ی ماندن ونگر در آرسنال به همراه داشتند به حمایت از آرسن ونگر پرداخت.

دیوید سیمن که با آرسن ونگر موفق به کسب لیگ برتر و جام حذفی شده است معتقد است هوادران باید مراقب آنچه آرزو میکنند یعنی ترک آرسن ونگر از باشگاه آرسنال باشند .

سیمن گفت :" ونگر مرد و مربی بسیار بزرگی است واگر آرسنال را ترک کند بدون شک بهترین شغل را در سطح اول اروپا به دست خواهد آورد ."
سیمن به اسکای اسپورت گفت :"من آرسن را دوست دارم . او بهترین اتفاقی است که تاکنون برای آرسنال افتاده و از نظر من انتقادات علیه او غیر منصفانه است ."

دیوید سیمن در مورد شانس آرسنال در لیگ برتر به اسکای گفت :ما فقط سه چهارم پتانسیل خود را نشان دادیم .نیاز داریم تا در روند خوبی قرار گیریم و در چندین بازی پیروز شویم . امید دارم بتوانیم بر چلسی فشار وارد کنیم . آنها در حال حاضر شکست ناپذیرند ."

ممکن است چلسی هم دوره ی بدی را سپری کند و اگر آرسنال آنطور که باور داریم بازی کند می توانند به آن امید داشته باشند که بر چلسی فشار وارد کنند ."

"هنوز هم برای قهرمانی شانس وجود دارد ولی باید واقعا خوب بازی کنیم و وروند خوبی داشته باشیم ."

"ما چندین سال قبل نیز 11 امتیاز از منچستریونایتد عقب بودیم و موفق به انجام این کار شدیم پس این کار امکان پذیر است تنها یک سوم از فصل را سپری کردیم و دلیلی ندارد که نتوانیم این کار را دوباره انجام دهیم ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۱۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky
بازدید: ۲,۸۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰