loading
در حال بررسی درخواست شما
سانوگو: جام حذفی به من اعتماد به نفس داد
سانوگو: جام حذفی به من اعتماد به نفس داد

سانوگو: جام حذفی به من اعتماد به نفس داد

او در پیروزی 2-1 برابر لیورپول و برد 4-1 مقابل اورتون از ابتدا به میدان رفت و در مرحله نیمه نهایی 120 دقیقه برابر ویگان بازی کرد. در فینال نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد.

"برای من مهم بود. روند بازی ها به من اعتماد به نفس داد و کمک کرد با فوتبال انگلیس تطبیق پیدا کنم. از اولین بازی که در جام حذفی انجام دادم میخواستم قهرمان آن جام شوم.

"از آخر هفته ای که فینال جام حذفی در آن انجام شد خاطرات زیادی دارم. پیش از بازی به شدت تشنه پیروزی بودیم. یادم است که می توانستم عطش را در نگاه بازیکنان ببینم. فشار مضاعفی نیز وجود داشت، زیرا نمی توانستیم در فینال ببازیم، هیچ راهی نداشت.

"30 دقیقه از وقت معمول بازی مانده بود و یادم هست که رئیس به من گفت: حالا باید تفاوت ایجاد کنی، باید همه توانت را به کار ببری.

"بسیار آماده بودم، از درون می جوشیدم و خیلی می خواستم وارد زمین شوم. فینال جام حذفی برابر 90 هزار هوادار بود. نمی توانید خسته، خجالتی یا متوسط باشید. باید همه توان خود را به کار ببرید، برجسته باشید، موثر باشید.

"بالا بردن جام حس شگفت انگیزی داشت. به یاد دارم همه هواداران آرسنال هنوز در سکو ها بودند و آواز می خواندند و مدال ها را گرفتیم و جام را بالای سر بردیم. اولین فصل من در باشگاه بود و قهرمانی در جام حذفی برایم فوق العاده بود.

"همه به خاطر دارند کجا بودند، چکار می کردند و چگونه قهرمانی بعد از بردن هال سیتی را جشن گرفتند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰