loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا ولا در ليست هم نبود ...
چرا ولا در ليست هم نبود ...

چرا ولا در ليست هم نبود ...

همه اتفاقات زندگي را فراموش ميكنيم زيرا اين بخشي از بشر بودن است . اما گاهي رويدادهايي رخ ميدهد كه براي هميشه انسان را همراهي ميكنند . مثلا قهرماني بدون شكست يا همراهي نكردن تيمت در ديداري سخت برابر بارسا فقط به خاطر فراموش كردن جاي پاسپورت !!!

او تيمش را در حالي همراهي نكرد كه آرسنال در نيو كمپ به درخشش بازيكني در سن و سال خودش باخت . ولا مقصر است و گناهكار ، حتي با بهانه هايي كه ونگر براي حضور نداشتن او بياورد .

به نقل از ميرور

" آرسن ونگر قبل از ديدار برابر بارسا براي رسانه هاي مكزيك عنوان كرد كه ستاره مكزيكي كاملا آماده است و تنها به خاطر آماده تر بودن ديگران نتوانسته در ليست 18 نفره تيم جاي بگيرد .

اما دليل اصلي نبود وي خيلي بيشتر از اين ها براي ولا تاسف بار است . بر خلاف شانس كم او. براي بازي در تيم اصلي و تركيب اصلي آرسنال اما همچنان او يكي از ستاره هاي ملي كشورش حساب ميشود . [...]

مدير برنامه هاي ولا ، ادواردو هرناندز در اين باره گفت  ولا بازي را از دست داد چون نميدانست پاسپورتش كجاست . او قصد فريب باشگاه را نداشت ، فقط نميدانست مدارك را كجا گذاشته . "

مطالب بالا بسيار جلوه ي بدي دارد . اما چرا مدير برنامه هاي او بايد حقيقت را به همگان بگويد در حالي كه ونگر سعي بر پوشش قضيه و جلوگيري از انتشار آن داشته ؟ پس با اين حال ، و با توجه به اينكه نه به او در پيدا كردن پاسپورتش كمك كرده نه در جلوگيري از انتشار قضيه شايد زمان آن فرا رسيده ولا به دنبال مديري توانمند تر بگردد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۱۹
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sports.yahoo.com
بازدید: ۵۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰