loading
در حال بررسی درخواست شما
میتوانیم بجنگیم
میتوانیم بجنگیم

میتوانیم بجنگیم

 

آرسن ونگر تا کنون با تیمش موفق به ثبت رساندن پیروزی های تاریخی در سانتیاگو برنابئو و دو بار در سن سیرو (جزوپه میآتسا) شده است، با این وجود پیروزی در کمپ نئو مطمئنا شیرین تر خواهد بود.
آرسنال در حالی سال 2006 راهی برنابئو و شهر مادرید شد که کمتر کسی به یاران ونگر شانس پیروزی میداد ولی حمله یک تنه تیری آنری و فرو ریختن دروازه مادریدی ها، اولین پیروزی یک تیم انگلیسی را در آنجا رقم زد. آرسنال دو بار نیز با قهرمانان ایتالیا مواجه شد که نراتزوی ها را با نتیجه 5-1 و روسونری ها را نیز با نتیجه 2-0 شکست داد.
توپچیها در حالی راهی اسپانیا شده اند که الکس سانگ را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. با این حال پیروزی در ورزشگاه اختصاصی بارسلونا و صعود آرسنال به دور بعد میتواند برای ونگر پیروزی بزرگ دیگری را رقم بزند. ونگر بازی امشب را فرصتی برای ناامید کردن آنهایی میداند که میگویند آرسنال شانسی نخواهد داشت.
"باور دارم در تمام اروپا به پیروزی رسیده ایم و اینجا تنها جایی است که هنوز آن را انجام نداده ایم و فکر میکنم که امشب فرصت مناسبی باشد. فرصتی بهتر برای موفقیت نسبت به بازی امشب وجود ندارد.
"باور دارم علیرغم مصدومیت ها میتوانتیم این کار را انجام دهیم. تمام بازیکنان باید از تمام پتانسیلشان در بازی امشب استفاده کنند و قطعا در این صورت عملکرد خیره کننده ای خواهیم داشت. این تیم قدرت ذهنی بالایی دارد و معتقدم در هر جای دنیا میتواند مقابل تیمهای بزرگ بجنگند و ایمان دارم که امشب این کار را خواهند کرد.
بارسلونا پس از نمایش فوق العاده در اوایل نیمه اول سرانجام مزد بازیش را با دو گل در اوایل نیمه دوم گرفت ولی یاران جوان ونگر با دو گلی که به ثمر رساندند رویای لیگ قهرمانان خود را زنده نگه داشتند و آرسن ونگر معتقد است آرسنال تیم از پیش بازنده میدان نخواهد بود.
"باور دارم بارسلونا قطعا پس از دیدار رفت متوجه شده است که بازی آسانی را پیش رو نخواهد داشت.
"از بازی رفت یاد گرفته ایم که بازی را بدون عقب نشینی و با قدرت شروع کنیم. چگونگی انجام آن در نتیجه بازی امشب تاثیر بسیار بسیار زیادی خواهد داشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰