loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، دفاع و شانس
پیروزی، دفاع و شانس

پیروزی، دفاع و شانس

در مورد این که آرسنال بر اسب شانس بود...

شاید، بله اما مسئله جنگیدن و بازی کردن بود. کریستال پالاس تیمی است که با شدت و جنگندگی زیاد و بازی بسیار مستقیم کار می کند و برای ما مهم بود که مقاومت کنیم و سعی کنیم بازی کنیم. به خوبی این کار را انجام دادیم و در پایان نیمه اول 2-0 جلو بودیم اما در نیمه دوم بیشتر به دنبال حفظ برتری بودیم تا این که بازی کنیم و آنها را تحت فشار بگذاریم. گل سوم را از دست دادیم و آنها نتیجه را 2-1 کردند و ما کمی خوش شانس و خوش اقبال بودیم. در کل ما جنگیدیم و در نهایت برایمان بسیار مهم بود که برنده شویم.

در مورد این که کار را تمام شده در نظر گرفتید...

قطعا آنها فکر می کردند کار انجام شده است اما می دانیم که در لیگ برتر هرگز کار تمام شده نیست مخصوصا وقتی بازی 2-0 است. روی توپ آخر کمی خوش شانس بودیم.

در مورد پنالتی آرسنال...

نمی دانم خطا بیرون محوطه بود یا نه.

در مورد این که ولبک در آفساید بود...

نمی دانم در آفساید بود یا نه اما ژیرو وقتی در نیمه دوم تک به تک شد در آفساید نبود. از این بابت مطمئن زیرا حرکتش را از پشت مدافعان آغاز کرد و کاملا از آنها عبور کرد. نمی دانم ولبک در آفساید بود یا نه.

در مورد این که 30 دقیقه آخر نگرانتان کرد...

می توانیم از هر بازی یاد بگیریم. باور دارم بازیکنان می دانند کمی زود کار را تمام شده انگاشتند. در مجموع هنوز باید بگویم امروز مدافعان مرکزی ما در عقب زمین در برابر یک بازی مستقیم و فیزیکی خیلی خوب کار کردند. آنها خوب کار کردند و بنابراین من خوشحالم که در چنین زمینی 3 امتیاز را گرفتیم. می دانیم که حالا دو بازی خارج از خانه بیشتر انجام داده ایم [نسبت به بازی های خانگی] و بستگی به این دارد که در خانه چقدر قوی باشیم. احساس قدرت می کنم و فقط بگذارید تا انتها بجنگیم و سرسخت باشیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰