loading
در حال بررسی درخواست شما
راه قهرمانی
راه قهرمانی

راه قهرمانی

سمیر نصری ستاره این روز های آرسنال عقیده دارد آن ها باید برای رسیدن به قهرمانی و شکست این طلسم چند ساله تاتنهام را شکست دهند و در صورت محقق شدن این مهم آن ها در ادامه کار راحت تری دارند .
با تساوی منچستر یونایتد برابر بلکبرن و فرصت ایجاد شده برای توپچی ها حالا آرسنال می تواند با شکست دادن رقیب سنتی خود در داربی شمال لندن به رده دوم جدول برسد و بیش از پیش بریا رسیدن به قهرمانی بی تابی کند .
با این حال همه می دانند نبرد با تاتنهام آن هم در وایت هارتلین نبرد ساده ای نیست اما درخشش چند ساله اخیر توپچی ها برابر این رقیب سر سخت امید را در دل هواداران زنده نگه داشته است .
آرسنال د بازی رفت امسال برابر تاتنهام نیز با گل های ون پرسی و فابرگاس توانست این تیم را در خانه خود و با یک بازی درخشان سه بر صفر شکست دهد . البته در این بازی فابرگاس مصدوم حضور ندارد و حضور ون پرسی نیز بسیار بعید به نظر می رسد با این حال شکست دیروز تاتنهام در جام حذفی برابر پورتسموث آن هم در 120 دقیقه تلاش باز هم امید را در توپچی ها بیشتر کرده است .
سمیر در این رابطه می گوید:
“ برای رسیدن به قهرمانی باید یک شب فوق العاده در وایت هارتلین داشته باشیم .
تاتنهام مرا به شدت سورپرایز کرده است چرا که آن ها از ابتدای فصل بر خلاف سال گذشته توانستند به خوبی برای رسیدن به سهمیه جام قهرمانان اروپا مبارزه کنند و هم اکنون نیز در همین رده و مرحله قرار دارند .
این قضیه کمی بازی را دشوار تر می کند چرا که آن ها نیز برای گرفتن تمامی امتیازات خواهند جنگید .
ما نیز در سمت مقابل می خواهیم برای رسیدن به قهرمانی بجنگیم اما باید بدانیم برای تحقق این مسئله نیاز داریم تا اسپرز ها را شکست دهیم . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۲۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : people
بازدید: ۶۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰