loading
در حال بررسی درخواست شما
رئیس: پالاس چالش سختی است
رئیس: پالاس چالش سختی است

رئیس: پالاس چالش سختی است

کریستال پالاس با مربی جدید خود آلن پاردو فرم خوبی دارد و می تواند برای توپچی ها چالش بزرگی رقم بزند.

با این حال ونگر باور دارد تیمش می تواند فرم خوب خود در جنوب لندن را حفظ کند، آرسنال در 11 بازی آخر خود در سلهارت پارک بازنده نبوده است.

"بازی در آنجا همیشه سخت و شدید است و ورزشگاه فعال و پویایی است. کمی مثل هابوری است، یک استادیوم قدیمی که روح دارد و جمعیتی که همیشه پشت سر تیمشان هستند. انتظار بعداز ظهری احساسی و پر هیجان را داریم.

"آلن پاردو خیلی خوب کار کرده است. آنها دوباره اعتماد به نفس پیدا کرده اند و نتایج مثبتی کسب کرده اند و مربی گری هم همین است.

انتظار می رود شماک بازیکن سابق آرسنال در این بازی از ابتدا بازی کند و ونگر می گوید از این که می بیند او برای عقاب ها خوب کار می کند خشنود است.

"او به عنوان مهاجم به آرسنال آمد و در شش ماه نخست خیلی خوب کار کرد. پس از بازگشت ون پرسی از مصدومیت و تبدیل شدن شماک به بازیکن تعویضی ، او اعتماد به نفسش را از دست داد. خوشحالم که به کریستال پالاس رفت و در حال گذارندن دوران خوبی در انجاست.

"او دیگر یک مهاجم هدف نیست، بیشتر یک هافبک و مهاجم دوم است، چون او یک بازیکن واقعا در خدمت تیم است و آن پست به خوبی برایش مناسب است.

"همیشه به خاطر نگرشش او را دوست داشته ام. او از نوع بازیکنان سخت کوش بود. در نهایت به او بازی نمی رسید و شما باید به بازیکنان این شانس را بدهید که به جایی بروند و بازی کنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰