loading
در حال بررسی درخواست شما
به آنچه لیاقتش را داشتیم رسیدیم
به آنچه لیاقتش را داشتیم رسیدیم

به آنچه لیاقتش را داشتیم رسیدیم

 

نیکلاس در زمان مناسب در جای مناسب قرار داشت تا بتواند ارسال دقیق باکاری سانیا را با ضربه سر وارد دروازه ولوز کند و تیم آرسن ونگر را دوباره در کورس قهرمانی قرار دهد.
نیکلاس دیگر در به ثمر رساندن گل در ثانیه های پایانی با تجربه شده است، کاری که ماه گذشته در برابر هال سیتی نیز انجام داد. نیکلاس همچنین هم تیمی هایش را به دلیل پایبندی به سبک بازی شناور آرسنال برای غلبه بر دفاع چند لایه ولوز تحسین کرد.
"میدانستیم که چلسی دیدارش را 2-1 پیروز شده است (اختلافی 6 امتیازی). ولی آرامشمان را حفظ کردیم و به چرخش در آوردن توپ ادامه دادیم.
"بی هدف به توپ ضربه نزدیم. زیرا ولوز در هربار به اوت رفتن توپ سه دقیقه از زمان بازی را تلف میکرد و سه دقیقه را نیز برای ضربه های دروازه هدر میداد.
"بسیار ناامید کننده است که به این سبک فوتبال بازی کنید. نمیدانم که آیا این هم نوعی تاکتیک است یا نه. ولی در پایان به آنچه شایستگیش را داشتیم رسیدیم زیرا زمان زیادی به پایان بازی اضافه شده بود.
"آنها زمان زیادی را تلف کردند و هرگز شانسی نیز برای گلزنی نداشتند. به خلق کردن موقعیت برای گلزنی ادامه دادیم و در پایان به آنچه شایسته آن بودیم رسیدیم که یک موفقیت واقعی بود.
گل بندتنر در بازی برابر ولوز دهمین گل او در این فصل بود و برای بازیکنی که اوایل فصل را در کناره ها سپری کرد و سپس سه ماه نیز از بازیهای به دور بود، آمار چندان بدی نیست. همچنین این بازی سومین دیداری بود که آرسنال در زمانهای تلف شده بازی به گل میرسید و مهاجم دانمارکی توپچیها این موضوع را نشانه باور و شخصیت یاران ونگر میداند.
"پیروزی در دقایق پایانی خوب است. باید بدانیم که بازی 90 دقیقه است و بسیار مهم است که در تمام 90 دقیقه به جنگیدن ادامه دهیم. باور و شخصیتی که در تمام بازیها نشان میدهیم دلیل گلزنی در دقایق پایانی است.
"دیدار چهارشنبه گذشته برابر بارسلونا بازی متفاوتی بود و ما باید خودمان را برای دیدار متفاوتی دیگر آماده میکردیم. ولی مهمترین موضوع این بود که سه امتیاز را بدست بیاوریم و برای بازی سه شنبه شب برابر بارسلونا آماده شویم.
"فراموش نکنید که میتوانستیم در برابر ولوز در دقایق پایانی بازی را 2-0 کنیم. چهار برابر یک بودیم و نمیدانم آن توپ چطور گل نشد. ولی این چیزها پیش می آید و مسئله اصلی این است که سه امتیاز را بدست آوردیم. چیز دیگری مهم نیست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰