loading
در حال بررسی درخواست شما
بارسا ايده هاي خوبي به ما داد ...
بارسا ايده هاي خوبي به ما داد ...

بارسا ايده هاي خوبي به ما داد ...

مربي فرانسوي آرسنال همراه تيمش روز دوشنبه به اسپانيا خواهد رفت تا در بازي برگشت در دور ما قبل نيمه نهايي جام باشگاه هاي اروپا مقابل بارسلونا قرار گيرند . ديداري كه بازي رفت آن در زمين اختصاصي آرسنال 2-2 به پايان رسيد . در آن ديدار بارسا نمايش خيره كننده اي در ابتداي نيمه اول و دوم داشت ، اما عقب نشيني ناخواسته اين تيم و روحيه بالا آرسنال باعث شد تا مردان ونگر به بازي برگردند و اميد را همچنان در اردوي آرسنال نگه دارند .

سوت ديدار برگشت فردا شب راس ساعت 23:15 دقيقه به وقت ايران به صدا در خواهد آمد ، بازي كه آرسنال در آن كار بسيار دشواري خواهد داشت . اما آرسن ونگر بعد از پيروزي دير هنگام 1-0 مقابل ولوز به سايت باشگاه گفت كه بر خلاف نظر عموم و با توجه به بازي رفت تيم او ميتواند حتي از ابتدا بازي خوبي به نمايش بگذارد .

" ما حتي در بازي رفت وقتي كه زير فشار حملات بارسا بوديم توانستيم موقعيت هاي خوبي برا خودمان تهيه كنيم ، پس ما نبايد فقط به دفاع در اين بازي بانديشيم ما بايد از توپهايمان بهتر از آنچه در نيمه اول ديدار رفت استفاده كرديم بكنيم . نظريات و تفكراتي داريم كه ميتوانيم از آنها به خوبي استفاده كنيم و براي خود فرصت ايجاد كنيم .

آنها در پرسينگ بر حريف پيش دستي ميكنند و البته اين كار را خيلي خوب انجام ميدهند ،ولي همين دليلي است كه هميشه جلوي بارسا بعد از دقيقه 60 خيلي بهتر ميتوان بازي كرد .

ما قصد اين را نداريم كه براي دفاع و منتظر شدن تا دقيقه 60 به نيو كمپ برويم . آنها خودشان نيز باور داشتند نيمه اول بازي رفت يكي از بهترين بازي هايشان در ماه هاي اخير بوده است ، پس آن نوع بازي را نميتوانند در هر بازي انجام دهند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۶
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.كام
بازدید: ۶۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰