loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشت قدرتمندی خواهیم داشت
بازگشت قدرتمندی خواهیم داشت

بازگشت قدرتمندی خواهیم داشت

 

یاران جوان آرسن ونگر چهارشنبه شب در وایت هارت لین به مصاف تاتنهام خواهند رفت و نیکلاس معتقد است پیروزی در دربی لندن برای آرسنال در کورس قهرمانی گام بلندی خواهد بود.
"بازی مهمی برای ما خواهد بود زیرا تاتنهام رقیب سنتی ما است. بردن آنها در ورزشگاهشان و صعود احتمالی به رده دوم جدول، بسته به نتایجی که بدست خواهد آمد، گام بلندی برای ما خواهد بود.
"اکنون فقط لیگ برتر را در دسترس داریم که بر روی آن تمرکز کنیم و باید از پنج دیدار باقی مانده، پنج پیروزی را کسب کنیم.
آرسنال چهارشنبه شب پس از هشت روز استراحت از آخرین دیدارش میهمان تاتنهامی خواهد بود که یکشنبه و در جریان نیمه نهایی جام حذفی به میدان خواهد رفت و نیکلاس معتقد است زمان بیشتر استراحت برای توپچیها میتواند برای هم تیمی هایش مفید باشد خصوصا پس از سپری کردن یک-چهارم نهایی لیگ قهرمانان.
"این موضوع برای ما یک برتری خواهد بود زیرا زمان کافی برای بازیابی و استراحت پس از تعدادی بازی سنگین را خواهیم داشت.
"شما در لیگ قهرمانان به میدان میروید و بازی سنگینی را پشت سر میگذارید و سپس دوباره به دیدارهای لیگ برتر باز میگردید، بنابراین بسیار خوب است که زمان کافی برای استراحت را در اختیار داشته باشید.
دو فصل قبل بندتنر در دقیقه 75 و در جریان دربی لندن برابر تاتنهام پا به چمن امارات گذاشت و در کمتر از 60 ثانیه پس از آن با ضربه سر دروازه سفید پوشان لندنی را باز کرد.
از نیکلاس در مورد گلش پرسیده شد و او گفت:"خارق العاده بود. تک تک لحضات آن صحنه را دوست دارم، جو حاکم بر بازی زمانی که شما دربی را برگزار میکنید فوق العاده است.
"آنها همیشه تیم خوبی را در اختیار داشته اند ولی هرگز به نظر نمیرسید در جایی قرار بگیرند که اکنون در جدول هستند. آنها استحقاق بودن در این رتبه را دارند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۲۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰