loading
در حال بررسی درخواست شما
فرصتی اندک برای تصمیم گیری
فرصتی اندک برای تصمیم گیری

فرصتی اندک برای تصمیم گیری



با توجه به اینکه استن فقط 10 سهم دیگر می خواهد تا به مرز ارائه پیشنهاد یا همان داشتن 30 درصد سهام باشگاه برسد،نمی توان تصور کرد که وی بیش از این برای مالکیت باشگاه صبر کند.
او می بایست به خاطر رقم پیشنهادی برای هر سهم تا ماه می امسال صبر می کرد،چون به جای 10500 پوند برای هر سهم،می تواند کمی بالاتر از 8500 پوند برای هر سهم بپردازد.تا ماه می صبر کردن حتما برای استن سودمند بوده و اگرنه وی می توانست زودتراز این ها میزان سهامش رابه 30 درصد برساند و پیشنهاد خرید را ارائه دهد.
 به ماه می نزدیک می شویم و باید منتظر این باشیم که استن چه زمانی 10 سهم باقیمانده را می خرد و پیشنهاد بزرگ خود را ارائه می کند،پیشنهادی که باید نظر مابقی سهامداران راجلب کند و اگر نه درصورت رد شدن پیشنهاد استن،تا ارائه پیشنهاد بعدی باید یک سال دیگر صبر کرد.
پیشنهاد خرید سهام نمی تواند از مبلغ خرید هر سهم طی 12 ماه گذشته کمتر باشد یعنی مبلغی که برای هر سهم پیشنهاد می شود نباید از مبلغ معامله هرسهم طی 12 ماه قبل آن،کمتر باشد.این روالی است که استن باتوجه به آن می تواند پیشنهادی کمتر از 10500 پوند برای هر سهم را ارائه دهد.
موضوعی که دوباره استن را به آرسنال نزدیک تر کرد،شایعاتی است که در چند روز اخیر پیرامون وی شکل گرفته و همگی حاکی از آن هستند که استن می خواهد 40% از سهام باشگاه سنت لوئیس را بفروشد تا بخشی از پول لازم برای مالک شدن آرسنال رابه دست بیاورد.
استن تا دوشنبه وقت دارد که در مورد 40% از سهام باشگاه فوتبال سنت لوئیس که مالکیت آن را در اختیاردارد تصمیم گیری کند.
دوشنبه آخرین فرصت استن خواهد بود که اگر خواهان خریدن آرسنال است،آن 40% را بفروشد و بخشی از آن مبلغ را به دست بیاورد یا در غیر این صورت باز هم صبر کند و راهی دیگر را برای فراهم کردن آن پول بیابد.
آرسنال 622 میلیون پوند یا 950 میلیون دلار آمریکا،ارزش دارد که استن با فروش سهام خود در باشگاه سنت لوئیس فقط می تواند 300 میلیون دلار یا 196 میلیون پوند آن را پرداخت کند که همین مقدار هم برای خرید 30% سهام آرسنال کافی است یعنی میزان سهام استن را با احتساب 30 درصدی که در حال حاضر دارد به میزان 60% افزایش می دهد.
با این پول می توان مجموع سهام "دنی فیژمن" و "بانو نینا برسول-اسمیت" که حدود 30% می شود را خرید و آن دو را از گردونه سهامداران باشگاه خارج کرد.
فردی به نام "شهید خان" می خواهد 40% سهام استن را بخرد اما با توجه به تمام آن چیزی که در خبرگزاری ها منتشر شده،هنوز معلوم نیست که روز دوشنبه چه اتفاقی رخ می دهد.
اگر سهام استن در سنت لوئیس خریده شود یعنی موعد ارائه پیشنهاد بسیار نزدیک خواهد بود،بعید است استن این حجم پول را بیخودی نزد خود نگاه دارد.
گفتنی است استن چند روز قبل با پرداخت 17 میلیون پوند به دنی فیژمن،بخشی دیگر از بدهی قدیمی اش به همکار مدیر خود را پرداخت کرده است.این بدهی حاصل از خرید 42.3 میلیون پوندی سهام از فیژمن بوده که مربوط به ماه مارس سال قبل می شد که تا کنون استن بیشتر این بدهی را به دنی پرداخت کرده است.   
    


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۲۱
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : globe-democrat.com
بازدید: ۷۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰