loading
در حال بررسی درخواست شما
باید روش دیگری را پیش بگیریم
باید روش دیگری را پیش بگیریم

باید روش دیگری را پیش بگیریم

توپچیها همواره به دلیل ارائه بازی زیبا تحسین شده اند ولی در پنج سال گذشته به همان میزان هم در کسب جام ناکام مانده اند.
اغلب کارشناسان معتقدند آرسنال غیر از سبک بازی همیشگی روش دیگری را برای بازی نمیتواند ارائه دهد و بازی همیشگی توپچیها کار را برای آرسنال در راه کسب پیروزی خصوصا در لیگ برتر انگلستان سخت خواهد کرد.
آرسنال پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا اکنون بر روی کورس قهرمانی در لیگ برتر متمرکز شده است. بکاری سانیا معتقد است آرسنال ممکن است مجبور شود برای پیروزی در دیدارهای باقی مانده، سبک و روش بازیش را عوض کند.
"چیزی که من فکر میکنم این است که ما بیش از حد فوتبال بازی میکنیم (ارائه بازی زیبا). فقط سعی میکنم آن را ارائه دهیم و به این موضوع که چه چیزی برایمان خوب است فکر نمیکنیم. تنها چیزی که به آن نیاز داریم این است که فوتبال بازی کردن را متوقف کنیم و برای مدتی از بازی زیبا صرفنظر کنیم و به این موضوع فکر کنیم که چه چیزی ما را برای رسیدن به هدفمان کمک خواهد کرد.
شاگردان آرسن ونگر سه امتیاز از صدر جدول فاصله دارند، با این وجود باکاری سانیا معتقد است آرسنال تا آخرین لحظه برای قهرمانی خواهد جنگید.
"فوتبال به سرعت تغییر میکند. دو ماه قبل 10 امتیاز از صدر جدول فاصله داشتیم ولی به سرعت آن را جبران کردیم. یکبار آن را انجام داده ایم و باز هم میتوانیم آن را را انجام دهیم.
"مطمئن هستیم که ما پیش خواهیم رفت و آنها (منچستر و چلسی) امتیاز از دست خواهند داد. اگرچه میخواهیم تا پایان فصل در تمام دیدارها پیروز شویم و به سایر تیمها فکر نخواهیم کرد.
پس از شکست در کمپ نئو و کنار رفتن از لیگ قهرمانان، اکنون تنها شانس آرسنال در این فصل این است که پس از 6 سال باز هم قهرمان لیگ برتر شود و باکاری نیز میخواهد که این فصل با قهرمانی شمال لندنی ها به پایان برسد.
" در تمام دیدارها با تمام توانمان بازی می کنیم و در بازی برابر بارسلونا هم این کار را انجام دادیم ولی بارسلونا از ما بهتر بود. اکنون میخواهیم که به راهمان ادامه دهیم و سعی کنیم از سایر تیمها بهتر باشیم."

 

لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۲۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۶۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰