loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال برای ساخت تاریخ برود
آرسنال برای ساخت تاریخ برود

آرسنال برای ساخت تاریخ برود



وی با اشاره به بازگشت معجزه آسای آرسنال در بازی رفت ( در امارات ) گفت : آرسنال چیزی برای از دست دادن ندارد . اگر من جای آرسن ونگر بودم به بازیکنانم گوشزد میکردم که برای ساخت تاریخ میرود و کار بزرگ شما در تاریخ ثبت میشود .
بارسلونا قهرمانی های  زیادی دارد و هواداران بسیار زیاد تر ، چیزی برای باخت وجود ندارد .
آرسنال که بعد از جام حذفی 2005 هرگز جام معتبری را کسب نکرده ، میتواند با پیروزی برا بارسلونا ( و ن حتی قرمانی در لیگ قهرمانان ) اثبات کند راهی که در پیش گرفته اشتباه نبوده و ونگر تفکراتش صحیح بوده است که سعی در ساخت تیمی جوان داشته .
پتیت در اداه گفت : اگر آرسنال از بارسلونا عبور کند بی تردید بهتریم نتیجه تاریخ باشگاه آرسنال رقم خورده و کار بزرگی توسط بازیکنان و مربی به وقوع پیوسته .
شایان ذکر است پتیت در 18 سالگی برای ونگر بازی میکرد (در موناکو ) و بعدها به آرسنال پیوست .
پتیت در ادامه صحبت خود با BBC گفت : اگر آرسنال بتواند سربلند از نیوکمپ بیرون بیآید ، اعلامیه بزرگی را بر پیشانی جهان فوتبال  زده است ... پیروزی بر بهترین تیم اروپایی که با میلیونها دلار ساخته شده تنها با عده ای جوان که اکثرا در همین باشگاه حرفه ای شدند .
BBC  در ادامه نگاهی به بازی رفت داشته و 60 دقیقه اول را برای بارسلونا دانسته و معتقد است آرسنال میتوانسته 3 گل در 20 دقیقه اول درسافت کند که با بازی درخشان المونیا ، آرسنال جان سالم بدر برد .

پتیت شانس آرسنال را زیاد هم نمیداند و فقط 30% را برای برد آرسنال کنار میگذارد .
پتیت به بزرگی نیوکمپ اشاره کرد و گفت : رسنال انتظار نداشته باشد مسی همان مسی امارات باشد ، ان زمین بسیار کوچک تر از نیوکمپ است در ضمن آرسنال در این بازی مجبور است گلزنی کند پس فضا برای حرکت مسی بیشتر میشود .
آرسنال در این بازی باید هوشمندانه عمل کند ! ترس کسنده ترین زهر برای جوانان لندنی است !
پتیت که سال 1998 با ونگر 2 جام را به هایبوری آورده است معتقد است آرسنال بدون فابرگاس هم بازی های فوق العاده ای به نمایش گذاشته و ابدا تیمی متکی به یک بازیکن نیست .
پتیت حضور فابرگاس را اصولا از صلاح تیم خارج میداند زیرا همواره طلب توپ میکند و عموما توپ ها به او ختم میشوند و برای تیم های بزرگی مثل منچستر و بارسلونا بسیار راحت است که او را مهار کنند .
او با اشاره به فلسه فوتبال ونگر گفت : اگر توپ را در زمین به حرکت دربیآوردی ، سرعت داشته باشید ، دقت خود را بالا برده و پاس های پیاپی بدهید ... این تیم ابدا تیمی استوار بر یک بازیکن نمیشود .
امانوئل ، نصری را جایگزین مناسبی میداند و فکر میکند نصری به عنوان هافبک وسط بهتر بازی میکند ....
وی در پایان با اشاره به اینکه افسانه ای بیش نیست که بارسلونا شکست ناپذیر است و تیم کوچکی مثل رابین کازان این را قبلا ثابت کرده گفت : مارکز و میلیتو در قلب دفاع بارسلونا هستند ! انها خیلی با هم بازی نکرده اند و طبیعتا نیمکت نشین ها در سطح پایین تری نسبت به بازیکنان  اصلی قرار دارند و این موضوع هم اوضاع را برای آرسنال بهتر میکند .آنها ستون فقرات تیم خود یعنی پیکه و پویول ر در اختیار ندارند پس اوضاع به سود توپچی هاست چون علاوه بر نبود فابرگاس که مهره لو رفته در میان تیم های بزرگ است ، بارسلونا هم ستون فقرات خود را از دست داده است 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : bbc
بازدید: ۵۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰