loading
در حال بررسی درخواست شما
تغییر پست و گل های بیشتر
تغییر پست و گل های بیشتر

تغییر پست و گل های بیشتر

نیکلاس بندتنر که چندی است روند گلزنی خوبی در آرسنال برپا کرده اعتقاد دارد جا به جاییش از کناره ها به مرکز خط جمله دلیل اصلی افزایش این آمار است .
وی در اوایل فصل و قبل از مصدومیت ون پرسی مجبور بود در کناره ها بازی کند و بعد از بهبود مصدومیت کشاله اش و با توجه به مصدومیت ون پرسی وی دوباره به نوک حط حمله تیم بازگشت.
امارگلزنی این مهاجم دانمارکی امسال درقیاس با سالهای گذشته رشدخوبی رانشان میدهد.وی این فصل موفق شده تا در28بازی برای توپچیها11گل بثمر برساند.
بنتنر موفق شده تا در هشت گل در ده بازی گذشته توپچیها که ازابتدا درترکیب ثابت تیم قرارگرفته بثمربرساند.واین یعنی امار گلهای وی درمقایسه با فصل قبل تنها چهارگل کمتراست.البته فراموش نکنید که وی این فصل سه ماه بدلیل مصدومیت ازناحیه کشاله ران وهمچنین عمل جراحی درناحیه فتق ازمیادین بدور بوده است.
نیکو در این رابطه می گوید :" بعد از مصدومیتم مدت زمانی طول کشید تا به شرایط عادی بازگردم و بتوانم به راحتی با تیم بازی کنم . در حال حاضر در پست مورد علاقه ام در نوک خط حمله بازی می کنم و در سمت راست و چپ زمین نیستم . یعنی جایی که قبل از مصدومیتم بودم .
فکر می کنم بازی آن جا پیامد گل های بیشتری برای من بوده است . اگر بتوانم تمامی موقعیت های گلی که در بازی با برنلی از دست دادم و مانند آن ها را گل کنم آن گاه وضعیت و رکورد خوبی خواهم داشت و تعداد گل هایم دو برابر تعداد بازی هایی که بعد از مصدومیتم انجام می شود .
به عنوان یک بازیکن شما درطول فصل فرازونشیبهای زیادی راتجربه میکنید ولی من درمجموع ازعملکرد این فصل خودم راضی هستم.
هفته گذشته کارل لوین فیزیوتراپ باشگاه گفت که ون پرسی بزودی به تمرینات گروهی تیم ملحق خواهد شد.بازیکن هلندی ارسنال درپانزده بازی که ازابتدا درترکیب توپچییها بود تا قبل ازمصدومیت ازناحیه لیگامنت قوزک پا توانسته هشت گل بثمر برساند.
بازگشت ون پرسی به شرایط ارمانی رقابت سختی را بین او وبنتنر برای حضور درترکیب اصلی ایجاد خواهد کرد واین دقیقا چیزی است که مهاجم دانمارکی ارسنال بدنبال ان است.
بنترادامه داد:وقتی دریک باشگاه بزرگ بازی میکنید همواره خواهان رقابت هستید واین دقیقا چیزی است که اینجا وجود دارد.
بنتنر افزود:بازگشت رابین خبر خوبی است.او مصدومیت شدیدی را پشت سر گذاشته ومدت طولانی ازمسابقات بدور بوده است دراین مواقع شمابرای بازیابی به زمان نیاز دارید ولی اگر بتوانیم برای بازیهای باقی مانده وی رادراختیار داشته باشیم بسیار عالی خواهد شد.
عکس خبر : بازدید نیکلاس از استودیو طراحی کفش های نایک برای طراحی کفش های جدیدش

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱/۲۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰