loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی،ولبک،ومبلی
پیروزی،ولبک،ومبلی

پیروزی،ولبک،ومبلی

آرسن ونگر پس از پیروزی 2-1 مقابل منچستریونایتد در جام یک چهارم نهایی جام حذفی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود .
 
در مورد بُرد ... 
 
برای ما مهم بود که در بالاترین سرعت کارمان را آغاز کنیم، آنها را تحت فشار قرار دهیم و فکر می کنم بدون هیچ ترسی کار را شروع کردیم. این مسئله مشکلاتی را برای حریف به وجود آورد. متاسفانه در پایان نیمه نتیجه 1 - 1 بود اما در مجموع احساس کردیم که در نیمه ی دوم بعد از زدن گل دوم کنترل را در اختیارمان داشتیم. می توانستیم یک یا دو گل دیگر به ثمر برسانیم. در مجموع هم از عملکرد تیم و هم از جنبه ی روانی بازی راضی هستم. این جنبه همواره مثبت بود و می دانید که آن را دوست دارم. 
 
در مورد علت قرار گرفتن ولبک آغاز بازی در ترکیب تیم ... 
 
او سریع است و همچنین باید از نظر روانی آن را در نظر بگیرید. بدون نابود کردن بالانس تیم باید مقداری تغییرات ایجاد می کردم و احساس می کردم که می توانیم امشب از ضد حملات استفاده کنیم و وی برای انجام این کار ایده آل بود. در کل او بازی فوق العاده ای ارائه کرد. 
 
در مورد پاسخ ولبک به انتقادها... 
 
همه ی ما زمانی که مقابل تیم های سابق خود قرار می گیریم می خواهیم خوب عمل کنیم تا نشان دهیم که بازیکن بزرگی هستیم اما آسان نیست با شرایط روانی آن کنار بیایید. او تنها روی بازی خود متمرکز شد و کار خاصی انجام نداد، تنها همان فوتبالی را که ما می خواهیم ارائه کرد. او توان ذهنی خود را نشان داد زیرا ساده نیست با این شرایط کنار بیایید. 
 
در مورد اینکه آیا قبل از بازی باید با او صحبت می کردید... 
 
بله. خیلی دیر تصمیم گرفتم که او بازی کند. 
 
در مورد اینکه ولبک انگیزه مضاعفی داشت... ؟
 
من نمی دانم. باید از خودش سوال کنید. تنها فکر می کنم که او می خواهند برنده باشد و یک بازیکن در اختیار تیم است. آنچه در مورد دنی دوست دارم این است که باهوش است، می خواهد برای تیم خوب کار کند، استعداد بی نظیری دارد و اخیرا برای تیم ملی نیز فوق العاده خوب ظاهر شده است. او امشب نشان داد که وقتی می توانید از نظر هجومی و دفاعی چنین عملکرد کاملی ارائه کنید، آینده بزرگی پیش روی شما است.
 
 
در مورد اینکه این نتیجه یک نقطه عطف برای آرسنال است... ؟
 
امیدوارم که اینگونه باشد. در روز بازی نشان دادیم که از نظر ذهنی در سطحی هستیم که مورد نیاز است زیرا بازی به شدت فیزیکی بود و بسیار جدی انجام شد و باید مقابل یک منچستر یونایتد بسیار مصمم و مسلط کار می کردیم، بدون اینکه فراموش کنیم بازی خود را ارائه دهیم. برای انجام این کار به کمی کیفیت نیاز دارید. 
 
در مورد هوادارانی که با تیم سفر کردند... 
 
احترام عظیمی برای آنها قائل هستم، حرفم را باور کنید. برای آنها خوشحالم زیرا وقتی نه هزار هوادار دارید که دوشنبه شب با تیم سفر می کنند، عظمت باشگاه را به شما نشان می دهد. 
 
در مورد قرعه ی نیمه نهایی... 
 
ما شانس اول پیروزی هستیم اما فصل گذشته خاطرات هشدار دهنده ای داریم. این سخت ترین بازی ما در تمام طول جام بود. اجازه دهید خود را خوب آماده کنیم. اکنون مسئله ی مهم تمرکز بر روی دیدار لیگ برتر است. شنبه با وستهام بازی داریم و پس از آن در لیگ قهرمانان به میدان می رویم، خواهیم دید چه می شود. راه درازی در پیش است. 
 
در مورد داور... 
 
قضاوت خوبی داشت. ساده نیست ولی او یکی از داوران آینده دار لیگ است. 
 
در مورد اینکه این نتیجه کمک می کند تا کار را در جمع 4 تیم برتر تمام کنید... ؟
 
هر پیروزی شما را قوی تر می کند. می توانستید این حقیقت را ببینید که پیروزی اخیر ما در زمین منچستر سیتی کمک کرد تا روی این بازی مسلط باشیم. وقتی در دیدارهای بزرگ پیروز می شوید بیشتر یک تقویت روحی است. می دانیم در فوتبال با آن روبرو هستیم ولی باور داشتن نیز اهمیت دارد. 
 
در مورد میزان اهمیت جام حذفی .. 
 
لحظه سرنوشت سازی بود. وقتی در پایان نیمه ی نخست نتیجه 1 - 1 بود تیم دلسرد شده بود زیرا احساس می کردیم نتیجه نباید این باشد. بهترین راهکار برای واکنش نشان دادن به آن ،این است که گل دوم را بزنید. 
 
در مورد اینکه ولبک چقدر خوب گلزنی کرد... 
 
البته او خوب کار کرد. خونسردی خودش را حفظ کرد. امشب دخیا یک یا دو واکنش سرآمد داشت.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰