loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا به ورمائلن علاقه مندم ؟
چرا به ورمائلن علاقه مندم ؟

چرا به ورمائلن علاقه مندم ؟

سس از اینکه توماس به عنوان بهتری بازیکن این ماه انتخاب شد شگفت زه نشده است . ویدراین رابطه می گوید :
از طرفداران جدی وی هستم چرا که می بینم کارش را به چه زیبایی انجام می دهد . این برای یک دفاع آخر بسیار سخت است . بازیکنان در این پست همیشه با دیگر بازیکنان مقایسه شده اندو کوچکترین اشتباهات آن ها بزرگترین بازتاب ها را دارد . او کارش را به خوبی انجام داده و همین امر سریعا رابطه خوبی را با هواداران به وجود آورده است .
او گلزنی کرده , به خوبی بازی می کند , اعتماد به نفس دارد و کار با توپش بسیار خوب است . شاید اواز خیلی از هافبک ها هم بهتر باشد .
در فوتبال این روز های جهان نقش یکدفاع وسط بسیار مهم است . اینکه بتوان فاصله بین خطوط را جبران کرد و پوشش داد بسیار مهم است مخصوصا فاصله ایجاد ده بین هافبک ها و دفاع که برای حمله ایجحاد می شود . وقتی شما توماس را در ترکیب دارید این بابت تا حد بسیار زیادی خیالتان راحت است . همین امر برای بازیکنی مثل من که حرکاتش رو به جلو است اعتماد به نفس و اتکایی برای پخش توپ با فضای بیشتر را می دهد . این بسیار خوب است که شما بتواند با فضا و اطمینان از پشت تیم بازی کنید .
فکر نمی کنم راهی که توناس در آن قرار دارد نیاز به نصیحت داشته باشد . او بسیار قدرتمند و پر روحیهاست . شما می توانید ببینید با این سن کم او قبل آرسنال کاپیتان آژاکس بوده و این یعنی قدرت ورمائلن .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰