loading
در حال بررسی درخواست شما
پیشرفت , بازی به بازی
پیشرفت , بازی به بازی

پیشرفت , بازی به بازی

گائل که مدتی مصدوم بود بعد از بازگشتش و به خصوص در بازی های اخیر خود توانسته دوباره بازی های درخشان دو سال گذشته خود را تکرار کند و یک دفاع چپ نسبتا کامل را به نمایش بگذارد .
خود گائل نیز این احساس را دارد و فکر م یکند با هر بار بازی کردن حس او و بازی او به سمت بهبود پیش می روند .
" اگر برای یک ماه بیرون از میادین باشید باز هم مردم از شما انتظار دارند تا به خوبی گذشته کار کنید و هیچ اشتباه ممکن را نکنید .
اما این مصدومیت ها و بیرون ماندن ها مخصوصا برای زمان طولانی کار را بسیار سخت می کند . برای مثال وقتی شما تابستان را برای مصدومیت از دست بدهید بعد از آن مدت زیادی نیز طول م یکشد تا بتوانید شرایط خود را دوباره به دست بیاورید و به شادابی گذشته برسید .
بنابراین این هیچ گاه آسان نیست که بتوانید به راحتی به شرایط خوب باز گردید و در بازی های بزرگ بازی کنید . البته من نگران این قضیه نیستم زیرا می دانم من نیازمند زمان هستم .
در سوی مقابل از این بابت نا امیدم که نمی توانم به مانند آن چیزی که می توانم و انتظار دارم بازی کنم . البته این حس را دارم بازی به بازی به شرایط بهتری می رسم و امیدوارم که می گویند من بازی خوبی را انجام نمی دهم به زودی بتوانند پیشرفت من را ببینند .
بازی من بیشتر مشروط به آمادگی فیزیکی من است . اگر شاداب و سر حال باشم قطعا می توانم خوب کار کنم . در حال حاضر احساس شادابی می کنم و بین بازی ها به خوبی ریکاوری می کنم . بنابراین مطمئنم می توانم بهتر شوم . بازی های زیادی به پایان نمانده و می خواهم نشان دهم که می توانیم با موفقیت این مسیر را سپری کنیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۲۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰