loading
در حال بررسی درخواست شما
اگر او بگوید میتوانم، به اواعتماد خواهم کرد
اگر او بگوید میتوانم، به اواعتماد خواهم کرد

اگر او بگوید میتوانم، به اواعتماد خواهم کرد

 

سول کمپبل مدافع تنومند توپچیها در جریان دیدار برابر ولوز با مصدومیت همسترینگ مواجه شده است. سول در تمرینات گروهی شب قبل از دیدار برابر بارسلونا با تیم تمرین نکرد و آرسن ونگر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از سفر به اسپانیا اعلام کرد که حضور سول قطعی نیست.
در دیدار رفت و پس از خروج اجباری ویلیام گالاس از زمین، الکس سانگ به دفاع میانی منتقل شد ولی اکنون این گزینه نیز در دسترس نیست. هافبک ملی پوش کامرونی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است. با این حال و برای تصمیم به بازی گرفتن از سول کمپبل، اعلام آمادگی خود او کافی خواهد بود و آرسن ونگر معتقد است مدافع با تجربه تیمش با این موضوع احساسی برخورد نخواهد کرد.
"سول مشکل همسترینگ دارد و اگر تا فردا (امشب) رفع نشود، نمیتواند بازی کند. با داشتن مصدومیت همسترینگ نمیتواند بازی کند. باید کاملا آماده شده باشد.
"در نهایت من تصمیم خواهم گرفت ولی او به اندازه کافی برای اینکه به من بگوید کاملا آماده است یا نه با تجربه است. برای سپردن مسئولیت به او اعتماد خواهم کرد. او احساسی برخورد نخواهد کرد زیرا نمیخواهد که تیم شکست بخورد. از طرفی دیگر اگر او احساس کند که آماده بازی کردن است، در مورد اینکه چه کسی بازی کند تصمیم خواهم گرفت.
"دوست داشتم که سانگ آماده باشد. زیرا او مشکل کمپبل و سیلوستره  را نداشت.
"میدانم که مشکل حضور همزمان سیلوستره و ورمالن، چپ پا بودن هر دو آنها است. ولی مشکل سول هم این است که او باید دومین بازیش در چهار روز را انجام دهد. باید شرایط را ارزیابی کنم. ولی صادقانه میگویم، اگر سول بگوید که آماده است، او بازی خواهد کرد.
"باور دارم که امتحان بزرگ دیگری برای وضعیت جسمانی او خواهد بود. او تجربه کافی برای هماهنگ کردن این موضوع را دارد و این شانس دیگری برای او خواهد بود.
"با این حال معتقدم باید بر روی عملکرد کل تیم تمرکز کنیم. اگر در بدست آوردن توپ ناموفق باشیم و توپ را در اختیار آنها قرار دهیم، فرقی نخواهد کرد که چه کسی مدافع ما خواهد بود، قطعا او دچار مشکل خواهد شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰