loading
در حال بررسی درخواست شما
الکسیس،کوکلین،پیروزی
الکسیس،کوکلین،پیروزی

الکسیس،کوکلین،پیروزی


آرسن ونگر پس از پیروزی 2-1 مقابل کیو پی آر پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود .



در مورد صحبت هایش با بازیکنان بین دو نیمه ...

من فکر کردم که 25 دقیقه آغازین بسیار فیزیکی بود و آنها مانع بازی کردن ما شدند. بازی مستقیمی نمایش میدادند و برای ما مهم بود که توپ را روی زمین بیاوریم و خوب پاسکاری کنیم و فقط مبارزه نکنیم، بلکه هم مبارزه کرده و هم بازی خودمان را ارائه دهیم. در نیمه دوم این کار را به مراتب بهتر انجام دادیم. مبارزه کردیم و بازی خود را ارائه دادیم و در نیمه ی دوم همواره به نظر میرسید کنترل را در اختیار داریم. آنها نتیجه را 2 -1 کردند و در این شرایط هرگز نمی دانید چه می شود اما به نظر می رسید بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و وقتی نتیجه 2 - 0 شد آنها را در بازی متوقف کردیم. چندین فرصت دیگر نیز داشتیم.


در مورد سانچز ...

خوب است به این خاطر که وقتی برای هفت یا هشت بازی گلزنی نمی کنید، این مسئله در ذهن شما قرار می گیرد، حتی اگر چنین چیزی نگویید. او به خوبی از فرصت خود استفاده کرد،سانچز زرنگ است، تکنیک خاص خود را دارد و گل خوبی به ثمر رساند.

در مورد اشتیاق سانچز...

او هیچگاه تسلیم نمی شود و این قابلیت یک مهاجم خوب است. انعطاف پذیر است و نمی دانم روی صحنه قبل از گل چه اتفاقی افتاد زیرا به نظر می رسید برای کسی که شدیدا به دنبال گلزنی است، می توانست از آن فرصت خودش استفاده کند اما منتظر یک نفر دیگر ماند. بعد از آن، اینواقعیت که او همچان قدرت گلزنی دارد نشان می دهد که توان ذهنی برای واکنش نشان دادن را در اختیار خود دارد.


در مورد کوکلین ...

او امشب یک بازی فوق العاده از خود به نمایش گذاشت و در مجموع در خط میانی بازی بسیار خوبی ارائه کردیم.

در مورد واکنش ژیرو به دیدار با موناکو ...

پس از دیدار مقابل موناکو همه ی ما مایوس بودیم و در دیدار مقابل اورتون و دیدار امشب واکنش خوبی نشان دادیم. اعتماد به نفسی که در دیدار مقابل اورتون بدست آوردیم امشب جواب داد.

در مورد ایجاد شتاب ...

رقابت سختی در جمع چهار تیم برتر وجود دارد زیرا همه امشب برنده شدند. ما فقط می توانیم بر روی عملکرد های خودمان متمرکز شویم و به راهمان ادامه دهیم. 10 بازی باقی مانده، 6 بازی در خانه و 4 بازی در خارج از خانه داریم بنابراین تنها می توانیم بر روی عملکردهای خود متمرکز شویم.


در مورد راحت تر بودن مسیر آرسنال نسبت به 4 تیم دیگر بالای جدول ...

نمی دانم، دیگران را بررسی نکرده ام. اکنون با تیم هایی مبارزه می کنید که برای سقط نکردن مبارزه می کنند و با تیم هایی مبارزه می کنید که می خواهند به اروپا بروند. در ماه آوریل برخی تیم ها جایگاه ثابتی کسب می کنند و چیزی برای بدست آوردن ندارند و این کار را کمی آسان تر می کند. برنامه بازی هایی که سخت به نظر می رسد، آن زمان می تواند آسان تر شود. مشکل است که پیش بینی کنید آیا ما یا دیگر تیم ها برنامه راحت تری داریم.


در مورد علت خوب ظاهر نشدن آرسنال در نیمه ی نخست ...

کمی مضطرب بودیم. احساس کردم که مضطرب بودیم و آنها در نیمه ی نخست بازی فیزیکی ارائه دادند. در نیمه دوم قطعا بهای آن را پرداخت کردند. در تمام طول زمین مانع بازی کردن ما شدند. ساندرو سهم بزرگی از این کار بود و بعد از 1 ساعت زمین بازی را ترک کرد و شاید کار برایمان آسان تر شد که توپ را روی زمین بیاوریم.


در مورد پائولیستا ...

مشکل همسترینگ دارد. نمی دانم، به اندازه کافی بد بود که از زمین بیرون بیاید. معمولا 21 روز طول می کشد نه چند سال!

در مورد ژیرو...

وی از نظر ذهنی قوی است. می تواند انتقادها را بپذیرد و واکنش نشان دهد. آن را نشان داد. احساس کردم کمی در قبال او زیاده روی شد تنها به این خاطر که چند موقعیت گل را از دست داد. این اتفاق می تواند صورت گیرد. در دیدار مقابل موناکو، روی دریافت گل ها بیشتر مقصر بودیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۲۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰