loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی،ژیرو،الکسیس
پیروزی،ژیرو،الکسیس

پیروزی،ژیرو،الکسیس

آرسن ونگر پس از پیروزی مقابل کویینز پارک پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود

در مورد یک مبارزه سنگین برای کسب پیروزی

کار را برای خودمان مشکل کردیم اما دو سبک بازی کردیم. از یک طرف تا زمانی که نتیجه 2 - 1 شد بازی را تحت کنترل خود داشتیم.پس از آن هرگز نمی دانستید چه می شود. 5 دقیقه آخر بسیار نفس گیر بود زیرا هفته ی گذشته یک گل دیرهنگام دریافت کردیم و می توانستید احساس کنید که آن حادثه تا حدوی در ذهن ما وجود داشت. اما در مجموع فکر می کنم برای بخش بزرگی از بازی آن را تحت کنترل خود داشتیم و در نهایت انعطاف پذیری خود را نشان دادیم و 3 امتیاز را کسب کردیم.

در مورد کارت قرمز ژیرو...

کارت قرمزی گرفت که مستحق آن بود. عصبانیت یک واژه ی سنگین است اما او وی را نکشت، او را لمس کرد و نباید این کار را انجام می داد.باید خود را کنترل میکرد. اولویه ژیرو می داند که اشتباه کرده و به اندازه ی کافی او را می شناسم که اطمینان داشته باشم دیگر این کار را انجام نمی دهد.

در مورد دلسردی ژیرو...

نمی دانم. او به من گفت که از پشت شارژ شد و باعث شد به سمت دروازه بان پرت شود. شاید مصدومیت قبلی هنوز در ذهن او است و برایش غیر عادیست. او معمولا فردی است که واکنش های خود را کنترل می کند.
 
در مورد از دست دادن ژیرو برای 3 بازی...
راستش شما به این اتفاق نیاز ندارید .در شغل من شما باید گاهی خود را با توانایی ها و اشتباهات دیگران در گیر کنید .

در مورد پنالتی الکسیس سانچز ...

چطور می دانستید او نمی تواند ازآن پنالتی استفاده کند؟ فکر می کنم سانتی پسر مهربان و خوبی است و اجازه داد او آن ضربه ی پنالتی را بزند. راستش الکسیس پنالتی زن اولمان نیست و این واقعیت دارد.

در مورد این که کازورلا پنالتی ها را بزند...

آرتتا پنالتی زن شماره 1 ماست و در حال حاضر کازورلا شماره 1 است.

در مورد عدم استفاده از پودولسکی...

او می داند وقتی ما داریم در 5 دقیقه پایانی آن طور دفاع می کنیم، نوبت او نیست که به زمین برود. لازم بود دفاع کنیم.

در مورد آینده پودولسکی...

هیچ اهمیتی برای شایعات قائل نیستم. دو روز پیش در فرانسه شایعه ای وجود داشت که من پیشنهادی 62 میلیون پوندی برای کاوانی به پاریس سن ژرمن داده ام. هر روز شایعه متفاوتی وجود دارد بنابراین به آنها اهمیت نمی دهم. در هر باشگاه بزرگی بازیکنانی دارید که بازی نمی کنند و شاد نیستند. اگر بازیکنی را پیدا کنید که بازی نمی کند و شاد است آنگاه شما مشکل دارید. او [پودولسکی] بازی خواهد کرد. روزیسکی امروز بازی فوق العاده ای داشت و مدت هاست که بازی نکرده است. کار ما این است که هر گاه بازی می کنید آماده باشید.


در مورد ده دقیقه پایانی بازی ...

مضطرب بودیم و حریف جلو کشیده بود. بازی ما به جنبه روانی باز می گردد. در بخش انتهایی بازی زمانی که نتیجه بسیار نزدیک است، همواره این فاکتور اهمیت دارد. 

در مورد اینکه آیا ژیرو عذرخواهی کرد؟

بله

در مورد چهارصدمین پیروزی در لیگ برتر...

امروز پیروزی به سختی بدست آمد. کار آسان تر نشده است. صادقانه بگویم احساسی ندارید زیرا چیزهای بیشتری در بازی بعدی وجود دارد. خوشحالم که توانستم چهارصد پیروزیبه دست بیاورم و به آن آسانی که به نظر می رسد نیست. چهارصد پیروزی بعدی به مراتب مشکل ترخواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰